بیوگرافی و سوابق جان برنتال بازیگر نقش پانیشر در دنیای تلویزیونی مارول

[ad id='39844']

[quote]جان برنتال، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مردگان متحرک»، فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» و سریال تلویزیونی «اقیانوس آرام» فعالیت داشته است.[/quote]

 

از مهم‌ترین آثار جان برنتال می‌توان به بازیگری در سریال مردگان متحرک، فیلم گرگ وال استریت و سریال اقیانوس آرام اشاره کرد.

جان برنتال نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۲۸ سالگی در فیلم Tony ‘n’ Tina’s Wedding به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جان برنتال محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Joey McIntyre، میلا کونیس، Krista Allen و John Fiore را تجربه کرد.

جان برنتال در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جان برنتال در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت، سریال اقیانوس آرام به کارگردانی Jeremy Podeswa، Timothy Van Patten و David Nutter و فیلم سایه نویس به کارگردانی رومن پولانسکی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جان برنتال بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. جان برنتال سال ۱۳۸۹ در ۳۴ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. جان برنتال توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، سارا وین کالایز، چندلر ریگز و نورمن ریداس بر تجارب او افزود.

جان برنتال علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۲ در ۳۷ سالگی در فیلم گرگ وال استریت نیز بازی کرده است. جان برنتال این‌بار با مارتین اسکورسیزی یعنی کارگردان فیلم گرگ وال استریت و هنرمندانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو، جونا هیِل، مارگوت رابی و متیو مک کانهی همکاری داشت.

در این سال‌ها جان برنتال با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بنجامین برت با ۲ مرتبه، جفری داناوان با ۲ مرتبه، Viviana Chavez با ۲ مرتبه، Duke Jackson با ۲ مرتبه و مایکل پنیا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جان برنتال داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جان برنتال آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. جان برنتال را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۶% آثار وی سینمایی و ۱۴% آثارش تلویزیونی است. در واقع جان برنتال از مجموع ۲۲ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم بچه راننده، فیلم رودخانه باد، فیلم Viena and the Fantomes، فیلم Shot Caller، فیلم حسابدار، فیلم Pilgrimage، فیلم سیکاریو، فیلم ما دوستانت هستیم، فیلم من و اِرل و دختر درحال مرگ، فیلم خشم، فیلم گرگ وال استریت، فیلم خبرچین، فیلم Rampart، فیلم سایه نویس، فیلم شب در موزه: نبرد اسمیتسونین، فیلم The Air I Breathe، فیلم Day Zero، فیلم مرکز تجارت جهانی و فیلم Tony ‘n’ Tina’s Wedding به ایفای نقش پرداخته و در ۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دردویل، سریال مردگان متحرک و سریال اقیانوس آرام بازی کرده است.

جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Moviefone انجام داده و در مورد حضور این شخصیت در سریال مستقل خود و انتظاری که طرفداران می‌توانند از این سریال داشته باشند، صحبت کرده است. برنتال گفت:

موضوع و مشکلات پانیشر و قراردادن او به عنوان شخصیت اصلی در سریال جالب است. من همیشه در پشت صحنه سریال مبارزه می‌کنم تا ماهیت فرانک را حفظ کنم و این حق را داریم تا به اندازه کافی جسور باشیم تا واقعا مخاطب را پشت سر بگذاریم و تنها چیزهایی را که مخاطبان دوست دارند، ارائه ندهیم، بلکه به شخصیت و ماهیت واقعی او پایبند باشیم. من فکر می‌کنم که این یکی از بزرگ‌ترین مبارزه‌های من با سریال و شخصیت پانیشر است. 

بنابراین من فکر می‌کنم چالش واقعی این است که به اندازه کافی جسور باشیم تا او را بیش از حد به عنوان یک قهرمان جلوه ندهیم، اما بخش قهرمان بودن این شخصیت برای من مهم است. من فکر می‌کنم که بخواهم بگویم که شخصیت فرانک کسل در همه افراد وجود دارد. من فکر می‌کنم که پدر و شوهر بودن شخصیت او را تشکیل می‌دهد و من او را عمیقا درک می‌کنم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *