توهین کارگردان فیلم خون خدا به منتقدان سینمای ایران

[ad id='39844']

[quote]مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان جوان فیلم خون خدا که فیلمش با واکنش سرد منتقدان رو به رو شد از منتقدان سینمای ایران به شدت انتقاد کرد با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان جوان فیلم خون خدا در واکنش به اهالی رسانه و منتقدینی که از فیلم او انتقاد کرده اند گفته است: همه شما به ما مدیون هستید چون فیلم‌های ما را رایگان دیده‌اید و پولی هم به ما نداده‌اید. من اصلا خوشحال نیستم که فیلم من را رایگان دیده‌اید چون برایش خیلی زحمت کشیده‌ام و هیچ خروجی مثبتی نسبت به فیلمم نه از رسانه و نه منتقدین ندیده‌ام و از فیلم «خون خدا» به بعد نسبت به تمام رسانه‌ها و منتقدین یک گارد بدی خواهم داشت. به نظر من همه شما بی‌سواد هستید. به خاطر اینکه در ابتدایی‌ترین امر ممکن متوجه نشده‌اید که با یک مخاطب عادی تفاوت دارید. شما نباید همانند مسابقه ماراتن روزی ۴ تا فیلم در جشنواره ببنید و با خستگی و از روی ناچاری درباره فیلم‌ها حرف بزنید. اصلا «بیخود می‌کنید» این کار را می‌کنید.
ما در سینمای ایران منتقدی نداریم و تنها تعدادی بازاریاب (دلالان میکروفن به دست) در سینما داریم که اسمشان منتقد و یا رسانه است که در قبال گرفتن پول کسب درآمد می‌کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *