رابطه عاشقانه آنجلینا جولی با دیوید بکهام

[ad id='39844']

[quote]آنجلینا جولی ستاره زیبا و محبوب هالیوود بعد از جدایی از برد پیت به دنبال نزدیک شدن به دیوید بکام ستاره خوش تیپ و خوش استایل دنیای فوتبال می‌باشد.[/quote]

 

طبق اخبار منتشر شده جولی قصد دارد خودش را به بکام بچسباند و با ترفند‌های مختلف از این ستاره محبوب دنیای فوتبال دلربایی کند و یک ازدواج پرسروصدای دیگر را کلید بزند.ورزش ۱۱ در ادامه‌ی گزارش‌اش به این نکته اشاره کرده که هر دو مجله معتبر با اشاره به رابطه برد پیت با جنیفر آنیستون و زندگی زناشویی آنها است که با ورود جولی به زندگی بردپیت دست‌خوش اختلافات عمیق و در نهایت منجر به جدایی بردپیت از جنیفر آنیستون شده است.

اما بعد از چند سال زندگی جولی و برد پیت نهایتاً مشکلات و اختلافات این دو سر باز کرد که کار به جاهای باریک کشیده شد و هر دوی آنها تصمیم گرفتند که از یکدیگر جدا شوند. چندی است که شایعاتی زیادی در مورد اختلاف دیوید بکام و ویکتوریا بکام وجود دارد که خبر می‌دهد این دو به زودی از هم جدا خواهند شد. اینکه بکام به بهانه باشگاهش در آمریکا به این کشور سفر می‌کند و ویکتوریا را در انگلیس تنها می‌گذارد دلیلی شده که این شایعات قوت بگیرد. حتی بکام در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده روابطش با ویکتوریا روز به روز تیره تر می‌شود. این موضوع پرده از اختلاف این دو نفر بر می‌دارد. در این میان نکته جلب ورود آنجلینا جولی به زندگی شخصی بکام است که به بهانه مختلف به انگلیس سفر می‌کند و زمان زیادی را با بکام می‌گذارند تا بتواند از این چهره مشهور و محبوب دلربایی کند و در واقع به گونه‌ای بتواند بکام را برای جدایی از ویکتوریا و ازدواج با خودش ترغیب کند. هم دیوید بکام و هم آنجلینا جولی سفیر یونیسف هستند و این بهانه‌ای شده تا آنجلینا جولی گاه‌و بی‌گاه به بکام زنگ بزند و پیام‌های زیادی را برای او ارسال کند. کار تا جایی پیشرفته که ویکتوریا از دیوید بکام درخواست کند که دیگر جواب جولی را ندهد و ارتباطش را با او قطع کند اما بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با بی توجهی به درخواست همسرش همچنان به ارتباط خودش با آنجلینا جولی ادامه می‌دهد تا شایعات موجود قوت بگیرد و این امکان وجود داشته باشد که به زودی شاهد ازدواج این دو چهره معروف و محبوب باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *