بیوگرافی و سوابق سینم کوبال بازیگر نقش سودا در سریال ترکی دلدادگی

[ad id='39844']

[quote]سینم کوبال در سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی با کنعان ایمیرزالی اوغلو  هنرمند معروف ترک ازدواج نمود .[/quote]

 

سینم در سن چهار سالگی آموزش رقص باله را در مدرسه باله آغاز کرد و هشت سال باله را ادامه داد. کوبال یک دانش‌آموز موفقی بود، وی در تیم والیبال بازی کرد و جایزه دوم در یک رقابت را به دست آورد. علاوه بر این، وی اولین جایزه در یک گام از رقابت‌های ایروبیک را برد. وی دیپلم دبیرستان خود را از رویال آکادمی دریافت کرد. وی مدیریت هنر و هنرهای نمایشی در دانشکده بیکنت مطالعه کرده‌است.

وی حرفه هنری خود را با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی ددی در نقش دیلارا گیریتلی آغاز کرد. وی حرفه هنری خود را در فیلم‌ها و مجموعه تلویزیونی‌های بسیاری شامل: مدرسه، مقاومت کن، سلنا، دفتر دبیرستان، پسر انسان که جهان را نجات داد و مادران و مادرها آغاز کرد.

وی در فیلم ۲۰۱۰ رومانتیک کمدی در نقش دیدم به ایفای نقش پرداخته‌است. او در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی در ترکیه، از جمله تورکسل و بینگو ظاهر شده‌است.وی با آردا توران بازیکن فوتبال اهل ترکیه کسی که برای باشگاه فوتبال بارسلونا و تیم ملی فوتبال ترکیه بعنوان سمت چپ مهاجم بازی کرد.

از اوت ۲۰۰۹ رابطه دوستی داشت.کوبال و توران در ژانویه ۲۰۱۰ نامزد کردندهر چند این دو در سال ۲۰۱۳ از یک‌دیگر جدا شدند. در ۱۴ مه ۲۰۱۶، کوبال با هنرپیشه ترک کنعان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *