کلاهبرداری شرکت هرمی تلفیق هنر | تلفیق مینا و خاتم هوشمند

[ad id='39844']

با گسترش اعطاء مجوز به شرکت های بازاریابی شبکه ای و حرکت به سمت نهادینه شدن این صنعت در داخل کشور، شاهد این هستیم که شرکت های هرمی نیز به ترفندهایی خود را شبیه به این شرکت ها درآورده و فعالیت شان را با عنوان بازاریابی شبکه ای قانونی جلوه می دهند و متأسفانه علی رغم اطلاع رسانی های مکرر که به منظور هوشیاری بازاریابان قبل از عضویت در شرکت ها با نام بازاریابی شبکه ای صورت گرفته، می بینیم که عده ای بدون تحقیق در مورد قانونی بودن مجوز شرکت ها اقدام به عضویت و فعالیت در آن ها می نمایند.
یکی از شرکت هایی که با نام شرکت بازاریابی شبکه ای عضوگیری و فروش محصول را آغاز نموده است، شرکت تلفیق هنر با آدرس وب سایت www.talfighehonar.com است.
این شرکت ادعا کرده است که از شرکت های بازاریابی شبکه ای بوده و شماره مجوزی را نیز برای اثبات ادعای خود ارائه کرده است.
وقتی به سایت http://www.networkmarketing.mimt.gov.ir مراجعه می کنیم، اسمی از این شرکت به عنوان شرکت دارای مجوز مشاهده نمی شود و در اطلاعیه های مختلف سایت نیز به بازاریابان هشدار داده شده است از عضویت در شرکت هایی که پروانه کسب دریافت نکرده اند، خودداری کنند.
از سوی دیگر وقتی نگاهی به طرح درآمدی ارائه شه توسط شرکت می اندازیم، تشویق به عضوگیری پشت پرده فروش محصول و فعالیتی شبیه به شرکت های هرمی را در آن مشاهده می کنیم.
این بار هم همانند دفعات قبل به افراد علاقه مند به فعالیت بازاریابی شبکه ای هشدار می دهیم تنها شرکت هایی که اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای کرده اند و اسامی آن ها در سایت رسمی اصناف ذکر شده است، اجازه فعالیت بازاریابی شبکه ای را دارا هستند و جز این مابقی شرکت ها با هر عنوانی که ثبت شرکت کرده باشند، اجازه فعالیت به صورت شبکه ای و پرداخت پورسانت به صورت لایه ای را ندارند و صرف ارئه محصول مجوزی جهت فعایت آنان به صورت بازاریابی شبکه ای نیست. مسئولین، کارمندان این شرکت های فاقد مجوز و همچنین بازاریابانی که اقدام به فعالیت در این شرکت ها می کنند، باید منتظر تبعات قضایی و اجتماعی آن بمانند.

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «کلاهبرداری شرکت هرمی تلفیق هنر | تلفیق مینا و خاتم هوشمند»

  1. احمدی نژاد

    چرا کسی پیگیری نمیکنه این شرکتو ببندن، زندگی خیلیارو خراب کرده که با وعده پولدار شدن در یک سال دارن تباه میشن.

  2. باسلام با بررسی وتحقیقات به عمل آمده شرکت تلفیق مینا وخاتم هوشمند هیچ کلاهبرداری انجام نداده ورفع اتهام شده خواهشا یکم رعایت کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *