بررسی سریال «لحظه گرگ و میش» همایون اسعدیان

[ad id='39844']

[quote]داستان این مجموعه تلویزیونی، روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است[/quote]

 

در سریال «لحظه گرگ و میش» که در ژانر اجتماعی، سه دهه از تاریخ، از سال ۶۰ تاکنون را روایت می‌کند، بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری و … ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی، روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده، سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری،شیوا رشیدیان طراح لباس، مریم هژیروند مدیر برنامه‌ریزی، پکاه جهان دار و مهدی فهیمی دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی مدیران تدارکات، مهدی حیدری عکاس و فیلمبردار پشت صحنه.
مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه فاز یک این مجموعه که مربوط به دهه ۶۰ بوده به اتمام رسیده است، درباره وضعیت فعلی ساخت این مجموعه یادآور شد: این مجموعه پیش از این در شهریور ماه با مشکل تغییر تهیه‌کننده روبه‌رو شد و وقفه‌ای به آن خورد اما پس از آن فاز یک که مربوط به دهه ۶۰ بود کامل تصویربرداری و به اتمام رسید. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره پخش مجموعه «لحظه گرگ و میش» که چه زمانی خواهد بود؟ گفت: این مجموعه امسال در ایام زمستان پخش خواهد شد.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *