نقدها و نمرات فیلم قبرستان حیوانات خانگی

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مشهور سایت و مجلات سینمایی به فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی [/quote]

 

سیمرغ پلاس واکنش منتقدین به فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی عمدا منفی بوده و اکثریت آنها این فیلم را یک اقتباس بی مورد از بهترین رمان استیون کینگ قلمداد کردند و همچنین اعلام کرده اند که فیلم بر خلاف رمانش که ترسناک ترین رمان استیون کینگ است چندان ترسناک نیست. این در سایت متامتریک امتیاز ۵۸ را دریافت کرده برای این فیلم امتیاز متوسطی به حساب می آید

این فیلم دومین اقتباس از روی رمان قبرستان حیوانات خانگی استیون کینگ است که نخستین اقتباس در سال ۱۹۸۹ اکران شد

در ادامه نظر منتقدان را مشاهده بفرمایید

رندی کوردوا

فیلم غبرستان حیوانات خانگی جسور، تند و به طرز هیجان‌انگیزی آزار دهنده است و درست تا زمانی که چراغ‌ها روشن می‌شوند، شما را درون خودش نگه می‌دارد؛ این چند مورد، ویژگی‌هایی است که طرفداران سبک فیلم‌های ترسناک آنها را دوست دارند.

جیمز براردینلی

فیلم قبرستان حیوانات خانگی شکل واقعی یک اثر ترسناک جدی را به تصویر کشید؛ اثری که برای همه ساخته نشده است.

چندلر لواک

دفعه بعد، از کارگردانان مستقل که کارهای ارزان انجام می‌دهند، نخواهید که آثار اقتباسی استیون کینگ را کارگردانی کنند. حتی اگر فردی مانند لین رمزی نسخه جدید فیلم غبرستان حیوانات خانگی را می‌ساخت، من آن را مشتاقانه نگاه می‌کردم و عاشق آن می‌شدم.

کریس هویت

یک اثر اقتباسی نسبتا مناسب اما تا حدی غیرضروری براساس یکی از بهترین رمان‌های استیون کینگ. برخی اوقات نسخه اصلی و اولیه بهتر از هر چیز دیگر است.

جی. آلن جانسون

فیلم غبرستان حیوانات خانگی اثر بدی نیست اما می‌توان گفت که ظاهرا ضرورتی برای ساخت و نمایشش وجود نداشت.

ریچارد لاوسون

من آدم نسبتا ترسویی هستم اما تقریبا کل مدت زمان این فیلم را بدون اینکه حس خاصی داشته باشم، روی صندلی سینما نشسته بودم. قطعا طرفداران آثار استیون کینگ، انتظار این یک مورد را ندارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *