حمایت حمید فرخ نژاد از حاکم دبی

[ad id='39844']

حمید فرخ نژاد در حالی با ادبیاتی تملق‌آمیز به سراغ شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس رفته و حاکم دوبی را بهترین الگو برای نوع مدیریت حکام ایران خوانده که شق مقابل چنین تعبیری، عملاً تحقیر ایرانی‌هاست؛ ادبیاتی که با استقبال رسانه‌های عربی از جمله رسانه‌های خاندان آل سعود همراه شد و نشان داد، یک سلبریتی در شرایطی که امارات شمشیر را برای ایران از رو بسته، در زمین دشمن مردمِ ایران نقش آفرینی می کند.

این رسم معمول اعراب است که به مداحان صله می‌دهند و چه بسا با دریافت این صله، مشکل فرخ نژاد برای ارسال ماهیانه ده هزار دلار به آمریکا برطرف شود؛ اما بی‌شک از کنار ادبیات تحقیرآمیز فرخ‌نژاد نمی‌توان به سادگی باید عبور کرد. واقعیت آن است که گروهی از سبلریتی‌ها که فاقد حداقل دانش سیاسی و اقتصادی هستند، تقریباً در هر حوزه‌ای با تکیه بر فالوئرهایشان در شبکه‌های مجازی اظهارنظر می‌کنند.

فرخ نژاد در این پست آرزو می‌کند که ای کاش ایران هم کسی را مانند حاکم کشور دبی داشت؛ فرخ‌نژاد در واقع کسی را فردی ایده‌آل معرفی می‌کند که خون هزاران نفر از مردم مظلوم یمن بر گردن اوست و حکومتش یک نظام گوش به فرمان آمریکاست و از خود هیچ استقلالی ندارد.

اظهارنظر و تأسف‌بار حمید فرخ‌ نژاد با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شد و بازتاب فراوانی در میان آنها داشت. البته این نخستین بار نیست که این سلبریتی با سخنان و پست‌های نسنجیده و بی‌اساس خود در فضای مجازی مورد خطاب تند کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد. او چند ماه پیش نیز با اظهارات خود درباره خانواده‌اش که در آمریکا زندگی می‌کنند خبرساز شده بود.

 

 

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «حمایت حمید فرخ نژاد از حاکم دبی»

  1. فضول نباش بکارت برس

    کسی که نه شرف داره و نه ناموس سرش میشه بایدم حسرت همچین حاکمی رو بخوره . فرخ نزاد خودش از اونهاس که زنش رو برای پول میفروشه. همونطور که خاکش رو فروخت . پس چرا فرار ملکه یک شور با بادیگاردش باید براش بد باشه؟؟؟؟؟
    ناموس کیلویی چند؟؟؟ پول رو عشقه . فقط پووول!!!!!!

  2. کسی که نه شرف داره و نه ناموس سرش میشه بایدم حسرت همچین حاکمی رو بخوره . فرخ نزاد خودش از اونهاس که زنش رو برای پول میفروشه. همونطور که خاکش رو فروخت . پس چرا فرار ملکه یک شور با بادیگاردش باید براش بد باشه؟؟؟؟؟
    ناموس کیلویی چند؟؟؟ پول رو عشقه . فقط پووول!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *