نقدها و نمرات فیلم ساخته Glass ام. نایت شیامالان

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی به فیلم Glass ساخته جدید ام. نایت شیامالان [/quote]

 

دیوید سیمز | آتلانتیک

۸۰ از ۱۰۰

فیلم شیشه اثری است که بیشتر از این که یک اثر هیجان انگیز صاف و ساده باشد، همانند یک سخنرانی تد جنجالی و بحث برانگیز عمل می‌کند. با این حال، در این یک مورد، من نحوه‌ی کارگردانی و نفوذ بسیار زیادی را که ام. نایت شیامالان روی اثر خود داشت، تحسین می‌کنم. او همچنین به عنوان یک نویسنده هم بسیار خوب عمل کرد.

کریس گور | Film Threat

۶۰ از ۱۰۰

فیلم Glass یک اثر کامل و بی‌نقص نیست اما قطعا یکی از سرگرم کننده‌ها محسوب می‌شود.

مت میتوم | توتال فیلم

۶۰ از ۱۰۰

ام. نایت شیامالان سه گانه‌ی اسرار آمیز خود را با فیلمی به پایان رساند که تحسین کردن آن، خیلی راحت‌تر از این است که عاشق آن باشی. جیمز مک آووی باری دیگر فوق‌العاده ظاهر شد. اما در کل می‌توان گفت که فیلم شیشه، به آن سطح بالا و خیلی خوبی که دو قسمت قبلی یعنی فیلم شکافته و فیلم نشکن به آن رسیده بود، دست پیدا نکرده است.

کریس ناشاواتی | اینترتینمنت ویکلی

۵۸ از ۱۰۰

بله، خیلی راحت می‌توان توسط دنیایی که ام. نایت شیامالان خلق کرده، تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال، اگر حداقل این قسمت آخر باعث می‌شد که ما چیز جدید و متفاوتی علاوه بر تحت تاثیر قرار گرفتن هم احساس کنیم، خیلی عالی می‌شد. در پایان می‌توان گفت که فیلم شیشه، بیشتر از آن چیزی که باید پر باشد، خالی است و به عبارتی نقاط ضعف آن، بسیار بیشتر از نقاط قوت آن است.

روزی نایت | آی جی ان

۵۵ از ۱۰۰

درست است که نشانه‌های بزرگ و خوبی در این فیلم وجود دارد اما به طور کلی می‌توان گفت که فیلم شیشه تا حدودی گیج است و به احتمال خیلی زیاد طرفدارانی را که عاشق فیلم نشکن و فیلم شکافته بودند، ناامید خواهد کرد.

جاشوا روثکاف | تایم اوت

۴۰ از ۱۰۰

این فیلم هم خیلی احمقانه و هم خسته کننده است. زمانی که به این موضوع فکر می‌کنی که این فیلم، همان اثری است که ام. نایت شیامالان قصد ساخت آن را داشت، اوضاع خیلی غم‌انگیز می‌شود.

مانیکا کستیلو | TheWrap

۴۰ از ۱۰۰

عملکرد بازیگران را که کنار بگذاریم، به طور کلی می‌توان گفت که فیلم شیشه، پر از صحنه‌های خسته کننده و دیالوگ‌های خالی از جذابیتی بود که باعث می‌شد سطح فیلم تا حد زیادی پایین بیاید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *