توهین امیر عباس فخر آور به عزاداری محرم + فیلم

[ad id='39844']

 

«امیرعباس فخرآور» که در سالهای گذشته از حامیان تحریم اقتصادی ملت ایران بود، حتی سابقه حمایت از حمله نظامی به کشورمان را هم دارد. او صراحتاً اذعان نمونه که منافع ملی آمریکا برایش مهمتر از هر چیزی است و در هر سخنرانی و برنامه پرچم آمریکا را پشت‌سرش قرار می‌دهد. فخرآور در راه خدمت به آمریکایی‌ها، پس از گسترش ارتباط نزدیک ایران با کشورهای شرقی مانند روسیه و چین، حتی کتابی سراسر دروغ درباره نقش شوروی در وقوع انقلاب اسلامی نوشته و بدون ارائه هیچ سند روشن و استدلال منطقی، مقامات ارشد ایران را به جاسوسی برای سرویس‌های جاسوسی شوروی متهم نموده و نقش مردم در وقوع انقلاب اسلامی را حذف کرده است. البته او به این نکته اشاره نکرده که اگر شوروی توانسته به‌طور مخفیانه و بدون گذاشتن اثری در ایران انقلاب بزرگی را ایجاد کندُ چطور نتوانسته از فروپاشی خود جلوگیری نماید.

این ضدانقلاب فراری که به‌سبب سختی‌های دوران کودکی عقده‌ای شده و می‌خواهد از طریق توهین به اعتقادات ملت ایران خودارضایی کند، همچون بسیاری از عناصر اپوزیسیون فراری با زیرسوال بردن اعتقادات ملت ایران، با ادعای اینکه واقعه عاشورا افسانه‌ای است که جمهوری‌اسلامی درست کرده، مدعی شد: “گریه برای امام حسین احمقانه است. مردم مانند زامبی‌ها در عزاداری شرکت کردند و همه دنبال غذای نذری بودند. مردم ایران طلسم شده‌اند و عقلشان را از دست داده‌اند …”

این ضدانقلاب که در سالهای اخیر رسما از دین اسلام خارج شده، پیشتر هم با حمله به اعتقادات دینی مردم ایران خواستا تحریم مراسم ایام محرم و صفر و برپایی شادی و جشن در این روزها شده و گفته بود: “مراسم محرم یک خیمه‌شب بازی است که ملاها درست کرده‌اند و همه‌اش افسانه و خرافه است … در کشورهای متمدن مردم کارناوال شادی برپا می‌کنند و در ایران کارناوال عزاداری. فاصله بین محرم تا اربعین ۴۰ روز است و باید آن را تحریم کنید و جلوی این ایدئولوژی آخوندها را بگیریم …

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «توهین امیر عباس فخر آور به عزاداری محرم + فیلم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *