بررسی اولیه فیلم تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد

[ad id='39844']

[quote]فیلم تیغ و ترمه جدیدترین اثر کیومرث پوراحمد کارگردان با سابقه سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ جشنواره ۳۷ فیلم فجر حضور دارد[/quote]

 

کیومرث پوراحمد یکی از انگشت شمار نمایندگاه نسل خود است که در این دوره از جشنواره حضور دارد. «تیغ و ترمه» او روایتگر یک درام اجتماعی ملتهب است.

اسامی عوامل فیلم و خلاصه داستان:

کارگردان: کیومرث پوراحمد، فیلمنامه نویس: کیومرث پوراحمد، مدیرفیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابردار: بابک اردلان، چهره پرداز: مهدی شیرازی، طراح صحنه: کیومرث پوراحمد، طراح لباس: کیومرث پوراحمد، تدوین: خشایار موحدیان، موسیقی: فردین خلعتبری، بازیگران: دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، هومن برق نورد و شراره رنجبر، تهیه کننده: علی قائم مقامی.

خلاصه داستان: «تیغ‌وترمه» یک درام ملتهب اجتماعی زنانه است.

«تیغ و ترمه» نام فیلم جدید کیومرث پوراحمد است که دیبا زاهدی، پژمان بازغی،  لاله اسکندری،‌ مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، هومن برق‌نورد و شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسالی به نام آویسا سجادی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در خلاصــه داســتان آمده است که «تیغ وترمــه» یــک درام ملتهــب اجتماعــی زنانــه اســت.

پوراحمد تاکنون بیش از ۲۰ فیلم سینمایی کارگردانی کرده است که از میان آنها می‌توان به «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «کفشهایم کو» و «خواهران غریب» اشاره کرد. تازه اخبار شروع ساخت این فیلم سینمایی منتشر شده بود که یکی از رسانه‌ها، خبری مبنی‌بر عدم ساخت این فیلم سینمایی منتشر کرد و دلیل آن را اختلافات پیش آمده، بین تهیه‌کننده و کارگردان دانست اما همان موقع کیومرث پوراحمد در ارتباط با این موضوع گفت: «این خبر کاملا شایعه است و درحال حاضر پیش‌تولید فیلم آغاز شده است. من نمی‌دانم این خبرها از کجا انتشار پیدا می‌کند.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *