بیوگرافی و سوابق رامی ملک بازیگر فیلم حماسه کولی

[ad id='39844']

[quote]رامی سعید ملک؛یک بازیگر مصری-امریکایی است.ملک در دانشگاه اوانزویل واقع در ایندیانا تحصیل و فعالیت خود در سینما را به‌طور رسمی از سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز کرد. نخستین حضور او در مقابل دوربین؛ به عنوان بازیگر مهمان در سریال دختران گیلمور رقم خورد. در سال ۲۰۰۵، ملک در سریال‌های جنگ در خانه و در آنجا ظاهر شد.[/quote]

 

رامی ملک در سال ۱۹۸۱ در لس آنجلس از خانواده ای مصری تبار متولد شد. پدر رامی راهنمای تور در شهر قاهره مصر بود که بعدها فروشنده بیمه شد و مادرش هم حسابدار بود. وی بازیگری را از در سال ۲۰۰۴ با حضور به عنوان مهمان در سریال تلویزیونی « Gilmore Girls » آغاز کرد و پس از آن به عنوان صداپیشه با سازندگان بازی مشهور « Halo 2 » همکاری کرد.

ملک در سال ۲۰۰۵ در دو اپیزود از سریال « Over There » حضور یافت و در سال ۲۰۰۶ نخستین نقش آفرینی خودش را در فیلم « Night at the Museum » تجربه کرد و همچنین در دو دنباله این فیلم نیز حضور یافت. اما نقشی که رامی ملک را به شهرت رساند و نام او را بر سر زبانها انداخت، الیوت آلدرسون در سریال محبوب « آقای ربات » بود که دو نامزدی جایزه گلدن گلاب را در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای او به ارمغان آورد. پس از موفقیت سریال، ملک نقش های مهم تری در سینما بدست آورد و توانست در بازسازی فیلم « پاپیون » حضور داشته باشد و در « حماسه کولی » که درباره گروه موسیقی « کویین » است نقش اصلی را ایفا نماید.  

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *