رویداد Secret Invasion مارول به فیلم تبدیل می شود

[ad id='39844']

[quote]کوین فایگی رئیس بخش فیلمسازی استودیو مارول احتمال ساخت فیلم بر اساس Secret Invasion (تهاجم مخفی) را رد نکرد[/quote]

 

در این فیلم سرانجام شاهد حضور نژاد فضایی اسکرال‌ها بودیم که نسبت به نسخه کامیک آن تفاوت داشتند و در واقع بر خلاف نسخه کامیک، در این فیلم شاهد یک نسخه مثبت از آن‌ها بودیم که این گروه در فیلم تا حد زیادی با نسخه بسیار بی رحم کامیک خود تفاوت داشتند و همین موضوع باعث شد تا بسیاری تصور کنند که پرونده ساخت فیلم یا احتمال اتفاق افتادن رویداد بسیار محبوب Secret Invasion (تهاجم مخفی) در دنیای سینمایی مارول بسته شود. 

 هنوز احتمال الهام گرفتن یا ساخت اقتباس کمیک Secret Invasion در دنیای سینمایی مارول وجود دارد. در مصاحبه با اسلش فیلم، زمانی که از کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا اتفاقات فیلم Captain Marvel باعث خواهد شد تا ایده ساخت فیلمی براساس رویداد Secret Invasion از روی میز برداشته شود، فایگی در پاسخ این موضوع را تکذیب کرد و گفت که تالوس با بازی بن مندلسون و پناهندگان نماینده تمام نژاد فضایی اسکرال نیستند. فایگی گفت:

من در مجموع فکر نمی‌کنم این موضوع به معنای کنار گذاشتن ایده ساخت فیلم تهاجم مخفی باشد. من فکر می‌کنم این بدان معناست که جامعه اسکرال‌ها نیز مانند هر جامعه هوشمند دیگر دارای گروه‌های متنوع و چند لایه است و مانند انسان‌ها آن‌ها مردمانی خوب و بد دارند و ما در فیلم شاهد بخش خوب آن‌ها بودیم. من فکر می‌کنم که هنوز شخصیت‌های شناخته شده بیشتری در بین آن‌ها برای انجام بهتر این رویداد وجود دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *