اطلاعات جدید از بازی Far Cry New Dawn

[ad id='39844']

[quote]در بازی Far Cry New Dawn شما می‌توانید محلی را که به عنوان خانه‌ی امن برگزیده‌اید و در آن سکونت دارید ارتقا دهید و در واقع روی آن سرمایه‌گذاری کنید. در ازای این سرمایه‌گذاری، آپگرید‌های جدیدتری برای شما باز خواهد شد تا بتوانید خودتان، سلاح‌هایتان و پناهگاهتان را باز هم ارتقا دهید.[/quote]

 

 

دکانت درباره‌ی سیستم تصرف پایگاه‌های بازی هم مطالبی را به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های او تصرف پایگاه‌های دشمن در این نسخه با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو شده است. در بازی جدید شما در مواجهه با پایگاه‌های دشمن دو راه در پیش رو دارید: می‌توانید پایگاه موردنظرتان را به روش معمولی و همیشگی تصرف کنید یا اینکه آن را «تحت فشار قرار دهید». در صورتی که بخواهید به پایگاه فشار آورید، می‌توانید مردم ساکن منطقه را به درون آن بفرستید تا منابع و امکانات را از درون آن استخراج کنند. در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که منبع به صورت منظم و مرتب و با مقادیر بالا به دستتان خواهد رسید.

البته نکته‌ی مهم آنجا است که در صورت فشار آوردن به یک پایگاه، باید منتظر عواقب آن هم باشید؛ زیرا پایگاه مورد نظر به هدف راحت‌تری برای دشمنانتان تبدیل خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به راحتی آن را پس بگیرند. در صورتی که دشمنان مجددا پایگاه را تصاحب کنند، کار شما بسیار سخت‌تر خواهد شد و نیروهای دشمن با شدت بسیار بیشتری از آن پایگاه محافظت خواهند کرد. البته نکته‌ی جالب اینجا است که اگر شما موفق شوید باز هم پایگاه ذکر شده را پس بگیرید، مقدار منابع و امکاناتی که از آن استخراج می‌شود حتی از قبل هم بیشتر خواهد شد. به نظر می‌رسد این سیستم جدید، می‌تواند تصرف پایگاه‌ها در Far Cry را بسیار هیجان‌انگیزتر و پر ریسک‌تر از قبل کند. در نهایت نیز همه‌ی این مکانیک‌ها به هرچه درگیرکننده‌تر شدن بازی کمک شایانی می‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *