ویدیو جنجالی کوین اسپیسی در شب کریسمس ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]کوین اسپیسی بازیگر برجسته هالیوودی که در جریان رسوایی اخیر تمام اعتبار هنری خود را از دست داده است با انتشا ویدیوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با طرفداران باقیمانده خود صحبت کرد در ادامه این ویدئو و متن صحبت های او را مشاهده بفرمایید[/quote]

 

 

بخش‌هایی از صحبت‌های اسپیسی :

وی با لهجه‌ای شبیه به فرانک می‌گوید: «از دل شما خبر دارم. هرچند تلاش کردند ما را از هم جدا کنند، اما رابطه‌ی ما محکم‌تر و استوارتر از این حرف‌هاست. ناسلامتی من و شما همه چیز را با هم در میان می‌گذاشتیم. من عمیق‌ترین و شیطانی‌ترین رازهایم را به شما گفتم. به شما نشان دادم که مردم قادرند دست به چه کارهایی بزنند. با صداقتم شما را بهت‌زده کردم، اما مهمتر از همه شما را به چالش کشیدم و به فکر فرو بردم. و شما به من اعتماد کردید، با وجود آنکه می‌دانستید نباید اعتماد کنید. بنابراین کار ما هنوز تمام نشده، مهم نیست دیگران چه می‌گویند. گذشته از این، می‌دانم چه می‌خواهید. دوست دارید که برگردم.»

– «البته برخی از شما همه چیز را باور کردید و با نفس‌های در سینه حبس شده منتظر شنیدن اعترافات من ماندید. آن‌ها دست به هر کاری زدند تا مرا وادارند بگویم هر آنچه شنیده‌اید حقیقت دارد و آنچه به روز من آورده‌اند سزاور من بوده. تنها من و شماییم که می‌دانیم مسئله به این سادگی نیست، نه در سیاست و نه در زندگی.» وی در ادامه می‌گوید در هنر و زندگی هیچ گزینه‌ای نباید از روی میز کنار برود: «می‌توانم به شما قولی بدهم. وقتی سزای اعمالی که مرتکب شده‌ام را نپرداخته باشم، قطعاً سزای اعمالی که مرتکب نشده‌ام را نیز نخواهم پرداخت.»

– «اعتماد به نفس من هر روز بیشتر می‌شود تا روزی که تمام حقیقت را بدانید… صبر کنید، شما عملاً مرگ مرا [در سریال] ندیده‌اید. فرجام‌ها چه فریبنده‌اند.»

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *