دلخوری جیمز گان از مارتین اسکورسیزی

[ad id='39844']

[quote]جیمز گانکارگردان سری فیلم های نگهبانان کهکشان از اظهار نظر مارتین اسکورسیزی درباره دنیای سینمایی مارول انتقاد کرد[/quote]

 

مارتین اسکورسیزی، در رابطه با پخش فیلم جدید خود مصاحبه‌ای با مجلهٔ معتبر سینمایی امپایر داشت و در بخشی از همین مصاحبه به انتقاد از فیلم‌های مارول پرداخت و همین سخنان کوتاه وی سروصدای زیادی را در میان طرفداران دنیای سینمایی مارول و البته سازندگان این فیلم‌ها ایجاد کرده است و اولین شخصی که به‌ سخنان اسکورسیزی واکنش نشان داد، جیمز گان، کارگردان بااستعداد سینمای هالیوود است. جیمز گان از این موضوع ناراحت شده است که مارتین اسکورسیزی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را جزوی از سینمای واقعی نمی‌داند و آنان را با پارک‌های تفریحی مقایسه کرده است. توییت گان را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

مارتین اسکورسیزی یکی از پنج فیلمساز زنده مورد علاقه من است. آن هنگام که مردم بدون تماشای فیلم آخرین وسوسه مسیح، این فیلم را مورد انتقاد قرار دادند، بسیار آشفته و عصبی شدم؛ اکنون نیز دلخور و ناراحتم از اینکه وی در مورد فیلم‌های من چنین دیدگاهی دارد. این را هم بگویم که همیشه دوست‌دار اسکورسیزی خواهم بود و سپاسگزار وی برای هدایای وی به سینما بوده‌ام و بی‌صبرانه نیز منتظر تماشای فیلم The Irishman هستم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *