ترمیناتور: سرنوشت تاریک نام تولیدی فیلم ۶ Terminator است

[ad id='39844']

[quote]به تازگی جیمز کامرون اعلام کرده است فیلم ریپوت ترمیناتور که ششمین فیلم از این مجموعه محسوب می شود نام تولیدیش Terminator: Dark Fate است با سیمرغ پلاس همراه باشید [/quote]

 

نام تولیدی قسمت جدید فیلم Terminatorمشخص و اعلام شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور که به عنوان تهیه کننده در ریبوت آن نیز حضور دارد، در مصاحبه با یاهو از نام تولیدی این قسمت رونمایی کرد. کامرون گفت:

ما به این قسمت در حال حاضر Terminator: Dark Fate می‌گوییم. در حال حاضر این تنها نام تولیدی قسمت جدید ترمیناتور است.

با اینکه تنها Terminator: Dark Fate نام تولیدی قسمت ششم فیلم Terminator است، اما این احتمال وجود دارد که این فیلم در نهایت با نام Dark Fate نیز منتشر شود. با این حال، کامرون از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کرد و به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای رونمایی کامل از نام رسمی قسمت جدید فیلم Terminator صبر کنیم. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool  بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *