حضور جان سینا در فیلم اکشن و کمدی نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]این فیلم روی یک خانواده تمرکز دارد که زمانی‌که فیلماهی قدیمی به گونه‌ای وارد زندگی‌شان می‌شود، درون یک استودیوی فیلم متروکه گیر می‌افتند.[/quote]

 

روزی روزگاری، ایده‌ی بازیگر شدن یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بیشتر از هر چیز دیگری شبیه یک جوک خنده‌دار بود. حتی سوپراستاری به بزرگی هالک هوگن  در دنیای کشتی، اقدام به وارد شدن به دنیای بازیگری نمود، از جمله آثاری که وی در آن‌ها نقش آفرینی کرد می‌توان از Santa with Muscles و Mr. Nanny اشاره کرد. در میان ستاره‌های کشتی تلاش کشتی‌گیرانی چون تریپل ایچ  کورت اَنجلو استینگ  با بیشترین تمسخر مواجه شد. بجز سینا، راک و دیو باتیستا، تنها آندره د جاینت  “رودی” رُدی پیپر  و جسی “د بادی” ونچرا با بازی در آثار کلاسیکی مانند The Princess BrideThey Live  و Predator ، توانستند به موفقیت دست یابند.

البته، حال که سینا زمان بیشتر و بیشتری از وقتش را هرسال، دور از حلقه‌ی WWE صرف می‌کند، احتمالا دیری نخواهد گذشت که او را با بیشتر با بازیگر خواندش بشناسند تا کشتی‌گیر بودنش. اخیرا سینا برای بازی‌اش در اسپین آف فیلم Transformers  تحت عنوان Bumblebee  نقدهای‌ مثبتی دریافت کرده است، همچنین او به زودی به تیم بازیگری فیلم جکی چان  به نام Project X-traction خواهد پیوست. اکنون، به گزارش تی‌ایچ‌آر، سینا در فیلم اکشن/کمدی بدون عنوان نتفلیکس که جیسون بیتمن هدایت آن را در دست دارد حضور به عمل خواهد آورد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *