Crawl فیلم مورد علاقه تارانتینو در سال ۲۰۱۹ است

[ad id='39844']

[quote]کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» می‌گوید از فیلم ترسناک «الکساندر آژا» در مورد زنی که در حین وقوع طوفان فلوریدا گرفتار تمساح‌ها می‌شود لذت برده است.[/quote]

 

به گزارش سی نما، نویسنده و کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به تازگی فاش کرده است که «خزیدن» (Crawl) به کارگردانی «الکساندر آژا» فیلم محبوب او در سال ۲۰۱۹ است. او بهار گذشته فهرست ۳۰ فیلم برتر خود در تاریخ سینما را هم منتشر کرده بود [احتمالن منظور فهرستی است که ایندی وایر به عنوان فیلم های مورد علاقه ی تارانتینو منتشر کرده است] که در میان‌ آن‌ها «اینک آخرالزمان»، «کری»، «باشگاه مشت‌زنی»، «فرانسیس ها»، «خوب بد زشت»، «فرار بزرگ»، «آرواره‌ها»، «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» دیده می‌شدند.

فیلم آژا تابستان گذشته نزدیک به ۹۰ میلیون دلار فروخت. در این فیلم که چند هفته پیش از «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو توسط پارامونت اکران شد، «کایا اسکودلاریو» در نقش زنی بازی می‌کند که در حین وقوع طوفان فلوریدا گرفتار تمساح‌ها می‌شود.

تارانتینو در حال حاضر خود را آماده می‌کند تا با «هالیوود» وارد رقابت اسکار شود. استودیوی سونی امیدوار است «لئوناردو دی‌کاپریو» در بخش بهترین بازیگر مرد و «برد پیت» در نقش بهترین بازیگر مرد مکمل، و البته خود فیلم در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیمنامه‌ی اریجینال نامزد اسکار شود.

«روزی روزگاری در هالیوود» در تابستان اکران شد اما با اضافه شدن صحنه‌های جدیدی دوباره روی پرده رفت تا شاید لغو اکران در بازار چین را به علت زیر بار سانسور نرفتن کارگردن جبران شود. این کات از فیلم در اولین هفته‌ی اکران مجدد ۴۰۰ هزار دلار فروخت. دیسک‌های بلوری فیلم در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۱ آذرماه) از راه می‌رسند و حاوی این صحنه‌های اضافی خواهند بود. نسخه‌ی دیجیتال فیلم نیز ۲۶ نوامبر (۵ آذرماه) در بازار شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه می‌شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *