مورد انتظار ترین سریال های سال ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب به بررسی سریال های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ می پردازیم بال ما همراه باشید[/quote]

 

فصل هشتم (آخرین فصل) سریال “بازی تاج و تخت” – Game of Thrones

کارگردان‌ها: دیوید ناتر، میگل ساپوچنیک، دیوید بنیاف، دی. بی. وایس (David Nutter, Miguel Sapochnik, David Benioff, D. B. Weiss)

چه کسی بر تخت خواهد نشست؟ سرانجام در سال ۲۰۱۹ و در فصل پایانی سریال به پاسخ این سوال دست پیدا می کنیم. این فصل شامل شش قسمت طولانی خواهد بود. همچنین گفته می شود که این فصل گران ترین فصل بوده و فیلم برداری یکی از میدان های نبرد ۵۵ روز طول کشیده است.

از آنجاییکه این سریال پر از شخصیت های مختلف است بنابراین باید منتظر باشیم که برخی از شخصیت ها به نقطه پایان رسیده و طرفداران اندوهگین شوند. پس برای تماشای این فصل خودتان را آماده کنید.


 فصل سوم سریال “چیزهای عجیب” – Stranger Things

در سال ۲۰۱۹ شاهد فصل سوم سریال علمی تخیلی نتفلیکس، یعنی “چیزهای عجیب” خواهیم بود که به دلیل استقبال مخاطبین نوشتن آن کمی طول کشید. این فصل برخلاف فصل قبلی که ده قسمتی بود در هشت قسمت ارائه شده و نیروهای شیطانی جدیدی معرفی خواهند شد. یکی دیگر از تغییرات این فصل این است که وقایع آن برخلاف فصل های پیشین در تابستان رخ می دهد.

اگرچه درباره جزئیات این فیلم چیز زیادی نمی دانیم، اما تنها چیزهایی که می دانیم این است که شخصیت محبوب طرفداران، اریکا (خواهر لوکاس، با بازی پریا فرگوسن) در فصل دوم، و شخصیت کالی از لینئا برتلسون بیشتر حضور داشته و می توانند درباره گذشته رازآلود الون (میلی بابی براون) چیزهای بیشتری نشان دهند. کری الویس، جیک بیوزی و مایا هاوک، نقش های جدید را برعهده دارند.


 فصل دوم سریال “دروغ‌های کوچک بزرگ” – Big Little Lies

فصل اول این سریال با حضور ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی و لورا درن، توجه مخاطبین را به خود جلب نمود. اگرچه در ابتدا این سریال را یک سری محدود می دانستند، اما تعجبی نداشت که کانال HBO ساخت فصل دوم آن را هم سفارش داد. دیوید ای.کلی که فیلمنامه فصل اول را برعهده داشت، از کتاب لیان موریارتی، الهام گرفت و نویسندگی فیلم نامه فصل دوم هم برعهده اوست.

بازیگران پیشین در فصل جدید هم حضور دارند اما کارگردان فصل اول یعنی ژان-مارک وَلِـی حضور نخواهد داشت. به جای آن از آندره‌آ آرنولد، کارگردان “پدر ترنس” (Transparent) و “عزیز آمریکایی” (American Honey)، استفاده خواهد شد. اگر این بازیگران توجهتان را جلب نکرده اند باید بدانید که مریل استریپ قرار است نقش مادر شخصیت متوفی لکساندر اسکارشگرد، یعنی پری وایت را ایفا کند. در هر صورت منتظر نمایش این سریال هستیم.


۵۷. فصل چهارم ریک و مورتی – Rick and Morty

خوشبختانه با این سریال در ابعاد مختلف سفر خواهیم کرد. طنز جالب و داستان زیبا باعث شده که این سریال طرفداران بزرگسال هم داشته باشد، اما متاسفانه طبق گفته دن هارمون سازنده این سریال حداقل باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر باشیم. هنوز هم درباره ساخت فصل جدید مذاکره شده و سازندگان آن،هارمون و جاستین رویلند تصمیم دارند با کمپانی مادر ادالت سویم یعنی ترنر برادکستینگ سیستم همکاری داشته باشند. اگرچه ساخت فصل جدید سریال کمی طول خواهد کشید اما با وجود انتظاری که از این سریال می رود کاملا توجیح کننده است.

فصل چهار شامل ۱۴ قسمت است، در حالی که در گذشته ۱۰ تا ۱۱ قسمت بود. اگرچه تاریخ پخش سریال مشخص نیست اما تولید آن از تابستان امسال آغاز شده و از آنجاییکه باید داستان ۷۰ قسمت گذشته را ادامه دهد بنابراین ساخت آن به زحمت زیادی نیاز دارد. هارمون می گوید، “مطمئن باشید در تولید فصل های آینده چنین تاخیری رخ نمی دهد. بنابراین بین هر فصل استراحت های کوتاه ترتیب داده و به برنامه خود ادامه خواهیم داد.”

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *