معرفی سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy

[ad id='39844']

[quote]استیون دنایت، کارگردان، شورانر و نویسنده فصل اول سریال Daredevil  وظیفه ساخت این سریال لایو اکشن را بر عهده دارد. با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter’s Legacy توسط کمپانی Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸، شبکه نتفلیکس کمپانی Millarworld را که متعلق به مارک میلار است، خریداری کرد. پس از آن این سرویس استریم محبوب در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلم و سریال براساس کمیک‌های این نویسنده با تجربه و محبوب است.

جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian ، بن دنیلز در نقش والتر سمپسون، لسلی بیب در نقش گریس سمپسون، النا کومپوریس در نقش کلویی سمپسون، اندرو هورتون در نقش برندون سمپشون، مت لنتر در نقش جرج هاتچین و مایک وید در نقش فیتز اسمل، در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *