خط داستانی انیمیشن داستان اسباب بازی ۴

[ad id='39844']

[quote]جزییات داستانی انیمیشن داستان اسباب بازی ۴[/quote]

 

سیمرغ پلاس اطلاعات جدیدی از خط داستانی انیمیشن بسیار مورد انتظار داستان اسباب بازی ۴ منتشر شده این انیمیشن که در سال ۲۰۱۴ با جدایی خالق اصلی این مجموعه یعنی جان لاستر مواجه شد داستان آن با تعغیراتتی مواجه شد جان لاستر مدتی قبل به دلیل شکایتهایی که درباره آزار جنسی او وجود داشت توسط دیزنی از پیکسار اخراج شد

«جاش کولی»کارگردان انیمیشن موردانتظار «داستان اسباب‌ بازی‌ ۴» (Toy Story 4) در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که این فیلم سرآغاز داستانی جدید برای شخصیت وودی و دیگر اعضای گروه دوست داشتنی وی خواهد بود. حتی خود عوامل استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار  بر این باورند که فرانچایز پرچمدار آن‌ها با اکران انیمیشن سوم در سال ۲۰۱۰ میلادی به پایان طبیعی خود رسیده است.

جاش کولی در مورد این انیمیشن گفته است

درست مثل بسیاری از مردم، من نیز فرض می‌کردم که انیمیشن داستان Toy Story 3 پایان داستان و همچنین قضیه شخصیت وودی و اندی و ارتباط میان آن‌ها است. اما همانند زندگی واقعی، هر پایانی یک شروع جدید است. وودی حالا در یک اتاق جدید، در کنار اسباب بازی‌های جدید، بچه‌ای جدید قرار دارد؛ چیزی که تاکنون شبیه‌اش را ندیده‌ بودیم. سوالاتی درباره این موارد، تبدیل به سرآغازی برای ساخت یک داستان سرگرم‌ کننده شد که ارزش کاوش را داشته باشد.

 سایت Super Bro Movies اطلاعات مربوط به فیلم را آشکار کرده است.

این گروه بعد از یافتن خانه جدید در کنار بانی در پایان سری سوم، دوباره زندگی خوبی را شروع می‌کنند. هرچند وقتی اسباب‌بازی به اسم فورکی با صدای تونی هیل که در تیزر سال قبل فریاد می‌زند: “من اسباب‌بازی نیستم!” با دیگر اسباب‌بازی‌ها ارتباط پیدا می‌کند، همه چیز برعکس می‌شود. فورکی خود را یک اسباب‌بازی نمی‌داند و احتمالا اینگونه هم هست و او تنها یک اسپورک با دستان تمیزکننده است. دیگر اسباب‌بازی‌ها باهم سفری به دنیای بیرون دارند و راهی یک کارناوال می‌شوند، جایی که اسباب‌بازی‌های جدید دیگری- داکی و بانی- را ملاقات می‌کنند. آن‌ها با هم ماجرای جدیدی را تجربه می‌کنند و برای یکبار و همیشه حس می‌کنند اسباب‌بازی بودن چگونه است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *