زمان اکران فیلم ترسناک Doctor Sleep دنباله فیلم درخشش

[ad id='39844']

[quote]تاریخ اکران دنبالهٔ فیلم The Shining که با عنوان Doctor Sleep روی پرده خواهد رفت، چند ماه جلو افتاد. تاریخ اکران دنبالهٔ فیلم The Shining  که با عنوان Doctor Sleep  روی پرده خواهد رفت، چند ماه جلو افتاده است و این خبر خوبی برای طرفداران آثار استفن کینگ خواهد بود.این فیلم دیگر در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد و تاریخ جدید اکران ۸ نوامبر ۲۰۱۹ خواهد بود[/quote]

 
 

طبق خبری جدیدی که از فیلم Doctor Sleep منتشر شده است، این فیلم دیگر در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰  اکران نخواهد شد و تاریخ جدید اکران ۸ نوامبر ۲۰۱۹ خواهد بود. فیلم Doctor Sleep قرار است توسط مایک فلاناگان کارگردانی شود. مایک فلاناگان علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه این اثر را هم بر عهده دارد. این اولین اثر اقتباسی مایک فلاناگان نیست که براساس کتاب‌های استفن کینگ ساخته می‌شود.

رمان «دکتر اسلیپ» درست ۳۶ سال بعد از انتشار کتاب «درخشش» منتشر شد. این کتاب داستان یک فرد بزرگسال به نام دنی تورنس را حکایت می‌کند که در کتاب اصلی هم حضور داشت. با اینکه آسیب‌ها و جراحت‌های مادر دنی یعنی وندی آرام آرام در حال بهبود یافتن است، اما خودِ او همچنان از لحاظ روانی مشکلاتی دارد و آسیب‌های روانی او درمان نشده است. روح‌های عصبانی هتل اوور لوک از جمله یک زن از اتاق ۱۲۷، همچنان قصد دارند که دنی را پیدا و در نهایت قدرت «درخشش» شگفت‌انگیز او را مصرف کنند. دیک هالورن، سرآشپز هتل اوور لوک به دنی آموزش داد تا چگونه جعبه‌های قفل‌داری را در ذهنش ایجاد کند و روح‌ها را درون آنها قرار دهد. دنی که دیگر به سن یک فرد بالغ رسیده، تصمیم می‌گیرد که میراث پدرش یعنی همان خشم و اعتیاد را ادامه دهد. دن سال‌های زیادی را در سرتاسر کشور می‌گذراند، اما در نهایت تصمیم گرفت که به نیو همپشایر برود و اعتیاد خود را ترک کند. او در این شهر کوچک ساکن شد. او در ابتدا به عنوان یک راهنمای توریست کار می‌کرد و بعد از آن در یک بیمارستان مشغول به کار شد. دنی در همین حین هم در جلسات معتادان ناشناس شرکت می‌کرد و با آن‌ها هم‌صحبت می‌شد. توانایی‌های روحی دنی که برای مدت زیادی توسط اعتیادش سرکوب می‌شد، دوباره ظاهر شدند و به او اجازه می‌دادند تا مرگی راحت و آرام را برای بیماران فراهم کند. دستیار او یک گربه بود؛ گربه‌ای که حس می‌کرد فردی در حال مردن است یا خیر. بعد از این جریان، دن نام مستعار «دکتر اسلیپ» را به خود داد. دن با ابرا استون و استعداد فوق‌العاده جالب او ملاقات کرد؛ درخشان‌ترین درخششی که تا به آن روز دیده بود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *