سوابق کاری آندره آ استراماچونی مربی استقلال

[ad id='39844']

[quote]آندره آ استراماچونی مربی مطرح ایتالیایی به عنوان جانشین وینفرد شفر سرمربی جدید تیم استقلال شده است به همین بهانه سوابق او رابررسی می کنین با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

آندره آ استراماچونی، با قهرمان کردن آکادمی اینتر در اروپا به دنیای فوتبال معرفی شد و خیلی سریع هدایت تیم بزرگسالان اینتر را برعهده گرفت. استراماچونی در اینتر موفق شد به دوران ۴۹ بازی بدون شکست یوونتوس پایان دهد و تیمِ کونته را در تورین، ۳-۱ شکست دهد. آندره آ سابقه هدایت اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ را هم در کارنامه دارد.

 

اولین بار در سال ۲۰۰۳ و با تیم آ.اس. رم طعم موفقیت را چشید. او در سال ۲۰۰۴ هم عملکردی موفقیت‌آمیز داشت تا رم بیش از پیش به او علاقه‌مند شود. تیمی که آندره‌آ در کودکی هوادار آن بوده‌است. او در کنار یکی از اسطوره‌های آ.اس. رم، برونو کونتی، کارش را شروع کرد. برونو کونتی در امر استعدادیابی مردی با مهارت خوبی بود.

آندره‌آ در مدت زمان بسیار کمی که کارش را شروع کرده بود کارهای بزرگی انجام داد و باعث شد تا مدیران باشگاه به او اعتماد بکنند و هدایت تیم زیر ۱۵ ساله‌های رم را به او بسپارند. او در سال ۲۰۰۷ موفق شد Tricolore را فتح کند. حالا دیگر بالا رفتن آندره‌آ از پله‌های ترقی در دنیای مربی‌گری، دیگر شروع شده بود.

او بعد از سال ۲۰۰۷ هم افتخاراتی را کسب کرد و سرانجام یک پله در امر مربیگری در باشگاه رم پیشرفت کرد و مربی گری Campionato Allievi Nazionali را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۰ تقریباً تمامی جام‌ها را درو کرد. پس از آن به دلیل آمدن مدیران جدید در باشگاه آندره‌آ با وجود نتایج بسیار درخشان از این تیم کنار رفت.

وی بعد از جدایی از رم و پیوستن به اینتر در مصاحبه‌ای گفت: «من قلب و خانواده دوم خودم را در Trigoria جا گذاشته‌ام. از این که بگویم در هنگام خداحافظی همه را بغل کردم و گریه کردم اصلاً خجالت نمی‌کشم و تنها کسی که تا آخرین لحظات برای نگه داشتن من در باشگاه تلاش کرد برونو کونتی بود. او پدر فوتبالی من است. او در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و من همه چیزم را چه در راه مربی شدن و چه در راه بزرگ شدن در زندگی شخصی به او مدیون هستم. هیچ‌کس نمی‌تواند رم و رومی‌ها را از قلب من بیرون بکند. اینتر با نشان دادن علاقه بسیار زیاد به من باعث شد تا آنجا را انتخاب کنم. بین ما احساس مشترکی وجود دارد. در اینجا خوشحالم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *