معرفی بازی Persona 5

[ad id='39844']

[quote]پیش‌تر و با ثبت شدن دامنه P5R انتظار می‌رفت که امروز و هم‌زمان با پخش قسمت ویژه‌ی انیمه‌ی Persona 5 که Dark Sun نام دارد، اطلاعات بیشتری از پروژه‌ی P5R منتشر شود که ساعتی پیش یک تیزر سی ثانیه‌ای از این بازی منتشر شد.[/quote]

 

در این تیزر، لوگوی پلی استیشن دیده می‌شود و گویا فعلا خبری از پورت شدن بازی Persona 5 برای نینتندو سوییچ نیست. در تیز مذکور، صدای کاراکتر جوکر، قهرمان داستان، را می‌شنویم که از اتفاقاتی ویژه که قرار است در شهر بزرگ توکیو رخ دهد صحبت می‌کند. وی در پایان، به ماه مارس (اسفند ۹۷/فروردین ۹۸) اشاره می‌کند و به‌احتمال زیاد برای رونمایی کامل از پروژه/پروژه‌های جدید و مرتبط با بازی Persona 5، تا آن زمان باید صبر کنیم. با توجه به اینکه در ماه مارس ۲۰۱۹ یک قسمت ویژه‌ی دیگر از انیمه‌ی «پرسونا ۵» با نام Stars and Ours پخش خواهد شد، ممکن است مثل همین امروز که با پخش قسمت Dark Sun شاهد انتشار تیزر Persona 5 R بودیم، در ماه مارس و با پخش قسمت ویژه‌ی Stars and Ours نیز اطلاعاتی جدید و تکمیلی از بازی Persona 5 R و دیگر پروژه‌های مرتبط با پرسونا ۵ منتشر شود.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آوریل (۴ و ۵ اردیبهشت) کنسرت ویژه‌ی بازی پرسونا ۵ در شهر توکیو برگزار می‌شود و در این دو روز هم ممکن است اطلاعاتی جدید از پروژه‌های بعدی استودیو آتلوس منتشر شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *