بررسی فیلم ترسناک جعبه پرنده نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]فیلم جعبه پرنده ماجراهای شخصیتی با بازی ساندرا بولاک و فرزندانش را در فضایی آخرالزمانی روایت می‌کند که باید جان خود را از دست موجوداتی مرموز نجات دهند. با اینکه فیلم نتوانست نقدها و امتیازهای مناسبی به دست آورد، ولی به لطف فضای مجازی و بحث‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در مورد آن شد، سر و صدای زیادی به پا کرد و در نهایت هم به یکی از فیلم‌های رکوردشکن نتفلیکس تبدیل شد[/quote]

یولاندا ماکادو | TheWrap

۸۲ از ۱۰۰

زومجی اجرای ساندرا بولاک فوق‌العاده درخشان است. او تمام ترس‌های درونی را می‌گیرد و با آنها شخصیتی را خلق می‌کند که از قبل، از احساسات جدا شده است. در طی مدت این فیلم، با چالش‌های مختلفی مانند اینکه «مادر بودن» در چنین شرایط فوق‌العاده سختی چه معنا و مفهومی دارد، دست و پنجه نرم می‌کند.

رندی کوردووا | آریزونا ریپابلیک

۸۰ از ۱۰۰

فیلم جعبه پرنده اثر ترسناکی است اما از طرف دیگر هم انسانیت تا حد زیادی در آن موج می‌زند.

مایکل نوردین | ایندی وایر

۷۵ از ۱۰۰

کا

رگردانی و هدایت سوزان بیر خیلی کارآمد بود و توانایی‌های او تناسب خیلی زیادی با داستان و همچنین متریال این فیلم داشت.

کیتی رایف | ای. وی. کلاب

۵۰ از ۱۰۰

در نهایت می‌توان گفت که مهم‌ترین کاستی و نقض فیلم Bird Box این بود که به عنوان یک اثر علمی تخیلی و ترسناک، به مسیر خود وفادار نبود، تمرکز نداشت و به نوعی ساکن و راکد بود.

مایکل اوسالیوان | واشینگتون پست

۳۷ از ۱۰۰

به طور کلی، لحظه‌های لذت‌بخشی هم در این اثر وجود دارد که بخش اصلی آن مربوط به بازیگران و شخصیت‌های داستان است. شاید بتوان گفت که خودخواهی و همچنین حس انسان گریزی‌ای که در جان مالکوویچ وجود دارد، از همه بهتر است. از طرف دیگر ساندرا بولاک هم فوق‌العاده ظاهر شد و به خوبی نقش یک مادر محافظ و از خود گذشته را ایفا کرد.

رکس رید | آبزرور

۲۵ از ۱۰۰

با اینکه این فیلم یک اثر بلند پرواز علمی تخیلی و هیولایی محسوب می‌شود، اما باز هم غیرقابل تحمل است. این اثر همچنین جلوه‌ها، ایده‌ها و تصاویری را که افراد مختلف در گذشته در فیلم‌های خود به کار برده‌اند، درخواست می‌کند، قرض می‌گیرد یا حتی می‌دزدد؛ جلوه‌ها، ایده‌ها و تصاویری که در اولین فیلم کارگردان خود، خیلی بهتر  این اثر عمل کرده بودند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *