زمان انتشار نسخه کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead

[ad id='39844']

 

استاربریز (Starbreez) اخیراً شرایط چندان مساعدی نداشته و با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است، اما ظاهراً بدشانسی این استودیوی همچنان ادامه دارد. آن‌ها مجبور شدند زمان عرضه نسخه کنسولی بازی Overkill’s The Walking Dead، یعنی ماه بعد را تا آینده‌ای نامعلوم عقب بکشند. گویا دلیل این تصمیم بیشتر از هر چیز به عملکرد بهتر مربوط می‌شود و تیم سازنده اذعان داشته که «در حال حاضر روی ارزیابی و بازبینی عملکرد بازی مشغول هستند».

سخت‌گیری تیم هنگامی افزایش یافت که نسخه پی سی Overkill’s The Walking Dead نتوانست انتظارات بالای شرکت از بازی را فراهم سازد و کارش به فروشی کم و در نهایت تخفیف ویژه در استیم منجر شد؛ اما به دنبال کاهش قیمت فروش، ضرر بدون احتساب مالیات استاربریز در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ سه برابر شد و به ۱۱.۳ میلیون دلار رسید. استودیو با هدف حفظ انگیزه و حرکت رو به جلو بو اندرسون را از سمت مدیرعاملی برکنار کرد.

لابد فکر می‌کنید همه این‌ها برای از پا در آوردن یک شرکت کافی خواهد بود، اما حوادث ناگوار هنوز تمام نشده است؛ نمک روی زخم زمانی بود که مقامات دولتی سوئد برای تحقیق اختلاس مالی به شکل سرزده وارد دفتر مرکزی استاربریز شدند و یکی از کارمندان شرکت را که مشکوک به تجارت‌ داخلی غیرقانونی بود دستگیر کردند.

سایت GameIndustry بیانیه‌ای از ان شارلوت اسونسن، رئیس روابط سرمایه‌گذاری استاربریز به شرح زیر دریافت کرد:

در روز چهارشنبه سازمان مبارزه با فساد مالی سوئد، رشته تحقیقاتی را در استاربریز آغاز کرد. پس از مدتی مطلع شدیم که این تحقیقات به خاطر سوءظن به یکی از کارکنان داخلی شکل گرفته است. خود شرکت به هیچ جرمی متهم نیست و به شکل کامل با مقامات دولتی سوئد همکار کرد. این اتفاق هیچ تأثیری روی بازسازی تجاری شرکت ندارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *