بررسی اولیه فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار

[ad id='39844']

[quote]اولین نمایش عمومی فیلم شبی که ماه کامل شد جدیدترین فیلم نرگس آبیار در جشنواره ۳۷ فیلم فجر خواهد بود[/quote]

 

نرگس آبیار چهارمین فیلم سینمایی خود را به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، با نام «شبی که ما کامل شد» ساخته است. فیلمی که به نظر می‌رسد در حال و هوایی متفاوت از ساخته‌های قبلی این کارگردان است.

اسامی عوامل فیلم و خلاصه داستان:

کارگردان: نرگس آبیار، فیلمنامه‌نویس: نرگس آبیار، مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، چهره‌پرداز: ایمان امیداوری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوین: حمید نجفی‌راد، صداگذاری: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان، تهیه کننده: محمدحسین قاسمی.

خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

 

الناز شاکردوست برای اولین بار جلوی دوربین نرگس آبیار حاضر می‌شود. فیلمی که حال و هوای روایت دختر جوانی را دارد که از مناطق جنوب شهر تهران درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود. این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما میانه راه، اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد. البته جالب است که الناز شاکردوست پس از حادثه‌ای که در جریان فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» برای او رخ داد، در «شبی که ماه کامل شد» ایفای نقش می‌کند. خلاصه داستانی از این فیلم به دست نیامده است ولی در برخی از خبرها آمده است که این فیلم روایتی از دستگیری عبدالمالک ریگی، تروریست جانی شرق کشور دارد که ردیابی این تروریست از طریق برادر او عبدالحمید ریگی صورت گرفت. دیگر بازیگران این فیلم،‌ هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی و فرید سجادی حسینی هستند. هوتن شکییا جانشین هومن سیدی شد که پس از چندی از حضور در «شبی که ماه کامل شد» انصراف داد. محمد امامی سرمایه‌گذار «شبی که ماه کامل شد» است و این فیلم به‌عنوان محصول جدید موسسه تصویر گستر پاسارگاد تولید می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *