معرفی انیمیشن سینمایی فروزن ۲ – frozen 2019 کمپانی والت دیزنی

[ad id='39844']

[quote] در این مطالب به به انیمیشن سینمایی فروزن ۲ جدیدترین انیمیشن سینمایی کمپانی والت دیزنی در سال ۲۰۱۹ می پردازیم با ما همراه باشید[/quote]

 

 

کارگردان: جنیفر لی، کریس باک (Jennifer Lee, Chris Buck)

این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود و می توانیم تضمین کنیم که در این فیلم هم شاهد آهنگ هایی خواهیم بود که جاودانه شوند. در این فیلم هم شاهد ارتباط میان السای “ایدینا منزل” (Idina Menzel) و آنای “کریستن بل” (Kristen Bell) هستیم که با صداپیشگی موفق خود توانستند به شخصیت پردازی کمک کنند؛ ایوان ریچل وود و استرلینگ کی. براون، ستاره “این ما هستیم” (This Is Us)  هم ستارگان دیگر این فیلم هستند. نسخه اولیه این فیلم بسیاری از شخصیت های زنانه دیزنی را به نمایش گذاشت و مطمئنیم که در این سری هم این اتفاق رخ خواهد داد. اگرچه درباره داستان چیزی نمی دانیم اما مسلما داستان زیبایی خواهد بود.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

کارگردان این انیمیشن، تکمیل چهار آهنگ اختصاصی برای این انیمیشن را تأیید کرد. وی در گفتگو با سایت وِرایتی ضمن تأیید این موضوع، در رابطه با آهنگسازان این مجموعه چنین گفت:

آهنگی جدید داریم که فکر می‌کنم آهنگی تکامل‌یافته و بهتر از آهنگ‌های پیشین است. این آهنگ به‌صورت اختصاصی برای فیلم نوشته شده است؛ بابی لوپز و کریستن اندرسون لوپز، سه هفتهٔ پیش این آهنگ را به من تحویل دادند. دو سال است که با این دو آهنگساز همکاری داریم و وقتی آهنگ جدید آن‌ها را به دستم رسید، عاشقش شدم.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت که این انیمیشن با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. حال پس از ۶ سال دنباله این انیمیشن قرار است به سینماها بازگردد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *