بمب صوتی گروهک جیش الظلم در زهدان منفجر شد

[ad id='39844']

[quote]دقایقی پیش صدای مهیبی در شهر زاهدان شنیده شد که باعث نگرانی مردم شد.این صدا به حدی بلند بود که در مناطق مختلف شهر زاهدان احساس شد.[/quote]

 

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گفت : ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیده شد.وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد این صدا بر اثر پرتاب یک انفجاری دست ساز بوده است.

سردار قنبری تصریح کرد: در همین رابطه تیم چک و خنثی به محل اعزام و با بررسی محل یک بسته مشکوک دیگر در همان محدوده کشف کردند.وی عنوان کرد: عوامل انتظامی بلافاصله نسبت به تخلیه محل اقدام که قبل از خنثی کردن این شی منفجر و سه تن از عوامل انتظامی به صورت سطحی مصدوم که وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان پرتاب این شی دست ساز ادامه دارد.فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیروی‌های انتظامی با حضور در محل حادثه در حال بررسی موضوع هستند.

انفجار در زاهدان صوتی بوده است

روابط عمومی فرمانداری حسن ارجمندی معاون فرماندار زاهدان اظهار داشت: ساعتی قبل ۲ انفجار در زاهدان رخ داد که هر دو صوتی بوده است.وی افزود: هیچ یک از این انفجارها تلفات جانی نداشته و اوضاع تحت کنترل است.وی انفجار توسط عامل انتحاری را تکذیب کرد.

انفجار صوتی در زاهدان ۴ مجروح بر جای گذاشت

فریبرز راشدی رئیس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم ‌پزشکی زاهدان در گفتگویی از آماده باش اورژانس زاهدان برای امداد رسانی به مصدومین احتمالی انفجار خبر داد.

وی با بیان اینکه در این انفجار ۴ نفر مجروح شدند،ادامه داد:هر ۴ نفر مجروح این حادثه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان‌ منتقل شده اند.

وی گفت:حال عمومی مجروحین وخیم نیست.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *