معرفی شخصیت (Jackpot) جک پات مارول – ابرقهرمان های مارول

[ad id='39844']

 

سارا ایرت قبل از تبدیل شدن به Jackpot ، دانشمندی بود که برای شرکتی کار می‌کرد. یک روز سرنوشت‌ساز، او با یک ویروس وارد تماس شد که او را در حالی که حامله بود به کما رفت. ماه‌ها بعد، بیدار شد و دخترش را به دنیا آورد. در ابتدا همه چیز برای او عادی به نظر می‌رسید، اما خیلی زود متوجه شد که قدرت‌های بزرگ، از جمله قدرت فوق‌العاده انسانی به او داده شده‌ است.

ایرت تصمیم گرفت تا با دولت موضوع را در میان بگذارد و یک سوپر قهرمان دارای مجوز به نام “Jackpot ” شود، اما چندی بعد او تصمیم گرفت که کار مبارزه با جرم را رها کند و دخترش را بزرگ کند. آلانا جابسون، یک زن جوان که مشتاق بکارگیری او در راستای اهداف خود بود تا از هویتJackpot برای مبارزه با جرم استفاده کند ، به او نزدیک شد.

ایرت پیشنهاد را پذیرفت، و جابسون Jackpot را به دست گرفت. با این حال فقط یک مشکل وجود داشت: جابسون قدرت نداشت و به جای آن از ترکیبی از داروها برای به دست آوردن توانایی‌های خود استفاده می‌کرد. Jackpot با اسپایدر من تماس گرفت و چند ماجراجویی با او آغاز کرد، اما او در نهایت از مواد مخدر جان باخت.

پس از مرگ آلانا، ایرت Jackpot را آغاز کرد و بار دیگر سوپر قهرمان شد. حالا همه دستگیر شده بودند. همانطور که می‌بینید، Jackpot یک افسانه زیبا و جذابی دارد که می‌تواند به یک فیلم بزرگ تبدیل شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *