تبلیغ همجنسگرایی در کره توسط گروه های کی پاپ کره ای

[ad id='39844']

 

دوستان همونطوری که میدونین اتفاقات خیلی عجیبی در کی پاپ در حال وقوعه.اونم خیلی سازماندهی شده و با یک حرکت کند. مثل جریان یک رودخونه که به سمت دریا میره. بله. کی پاپ تبدیل به یک جریان فکری شده. و این جریان فکری روی مردمی که علاقه مند به زیبا رویان و خوش صداهای کره ای هستن تاثیر میزاره. شاید بهتر باشه برای درک این مطلب به ده سال پیش برگردیم. اگه از قدیمی تر ها بپرسید بهتون میگن این اتفاقات خیلی اروم و آهسته وارد کی پاپ شد. چرا آهسته و آروم؟ برای اینکه ما متوجه تغییرات اون نشیم. بزارید براتون مثالی آشنا بزنم. شما اگه غورباقه ای روبندازین تویه یک دیگ آب جوش سریع واکنش نشون میده و از توش میپره بیرون. اما اگه بندازین توی دیگ آب معمولی و آروم اونو گرم کنید متوجه نمیشه و…… پخته میشه.
قراره با هم بفهمیم که ایا چنین سمی وارد کی پاپ شده؟ نشده؟ قراره وارد شه؟
همجنس بازی در کره جنوبی چه سابقه ای داره. نظر خود مردم کره چیه و سایت ها و فن های خارجی نسبت به این حرکات و فن سرویس ها چی میگن… البته اینم بگم که منابعم همه سایت های خارجین. کسایی که مسلمون نیستن. تا جای ممکن سعی کردم از دید یک محقق بررسی کنم و نگاه مذهبی رو گذاشتم کنار. البته در آخر مطالب و روایاتی رو نقل میکنم که بسیار تکان دهندست

همجنس بازی، یک انحرافه یا یه بیماری؟ چرا رسانه های غربی اونو به شدت تبلیغ می کنن؟

اصولا چه چیزی باعث میشه یک رابطه جنسی به وجود بیاد؟ شما اگه کتاب ها و یا مقالاتی در رابطه با رابطه جنسی خونده باشین گفته شده حتی نگاه کردن و حرف زدن هم مرحله ابتداییه فعالیت جنسیه. یعنی جزئی از رابطس. اما چطور چنین چیزی ممکنه؟ بعد از اون لمس های عادی و کم کم غیر عادی و بوسیدن ها و…
منظور از نگاه و حرف زدن نگاه و حرف هایی هست که باعث لذت جنسی شما بشه و تحریک امیز باشه.
بوسیدن و نگاه کردن و نوازش کردن  همجنس به هیچ عنوان همجنس گرایی حساب نمیشه اما همین نگاه و بوسه اگه به قصد لذت جویی انجام شه ماجرا دیگه فرق میکنه.
همجنس‌گرایی همراه با دو گرایش دگرجنس‌گرایی و دوجنس‌گرایی، سه گرایش اصلی جنسیو تشکیل میدن. به کسی که به جنس مخالف گرایش داشته باشه «دگرجنس‌گرا» و به افرادی که هم به جنسرمخالف و هم به افراد همجنس با خودشون تمایل دارن، «دوجنس‌گرا» می‌گن…
همجنس‌گرا به افرادی گفته می‌شه که ترجیح میدن به فعالیت جنسی با افراد همجنس خودشون بپردازن. در سال‌های اخیر، برای توصیف سبک زندگی همجنس‌گرایانه از کلمه«همجنس‌خواه» استفاده شده‌، زیرا باور بر اینه که این اصطلاح نسبت به اصطلاح همجنس‌گرا بار منفی کمتری د

طرفداران همجنس گرایی معتقدن که چون تو این عصر دیگه خبری از برده داری نیس و زنانم به آزادی و دموکراسی دست پیدا کردن پس دیگه وقتشه که همجنس گرایانم به حقوق مقتضی خودشون برسن.

اونا میگن حقوق مقتضی یعنی اقتضاشون میشه که همجنس خواه باشن !!  تو خیلی جاهای کشورهای غربی، زوج های همجنس مثل زوج های غیر همجنس به رسمیت شناخته میشن و از امنیت و رفاه اجتماعی کامل هم برخوردارن. بعضی از رهبرای کلیساها همجنس گرایانو تایید میکنن و برای اعضای همجنس گرای کلیساهم دعا میکنن…تازهههه از خدا براشون خواستار موهبت و برکت هم می شن!

با این که همجنس بازی از نظر علمی یک انحراف جنسیه خیلیا مثل برنامه های تبلیغی غرب هستن که میگن همجنس گرایی مربوط به ژن ادماس و  سعی می کنن که اونو یک اتفاق ژنتیکی نشون بدن…یعنی چی؟؟؟یعنی اون بنده خداها همینطوری متولد شدن . دست خودشون که نیست… به هر حال اونام ادمن و شهوت رو میفهمن دیگه ….حقشونه یه جور تخلیه شن …تلاش بخاطر پذیرفتن این حرف دلیلش اینه که در صورتی که قبول کنیم که همجنس گرایی ژنتیکیه دیگه نمیشه به افراد منحرف خرده گرفت و راه برای هر اعتراضی بهشون بسته میشه.
اینا اینجوری میگن در حالی که هیچ تحقیق علمی این مطلبو ثابت نکرده و نتیجه تحقیقات همیشه عکس اون چیزی بوده که تو رسانه های غربی ترویج می شه…

برای همین نظرات چند تا از دانشمندها رو براتون با سندش اوردم که ببینیم واقعا همینطوره یا نه؟
تو خیلی از نظریه ها تلاش شده که بگن علت همجنس خواهی تغییر زیستی یا هویت جنسیه، اما توفیقی تو این زمینه به دست نیاوردن. جالبه که بدونین میزان تستوسترون تو مردای همجنس گرا و غیر همجنس گرا تقریبا مساویه. راجب زن های همجنس خواه هم همین طوره. (کجباف، ۱۳۸۵)
همجنس گراها میگن که از نظر علمی این گرایشا خواستگاه بیولوژیکی در بدن انسان دارن. یعنی چی؟؟؟یعنی اونا همینجوری متولد شدن و این رفتارشون دست خودشون نیس. در جوابشون میشه گفت: سه تا تحقیق مختلف به اسم های :بررسی کروموزوم X، تحقیق بر روی عملکرد هیپوتالاموس وسومیش تحقیق بر روی دوقلوهای همسان همجنس باز ؛ توسط محققان فعال در «حقوق همجنس گرایان» که خودشونم همجنس گرا بودن، برای حمایت از این نظریه انجام شده. جالبه که تو تمام این تحقیق ها که هم روی همجنس گراها و هم غیرهمجنس گراها انجام شده، نتیجه مشابه بوده.
پس هیچ مدرک موثقی وجود نداره که اثبات کنه همجنس گرایی به دلیل وجود ژن های خاصی تو بدن انسان به وجود میاد.

زنان و مردانی که انحراف همجنس بازی دارن، معمولا اعتماد بنفس ندارن و خودشونو از لحاظ صفاتی که یه زن یا مرد باید داشته باشه، کمتر احساس می کنن.

روان شناس ها و پزشکای معروف جهان، همجنس گرائی رو یکی از مهمترین انحرافای جنسی میدونن، مثلاً موریس دبس می گه:” یکی از انحرافات جنسی که خیلی شدید و سخت می باشد تمایل به سمت هم جنس است
همچنین اقای فروید  که دیگه هممون میشناسیمش می گه: “عشق به هم جنس را می توان  پردامنه ترین انحرافات خواند بازم  فروید در جای دیگه، همجنس گرایی رو وقفه رشد روانی- جنسی تلقی میکنه

«رادو» هم که یکی از دانشمندان روان شناسی جنسیه گفته:” همجنس بازی نتیجه و حاصل ترس های مخفی و پنهان شده از جنس مخالف است

همه دانشمندا داد میزنن که: ادامه همجنس بازی، تمایلات جنسی رو نسبت به جنس مخالف در انسان کم کم کاهش میده و احساس زنانه تو مردها پیدا می شه… و هر دو طرف گرفتار ضعف  جنسی و سرد مزاجی می شن، طوری که بعد از مدتی دیگه نمیتونن با جنس مخالف آمیزش پیدا کنن


اصلا همجنس گرایی، برخلاف فطرت آدمه. یعنی جز ویژگی فطری آدما نیس…ویژگی فطری چیه؟؟؟ خصوصیتیه که در نوع انسان ها و در تمام زمان ها وجود داشته باشه، حتی اگر خوده ادم باهاش مخالفت کنه. (کجباف، ۱۳۸۵)
حتی کمیته بهداشت روانی انجمن روانپزشکان آمریکا هم، همجنس گرایی رو یه اختلال روانی شمرده. (کجباف، ۱۳۸۵)
(همه ردش کردناااااااااا)
اگه این افراد واسه اصلاح خودشون تلاشی نکنن به بیماری های جسمی و روانی مختلفی مثل افسردگی، اضطراب، مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و دیگر انحرافات اخلاقی گرفتار میشن.

“گزارش نهایی ارگان تعمید در جنوب استرالیا (BUWA) پیرامون تمایلات جنسی بشر حاکی از آن است که فرد تنها با قدرت تشخیص فردی خود تصمیم می گیرد که همجنس باز شود و با انتخاب های آگاهانه ، خود را در ارتباط جنسی با یکی از همجنسان خود قرار می دهد… این امر هیچ گونه ارتباط معقولی با خصوصیات ذاتی انسان از قبیل جنسیت یا نژاد ندارد.”

خداوند مرد و زنو آفرید تا این دو جنس تو زندگی مکمل همدیگه باشن؛ به همین دلیل هم هست که خدا ابتدا آدم و حوا رو خلق کرد نه «آدم و کامبیز» یا «ساناز و حوا»!

همجنس گراها معتقدند که تو رابطه اونا، کسی آسیب نمی بینه، در حالی که داشتن ارتباط جنسی با همجنس بیماری های زیادی رو به همراه داره. البته همه ما می دونیم که روابط جنسی حتی با جنس مخالفم اگر روند بی بند و باری به خودش بگیره، ممکنه باعث ابتلا به بعضی بیماری های آمیزشی بشه؛ اما همجنس گرایی روند سرایت بیماری هایی مثل تبخال مقعد، هپاتیت B، انگل، تومور روده و ایدز رو تا حد خیلی زیاد افزایش می ده.
یه تحقیقی انجام شد روی طول عمر مردهای همجنس باز در دهه ۹۰ در کانادا که پژوهشگرها به این نتیجه رسیدن که مردان همجنس باز در حدود ۱۲ تا ۸ سال کمتر از همنوعای غیر همجنس بازشون عمر می کنن….

این همه تحقیق علمی که ثابت میکنه هم جنس گرایی-همجنس خواهی- همجنس طلبی-همجنس بازی-لواطی-مساحقه کردن- گی بودن-لزبینی بودن و….. مشکل داره.

طبق تحقیقاتی که من کردم در طول چهار تا شش سال اخیر خود مردم کره به طرز افراطی ای مخالف همجنس بازی بودن.
تا اینکه اصطلاح فن سرویس رو ساختن و تفکری پیش اومد تحت عنوان نسل قدیم و نسل جدید.
من میدونم که کره ای ها محبت زیادی از خودشون نشون میدن اما جدیدا حرفایی میزنن یا کارایی میکنن که همجنس بازا انجام میدن…

حالا سوال من اینه که اگه همجنس بازی تو کره خیلی بده پس چرا جدیدا اونا دارن به سمتش میرن؟ و چیزی که خیلی باعث تعجبم شده اینه که سایتای خارجی مشتاقانه اومدن بررسی کردن که آیا در طول زمان تفکر بد بودن همجنس بازی عوض شده یا نه؟

اکثر فن های دختر کره ای واکنش مثبتی به این نوع فن سرویس ها نشون میدن و حتی فیکشن هایی مینویسن که توش آیدول هایی مثل یون جائه و ایون هائه و جونگ کی گ.ی هستن !!!

البته تفاوت فرهنگی هم خیلی تاثیر گزاره. ما ممکنه چیز هایی رو ببینیم که به نظر همجنس بازی میان اما برای اونا فقط ابراز محبته….حتی شما ممکنه هم جنس هایی رو ببینین که دوستن ولی همجنس گرا نیستن، دست همدیگرو میگیرن و یا همو نوازش میکنن.

در کشور کره اگه شما گ.ی یا ل.ز باشین به احتمال قوی شغلی نخواهید داشت. خیلی از مردم کره اعتقاد دارن که همجنس گرایی در کره وجود داره،اما نه به اندازه دنیای غربی ها. بعضی از مکان ها هستن که اگه بفهمن شما گ.ی یا ل.ز هستین حتی استخدامتونم نمیکنن . اگه شما معلم باشین مردم تمام تلاششون رو میکنن که بچه هاشونو از کلاس شما خارج کنن.

اما برخلاف عقیده مردم کره اوضاع همه جا اینطوری نیست.تو خود شهر سئول مکان هایی مثل بار ها ،باشگاه ها، باشگاه های ترانس و غیره  از جمله محله ایتائه ون برای همجنس بازی وجود داره. البته در اونجا همه ی همجنس بازا اصالتا کره ای نیستن و خارجی ان … محله هونگ دائه هم که دیگه درش به روی همجنس بازی حسایی بازه

چیزی که باعث میشه ما احساس خطر کنیم آموزه هایی هست که از فن های دختر کره ای یاد میگیریم. شاید دفعه اولی که کلیپی دیدین از بوسیدن عاشقانه آیدول هاتون یادتون باشه. ما در همون لحظه از فن های پایین استیج یاد گرفتیم در اینجور مواقع جیغ بکشیم و خوشحالی کنیم و غش و ضعف بریم. و اسمشو بزاریم با فرهنگ بودن و داشتن سطح فکر بالا. چیزی که خیلی جالبه اینه که اگه شما سری به سایت های خارجی بزنید که به زبان انگلیسی راجب همجنسبازی در کره صحبت میکنن اعتقاد دارن که دست گرفتن و بغل کردن به هیچ عنوان نماد همجنس بازی نیست اما بوسیدن اونم از لب “شبیه” به همجنس بازاست. میببنیدبا وجود اصطلاح فن سرویس اونام چشم و گوششون رو نمیبندن و قبول دارن یک سری حرف ها و کار ها زیاده رویه.
اما این خوشحالی به چی ختم میشه…..؟

[ad id='39844']

635 دیدگاه دربارهٔ «تبلیغ همجنسگرایی در کره توسط گروه های کی پاپ کره ای»

  1. یه نفر که خودشو از همه‌تون گناهکارتر میدونه.

    سلام.
    یه کلمه هم من بگم،
    اگر شما خدا یا پیامبران رو قبول ندارین، چندین دلیل دقیق در کتابهای فلسفی براش آوردند، برید در گوگل سرچ کنید و بخونید. اگر هم قبول دارید، تمام ادیانی که قائل به خدای بی نهایت و خدای واحد هستند، مثل یهودیت و مسیحیت و اسلام، آمیزش جنسی رو حرام اعلام کرده اند. خب چرا؟ بهش فکر کردید؟ ما چرا خودمون رو از خدا داناتر میدونیم؟ هرکسی برای خودش یه خدایی توی ذهنش ساخته و تفسیرش میکنه! عزیزم اون خدا، ساخته‌ی خودته. نه خدای واقعی.
    برید ببینید آمیزش جنسی از پشت (چه مرد با مرد، و مرد با زن از پشت) چه ضررهای خیلی زیادی برای بدن داره که در پزشکی اثبات شده. یه سرچ بکن ببین ضررهای اینکار چیه!
    خداوند ذاتا زن و مرد را برای هم خلق کرد! برای هرکسی یک زوجی قرار داد. چون نیاز های روحی مرد و زن با یکدیگر برطرف میشه. وگرنه از اول خدا همه رو چرا مرد نیافرید؟
    ما حتی در حیوانات هم یک مورد ازدواج مرد با مرد نداریم
    در حیوانات هم دیده نشده که اینکار رو بکنن!
    مگر اینکه انسان های بی شعور اینطوریشون کرده باشن و عادتشون داده باشن. وگرنه خود به خود هیچوقت اینطوری نبوده. در فطرت و خلقت اولیه شون این چیزها نیست.
    همیشه انسانهای‌ بی شعور بوده اند که دستکاری کرده اند در طبیعت و در خلقت اولیه …

  2. کم زر زر کن اینجا بچه. بگو همجنسگرا دهنت عادت کنه. همجنس‌گرایی از لیست بیماری ها خط زده شده، از ک.ونت این اطلاعات و درآوردی میگی به مردم؟ توی استریت چه گ‌.وهی تو این جامعه خوردی جز سرک کشیدن تو زندگی مردم؟ نسلت داره منقرض میشه بچ، پس بیا پایین

  3. همین اسکلای شل مغز و تهش و بگیری میبینی یارو هم بچه بازه هم متجاوز
    شماها اتفاقا خودتون بیمارین که فک میکنین همه مثه خودتون به همهههه چی جنسی نگا میکنن

  4. بچه ها اینا همه دروغه چرا خودتونو درگیر یه سری بی عقل میکنید من نمیخوام حرفی که مربوط به سنمون نیست رو بزنم ولی اخه به اون چیزی که تو نوشتی نمیگن …….

  5. چرا همه زوم کردین رو کیپاپ ؟ هوم ؟
    انقد احمقین ؟
    کلی کشور دیگه هست که همجنسگرایی رو تبلیغ می‌کنه …
    فکر میکنین با این چرت و پرتاتون به کجا میرسین ؟
    یک بار نشستی آهنگای بی تی اس و کامل گوش بدی ؟
    یک بار نشستی معنیشو بخونی ؟
    کیپاپ جز امید دادن به ما چیز دیگه ای تبلیغ نکرده جز دوست داشتن خودمون چیزی نگفته جز نشون دادن راه موفقیت چیز دیگه ای بهمون نشون نداده ….
    انقدر بی فرهنگین ؟
    چون چند تا پسر به خودشون رسیدن لباس رنگی میپوشن و موهاشونو رنگ میکنن و ریش سبیل ندارن فندومشون شدن زیبایی طلب خودشون شدن همجنسگرا؟
    چون دخترای کیپاپ به زیبایی خودشون میرسن و باهم مهربونن و همو بغل میکنن و…..
    شدن لزبین ؟
    حتما باید مثل پسرا و مردای بزرگوار ایران چند کیلو ریش و پشم داشته باشن و از اول زندگیشون همش لباسای رنگ تیره و یک مدل بپوشن ؟
    یا باید مثل ایران دخترا بیان یه مقنعه و چادر سیاه سرشون کنن که یک وقت دل خوش بازی نلرزه و تو جهنم بسوزوننشون ؟
    چرا یکم بزرگ فکر نمیکنین ؟
    یکم دیدتونو وسیع نمیکنین ؟
    چرا به هم احترام نمیزاریم؟
    من یک کیپاپرم و از اینکه کیپاپرم هیچ وقت پشیمون نشدم و همینجوری ادامه میدم شما بزرگوارانم برین همون ریش و پشم بزارینو وچادر مشکیتونو سرتون کنین نوحه گوش بدین و تو فاز غم باشین که خدایی نکرده گمراه نشین و یکی از اجرهای کاختون تو بهشت نریزه

  6. اولن واقعن این چص چص بازیای ال جی بی تی انحرافه و از لحاظ علمیم ثابت شده،دومن برا گروهام با اینکه خودم کیپاپرم ولی راست میگه واقعن دارن شورشو در میارن سومن وقتی دنیا برگرده سر جاش می‌فهمیم چی گناهه و چی نی چهارمن این گوز گوز بازیا همیشگی نیستن و برمیگردم سرجاشون

  7. من همجنسگرام 🏳️‍🌈
    چیزیه که هستم و نمیتونم تغیرش بدم
    به کسی هم توهین نمیکنم و حرفای هیچکس هم برام مهم نیست در جواب توهین های شماهم فقط میتونم بگم که
    من همینم که هستم خدای من کسیه که منو اینجوری خلق کرده پس اگر نقصی دارم خدا خودش اگاهه
    من مسلمانم ولی قطعا اون خدایی که ادم رو به خاطر عاشق شدن شکنجه میکنه و تبدیل به سنگ و نمیدونم کوه نمک و…. میکنه خدای من نیست!!!!
    در پناه حق انشالله خدا شمارو به راه راست هدایت کنه که به کسی توهین نکنید و به تفسیراتِ قران بیشتر توجه کنید به جای این توهینات کودک همسری رو غیرقانونی کنید

    1. عزیزم به حرف این احمقا توجه نکن. آدما به هوای بارونی هم میگن خراب. مردم زر زیاد می‌زنن. موفق باشی💓

  8. والا نظراتو خوندم هیچی…
    ولی بیاین به گرایشات هم احترام بزاریم
    دیگه ادما اونقد زیاد شدن که نیاز به ادامه نسل اجباری نباشه
    اگه خدا هم میخواست میتونست تو یه ثانیه افکار همجنسبازی رو محو کنه یا خودشونو محو کنه یا کلا دنیا رو خودش درست کنه خداست دیگه معجزه میکنه
    حالا که اون ول کرده چرا ما بچسبیم!؟

  9. کثافت عوضی مریض
    ب چ حقی اینجوری بهشون توهین میکنی
    مریض خودتی و هفت جد و آبادت ک باعث شدن توعه کثافت بیای رو زمین
    روانپریش جنده

  10. چرا بعضیا اینهمه بد و بیراه میگن؟
    خواهشنا قران و اسلام و مذهب رو بزارید کنار .
    علمی و منطقی و با دلیل و مدرک باید چیزی رو ثابت کرد
    کسایی که میگن همجنس گرایی بیماری نیست یا هست برن چن تا مقاله علمی درست حسابی از چن تا روانشناس مطرح دنیا( علی الخصوص غربی ها ) بخونن ، اونوقت بیان اینجا نظر بدن،
    همجنسگرایی کاملا یه بیماریه.

  11. چرا بعضیا اینهمه بد و بیراه میگن؟
    خواهشنا قران و اسلام و مذهب رو بزارید کنار .
    علمی و منطقی و با دلیل و مدرک باید چیزی رو ثابت کرد
    کسایی که میگن همجنس گرایی بیماری نیست یا هست برن چن تا مقاله علمی درست حسابی از چن تا روانشناس مطرح دنیا( علی الخصوص غربی ها ) بخونن ، اونوقت بیان اینجا نظر بدن،
    همجنسگرایی کاملا یه بیماریه.

  12. کم زر زر الکی بکن مغز خودت کثیف و لجنی فک کردی بقیه ام انقدر ساده ان که گول یه مشت چرت و پرتی تورو بخورن یکم درست و حسابی تحقیق کن چشماتو باز کن ترجمه دوتا از آهنگ های بی تی اس رو گوش بده بعد بیا زر زر الکی بکن

  13. لطفا ازتون خواهش میکنم که یکم خودتونو هم بکشین و اطلاعات درست دست مردم بدین با اینکارا فقط مردم و گمراه میکنین اصن کی این اطلاعات و تائید میکنه؟
    مهم شخصیت ادمه که یکم وجدان داشته باشه و آدم درست اونیه که نظر خودشو حتی اگ خوب باشه عم تو دلش نگه داره نه اینکه حرصشو بیاد تو رسانه ها خالی کنه
    واقعا ازتون خواهش میکنم که یکم روی شخصیتتون کار کنین

    1. این بی خیالی اثار بد داره باید ادم حواسشو جمع کنه به اتفاقات اطرافش

  14. انقد کصشر نگید با هیت دادن سودی نمی‌برید ب جای این کارا برید درموردشون بخونید بعد بیاید زر بزنید الکی هم دوروغ سر هم نکنید واسه خودتون ک همجنسگرا ها دیوونه یا روانی هستن و مریضن و یکم اگر کتاب خونده بودید می تونستید یاد بگیرید ک ب سلیقه هم دیگه احترام بزارید

    1. سلیقه چیه خر
      تو هنوز فرق، در ست و اشتباه رو نمیدونی
      مثل اینه که بگی به انتخاب و سلیقه دزدها احترام بگذارید
      تو تو تمام چیزی که تویه طول زندگیت یاد گرفتی (کص.کی…کو…) بوده برو به همون چیزات برس
      خدایش خیلی مقاله ی خوبی بود و تبریکبه انشاا..که پیشرفت کنی

    2. گاد اف مانی!

      حق تا ابد واقعا میگن همجنسگرایی یه بیماریه اصن چه ربطی داره هیچ دلیل علمی ای نیس که بگیم بیماریه اونوخ هنوز یه مشت عقب مونده مال زمان قاجار میان لوبیا واس خودشون میگن،در ضمن اصن چه ربطی به گروه های کره ای داره باشه میایم مداحی شبکه سه گوش میدیم راضی باشین/::::

  15. متاسفانه با پیشرفت بی وقفه تکنولوژی که تقریبا همه با آن موافق هستن ,چون راحتی زیادی برای انسان با خود به ارمغان می آورد .اما این پیشرفت در بخش رسانه بسیار بیشتر بوده است و رسانه با قدرتی که در دست داردU به راحتی می تواند هر نوع رفتاری را به مردم تلقین کند.در حال حاضر امریکا با بودجه فراوانی که در این بخش هزینه کرده است در حال تغییر افکار انسانهاست و در این زمینه کاملا موفق عمل کرده است. و بازنده ما مردم هستیم ….گوسفندان بَ بَ بَ کنان به سمت چراگاه می رفتند

    1. عزیز دل اینا اسم گروهشوناین بلک پینکه کلا باهم دوستن هم جنسگرا هم نیستن اینکه فقط پیش هم نشستن دلیل نمیشه که هم جنسگرا باشن شاسگول من خودم حالم از بی تی اس بهم میخوره ولی با بلک پینکباکس مشکلی ندارم و اینکه بلک پینک هم جنسگرا نیس منحرف بدبخت

  16. بابا. فش ندید به خاطر کره یها اونا بخاط پول خودنمای مکنن هر مده بده فش مادر ندیدد خدا نیاز به ثواب ما نداره خورشید چند میلیون برابر زمینه ما خیلی کوچیکم حرف بزنیم پیش خدا یا حرف خدا جانه من گناه خوده انسان راضعیف مِکنه منم پسرهای خوشکل دوست دارم اما داداششون بشم حرف بزنم قلیون بکشم باهاشون بوسشون کنم شوخی کردم. دوست مخام پسره خوشکل۲۳ سالمه داداش مخام برادر ۰۹۰۵۴۵۹۷۳۰۰ اسمس بده ۱۷ ساله باشه خوشکل فقط داداش مخام دوستون دارم جوانانه ایرانی پاکی نشاط میاره. کاره کثیف زود ادمو پیر مکنه لذتش زود تموم مشه اما پاکی خداهم ادمو کمک مکنه سعید نوکره خدا.

  17. اول امر به معروف و نهی از منکر..خداوند بارها قومی رو نابود کرد هرچند آدم های خوب داخلشون بوده..چرا؟چون نهی از منکر نکردن.. تبلیغات همجنسگرایی از انجام همجنسگرایی بدتره..طبق تحقیقات بنده همجنسگرایان بیشتر از یک سمت در خانواده کمترمحبت دیدن یا ضربه خوردن مثل دختر لزبینی که از مادر محبت ندیده یا پسری که رابطه مناسب با پدر نداره.منم همجنسگرام.اینو بدونین و بهش یقین دارم که در قیامت هممون مثل آشغال میریم جهنم.طبق حدیث همجنسگرایان در قیامت بوی بدی دارن که با هیچ آبی پاک نمیشن…اینم بگم به اونایی که میگن قرآن دروغه و قیامت وجود نداره.تمام ادیان حتی زرتشت همجنسگرایی رو بد دونستن این دنیا نهایت چندسال باشیم ولی قطعا اون ور بیشتر طول میکشه سرویسیم..من سابقه خودکشی داشتم دیدم چخبره

    1. میشع گوه نخوری به خوه خوراش هیچ ربتی نداره منم لزم یه تو چه هان به تو چه

    2. من نظری نمیدم کلا به چیزی..و احترام میذارم ..ولی میدونید خودکشی گناه کبیره به حساب میاد؟

  18. باسلام در کشور خودمون خیلی بدتراز کره ای ها همجنسباز هست در تهران پارک دانشجو و شهرهای تازه تأسیس به شدت به این افراد برمیخوریم،بعد در کتاب اوستا حد جرم این کار اومده و در قرآن هم گردن زدن و آتش زدن بدن منحوسشان سوزانده میشند چون عرش خدا به لرزه در میاد برای همین قوم لوط در قرآن نابود شدند و پیامبرشون دستور میده به زنش که برنگرد پشت سرت را نگاه کن ولی بر میگرده و به سنگ نمک تبدیل میشند

    1. اهم با تجارت اصلا جرم نیست اونام ادمن چ احساس دارن یه جورایی تقصیر خودمونه اینقد تو ایران پسر و دختر و از هم جدا میکنن و حروم میکنن نمیدونم دیدن هم و اینا که اینا اینجوری میشن

  19. اول اینکه عکس اکسو رو بردار.
    چون هیچکدومشون گی نیستن و یکیشون ازدواج کرده و دو تا بچه داره.
    دوم اینکه تو غلط میکنی بدون مدرک میای اینجا زر مفت میزنی.
    میگی گی یا لز بودن یعنی انحراف جنسی.
    اخه نکبت، گرایشات هیچکس دست خودش نیست. کسی انتخاب نکرده که لز باشه یا گی یا بایسکشوال و… .
    من عاشق شدن دوتا گی رو دیدم. دیدم که عشقشون چقدر صاف و ساده است. عشقشون از تویی که به نظر خودت سالمی و انحراف جنسی نداری، هزار برابر پاک و قشنگتره.
    سوم اینکه میگی کیپاپ داره گی و لز بودن رو ترویج میده.
    به تو چه خب؟
    کیپاپ گی و لز بودن رو ترویج نمیده. بلکه کلا کیپاپ و کیدراما میخوان بگن کسایی که گی و لز هستن نباید از گرایششون خجالت بکشن.
    اونا هم حق زندگی کردن دارن.

    1. ابله نفهم ۱۰۰۰ ساله که فرضیه همه چیز خود به خودبه خود به وجود میاد باطل شده اونوقت چه طور همجنس بازی دست خودشون نیست
      منی که دکتر شدم دست خودم نبود روزگار من و اینجا رسوند….اون همه شب و روز درس خوندن کار من نبود کار پسر همسایمون بود….
      حالا این شخص هم خدایش یه مقاله خوب دادهو بیرون تو چرا زور بهت میاد
      معلومه یا از بیمار روانی بودن مردم نفع میبری یا خودت یه بیمار روانی هستی خدااایی از این دوحالت خارج نیست
      من نمیفهمم منظورت از عشق پاک دقیقا چیه و چرا این کلمه رو به کار میبری اما انسان ساخته نشده که همجنس باز باشه…نه طبیعت جنسیش نه سیستم مغز و روح و روانش..ونه سیستم تداوم نسل نه ساخدار بدنی..هیچ چیز هیچ چیزش
      به نظر من این کار یک نوع جنونه یک نوع از حالت عادی خارج شدن

    2. واقعا ممنون که این همه واضح قابل فهم جواب دادی مخصوصا از اولش خوشم اومد ممنون (کسی که این مزخرف و بافته به معنای خبر به خورد جامعه داده خواهشا دیگه نباف و عکس اکسو و گیرلز جنرشین بردار اونا بیشترشو ازدواج و بچه دارن از این به بعد هم مزخرف نباف)

    3. واقعا ممنون که این همه واضح قابل فهم جواب دادی مخصوصا از اولش خوشم اومد ممنون (کسی که این مزخرف و بافته به معنای خبر به خورد جامعه داده خواهشا دیگه نباف و عکس اکسو و گیرلز جنرشین بردار اونا بیشترشو ازدواج و بچه دارن از این به بعد هم مزخرف نباف)

  20. من خودم فن بی تی اسم و از خانواده‌ی ال جی بی تی کیو پلاس
    بیایید باهم دوکلوم حرف منطقی بزنیم.
    همون اسلامی که ازش حرف میزنیم گفته همجنس گرایی بده.درسته؟ همون اسلام گفته همجنسگرا میره جهنم. درسته؟
    ولی همون اسلام گفته چهار دیواری اختیاری. همون پیامبرتون گفته جدا از دین به همه احترام بزاری. همون قران حرف از قضاوت نکردن زده.
    حالا چی پیش میاد؟ فلان فامیل، فلام همسایه، فلان سلبریتی(چه ایرانی چه خارجی) همجنسگراعه. خب تو میگی گناهکاره؟ گیریم درست. تو میگی کثیفه؟ گیریم صحیح. به تو چه؟ همون خدایی که میپرسی بهت گفته به تو ربطی نداره. هرکسیو میزارن تو قبر خودش و کارای مردم هم تا جایی ک به ما اسیب نزنه به ما مربوط نیست(حرفای همون دین و همون خدایی ک روزی ۵ بار براش نماز میخونیده).
    حالا اونی ک همجنسگراست، اعم از سلبریتی و عامه‌ی مردم، خودش میدونه و خودش هروقت ازت کمک خواست حق دخالت داری.
    حالا توعه نوعی میگی تبلیغه؟ اوکی تبلیغه. تو خودت بچتو حوری بار بیار ک تحت تاثیر ادما قرار نگیره.
    که البته هرچقدرم تلاش کنی اگر همجنسگرا باشه ربطی نداره ت چیکارمیکنی اون به طور غریضی هم به همجنسش گرایش نداره. که اونو خودتو بچت میدونید.

    حالا میگید کیپاپ تبلیغ همجنس گرایی میکنه؟ کدوم ایدل کی پاپ رو دید که بیاد بگه مت همجنسگرام؟ ایا تعدادشوت بیشتر از انگشتای دسته؟ و اون کاپل های دختر و پسری ک هستن یعنی دارن تبلیغ استریت بودن میکنن؟ (برای کسایی ک نمیدونن به گرایش اکثریت مردم که فقط به جنس مخالف میل دارن میگن استریت).
    حالا اینکه یکی بخاد بگه من همجنسگرام غلطه؟ خیر. چرا؟ چون همه‌ی ما حق اینو داریم معشوقمونو انتخاب کنیم. ایا تبلیغه؟ خیر. چرا؟ چون همونقدر که یک فرد استریت حق اینو داره که با معشوقش وارد جامعه بشه و ازاد باشه یک فرد همجنسگرا هم حق داره.

    نتیجه‌ی کلی چیه؟ افراد ال جی بی تی احتیاج به حمایت ندارن ولی به این معنی نیست که از حمایتتون خوشحال نمیشن. حالا اگر حمایت نمیکنی کلاه خودتو ببر باد نبره و سرت تو کار خودت باشه و هیت هم نده.اقا نمیمیری که
    این موضوع راجب هیت دادن به کیپاپ هم هست.
    مرسی اگر تا اخر خوندی

    ما خدا نیستیم
    سرزنده باشید.

    1. دقیقا اصلا به تو و شماها چه این گرایش خودشونه عزیزم عشقی که تو میبینی فقد عشقسکه میپرستی اما عشق بین دو تا حیوون هم پیش میاد درضمن مگه اونا بهت گفتن توروخدا مارو حمایت کنید
      درکل اینیه گرایش که به تو و من ربطی نداره کاشکی مردم عشق حقیقی رو باور کنن نه عشقی که خودشون میپسندن

    2. خب تو کار ها تو اجتماع انجام نده
      داخل خونه خودت کونم بدب کسی کارت نداره
      اسلامم راجب گی و همجنس بازی نگفته چهار دیواری اختیاری
      این یه گناه کبیره هست
      اگه تو این گناه رو داخل اجتماع انجام بدب مجازات میشی
      اگه داخل حریم شخصیت و خونه ات این کار رو کنی اون موقع میشه چهار دیواری اختیاری

  21. یعنی مضخرف ترین مقاله ای که خوندم
    اول اینکه تو هدفت تخریب همجنسگرا ها بود و برا دیده شدن وبسایتت از کیپاپ استفاده کردی مثل خیلی از هیتر های دیگه….
    بعدم کلی دلیل و مدیک علمی معتبر تر از دلایل تو همجنسگرایی رو تایید میکنن…..
    مثلا امدی از در علم وارد بشی اما ریدی عزیزم.

  22. اوکی گی بودن گناه ولی قضاوت کردن گناه نی؟؟اعضای بی تی اس کی اعلام کردن کع همجنسگران؟!

  23. اوکی گی بودن گناه ولی قضاوت کردن گناه نی؟؟اعضای بی تی اس کی اعلام کردن کع همجنسگران؟!

    1. من همجنسگرام اونم یه پسری تو خونمون مستاجر بود مامانم متخصص قلبه قبلا یه اتاق یه حالی رو به مستاجر دادیممامانگ بیمارستان میرف بعد اونجو استراحت میکرد و واقعن منم درسته هفت سال از ایشون کوچکتر بودم بهش مسج دادم سینا تورو خیلی دوس دارم منم اونقد زیبا بودم اون چن بار بم گف دختر بودی درخواست ازدواج میکردیم منم گفدم توام زیبایی بعد بهش گفدم من با تو میشم سینا بعدش گف مهراس بیا رفتم اولین بار خجالت کشیدم گف بم نگا کن گف واقعن دوسم داری گفدم اره گف میدی گفدم اره گف میدونی چقد بچه ای و کوچیکی گفدم اره گف اذیت میشی گفدم سعی میکنم دووم بیارم رفتیم اتاقش بم گف بازش کگ دراز بکش منم شورتم و در اوردم دراز کشیدم یه کمی قد بلن بود بعد بم پماد داد گف ولسه خودت استفاده کن تا زیاد اذیت نشی منو بغل کرد منم بوسیدم بعد جونش رو مالش دادم بعد دراز کشیدم گف شورتت و در بیار در اوردم دیدم اونم در اورده کیرش زیر شورت چقد کلف بود بعد گفدم ببینم گف باشه بیا ببین شورتش رو کشیدم خاستم بخورم روم نیومد چقد کلفد و زیبا بود دراز کشیدم گف دووم بیاری تموم مث دوس دخترم میشی گفدم نه گف چی گفدم مث خاممت میشم خندید و گف باشه‌ بجونم دوس داشتم بمیرم داخلم کنه گف دووم بیار گفدم بلشه جوری داخلم کرد فک نمیکردم بره جونه مامانم فک کردم بیهوش شدم سینا جانم جوری اشک از چشام اومد بعد تمکگ داخلم کرد بخدا فک گردم تا دلم رفت وای گف چقد خون میاد بم درسته خون زیاد میاد نترس بعد گف بیا زیرم رفدم زیرش تموم کرد گرفدم گفدم سینا جانم من ول نکن بعد داخل میکرد گف مهراسم گفدم سینام تموم داخلم کن گف دوس داری با مامانت باشم گفدم خودت‌میدانی گف مامانت مامانت از خودم بچه داره گف بیرون رفیق شدم اکموم اینجا کردمش خورش اورد اینجا دیدم به مامانم داخل کرده مامانم میگه سینا بیشتر تک پسرم دوست دارم سینا جانم دیدم اشکم در اومد دید اشکم جوری داخلم کرد گفدم تورو قران در نیار گف چرا گفدم چن تا دلم بردی سینا خانمت کک من خانمت میشم دیدم بیحس میشم از حال میرم گف کجا خالی شم گفدم داخلم سینا سرم گرف فشار داد تشک از پشت داخلم کرد بازم گفدم مرگ مامانک در نیار گفدم‌ تورو خدا منو هر روز داخلم کن رو خدا سینا جانم

    2. من همجنسگرام اونم یه پسری تو خونمون مستاجر بود مامانم متخصص قلبه قبلا یه اتاق یه حالی رو به مستاجر دادیممامانگ بیمارستان میرف بعد اونجو استراحت میکرد و واقعن منم درسته هفت سال از ایشون کوچکتر بودم بهش مسج دادم سینا تورو خیلی دوس دارم منم اونقد زیبا بودم اون چن بار بم گف دختر بودی درخواست ازدواج میکردیم منم گفدم توام زیبایی بعد بهش گفدم من با تو میشم سینا بعدش گف مهراس بیا رفتم اولین بار خجالت کشیدم گف بم نگا کن گف واقعن دوسم داری گفدم اره گف میدی گفدم اره گف میدونی چقد بچه ای و کوچیکی گفدم اره گف اذیت میشی گفدم سعی میکنم دووم بیارم رفتیم اتاقش بم گف بازش کگ دراز بکش منم شورتم و در اوردم دراز کشیدم یه کمی قد بلن بود بعد بم پماد داد گف ولسه خودت استفاده کن تا زیاد اذیت نشی منو بغل کرد منم بوسیدم بعد جونش رو مالش دادم بعد دراز کشیدم گف شورتت و در بیار در اوردم دیدم اونم در اورده کیرش زیر شورت چقد کلف بود بعد گفدم ببینم گف باشه بیا ببین شورتش رو کشیدم خاستم بخورم روم نیومد چقد کلفد و زیبا بود دراز کشیدم گف دووم بیاری تموم مث دوس دخترم میشی گفدم نه گف چی گفدم مث خاممت میشم خندید و گف باشه‌ بجونم دوس داشتم بمیرم داخلم کنه گف دووم بیار گفدم بلشه جوری داخلم کرد فک نمیکردم بره جونه مامانم فک کردم بیهوش شدم سینا جانم جوری اشک از چشام اومد بعد تمکگ داخلم کرد بخدا فک گردم تا دلم رفت وای گف چقد خون میاد بم درسته خون زیاد میاد نترس بعد گف بیا زیرم رفدم زیرش تموم کرد گرفدم گفدم سینا جانم من ول نکن بعد داخل میکرد گف مهراسم گفدم سینام تموم داخلم کن گف دوس داری با مامانت باشم گفدم خودت‌میدانی گف مامانت مامانت از خودم بچه داره گف بیرون رفیق شدم اکموم اینجا کردمش خورش اورد اینجا دیدم به مامانم داخل کرده مامانم میگه سینا بیشتر تک پسرم دوست دارم سینا جانم دیدم اشکم در اومد دید اشکم جوری داخلم کرد گفدم تورو قران در نیار گف چرا گفدم چن تا دلم بردی سینا خانمت کک من خانمت میشم دیدم بیحس میشم از حال میرم گف کجا خالی شم گفدم داخلم سینا سرم گرف فشار داد تشک از پشت داخلم کرد بازم گفدم مرگ مامانک در نیار گفدم‌ تورو خدا منو هر روز داخلم کن رو خدا سینا جانم

    3. من همجنسگرام اونم یه پسری تو خونمون مستاجر بود مامانم متخصص قلبه قبلا یه اتاق یه حالی رو به مستاجر دادیممامانگ بیمارستان میرف بعد اونجو استراحت میکرد و واقعن منم درسته هفت سال از ایشون کوچکتر بودم بهش مسج دادم سینا تورو خیلی دوس دارم منم اونقد زیبا بودم اون چن بار بم گف دختر بودی درخواست ازدواج میکردیم منم گفدم توام زیبایی بعد بهش گفدم من با تو میشم سینا بعدش گف مهراس بیا رفتم اولین بار خجالت کشیدم گف بم نگا کن گف واقعن دوسم داری گفدم اره گف میدی گفدم اره گف میدونی چقد بچه ای و کوچیکی گفدم اره گف اذیت میشی گفدم سعی میکنم دووم بیارم رفتیم اتاقش بم گف بازش کگ دراز بکش منم شورتم و در اوردم دراز کشیدم یه کمی قد بلن بود بعد بم پماد داد گف ولسه خودت استفاده کن تا زیاد اذیت نشی منو بغل کرد منم بوسیدم بعد جونش رو مالش دادم بعد دراز کشیدم گف شورتت و در بیار در اوردم دیدم اونم در اورده کیرش زیر شورت چقد کلف بود بعد گفدم ببینم گف باشه بیا ببین شورتش رو کشیدم خاستم بخورم روم نیومد چقد کلفد و زیبا بود دراز کشیدم گف دووم بیاری تموم مث دوس دخترم میشی گفدم نه گف چی گفدم مث خاممت میشم خندید و گف باشه‌ بجونم دوس داشتم بمیرم داخلم کنه گف دووم بیار گفدم بلشه جوری داخلم کرد فک نمیکردم بره جونه مامانم فک کردم بیهوش شدم سینا جانم جوری اشک از چشام اومد بعد تمکگ داخلم کرد بخدا فک گردم تا دلم رفت وای گف چقد خون میاد بم درسته خون زیاد میاد نترس بعد گف بیا زیرم رفدم زیرش تموم کرد گرفدم گفدم سینا جانم من ول نکن بعد داخل میکرد گف مهراسم گفدم سینام تموم داخلم کن گف دوس داری با مامانت باشم گفدم خودت‌میدانی گف مامانت مامانت از خودم بچه داره گف بیرون رفیق شدم اکموم اینجا کردمش خورش اورد اینجا دیدم به مامانم داخل کرده مامانم میگه سینا بیشتر تک پسرم دوست دارم سینا جانم دیدم اشکم در اومد دید اشکم جوری داخلم کرد گفدم تورو قران در نیار گف چرا گفدم چن تا دلم بردی سینا خانمت کک من خانمت میشم دیدم بیحس میشم از حال میرم گف کجا خالی شم گفدم داخلم سینا سرم گرف فشار داد تشک از پشت داخلم کرد بازم گفدم مرگ مامانک در نیار گفدم‌ تورو خدا منو هر روز داخلم کن رو خدا سینا جانم

    1. موقعی ک پیامبر اومده گفته ک همجنس گرایی گناهه ماله هزار ساله پیش بوده ک عربا برای خالی کردن شهوتشون همجنس گرایی میکردن و تو عصر جاهلیت بودن چرا امام زمان قراره ظهور کنه؟ چون دین داره اشتباه به مردم نشون داده میشه و از موقعی ک امام یازدهم رفته هزار سال گذشته پس میخاد بیاد ک دینو درست کنه.. اگر همه مردم دنیا همجنس گرا شن منقرض میشیم؟ کی گفته همه قراره همجنس گرا شن؟ تعداد همجنس گراها خیلی کمه و قرار نیس زیاد تر شه حتی اگر همجنس. گرایی هم عادی بشه به تعدادشون اضافه نمیشه چون وقتی یکی استریت باشه یهو به لزبین یا گی تبدیل نمیشه..

    2. توی تک تک اون جملات و تحقیقات محققین همشون از واژه ی همجنس بازی استفاده کردن نه از همجنس گرایی همجنس بازی رو تو کل اروپا یه بیماری انحراف جنسی میدونن اما همجنس گرایی رو نه

    1. هر چی بگه راضی
      اگه خواست در عوض ننه و خوارتو بگاد چی باز هم راسی مادر جنده چهل پدر

    2. سیامک هفتم

      هر چی بگه راضی
      اگه خواست در عوض ننه و خوارتو بگاد چی باز هم راسی مادر جنده چهل پدر

    3. سیامک هفتم

      هر چی بگه راضی
      اگه خواست در عوض ننه و خوارتو بگ. اد چی باز هم راضی

    4. سیامک اول

      هرچی بگه راضی واقعا
      اگه گفت در اوض میخواد اونم ننه و ابجیتو.بگکگگاد باز هم راضی چهل- پدر

    5. سیامک اول

      هرچی بگه راضی واقعا
      اگه گفت در اوض میخواد اونم ننه و ابجیتو.بگکگگاد باز هم راضی

    6. سیامک اول

      هرچی بگه راضی واقعا
      اگه گفت در اوض میخواد اونم ننه و ابجیتو.بگک گاد باز هم راضی

    7. هر چی بخواد راضی سعید جان
      اگه بخواد در عوض مادر و خواهر شما رو از. جلو و عقب مورد عنایت قرار بده چی باز هم راضی هستی گلم

    8. هر چی بگه راضی
      اگه گفت منم میخوام مامان و ابجیتو خشک خشک کنم باز هم راضی

  24. ی پسر ۱۵ چندی۱۶تهران بیاد گی باشه هست اینجا جیمیل بزار ببینم باهات چت کنم پسر ژاپنی ک گی بیاد چت hhoti0974 جیمیل

  25. اول از همه اشاره میکنم به طرفدار های کیپاپ که اولا بنده نمی‌خوام بی ادبی کنم اما شما هم باید حد خودتونو با کسانی که عاشق بی تی ای نیستند نگه دارید. هرکس برای خودش نظری داره و نظر همه قابل احترام هست . بعضیا علاقه دارند بعضی ها ندارند پس لطفاً فحش دادن رو تموم کنید

    1. هر موقع که تونستی نظر و هیت و از هم تشخیص بدی اون موقع بیا اینجا به ما درس یاد بده

  26. اول از همه اشاره میکنم به طرفدار های کیپاپ که اولا بنده نمی‌خوام بی ادبی کنم اما شما هم باید حد خودتونو با کسانی که عاشق بی تی ای نیستند نگه دارید. هرکس برای خودش نظری داره و نظر همه قابل احترام هست . بعضیا علاقه دارند بعضی ها ندارند پس لطفاً فحش دادن رو تموم کنید

    1. حرفتونذدرسته ولی کسایی هم که علاقه ندارند اشتباه میکنن شایعه براشون درست میکنند که تبلیغ همجنسگرا شیطان پرستن نمیفهممذچی چی هستن… اول خوب ببینن تحقیق بکنن بعد این حرف ها رو بگن

  27. سلام و عرض ادب
    بنده کسی هستم که طرفدار کی پاپ هستم و همچنین باور دارم عملا چیزی به نام همجنس‌گرایی وجود ندارد و این مسئله نقشه ای از سوی قدرت های جهان برای تحقق اهداف شیطانی خودشان است.
    اما چند نکته:
    اول اینکه در کره این موضوع مانند ایران است افرادی که همجنسگرا باشند درست یا غلط از سوی خانواده ها و مردم مورد توهین قرار می‌گیرند پس هیچ فردی در صنعت کی پاپ نمی‌تواند حتی در صورت علاقه اش به یکی دیگر از اعضا آن را اعلام کند چون بسیار مورد تنفر قرار میگیرند.
    نکته دوم اینکه متاسفانه بیشتر این جو از سمت طرفداران است بنده شاهد این بودم که در سریال های ایرانی دو نقش اصلی مرد توسط طرفداران اصطلاحا شیپ میشدند و کلیپ عاشقانه برایشان تولید میشد.
    در آخر در گویی نمیکنم قبل از اینکه این مشکلات را به گروه یا فرقه خاصی ربط بدهیم فرزندان خودمان را با عقل سالم تربیت کنیم و آنها را جوری بار بیاوریم که اهل تفکر و تامل باشند.
    بسیاری از هنر مندان ایرانی و کره ای از طرفداران خود در خواست کردند که این موج شیپ کردن دو نفر را کنار بگذارند چون مانع آرامش آن دو نفر شده و آنها را اذیت میکنند.

    1. اول که من متنفرم از بیتی اس دوم اسلام یا همین دین خیلی درست شما باید همجنس بازها رو جم کنه نه همجنس گرایی چون یه گرایش و دست خود انسان هم نیست . #همجنس_گرا_را_دوست_دارم

  28. هیتر ها با هیت دادن دهن خودشون رو کثیف میکنن و قشنگ اعلام به نداشتن زره ای شعور،عقل،فرهنگ،ادب و… میکنن..ما چرا گوش و چشم خودمون رو کثیف کنیم؟کارما به موقع جوابشون رو میده مطمئن باشین..قبل از هیت دادنشون به کیپاپ و بعدش چیزی از کیپاپ کم شد؟نه..بزارین خودشون رو پاره کنن تا میتونن بسوزن و فشار بخورن..ادمی که نفهمه نفهمه..مثل نویسنده این طومار ک به یه ورمونم نیست..شو خوش🤝

    1. دقیقا خیلی بدرد نخور حرف میزنه سایته بیشعور نفهم کاش همجنسگرایی عادی شه و بدونن ادمای نفهم بدونن مال کبپاپ نیست و گرایش هرکس فرق داره مثلا خود منم بایسکشوالم=)

    2. اینجوری حرف نزن. اگه همجنسگرایی دوست داری برو زندگیتو کن و بقیه رو خراب نکن.هیتر چیه؟ هرکی هرچی میگه روش اسم هیتر میزارین… یکم عقلتو باز کن و ببین که همجنس گرایی اخلاقی نیست.
      واقعا شما ارمیا شورشو دراوردین

    3. چرا یه چیزی کم شد یکیش دید درست من به اینا که فقط پول میگیرن و براشون مهم نیست بازیگر تبلیغ همجنس بازی باشن یا هر چیز دیگه ای فقط دست مزد مارو بده ماهم هر اراجیفی که شما بگی تحویل ملت میدیم یا هرچه شما بگی میپوشیم یل هرکاری بگی انجام. میدیم
      ماکارگر سر فلکه ایم

  29. د

    آجیا و داشای گوه خور..اولین عکس، ردیف اول که ایستادن، ازچپ دومی زن و دوتا بچه داره..خلاصه چصخل نباشیم🤝

    1. چقدر افکار تون کثیفه همجنسگرا ها هم دل دارن خاک تو سرتون کنم
      با افتخار لزبینم

  30. برو گمشو عوضی اشغال
    به تو ربط نداره مردم پشت در های بسته چی کار میکنن
    گوه خوریش به تو اومده آیا ؟؟ دنیا پر از شماست آنقدر بین جنسیت فرق میزارید

    1. دوست عزیز اگر همجنسگرایی مشکلی نداشت خداوند قوم لوط را نابود نمی کرد شما قرآن را بخون همه داستان قوم لوط هست
      این عملی بود که شیطان به اونا یادداد وباعث نابودی اونا شد
      آگاه بشیم وفکر کنیم نه اینکه به هم توهین کنیم قبول ندارید باشه ولی به هم بی احترامی نکنیم هر کس نظری دارد

    2. واقعا خدا سلامتی عقل و فهم شعور و ادب بده؟این همه الفاظ زشت برای یک انسان اهل مطالعه و تحقیق که زحمت کشیده آن را جمع آوری کرده ،نشان از شخصیت خود شماست😓،اندکی تفکر!!!✅ اگر شما دوست داری هر کاری کنی برو برای خودت ❎ حق نداری برای ایشون که برای آگاهی سایرین که اهل تفکر و تعقل هستند
      تصمیم بگیری👌 حتما پیش پزشک روانشناس و روانپزشک مراجعه کنید و قبل از اینکه به بیماری خود فراموشی دچار شوید خود را درمان کنید، فکر کنید چند سال زنده هستید و به آینده خود فکر کنید چند. سال غفلت و آلودگی سرانجامش چی 🌹🌹😭

  31. امیدوارم یه روز به این درک عقلی برسید که عشق جنسیت نداره،عشق به جنس نیست به ادماست!
    همجنسگرا بودن به معنای مریض بودن یا همچین چیزی نیست!
    Love is love

    1. یه عدد انسان

      امید وارم دنیا به جایی تبدیل شه که به دین هم گرایش هم ملیت هم و علایق هم احترام بزارن و اون چیزی که هستن قبول کنن با افتخار میگم همجنسگرام و از ال جی بی تی حمایت میکنم و ارمی و کیپاپر هسم یه مشت حسود که دستشون به دهنشون نمیرسه اومدن کصشعر میگن راجب بی تی اس که اسمشون تو کتاب گینس رفت چرا نمیخواد به درک عقلی برسید که عشق صرفا بین دختر و پسر نیست واقعا بی فرهنگ و بی شعورید کی میخواد از جهان سومی بودن در بیاید و تفکرتون رو درست کنید و باعث بیشرفت کشورتون بیشید من خودم به شخصه مسلمون و ایرانیم پس کنید واقعا دنیا جایی ادمایی مث شما نیس

    2. همجنسگرایی یک بیماری صد درصد روانی است.در نظام خلقت یک قانون جاریست.از هر گونه جفت جفت آفریده شده.

  32. ببین نویسنده گوه خور عن دهن بزار یه چی بهت بگم شیر فهم شی اولا که هر گوهی به دهنت میاد نخور دوما نمیدونم چرا یه سری از آدماع وقتی کونشون میسوزه و میخوان یکم مشهور شن میان برای فرشته ها گوه میخورن تو یع اسکل بیکاری که نمیفهمی که اصلا چه گوهی میخوری آخع عوضی کص ننه تو خودت چه عنی ای که باز واسه گروه های کی پاپ لغاز میخونی تو حتی موی کون اون ها هم نیستی اصلا تو کدوم یکی از کار های خوب اون ها رو انجام دادی
    بعدم نفهم بیشعور انقد زر نزن خود اعضای این گروه ها به ما طرفدار هاشون کلی انرژی دادن و کلی چیز ازشون یاد گرفتیم شما ها هیچ چیز مفیدی برای جامعه ندارید و فقط زر مفت میزنید و دوروغ میگید کص ننه آدم دروغ گو

    1. ادب خوب چیزیه
      و الا منم بلدم خوارومادر وبقبه ناموسن مثل خاله و عمه …رو فحش بدم خیلی بهترازتو
      پس اگه فک کردی با فحش معتبرمیشی
      اون قدر فحش بده که اون جان پاره بشه
      ضمناً تمام اون فسایی که دادی نثارناموس خودت بشه ب نظرم خیلی بهتره
      جاکشی هم‌حدی داره
      شب بیا تا حالیت کنم مادر…

    2. هه بی تی اس چیز خوبی ارائه نداره فقط همجنسگرایی رو ترویج میکنه تا شما دخترا بدبخت شین و انقد ضعیفین که گولشونو میخورین از بی تی اس چیز خوبی به غیر از فحش دادن یاد نگرفتی پس معلوم شد کسی که فن بی تی اسه چه گهیه

  33. دیکی. به هیچ خری مربوط نیست چه گرایشی دارن. یاد بگیر احترام بذار بعد دهنتو مثل حیوونا باز کن اوکی؟ انحراف نیست اختلالم نیست. بهش میگن گرایش. 😀دلیل نمیشه همه به همجنس خودشون گرایش داشته باشن. عشق جنسیت نداره.

  34. همجسگرا بودن نه بیماریه نه انحراف جنسی کاش شعور و سطح سوادتو ببری بالا احمق

    1. سلام ببخشید مزاحم شدم من یه شماره گی خوشکل میخاستم میتونید راهنمایی کنید لطفا

  35. ببین اونا همجنس گرا نیسن اگرم باشن ب ما ربطی ندره ما اهنگ های اونا گوش میدیم. و کاری ب زندگیشون ندریم

    1. دیک خر در تمامی گی تی لز فن ها 🗿
      ارتش کاکاسنگی همیشه در جبهه با شما کودکان خردسال میجنگد🗿

    2. ول کنین تورو خدا من همجنس بازی رو اونقد دوس دارم‌ چن وحتی میشم سرا جوری میگیرم ورست تا دل ادم میره راستش حس میکنم‌ جونه عشقم تو دلمه الان خانمش میشم

  36. یه لحظه صب کن و نگاه کن وقت گذاشتم نوشتم

    اونها اگر گی یا هر چیز دیگ ای هم باشن انسانن و ب هیچ کس ربطی ندره ک اونا گی هسدن

    خجالت بکشین شرم کنین شماها خجالت نمیکشی ک میری تو زندگی دیگران

    بسه دیگ

    ما همه انسانیم

    1. انسانن در واقع،پس چرا حتی عقلشون حیوانات هم کمتره؟حتی حیوون هاهم این کارو نمیکنن متاسفم واسه همه این نوع حیوونهایی که در قالب انسان نفس میکشن!🚶‍♀️💔

    2. من فوجوشیم ولی اگه بخوایم از دیدگاه منطقی به این مسئله نگاه کنیم دو مورد خیلی واضحه
      اول اینکه از نظر بهداشتی هم جنس گرایی واقعا مورد تایید نیست که این به نظر من مهمه ولی راه حل هایی هم وجود داره واسه این موضوع
      و دوم اینکه به خاطر تبلیغ های خیلی گسترده مخصوصا از ابر قدرت های سرگرمی مثل ژاپن و کره توی سریال و انیمه مانگا و… که خیلی از مخاطب هاشون نوجوونن، و راحت تر از قشر بزرگسال تحت تاثیر قرار میگیرن باعث عادی سازی این زمینه و علاقه نوجوونا به همجنس گرایی میشه. و خیلیا ترجیح میدن اینجوری رفتار کنن و گرایششونو قبول ندارن و دوست دارن هم جنس گرا یا دو جنس گرا باشن که حسابشون از اون افرادی که واقعا گرایش دگر جنس گرا رو ندارن متفاوته.
      الان توی قرن بیستم هستیم و درسته که نمیشه واقعا الان رو با دوران اسلام مقایسه کرد ولی نگاه کردن به قضایا با ذهن باز و تعصب بی جا نداشتن خیلی بهتره.
      و نمیشه فقط به نام احترام چشممون رو روی یکسری از موضوعات خیلی راحت ببندیم.

  37. از نظر من همجنس گرایی یه بیماری یا اختلال روانی نیست ولی باید کنترل بشه چون اگه زیادی رواج پیدا کنه خب در معرض خطر انقراض قرار میگیریم اینکه آدم عاشق همجنس خودش به مشکلی نداره ویه
    گناه یا بیماری نیست ولی اگه طرف رابطه با همجنس خودش رو راهی برای هوس رانی و خالی کردن غرایزش ببینه اشکال داره و اگه زیاده روی کنه اون وقت میشه گفت بیماره پس بهتره که همجنس هارو اذیت یا مسخره نکنیم چون همون‌طور که تو خود ماهم اومده اونا روحیه آسیب پذیری دارن و اینکه شما بهشون فحش بدین یا اینکه سعی کنین به زور درمانشون کنین کار اشتباهی هست چون حتی اگه این ویژگی تراول وجود نداشته وبعدا درونشون شکل گرفته باشه هم بازم اونا نمیتونن کنترلش کنن پس دست از اذیت کردن همجنس گرایان برداریم ودرعوض سعی کنین واقعا کمکشون کنین بعضی از همجنس گرایان هستن که نمیخواهم همجنس گرا باشن پس اول تمرکزتون رو بزارین رو کمک کردن به اونا پاول از همه هم به همشون این اطمینان رو بدین که اونا مریض نیستن و البته منظورم از کمک کردن این نیست که به حالشون تاسف بخوریم یا سعی کنین خودتون کمکشون کنین منظورم از کمک شما اینه که سرتون تویقه خودتون باشه و بهشون کار نداشته باشین و درباره کیپاپ هم باید بگم که اینکه بگین همشون همجنس گران کاملا اشتباهه ودروغ محضه واین که اونا ال جی بی تی رو تبلیغ نمیکنن بلکه حمایت میکنن اونا نمیکنن داداش برو همجنس گراشو انقد خوبه نمیدونی اصلا خیلی خوبه بیا برو یکی رو پیدا کن بگا تا بفهمی چی میگم نخیر اونا میگن که تفاوت های خودتون بپزیرین و اینکه شما متفاوتین عیب نیست پس قوی باشین و تلاش کنین اوکی ؟ پس پشت هم باشین و همدیگر رو حمایت کنین💜

    1. دیک خر در تمامی گی تی لز فن ها 🗿
      ارتش کاکاسنگی همیشه در جبهه با شما کودکان خردسال میجنگد🗿

    2. چقدر سسشعر نوشتی 😐
      اگه میرفتی به جای این سسشعر نوشتن ها و تعصبی بازی ها کمی درس میخوندی حداقل تجدید نمیشیدی😂

    3. گناه نیست؟؟ تو از کجا با مفهوم گناه آشنا شدی؟ از دین و قرآن دیگه. در قرآن صریحا گفته شده که لواط گناهه. حالا اسمشو هر چی میخواین بذارین. همجنسگرایی، همجنس خواهی و… خیلی برچسب های خوشگلی روش میزنن ولی همش همون لواطه.

  38. p = f / a
    برای اونایی که نمیدونن بگم که این اصل پاسکال تو فیزیکه بعدا بزرگ میشید تو دبیرستان میخونید
    اگر سطح بیشتری داشته باشید فشار کمتری میخورید
    و اگه بیشتر فشار بخورید یعنی سطحتون پایین تره
    اینو برای آرمی ها نوشتم که سطح پایینی دارن و زیاد فشار میخورن
    هر چقدر هم که سنتون زیاد باشه هنوزم نشون میدید که در حد بچه ۱۰ ساله رفتار میکنید
    بماند که عاشق یه مشت پسر اوبی دخترنما هستید و با صدا و فیس کیریشون جق میزنید
    ولی لطفا سایت های اینترنت رو با نظرای چرت و کصشعر خودتون مسموم نکنید بزارید بقیه در آرامش باشن
    آقای نویسنده دمت گرم (:

    1. دادش لدفن گوه ارمیارونخور..بهدتوربطه نداره گی باشن هرچندنیستن ……….

    2. توگوه خوردی براارمیااینونوشتی کونی
      ملومه‌ خودتم باصدای مامانت جق میزنی کوچولو.. 🙂 😂 😂 😂 گورتو گم کن حرومزادها تواگه شخصیت داشتی نمیخواستی این حرفا ب روت بیاد😔😂

    3. چه ربطی داشت به بی تی اس و آرمی
      این که یه عده بچه‌ی آرمی نما اومدن هرچی از دهنشون در اومده گفتن قرار نیست بنویسید پای هممون یکم شما هم آدم باشید و تعصباتتونو کنار بذارید
      هیچکدوم از اعضای بی تی اس اعلام نکردن که گی یا همچین چیزی هستن پس جبهه گیریتون نسبت به بی تی اسو کم کنید و هر وقت بحث دو جنسه ها یا گی ها میاد وسط اسم این گروهو نبرید
      ما با آهنگاشون حالمون خوب میشه نه کاری به قیافشون داریم نه تو زندگیشون دخالت میکنیم
      در ضمن باشه قبول ما بچه:) شما که بزرگی چرا جلوی اینهمه بچه چرت و پرت میگی و هرچی به ذهنت میرسه بلغور میکنی:/

    4. میتونی خودتم از حرفات استفاده کنی 🙂
      من نمی‌فهمم چرا شما نمیخواید همه یکسان باشیم ؟! یعنی اگه تو با یه آدم آشنا شی و باهاش خیلی گرم بگیری و ازش خوشت بیاد .. بعد که فهمیدی آرمیه میزنی زیر تمام فکرات ؟ که ازش خوشت اومده ؟ من نمی‌فهمم اصلا لغت اوبی دختر نما رو از کجا آوردی ؟ این که یه پسر چهره‌ی کیوتی داشته باشه جرمه ! یا اگه دوستشو یا حتی دوست پسرشو بقل کنه دختره ؟! آره اصلا من از اون آرمی هاییم که گی شیپ میکنن .. چون گی بودن بد نیست و نمیتونم متوجه شم که مگه چیکارتون کردن ؟ این که ما دوسشون داریم اذیتتون میکنه؟ یا اینکه اونا انقدر با شعور و موفقن؟!

  39. خاک تو گور کسی که اومده این چرتا رو نوشته هه همجنسگرایی برو گمشو باو:///////////😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    ببینید با این چیزایی که میاید مینویسید دارید خودتونو خیته میکنید بابا اصلا به شپا ربطی نداره که کی تبلیغ میکنه یا کی همجنسگرا هست برید زندگیتونو بکنید 😠😠😠😠😠😠

  40. یه کیپاپ لاور

    وایسا وایسا
    الان تو میگی اونا همجنسگرا هستن چرا چون چمیدونم تو یه گروه مثلا همه دخترن یا تو یه گروه دیگه همه پسرن و خلاصه یه غلطایی هم میکنن اگه یه سری دختر و یه سری پسر تو یه گروه بودن اونوقت چی میگفتی اونوقت چه گوهی میخواستی جای غذا بخوری
    تو میگی بحثو مذهبی نمیکنی بعد اومدی کلیسا و خدا و پیر و پیغمبر آوردی تو متنت؟ هر ‌آدمی یه عقیده و باورایی داره که به منو و تو هیچ ربطی نداره.
    عاقا ما قراره آسیب ببینیم تو چرا شور میزنی تو دور و بری های خودتو بگیر در نرن بعد بچسب به ما
    تونم کصت خله ها

    1. تو شعور حالیته یا نه؟
      آدمایی مث تو دوست دارن خودشونو بزنن به نفهمی داری میبینی ولی ۱۰۰۰۰۰۰ تا دلیل مزخرف میاری ک کاراونا رو توجیح کنی.
      شما دیگه کی هستین!؟!؟!
      بحث کلی اینه ک اونا چ بخوای چ نخوای از این موضوع حمایت میکنن اگه گشادیت زیاده میخوای من برات سرچ کنم تا ببینی؟؟؟

    2. وقتی دیدی نمیتونی نظریه شو از لحاظ علمی و منطقی رد کنی شروع کردی ب فوش دادن حالا ما فشار میخوریم یا شما؟

  41. دم نویسنده گرم ولی متاسفانه این کون بچه های یهود حتی یه کلمش رو هم نخوندن
    الان یعنی میگید همجنسگرایی مشکلی نداره؟ خب تو محصول همون کیر و کص دو تا جنس مخالفی
    اگه گی و لز بودن امر طبیعی بشه که تا صد سال دیگه منقرضیم کصخل |:

    1. الان من باید به تو بگم کصخل
      مرتیکه مشنگ هرکسی نمیاد لزبین یا گی بشه
      هر کس یه گرایشی داره
      من گیم
      تو استریت
      این دلیل نمیشه دهن گوه خورتو باز کنی و در مورد گرایش مردم نظر بدی
      به تو هیچ ربطی نداره اون یه لز یا یه گی
      آدمایی مثل تو باید بمیرن همین

  42. اینکه یک حس بتونه ارومت کنه اسمش گناه یا مریضی نیست؛ اسمش معجزه ست… امیدوارم روزی درک مردم ایران اونقدری بالا بره که بفهمن عشق جنسیت نمیشناسه…

    1. من خودم آرمی و بلینک هستم ولی اینم قبول دارم . من اینو قبول دارم که بعضی از گروه ها همجنس باز هستن .

    2. کاش فهمت برسه ک داری چرت می گی اومدیم رابطه با حیوان هم اروت کرد اونوقت بازم بهش میگیرحس خوب، مردم ایران فهمشون اونقدر بالا هست ک عین تو نباش ک بخان برا آرامش هر غلطی بکنن

    3. ذرت😑عشق یعنی جنس مخالفو دوس داشته باشی نه اینکه دختره بره با دختر سکس کنه😑یا برعکس

    4. خفه مادرتو گاییدم کسننه
      خوبه خوده ننه کسخلت میدونی ولدزنایی از دوتا کیرو کس بدنیا اومدی ، میمیری از همون کس پارتنرت لذت ببری مادرقحبه ؟

    5. چرا عزیزم نسیت می شناسه یه ذره قرآن بخونی می فهمی که خدا گفته همجنس گرایی گناهه و مردا رو برای زن ها افریده و زن ها رو برای مردا اگر حمایت می کنی ازشون تبریگ می گم تو گناهکاری و جات وسط جهنمه جهنم خوش بگذره

    6. اگه به گناه اعتقاد داری برو قران بخون بفهمی خدا گفته همجنسگرایی حرامه. الکی برای خودت اعتقاد نساز.

    1. ای مادرت بمیره یتیم زاده بچه سال
      بشین با دوتا بچه کون اوبنه‌ای و صداهای کیریشون کسو کونتو بمال مادرمرده

    2. اگه همه ی مردم گی یا لز بشن نسل انسان ها منقرض میشه اینو تو مغزت فرو کن

    3. شما که خوردی لطفاً بگومزهء گوه‌چ‌ جوریه وچه طعمی داره
      که بقیه هم بدونم ونیازنباسه خودشون امتحان کنند

  43. #گوه_اضافه_نخوریم😔☝🏿
    لطفا وقتی هیچی نمیدونید گوه نخورید چون LGBT بودن چیزیه که از کودکی وجود داره و چیزی نیست که به مرور زمان اتفاق بیوفته چون یه بیماری نیست!
    و حتی اگه شخضی همجنسگرا باشه چیزی نیست که به خاطرش خجالت بکشه چون یه چیز عادیه!💜
    پس لطفا وقتی دارید از حسودی منفجر میشید الکی این چیز ها رو بهونه نکنید و اول یکم تحقیق کنید😂
    البتههر چقدر هم چرت و پرت بگید برای ما اهمیتی نداره و روز به روز بیشتر پیشرفت میکنیم😂😬🤲

    1. پس چرا رسول الله با این عمل ناپسند مخالفت میکردند اصلا هیچ کس هم با
      فطرت یا ناخودآگاه همجنسگرایانه به دنیا نمیاد همیشه ناخودآگاه یا فطرت انسان پاک هست و بدون ایراد

    2. ماتورو نمیخوریم 🙂
      گوهم با آب بگیری بره تو فاضلاب پس حرفات برا هیچ کس مهم نیست برو برا امسال خودت تو فاضلاب تعریف کن

    3. اولا ما تورو نمیخوریم 🙂
      دوما گوهو باید آفتابه بریزی روش بره تو فاضلاب پس برو برا امسال خودت شر بگو :))))

    4. گه رو اون کسی میخوره ک نوشته های متن ک با منبع اورده میگه دانشمندان گفتن یک اختلال اکتسابی هست نمیبینه . بدون منطق و منبع ادعا میکنه ژنتیکی هست!!

    5. بیا برو فن کونی های کره ای باش
      چیه اینجا توهین میکنی شاید همین الان که اینو دارم مینویسم همین اعضای بی تی اس گروپ دارن انجام میدن‌باهم

    6. یه مشت بچه کونی که سکس گی میکنن و فناشون مجازیو به گند کشیدن یعنی من ننه بی تی اس فنو گرفتم ….کردم حرومزاده ها

    7. کاملا صحیح میباشد:) طبق مقاله ای که در واشنگتن آمریکا نوشته شده همجنسگرایی هیچ بیماری یا یک حس خاصی نیست بلکه به قول معروف یک حسی هست که خود فرد با تاکید روی خود شخص ایجاد می‌شود و نظریه من در رابطه با گروه های پاپ موسیقی این هست که با کمی عقلانی رفتار کردن متوجه این حجم از بی شرمی در این گروه میشویم و البته که من برای هر فرد و نظراتش ارزش قائل هستم و الان فقط به عنوان یک مادر که نگران فرزندش هست شروع به تحقیق در این باره کردم امیدوارم که قبل از شروع هرکاری فرقی نداره دوست داشتن یک سبک از گروه های موسیقی باشه یا یک چیز دیگه درست فکر کنیم و صد البته تحقیق اونم با سایت های موثق و رو فراموش نکنیم …موفق باشید

    8. ببین واقعا نمیدونم امکان داره این پیامو بخونی یانه ولی باید بهت بگم کسی واقعا دنبال حقیقت باشه پیداش میکنه کسیم که سرشو کرده تو برف که فبها

      هیچ همجنسگرایی به قول شما البته همجنسگرا به دنیا نیومده اگه مصاحبه ها مستندها مجله ها یه هرچیزی که یه همجنسگرا در اون صحبت کرده باشه از نظر بگذرونی میبینی که همه‌شون قبلا چندتا دوست دختر یا دوست پسر داشتن ووقتی ازشون میپرسن ممکنه گرایششون تغییر کنه مثلا ..پسرا امکان داره برن دنبال دوست دختر دوباره و می‌بینیم که خیلی راحت میگن بله البته ممکنه با یه دختر وارد رابطه بشیم و قبلا هم بودیم

      این یک اصله در حقیقت که وقتی یه چیزی رو زیاد داری و چپ و راستت دختر ریخته یا برعکس که حاضرن تو ۱۳سالگی بکارتشونو بهت بدن تو برات تکراری میشه و میری دنبال یه چیز متنوع مث الان که از هم جنس گذشتن ودارن میرن سراغ حیوونای بیچاره حیوون گرایی

      والبته طبق تحقیقات علمی از اونجایی که تو اروپا نصف بیشتره بچه ها پدر ندارن یا برعکس و تک والدن خوب اخلاقیات و تمایلاتشون مث والدی میشه که فقط اونو میبینن و باهاش وقت میگذرونن مث پسری کل وقتشو با مامانش میگذرونه و اطرافیان مادرشم اگه خانم در نظر بگیریم معلومه که بچه خودشو شبیه مامانش میبینه
      ودنبال مکمل برای خودش میگرده
      وبرای کشورهایی که آلان توی مدرسه به بچه ها یاد میدن جنسیتشونو عوض کنن مث طوری که اندرو تیت گفت
      ترویج همجنسگرایی که کاری نداره
      و لطفا اینقد فاز روشن فکری بر ندارید سرتو نو از برف بیارید بیرون
      من خودم پلی لیستم پر از آهنگای BTSاما این دست خود آدماست که چاقو رو کدوم وری بگیرن

    9. کی میخواید بفهمید همجنسگرایی گناه نیست
      کی میخواد بفهمید هرکی یه گرایشی داره
      یه زره از عقلتون استفاده کنید بد نیست
      پس به جای زر زر کردن کلتون تو زندگی خودتون باشه
      گرایش یه نفر به شما ربطی نداره

    10. خدا که باید به شما معیوبا عقل بده
      میتونی کلتو کنی تو کون خودت
      گرایش بقیه به توی بیناموس هیچ ربطی نداره
      پس گوه نخور

  44. خب این تومار رو یکی بهم توضیح بده حوصله خوندنش نیست چون میدونم چرته
    خب ببینین شما راجب گرل بندا یه چیزی میگین راجب بوی بندا ی چی راجب مختلط ی چی
    اگه مختلط بودن هم یه اشتباهه که تو یکی از عکسات اوردی قیه ازدواج و.. هم برمیگرده اینور
    راجب بوی بندا و گرل بندا اینطوریا هم نیست درسته پسرن ولی فرهنگا با همدیگه فرق میکنه و چن از اکسو هم زن وبچه داره.
    هر کسی علایق خودشو داره و نمیشه توش دخالت کرد اگه از اهنگی خوشت نمیاد گوش نکن بهش به کی چه ربطی داره.
    از کیپاپ هم درس های زیادی میشه گرفت همه ایدلا سختی هایی داشتن تا به اینجا رسیدن اینارم در نظر بگیرید

    1. بیشین بینیم باو هر خری هر زری زد ک نباس باور کرد کدوم خری گفته اونا همجنسگران یا تبلیغ همجنسگرایی میکنن یا هر چیز دیگه بی تی اس بهترین گروه جهانه که بیش از ۳۰۰ میلیون طرفتار داره ک عاشقشن بخاطر زیبایی و چهره و صدا و آهنگای بهشتیشون و اونا میگن خودمون رو دوست داشته باشیم و همیشه کمکمون میکنن حالا شما هیترا ک دارین از حسودی فشار میخورین دلیل نمیشه شایعه بسازین در بارشون و اینکه اونا افتخارات آرمی ها و کشورشونن ولی هیترای عن افتخار ننه باباهاشونم نیستن پس شاتاپ پیلیز

  45. واقا براتون متاسفم ک همچین حرفی رو میزنین من یه کلمه ازین حرفارو هم باور ندارم اونا به همه ی مردم دنیا امید زندگی کردن دادن و بهمون یاد دادن خودمونو دوست داشته باشیم بهمون یاد دادن تلاش کنیم تا به هرچی میخایم برسیم بهمون یاد دادن نژاد پرست نباشیم و کسی رو به خاطر قیافه مسخره نکنیم به هر دین و کشوری احترام بزاریم و….
    اونا گناه کردن که ریش و سیبیل ندارن؟ کی گفته ک مرد حتما باید ریش و سیبیل داشته باشه؟ شعر های ایرانی همش از شکست عشقی میگی و توش پره فحشه ولی اهنگای بی تی اس بهمون امید دوباره برای زندگی کردن میده و بهمون میگه که باید خودمونو دوست داشته باشیم و تلاش کنیم با هیت دادن به اونا فقط نشون میدین که ایران چقدر بی سوادی فرهنگی داره و مردمش چه ادمایی هستن ولی اونا روز به روز موفق تر میشن و ما هرروز بیشتر از دیروز دوسشون داریم به خدا زشته ادم هرچی از دهنش درمیاد پشت ۷ تا ادم بی گناه بگه تا کی میخاین به سلیقمون احترام نزارین اونا همه مسلمونارو دوست دارن و من خودم طرز رفتارشون با مسلمونارو دیدم که چقدر مهربون و مودبانه س استایل و پوشش اونا قطعا خیلی خوب بوده که تونسته این همه ادم رو به خودش جذب کنه شما حق ندارین اونا رو به خاطر استایلشون مسخره کنید!
    من از ۱۳ سالگی ارمی شدم و تا الان که ۱۶ سالمه هنوزم عاشق اونام بی تی اس خیلی چیزا بهم یاد دادن و من زنده بودنم رو مدیون اوناهستم و بزرگترین ارزوم دیدن اوناست حالا هرچی میخاین بهشون بگین مهم اینه ک اونا روز به روز موفق تر میشن و شما روز به روز بیشتر فشار میخورین بدبختا

    1. 😂😂از سن سال کسایی که جواب میدن معلومه داستان از چه قراره. اصلا نیازی به توضیح و مشاجره نیس

  46. جون تو جونتون کنن همتون یه مشت هیتر کونی کصکشین که گوهخوری زندگی اینو اونو میکنین بهتون یاد ندادن سرتون تو کون خودتون باشه هیترای بدبختتت
    برین گمشین ریدم تو مغزاتون
    و توییم که الان اینو نوشتی مغز کپک زدتو به ۲۰۲۲ میلادی آپدیت کن

    1. از نظر من همجنس گرا بودن یه بیماری یا یه اختلال روانی نیس
      ت ولی باید کنترل بشه چون اگه زیادی رواج پیداکنه اون وقت خب منقرض میشیم⁦:-\⁩ بنظرم عاشق همجنس خود شدن مشکلی نداره وگناه ویا چیز بد وغیره عادی نیست ولی اگه از همجنس واسه هوس رانی وخوش گزرونی استفاده کنی اون وقت اون مشکل داره پس بنظرم مسخره کردن یا فحش دادن یا اذیت کردن همجنس گراها کار درستی نیست چون همون‌طور که تو متن هم اومده این افراد. خودشون از نظر روحی آسیب پزیرن وحتی اگه این ویژگی از اول نبوده وبعدا به وجود آمده به هرحال نمیتونن کنترلش کنن ولی اونا هم باید خود دار باشند و همجنس گرایی رو راهی برای خالی کردن غرایزشون نبین پس بهتره به هم احترام بزاریم واز هم حمایت کنیم 💜

  47. تو رو خدا به حرف های این نویسنده و پژوهشگرا توجه کنید
    یکم به اونور داستان فکر کنید
    از ترویج همجنس‌گرایی بگذریم که هم از نظر دینی یه گناه بزرگه و هم علم ثابت کرده از روی انحراف اخلاقیه
    و باعث بیماری میشه
    ولی آرمی ها یکم به خودتون نگاه کنید! اخلاق و رفتار و
    گرایشتون طوری شده که توی فضای مجازی تحقیر میشید و کلی دشمن یا به اصطلاح هیتر دارید
    خب الکی نمیشه که یه گروه و طرفدارانش این همه مخالف داشته باشن
    تو اجتماع ظاهر خوبی ندارید و باعث انزجار خیلی از ملت می‌شید
    مثلا همین چت کردنتون و استفاده از این قلب های بنفش که بعید می‌دونم خیلی هاتون معنیشو بدونید
    لطفاً برای خودتون ارزش قایل باشید و مثل بقیه ی مردم عادی باشید

    1. باش از این ب بعد مثل بقیه ی مردم عادی پول خوری و حرام خوری و ربا خوری و زناکاری و….. انجام میدیم.

    2. 🙃🙃🙃حرف دهنتوبفهم مریکه هرگروهی که هیترداشته باشه دلیل نمیشه که مشکل داره بی تی اس انقدرخوبه که بعضی ادمای نفهم شبیه تواز روی حسادت بهش هیت میدم احمق
      تواجتماع ظاهرخوبی ندارمم🤣🤣🤣🤣چراچرت میگی اخه🤣🤣اگه توبلدی بگو ببینم معنی 💜چی میشه انیشتنگ 😁مابرای خودمون احترام قایل هستیم
      بی تی اس هم به دین اسلام توجه میکنه هم ه دین های دیگه
      پس حرف دهنتوبفهم💋

    3. ن ناموصا چرا داری کص تحویل میدی؟
      این ذهن توعه که کثیفع و فک میکنی که قلب بنفش معنی ی چیز دیگه رو میده
      بعدشم نیازی نیست تو نگران ما باشی ما آدمای عادی باشیم یا عجیب غریب گوه خوریش به تو نیومده
      سرت تو کون خودت باشه

    4. یه لحظه گوش کن

      اگ یه روزی یه نفر بیاد ب خاننده مورد علاقه ت توهین کنه میشین بهش نگا میکنی ن اینکارو نمک

      بعدم ما رفتارمون بد نشده فق میخاین زندگی کنیم

    5. Army ⟬⟭💜 /jimin

      ببین ابله ما آرمی ها بلیک ها اکسول ها یا هر تبدار کی پاپ کار اشتباهی انجام نمیدیم فقط طرفدار چندتا گروهیم که اعضای این گروه ها به ما یاد دادن خودمونو دوست داشته باشیم یا مثل یه قهرمان باشیم و به ما امید به زندگی دادن پس لطفا گوه نخورید و حد اقل راجب گوه هایی که میخورید تحقیق کنین

    6. بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
      اولا ما فقط موزیک هاشون و حرفای انگیزشی شونو دوست داریم. حالا بعضیا کراش هم میزنن.
      اونا همجنسگرا نیستن و رفتارشون عین رفتار مردم عادی با دوستای صمیمیشونه.
      حتی اگه باشن به ما ربطی نداره. چون نگفتن تا حالا که آرمی ها باید همجنسگرا باشن.
      من کلا یه کی پاپرم ولی عذر میخوام چون ما هیت های زیادی میشنویم اعصاب چندان خوبی نداریم و نا خد آگاه حرفای گوش خراشی میزنیم و اینم بگم پوشش ما به صنعت موسیقی کره ربطی نداره به مانگا و انیمه های ژاپن ربط داره (البته من اونطوری لباس نمیپوشم)
      و اینم بگم ما خودمون میدونیم همجنسگرایی یعنی چی و میدونیم چقد حال به هم زنه ولی هممون علاقه نداریم و این موضوع به کره ربطی نداره. ولی خواهشا این چرت و پرتا رو نگید راجع به بند های کی پاپ. نظر هرکس به خودش مربوطه . البته تاجایی که به شخص دیگه ای آسیب نزنه. مثلا ما آرمی ها نمیگیم که حتما همه بایر بی تی اسو دوست داشته باشن و قبول داریم که بعضیا دوست ندارن ولی اینکه شما میایید و به علایق ما و به خود ما توهین میکنید چیز اصلا خوبی نیست و ناراحت میشیم.
      مهم اینه که حق انسانیت رعایت بشه.
      اونها چون خوشگلن و چشماشون بادومی همجنسگرا نیستن و ایرانیا هم چون اسلامی آن و کنار افغان و پاکستان زندگی میکنن تروریست نیستن.
      بیایید زود قضاوت نکنیم و همرو به دور از کلیشه های جنسی و نژاد پرستانه دوست داشته باشیم.

  48. دوستان فیلسوف اول برین گمشین تحقیق کنین بعد بیاین زر بزنین خودتون عکس اکسو رو گذاشتین و بهشون تهمت همجنسگرایی میزنین درحالی که چن یکی از اعضاش زن و دو تا بچه داره…
    کلا کیپاپ همجنسگرا نیست ولی حتی اگر باشه به ما چه ربطی داره؟ ما طرفدارها بخاطر آهنگ یا چهره طرفدارشون میشیم نه بخاظر الگو جنسی. اونا ندگی خودشونو دارن ماهم زندگی خودمون قرار نیست تمام الگوهای ما اونا باشن
    ولی جدا از کیپاپ همجنسگرایی چه مشکلی داره؟
    این که به جنس مخالف علافه نداشته باشی و به هم جنس خودت علاقه مند شی درکش خیلی سخته؟
    من خودم همیشه از خانواده ال جی بی تی حمایت میکنم ولی خودم عضوشون نیستم
    بخدا چیز عجیبی نیست که گرایشت متفاوت باشه ولی تقصیر شما نیست شما مغزتونو دادین دست جامعه ایی که فقط بلده قضاوت کنه که این چون موهاش رو رنگ میکنه پس قطعا همجنسگراست
    بنظر شما رنگ کردن موی پسر انقد غیرعادیه؟ میشه انقد جنسیت زده نباشید؟ الان مثلا رضاگلزار موهاشو بلوند کرده من بیام بگم دختره؟ من اصلا در مورد کیپاپ هم نگم تو زندگی عادی هیچ پسری موهاشو رنگ نمیکنه؟
    باعقاید پوسیدتون گند زدین به زندگی مردم
    ولی اگر قبول هم ندارید و باز هم مغز معیوبتون همجنسگرایی رو عیب میدونه دخالت نکنید
    خیلی کار ساده ایه فقط سرتون تو زندگی خودتون باشه حالا هرجور دوست دارین زندگی کنید نه به من ربطی داره نه به هیچ بنی بشر دیگه ایی….

    1. فعلا ک بعضی از طرفدارانشون عاشق این قضیه هستن ک به این گروه میگن همجنسگرا و ازشون حمایت هم میکنن و این گروه ک حمایت میکنن خودشونم همجنسگرا هستن. پیج هم دارن تو اینستا سرچ کن. کاملا دارن اینو عادی جلوه میدن و الکی ادعا میکنن ژنتیکیه!

    2. دخترم حرفت درسته هیچکی قصد نداره به عقاید و دوست داشتنای شما بی احترامی کنه فقط نویسنده سایت سعی کرده که روی دیگه ی واقعیت و نشون بده….درسته که این گروه موسیقی الگو شما نیست اما کم کم با فریب فضاهای مجازی الگوی خیلی خوبی هم برای شما میشه ولی پله پله…
      پس سعی کنید فریب‌فضای های مجازی و غربی هارو نخوریم اینکه ما ها عقایدمون پوسیده اس اشکال نداره گلم اگر یک پدر عقایدش پوسیده نباشه اون دختر چطور میتونه از دست گرگهای جامعه در امان باشه عزیزم؟ میدونیم که دین اسلام هرچی که برای سلامتی مضر و در کل زیان آور باشه حرام کرده و این رو نه تنها من بلکه حتی دانشمندان غربی نیز تائید کردن و اینکه همجنگسرا دو شخص باشند چیز اصلا عادی ای نیست که بشه باهاش عادی برخورد کرد عزیز…امیدوارم حرفامو خونده باشی و پس از کمی تامل جواب بدی😊😉

    1. اینامرد نیستن چون وجود ندارن هویتشونو نشون بدن اینا ی سری بیمار سیاه روزن. ک فقط حقوق بالا میگیرن ک نقش بازی کنن و همه در ته این بازی خودکشی میکنن یسری عروسک بیچارن دست تهیه کننده های کره ای. مرگ به ابن گی ها. مرگ ب گی های کره جهانو ب گند کشوندن 🤮🤮🤮🤮🤮

  49. سلام
    شما آقایون یا خانومایی به نویسنده کلی بد وبیراه گفتید اصلا خودتون متوجه شدید چه تسلط عجیبی این گروه های کی پاپ روی شما پیدا کردند طوری که تا یه نفر یه مطلب دربارشون نوشت فوری چنان جبهه گرفتید انگار به ناموستون بد وبیراه گفت…این گروه ها برنامه ریزی شده عمل میکنند وهنینا میخوان تا بتونند یه چیزی راحتتر به مخاطب منتقل کنند.وقتی اینجوری عاشق سینه چاکشونی معلومه هر چیزیا تبلیغ کردند قبول میکنی…فکر کردید این پسر بچه ها دختر بچه هایی که تو گروه های کی پاپ فعالند وشما عاشقشونید تنهاند نه خیرررررر
    اینا اتاق فکر کلی دم دستگاه وفکر پشت کاراشونه…همشون بچه های کم سن وسالین که چلوی دوربین بنظر خیلی سر زنده وخوشبخت میان.
    برید ببینید کمپانیایی که این آیدلا رو استخدام کردند چه بلاها که سر اینا نمیارند تا خیلیاشونا به خودکشی میرسونند.
    شما فقط رقص وآواز وچهره های قشنگشونا میبینید…
    برید پشت قضیه رو هم ببینید…این آیدلا نیستند که به شما مسلطند این کمپانیا هستند که هر چی میخوان به واسطه ی این آیدلا تزریق میکنند تو ذهن من وشما…
    این چند تا جوونم فقط وسیله دست اوناند…
    چرا وقتی تحقیق نکردید بی دلیل به نویسنده فوش میدید اون یه مطلبیا گفت میشه دربارش تحقیق کرد نه فوش داد.
    در ضمن هم جنس گرایی اگه خوب بود از اول نمیگفتند زن ومرد میگفتند زنهام میتونند با زنها ومردا با مردا ازدواج کنند…

    1. کصشر نگو اگ توام طرفدار یچی باشی کصشر بگن درباره کسی ک دوسش دری جوری جرش میدی ک دیگ دیکته ای و رباتی زر نمیزنی

    2. میشه زرنزنی
      نمیخوام بی احترامی کنم ولی دیگه داریدشورشودرمیارید بسههههه انقداحمقیت به کی رفته
      کیپاپ بد
      خارجی بده
      ال بده ول بده
      شماهم بریدتهققیق کنید اقای محترم بعدبشین اینجا توماربنویس
      چراتوانقدزرمیزنه😑ما فقط رقص اوازچهره هاشونو همه چیزاشو مهربونیاشون رومیبینم

    3. توقع داری ی مشت بچه این متنتو درک کنه؟ظاهر پر زرق و برق این گروه برای کودکان و نوجوانان جذابه. وهیچی از این متن منطقی شما نمیفهمن متاسفانه

  50. کاش اینایی که هیت میدن بفهمن بدبختترین آدمای روی زمینن . آخه بچه آدمی که به آرمیا هیت میدی یه هیتر واقعی اصلا اونقد در مورد بی تی اس جست و جو نمیکنه که بفهمع به فن های بی تی اس میگن آرمی

    1. تعصبی نگاییدم

      بد بخت شما نیستید که دارید واسه کسی اینجوری میکنید که به تخمشم نیستید؟

    2. 😂😂از سن سال کسایی که جواب میدن معلومه داستان از چه قراره. اصلا نیازی به توضیح و مشاجره نیس

  51. سلام به همه..این قضیه اصلا ربطی به این گروه های کیپاپ و کمپانی شون نداره…این هایی که میگین فیکشن ها و… ساخته ذهن یه آدم مریضه که خودشم نمیدونه داره باعث ساخته شدن دروغ درباره آیدلاش میشه..امیدوارم اینو درک کنین که آیدل های کیپاپ گ.ی یا ل.ز نیستن…امیدوارم روزی رو زودتر ببینیم که این فیکشن و همه اینا ریشه کن بشه..اگه کسی میخونه لطفا نخونه و حمایت نکنه..اگه دوست دارین رمان بخونین..ولی نه از آیدلتون..ممنون از همگی

    1. راس میگی اصلا همجنسگرایی باشه به من چه اصلا مردم هر کاری میکنه بکنو لطفا این تفکرات اشتباه رو بندازین دور

    1. ناموسن ؟
      الله وکیلی ؟
      ی مشت کصخز ریختن کص میگن داپش بیاین پایین تا چوب نکرده یکی تو کونتون

    1. شمام دارین از این تریغ تبلیغ ذهن ریده شده ی ایرانیا رو تبلیغ میکنین و نشون میدین یه ایرانی چقدر میتونه کند ذهن و نفهم باشه که به سلایق و علاقه های دیگران به خاطر ذهن مریض خودش توهین کنه ! 😏 میدونید کره ایا چی از شما کمتر دارن ؟ یه ذهن کثیف و ریده شده ، اگه حسودی میکنید لازم نیست به کی پاپ هیت بدید برین خودتونو آدم کنید تا ازین گوها نخورید

    2. محمد اقبال قادری

      آقای( به تو چه) تو ذهنت ریده شده،کثیف و نفهم نیست آقای روشن فکر؟ از شعور شما روشن فکریتون مشخصه

    1. اونا انسانیت دارن که ما نداریم
      به من چه به تو چه به ما چه
      می تو منم ریدم بت
      امیدوارم تو فرهنگمون جا بیوفته فقط ماییم که همچین طرز فکر عنی داریم

    2. منم ریدم هیکله توی دیوثه بی ناموس که اینقد کصمغزیو کمبود داری که به آدمایی که اصن ندیدیو آسیبی بت نرشوندن هیت میدی هموفوبیکه عقده ایه خایه مال.💜و مریض ذهن هموفوبه توئه که نمیتونه درک کنه عشق میتونه بین دوتا همجنس باشه که بعید میدونم حیوونایی مسه تو اینو بفهمن سو ادامه نمیدم و بنظرم اگه نمیتونی بپذیری از دنیا صیک کن کلا.کیس بیبی
      بدو برو که کبصای زیادی انتظارتو میکشن💜

    3. راستشو بگم اونی که از بی تی اس بدش میاد اونقد درموردش تحقیق نمیکنه که الان میفهمه آرمی کیه .

    4. اگه تو یه مریض جنسی ای که نمیتونی رابطه سالم بین اونا رو درک کنی و برات نامفهومه چون تو همه رو عروسک س*ک*س میبینی لطفا گه اضافی نخور و عقاید پوکتو به عنوان یه ادم بد بختی که به هیچ جا نرسیده رو لول کن و در ما تحتت فرو کن تا شاید اروم شدی

    5. برین تو خودت کصافت آشغال مریض ذهن بی تی اس به تو چیکار کرده که انقدر بهش هیت مهدی بیچاره بی تی اس چیکار کنه که از تو و امثال تو و کل جهان بالا هست ها

  52. ما در جنگ نرم هستیم…. لطفا مراقب خودتون باشید
    جنگ نرم روح و روانو چنگ میزنه
    نویسنده عزیز لطفا کمک کن و با مطالب خوبت حتی ی نفرو اگاه تر کن

    1. دقیقا این جنگ های نرم اصلا نشون نمیدن الان کلی میان زیر این بازخورد بد و بیراه میزارن ولی این اینطور نیست تحقیق کنید لطفا تحقیق کنید کشور های غربی خیلی خوب دارن رو گسترش فرهنگشون قدرشون برنامه ریزی شده کار میکنن ما اگه واقعا میخوایم به فرهنگ خودمون پایبند باشیم باید با دقت تر نگاه لطفا تحت تاثیر هر خبری قرار نگیریم

  53. سلام به همه
    عزیزان نه دوست داشتن موسیقی ذاتا بده و نه علاقه به یک گروه خارجی، اما بدونیم شکل زندگی آنها را میگیریم، شکل لباس اونها و حرکات اونها را با همدیگه تمرین میکنیم. ممکنه بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر.
    عزیزان، همه میدونیم غرب داره روی همجنسبازی تبلیغات فراوون میکنه. تو شرق آسیا کشور کره به دلیل رنگ پوست و رافتی که مرداش دارند خیلی برای این کار جذاب هستند. عشق و علاقه و تماسهای بدنی، در مواردی به تحریکات جنسی هم میرسه. سبک زندگی که اونها تبلیغ میکنند سبک تنها بودن یا با همجنس بودن هست و ممکنه نتایج بدی هم داشته باشه، هرچند ممکنه همهی دوستداران این گروهها به سمت همجنسبازی کشیده نشن.

  54. نویسنده حرف درستی زده ولی نباید بی احترامی کرد
    باید با جوابی که علمی و از سر عقل باشه جواب داد .
    من خودم کی پاپ رو محصول تفکر کاپیتالیسم میدونم
    کی پاپ خواسته یا ناخواسته (در بهترین حالت) تبلیغ همجنسگرایی کرده ،یک پروفسور آمریکایی هم گفته بود همجنسگرایی یک بیماریه وقابل درمان هست؛حالا بعضی ها هم میگن که چی کارشون داریم بزار راحت باشن من یک سوال از این اشخاص دارم ،آیا شما خودتون اجاه میدید یک فرد که به بیماریی مبتلاست همینطوری برا خودش بچرخه ؟! یا اونو میبرید به یک مرکز درمانی؟!
    من خودم نمیگم نگاه نکنید ؛نگاه کنید ولی لطفا دیگه از این افراط بازی ها در نیارید.
    درضمن یه حرفی دارم با اون کسایی که میگن من عاشق فلانی یا من عضو ارتش BTS هستم ،تاکی عضو این ارتش هستید ؟!!ببینم آیا بعد از ۲۰یا ۳۰ سال وقتی این خوانند گان از قیافه افتادند بازم عاشقشون هستید یا نه!
    لطفا کمی فکر کنید.

    1. ما تا ابد عاشق بی تی اسیم و تنهاشون نمیزاریم بعدم شما ذهنیتت قدیمه لطفا گومشو و گوهخوری نکن با تشکر😐👍🏻

    2. من خودم یه آرمیم، یه جورایی عضو ارتش Bts هستم. در جواب سوال شما که گفتین :(تاکی عضو این ارتش هستید ؟!!ببینم آیا بعد از ۲۰یا ۳۰ سال وقتی این خوانند گان از قیافه افتادند بازم عاشقشون هستید یا نه!)باید بگم خودم به شخصه عاشق قیافه اونا نشدم و بخاطر قیافه شون دوستشون ندارم. اونا ذاتن مهربونن،خونگرمن،رفتار قشنگی دارن.ننیخوام بگم همه چیو در موردشون میدونم از جمله اخلاق هاشون و … اما چیزی که از پشت دوربین و گوشی هم معلومه حسیه که بهم میدن، برام مهم نیست قیافه شون از مد بیوفته یا نه، برام مهمه اونا هنوز بی تی اسن و من هنوز ارمی!:)بی تی اس و ارمی همیشه پشت همن..همیشه:))))))))

    3. ما ک بخاطر قیافه فنشون نشدیم بخاطر اخلاق و مهربونی و اهنگاشون ک ب آدم آرامش و میده فنشون شدیم چیزایی ک ما از اونا یاد گرفتیم خانوادهامون فراموش کردن یادمون بدن پس دیگ دهنتو ببند درمورد بی تی اس کصشعر نگو

    4. و آیا دوست عزیز تو چی میدونی ها؟
      چون ماها ایرانیم همجنسگرایی حرامه بده نم چی چیه باید ب کیپاپ توهین کنی؟
      آیا بگم من خودم الان طرفدار گیام اصن ب ی ورمم نی مردم چی میگن ب شما ربطی داره؟ ن آخه نمیدونم چرا… خوری بقیه رو میکنین ها؟

  55. به شما چه هممون انسانیم هر کسی ی نقشی تو زندگی داره
    من که طرفدار همجنسگرایان هستم
    وچرا فکر میکنید عشق فقط باید بین دختر وپسر باشه هااا
    ما انسانیم میتونیم عاشق همجنسمون باشیم
    بعد خود ایران پر از همجنس گراس
    اگه مثلا سلبیرتی های کره ایی اینجورین فلانن
    پس سلبیرتی ایرانی هم همینجورن الکی به کیپاپ وسلش نکن
    بعدش غلت کردی عکس اکسو را گذاشتی برشدار
    من اکسو الم

    1. تربیت تو نشان داد انسان هستی یا حیوان . اگر درست میگی مودبانه قانع کن وگرنه همه فحش بلدن

    2. من به شدت باهاتون موافقم، ما اصلا نمیتونیم اونارو قضاوت کنیم ،چون اونا یه چیزی تو همجنسشون دیدن که ما ندیدیم..!:)منم طرفدار جامعه ال جی بی تی هستم

    3. منم قبلا ارمی بودم. برا کیپاپرا دلم میسوزه ولی بیشتر برای تو متاسفم که هنوز با عرض معذرت عقلت اونقدر رشد نکرده حقیقتو بفهمی منکه شونزده سالمه به اشتباهم پی بردم

  56. متاسفم واس نویسنده ای که نوشته است مطلب رو
    فقط واست از خدا دعای شفا می کنم دوست عزیزم
    فقط یه نفرین کوچولو هم دارم که از خدا میخوام یه روز ارمی بشید و بفهمید ما چی میکشیم و اون روز دیگه خیلی دیر باشه
    یا اگه نشدید به ایدلتون توهین بشه😂💔
    بی تی اس اون قدری طرفدار داره که حرفای یه مشت تازه گوشی پیدا کرده واسش مهم نیست
    من طرفدار اکسو نیستم ولی می دونم اونا گی نیستن واس ذهن مریضتون تو سال نو دعا می کنم تا خوب شید
    ارمیا واقعا خوشحال شدم دیدم اینقدر حمایت شده از پسرا و البته اکسو و کیپاپ
    بوس واس همه ی ارمیا 😉💜
    هیترا بسوزید😏♥
    و اینم بگم که یادم نره شما میگی بی تی اس ارمیا رو دوست نداره
    و همانند بی تی اس میگه:به موسیقی ؛استعداد ماها تف بزنید ولی به ارمیای ما کاری نداشته باشید
    و اگ شعور داشتید می فهمید
    #بی.تی.اس✋💜
    #اکسو.❄

    1. خب شما چند سالتونه دختر بد ،که داری اینها و تبلیغاتشون رو حمایت میکنی ،کسی نگفته اونا گی هستن ،گفته شده تبلیغات همجنس گرایی میکنند ،،،که من شخصا خیلی از گروه ها و خواننده ها میشناسم تبلیغ میکنن ..ملین منسون ..مدونا..علاوه بر همجنسگرایی کلا شیطان پرستی رو هم تبلیغ میکنند ،،اینها همش کار دیکتاتور کل جهان ،دجال هست.

  57. حاجی خوبه با این مطلب متوجه شدم که حقا گی تی لز هست و من ریدم تو ارتش الماس یا همون گی تی لز فن در ضمن این گروه بزرگ ترین گروه جهان نیستن،کصشعر ترین هست😐شهاب مزخرفی بهتر از اینا اهنگ میخونه🗿اصلا نصف همین فن های ایرانی این گروه کصشعر😐 حتی معنی یک کلمه چرت و پرت های اینا نمیشن🤦و هشتاد درصد این گوز فن ها زیر ۱۵ تا ۹ سال هستن😂خوب چی مونده بگم. گفتم بازم میگم قدرت کلمات شهاب مزخرفی بهتر از این هاست 😂پس فشار بقولین، انقدر زجه بزنین تا بمیرین
    امیدوارم برن زیر یک تریلی ریز ریز شن روی سنگ قبرشون این اهنگ ها رو گوش کنید😂🗿

    1. اوکی باشه نینی فقد یه چیزی،ساقیتو عوض کن خب؟:)
      اها یه چیز دیگه، امیدوارم خبر مرگ تو یکیو زودتر بهمون بدن😊😀

    2. میتونی سرچ کنی بزرگترین خواننده جهان تا به قول خودت گی تی لز برات بیاره/:
      بعدم اهنگ عمه من تو چارت بیلبورد اول شده؟
      میگی معنی حرفاشونو نمیفهمیم…یه چیزی هست به نام زیرنویس که اگر از عهد بوق نمیومدی میدونستی
      بعدم موسیقی یه زبان جداست و موسیقی زبان نمیشناسه
      الان امثال شما که میرین انگلیسی و فرانسوی و آلمانی و عربی و…گوش میکنین همه رو واو به واو میفهمین؟
      در ضمن دفعه بعدی انقد نزن یکم مراعات کن

    3. اگ میگی طرفداراش همه ۱۵سالن داشم ت خدت یا۱۵ای یا۱۶
      بعدم اوبی تو تنها کارت هیت دادنه
      خود کیودی پایم ی ویدیو درباره بی تی اس گذاش
      با اینک هیترشه
      ولی
      ۲ملیون دلار کمک ب سازمان مبارزه با نژاد پرستی
      کمک به اقتصاد کشورش
      کمک به کشورای جنگ زده
      و…
      متاسفم برا امثال شما ادما ک‌ ی مشت قضاوت گرین

  58. بله و باز هم این بحث و خندیدن من .
    مرسی از نویسنده ی سایت . خدا شما آدم ها رو با همچین فکر هایی نگیره من یکم بخندم .
    اول از همه دوستان جنبه ندارید نخونید و نظر ندید و توهین نکنید .
    من خودم یه آرمی و جیمین لاور هستم .
    ولی لیتو و خلسه و آرتا و حتی تتلو هم گوش میدم .
    کسایی که طرفدار لیتو … هستین ( از جمله خودم ) باید جنبه داشت آهنگاشون و گوش دادن . چرا ؟
    چون وقتی هرچی تو آهنگاشون میگن و دلیل نداره ما بیاییم همه جا جار بزنیم و هم برای خودمون و هم برای اونها و خانوادمون بی احترامی بخریم .
    لازم نیست آرمی ها ( و باز هم از جمله خودم ) فحش بدیم چرا ؟؟ چون ما نمیتونیم نظر کسی رو عوض کنیم و همین طور برای خودمون و بی تی اس و خانوادمون بی احترامی نخریم ) فرقی نداره هر دو طرف باید احترام بزاره تا احترام ببینه .
    و اما درباره ی کی پاپ : نویسنده ی عزیز اول از همه بار ها خود بی تی اس و اکسو گفتن که همجنسگرا نیستند و از طرفدار ها خواستن که اون ها رو با هم شیپ نکنن ( از گروه های دیگه نگفتم چون فقط همین دو گروه رو خبر دارم ) این یک .
    دو : قیافه یا پوششون ( که البته پوششون هیچ شبیه دختر نیست و همیشه لباس های لش و اسپرت میپوشن ) به ما ربط نداره ( و حتی اگه یه درصد داشته باشه به عنوان طرفدارشون ) کره ای ها پوستی روشن و شفاف دارن که به دلیل غذاهایی هست که می خورن و کلا بدن و صورتشون موی زیادی نداره .
    سه : میگاپ میکنن که از قدیم در فرهنگشون بوده حتی پادشاهاشون این کار و می کردن پس عادیه ( که البته بدون میگاپ فرق آنچنانی ندارن ) دقت کنید میگم میگاپ نه آرایش .
    چهار : هر کدومشون نظرشون رو برای دختر مورد علاقشون گفتن . ( اگه حتی یه درصد گی بودن راحت می گفتن چون مثل کشور ما اعدام یا هر چی تو شاخشون نیست )
    پنجم : عزیزم از ٢٠١٣ یا ٢٠١۴ با هم زندگی می کنن به نظر خودت عادی نیست با هم خیلی صمیمی باشن مثل یه خانواده ؟؟
    ششم : شما اگه یک بار آهنگاشون و گوش کنید متوجه میشید صداشون چقدر خاصه .
    من کنسرتشون رفتم و صمیمیتشون و دیدم .
    اتفاقا کی پاپ برعکس رپ و هی پاپ فارسی توش صدا خیلی مهمه و هر کی نمیتونه بیاد بخونه . ( توهین نمیکنم دوستان ولی تو ایران خیلی از خواننده ها صداشون شبیه هم شده و یا موضوع های آهنگاشون ) یعنی هر کدوم دوره های کارآموزی می بینن . ( مثلا جیمین چون خیلی هیت میگرفته اوایل خیلی تمرین می کرده و فقط سه ساعت می خوابیده. خب این پشت کار داشتنشون و الکی نبودن صداشون و میرسونه . )
    هفتم : اگه بد بودن بهترین بوی بند جهان نمیشودن.
    هشتم : آهنگاشون و خودشون جون خیلی ها رو نجات دادن و بار ها به زبان اشاره و چه زبان عادی گفتن که شاد باشید و خودکشی نکنید ( و خیلی چیز های دیگه )
    نهم : هی پاپ یا رپ فارسی موزیک هایی با جنبه ی نه گفتن و اعتراض کردنه ولی کی پاپ به معنی امید هست .
    دهم : بحث همجنسگرایی با همجنسباز بودن فرق داره . یعنی چی ؟؟ همجنسگرا یعنی عاشق هم جنس خودت بشی که باید بهش احترام بزاری ( توی ایران خیلی از روابط زناشویی به خاطر همین به خطر می افته چرا ؟؟ چون فرد نمیتونه حسی به شریک زندگی خود داشته باشه . و اگه ایران به جای دادگاهی راهی پیدا می کرد بهتر بود حتی بیرون انداختن اونها چون نمیشه کسی رو مجبور کرد از چیزی دست بکشه / که البته رفتار خیلی از خانواده ها هم بده ) و اما همجنسباز یعنی کسی که فقط یه فکر لذت خودشه ( که بیماره و میشه درمانش کرد )
    یازدهم: بحث کوشواره و مو رنگ کردن شد که بالا اشاره کردم ( به ما ربطی نداره ولی حتی اگه داشت )
    از خیلی از پسر های ایرانی بهتر هستن که با اون هم ابرو و سیبیل و ریش میان گوشواره و پرسینگ میکنن و مو رنگ میکنن .
    دوازدهم : عزیزم بیشتر ایرانی ها از مردانی خوششون میاد که ته ریش داشته باشن که البته سلیقه ها فرق داره و در حال تغییر هست . ( خودم هم هوشم میاد هم نه ) میگم بستگی داره وای تو کره اینجوری نیست .
    سیزدهم : در آینده عادی میشه ( همون طور که خالکوبی و تتو عادی شد ) باز اینها مثل پسر های ایرانی رو دست مو دارشون از این کار ها نمیکنن .
    چهاردهم : قبل از کی پاپ افراد زیادی گی یا از بودن ( پس ربطی نداره ) حتی تو تاریخ ایران هم بوده ولی چون بد و زشت بوده معمولا پنهان می کردن مثل حالا . و ذهنی که با دو تا حرکت دوستانه ی اونها به این سمت میره یعنی چه ذهن خودش و چه تربیت خانوادش برای فکر کردن به موضوع های مختلف درست مبوده و نیست .
    و اما کلام آخر ما در مرحله ی اول انسانیم و لازم نیست از کسی برای کاری اجازه بگیریم ( اگه موضوع خودمون باشیم و به کسی آسیب نرسونه تصمیمون) به خصوص افرادی که از کشور های دیگه هستن .
    میدونم زیاد نوشتم دست خودم داره از کار می افته ولی به نظرم لازم بود کامل توضیح بدم .
    اگه غلط املایی هم داشت ببخشید ولی حال ندارم یه بار دیگه چکش کنم ( یه بار چک کردم ) .

  59. چرا کص میگید فرزندانم
    گی و لز به این کارایی ک گروه های کیپاپ انجام مدن ربطه ندارع
    اگه اینجوری باشه من خیلی وقت پیشا
    قبل اینکع بدونم اصا دنیایی به اسم کیپاپ وجود داره لز بودم
    چون با دختر خالم یک بازیایی میکردیم و ی جوری جلوی هم لخت میشدیم وقتی تنها بودیم و ادای زن و شوهر هارو در میاوردیم که الان تو فیلم های پورن هم این کارارو نمیکنن😂
    پس چرت و پرت نگو
    اگه قرار به دست زدن ب کون و کص ینفر دیگه باشع و اسمت بشه لز و گی که والا الان نصف آدمای دنیا لزن

  60. حالا من با نطر هیچکس کاری ندارم اما به نطر خودم:
    اصلا واقعا نویسنده سایت گی ها رو لزبین ها رو دیدید؟هوم
    برو بزن تو نت خودت میبینی همو میبوسن اونم از لب باهم رابطه دارند نه این که کنارهم دراز بکشند بدون هیچ منطوری و به شکل ساده.
    اره میدونم همجنسگرایی تو دین ما و تو قران حرامه گناه کبیرس ولی خوب نمیدونم نمیشه که بهشون بی احترامی کرد من خودم حمایت کننده گروهlgbtنیستم ولی کاریم باهاشون ندارم خوب مگه بیکارم برم بچشبم بهشون.من خودم فمنسیت ستیزم(دفاع از حقوق زنان و دختران)
    طرفدار کیپاپم هستم مولتی فنم هستم.۳ساله
    استی،اکسوال،ارمی،بلینکی،طرفدار ایو،آگاسه،تومون،ته متیت،شوال.طرفدار کلی گروهم.
    ولی خوب اونایی که میگید همجنسگرایی گناهه حرامه خوب درسته حرامه گناهه ولی چرا انقدر نزاد پرست هستید ت خود کشور ما کلی تامبوی هست حالا کاری با این ندارم.خوب بدتون میاد لازم نیست که توهین کنید بگید یه نفر گی باشه همه گین و…
    اینا هم گی نیستند چرا ،بدارید بگم.
    نخ این که طرفدارشونم میگم ها نه.من دینم اسلامه باید به کسی توهین نکنم.خوب ابروهاشونو برمیدارند رنگ مو میدارند خوب فرهنگشون از اول اینجوری بوده مثلا خودتون که الان این سایتو زدید که اینا گب و همجنسگرا و…اونا ببینند ناراحو میشند خود لیمینهو(بازیگر رو میگم ها لی مینهو استری کیدز رو نه😂)
    تو لایوش در جواب یه فن ایرانی گفته که خوشحال شدم که دیرم فن ایرانی دارم چون فکر میکردم که تو ایران حتی مردم حق فیلم دیدن رو هم ندارند و همه مردم همو میکشند خوب شما اینو میبینید ناراحت نمیشد؟که ما اینطور نیستیم راجبمون این طوری شنیدن چزا؟خوب معلومه چون که دین نا رو به شکل دیگه ای تبلیع میکنند تو آمریکا و…
    لطفا هم نگید اینا گی هستند: تو خود کشور ما هم تو ایران اگه فکر کنیم میبینیم که۵۰%مردم انسانیهای با انسانیت و خوبی هستند و ۵۰%هم ادمای بد.خب خوب و بد تو همه جا هست اما دلیل نمیشه که چون تو یه کشوری تو یه جایی یه بد هست بگیم همه بدند و…
    تو ایران خوب مثل کره عادیه مسئله ها مثلا دختر با دختر صمیمیه و پسر با پسر.
    مثلا الان نویسنده شما میخوایید بگید که با همجنستون شوخی نکردین به شوهی به باسنش نزدین بی تی اس هم خوب اینجوریه اونها به صورت ذاتی پرجنب و جوش و بازیگوش هستند و بازیگوش بودن هم ربطی به سن نداره و باهم شوخی میکنند تو که میگی کیپاپ همجنسگراست تو کدوم جا دیدی که بی تی اس یا دیکه گروه ها از هم بوسه لب بگیرند.
    تو یه قسمت برنامه ران بی تی اس گفتند جین گونه نامجون رو ببوسه خوب اگه جین همجنسگرا بود لبشوهم میبوسید ولی هی اصرار میکرد که میشه گونشو تبوسم دوست ندارم چطور میگید اینا گی هستند؟؟هاهاهاا
    اکسو که دسگه هیچ.چن یکی از اعضای اکسو یه سالی میشه که ازدواج کرده بچه هم داره سهون تو یکی از لایواش گفته ما هیچکدوممون گی نیستیم.
    چرا تا یه حرفیو از دهن خود فرد نشتیده قضاوت میکنین تهمت میزنین؟؟؟اگه اونها گرایششون گی یا لز باشه اعلام میکنند خودشون بازم نیگم اونا اهل شوخی و احترام هستند.اگخ گروهی هم گی باشه یت لزبین به ما ربطی نداره چون که:اگه کسی واقعا به عقاید خودش به دین خودش به مقررات دین خودش پایبند باشه نمیاد دینشو فرهنگشو رها کنه بره بچسبه به کسای دیگه.
    شما هم که این سایت رو زدید به احتمال زیاد شاید قسمای از برنامه های we kpopرو دیدید ایجور غلط برداشت کردید:تو این برنامه ها مثلا بازی هایی هست مثلا یه چوب شور نئذارند در داخل لب هر دو طرف خب میگند هرکس اینو زودتر بخوره برندس این گی بودنه خیر چون اونا حتی بعصیاشون یه دره میخوردن میرفتن عقب تا لباشون به هم برخورد نکنه.
    لطفا لطفا اگه دینتون اسلامه تو روقران با کسی کاری نداشته باشید و ابروی دینمون رو هم نبرید.یه جور عقایدهایی دارید که همینا باعث میشن خارجیا تا اسم اسلام میاد بگن بدهستند.
    طه موصوع دیگه:اگه کسی گی باشه یه نظرتون به دخترها اهمیت میده ؟صدردصد نه.
    خوب بی تی اس و بقیه گروه ها استری کیدز گات سون تی اکس تی وان آس و… همشون تیپ مورد علاقه دارند:یعنی مثلا گفتند من دوست دارم همسز ایندم این شکلی باشه اخلاقش طاهرش و…
    و اگه اکسوال داشته باشیم اینجا قبلا بکهیون با ته یون :کسایی که کیپاپ رو نمیشنلسن(بکهیون اسم پسر هست و خواننده پسر و تهیون خوانتده دختر)😂😂والله چیکار کنم خدب
    باهم قرار میذاشتند خوب ولی بخاطر این که به کارهاشون ادامه بدند از هم جدا شدند یا مثلا هان همون جیسونگ استری کیدز در دوران دبیرستان دوست دختر داشته خوب اینا چطور گی هستند به من توصیح بدید که قبلا علاقمند و عاشق یک دخور شدند.
    کسایی که دارن به بی تی اس توهین میکنند:بی تی اس درمورد حجاب و اسلام گفته که:خونمها باحجاب خیلی زیبا میشند و ما واقعا کشور ایران و مردمش رو دوست داریم و حالت چشمهای ایرانی ها خیلی زیباست.اینها به دین ما احترام گذاشتند درحالی که امریکا هی میاد و میگخ که ایران علط گرده که دینش اسلامه و… اینها رو هم در نطر بکیرید و
    توسل به معنای ظاهری نکنید.
    اگه واقعا دینتون اسلام باشه عربی میخونید قران میخونید یا قبلا خوندید بایو بدونید که خدا خودش گفته:به دین و خدایان دیگران توهین نکنید تا اونها هم به شما توهین نکننید.
    رلستی بعصیها گفتند تایلندی ها و امریکایی ها هم جنسگرایی رو ترویج مبدند و نمیدونم فیلم میسازند و..:خوب اگه کیپاپرید احتمالا میشناسید که مثلا تّن ( عضو ان سی تی) اهل تایلند هست و تیپ ایده ال داره برید بیوگرافیشو ببینید نوشته قشنگ به کسی توهین نکنید دلیل نمیشه چون دوتا فیلم همجنسگرایی از کشور تایلند امریکا یا هرجایی دیدید بیایدد بگید کل مردم رو هم همینطور فرض کنید و از روش تعمیمیت عمومی استفاده کنید. اگه دوست ندارید نه اهنگ کیپاپ گوش بدید و نه فیلمهای گی و اینا رو ببینید.با عقاید دیگران هم کازی نداشته باشبو اگه خیلی زرنگباشیم باید بشینیم عیب و ایرادهایرخودمونک اول درست کنیم.خدانگهدارتون.
    )توسل به معنای طاهری و تعمیمیت عمومی از بحثهای منطق هستند.)
    با تشکر.
    #قصاوتگر نباشم.

    1. قشنگ بود متنت..به نظرم تو به بلوغی که میگه “کتابو از رو جلدش قصاوت نکنیم”رسیدی،تبریک:)))

  61. حالا من با نطر هیچکس کاری ندارم اما به نطر خودم:
    اصلا واقعا نویسنده سایت گی ها رو لزبین ها رو دیدید؟هوم
    برو بزن تو نت خودت میبینی همو میبوسن اونم از لب باهم رابطه دارند نه این که کنارهم دراز بکشند بدون هیچ منطوری و به شکل ساده.
    اره میدونم همجنسگرایی تو دین ما و تو قران حرامه گناه کبیرس ولی خوب نمیدونم نمیشه که بهشون بی احترامی کرد من خودم حمایت کننده گروهlgbtنیستم ولی کاریم باهاشون ندارم خوب مگه بیکارم برم بچشبم بهشون.من خودم فمنسیت ستیزم(دفاع از حقوق زنان و دختران)
    طرفدار کیپاپم هستم مولتی فنم هستم.۳ساله
    استی،اکسوال،ارمی،بلینکی،طرفدار ایو،آگاسه،تومون،ته متیت،شوال.طرفدار کلی گروهم.
    ولی خوب اونایی که میگید همجنسگرایی گناهه حرامه خوب درسته حرامه گناهه ولی چرا انقدر نزاد پرست هستید ت خود کشور ما کلی تامبوی هست حالا کاری با این ندارم.خوب بدتون میاد لازم نیست که توهین کنید بگید یه نفر گی باشه همه گین و…
    اینا هم گی نیستند چرا ،بدارید بگم.
    نخ این که طرفدارشونم میگم ها نه.من دینم اسلامه باید به کسی توهین نکنم.خوب ابروهاشونو برمیدارند رنگ مو میدارند خوب فرهنگشون از اول اینجوری بوده مثلا خودتون که الان این سایتو زدید که اینا گب و همجنسگرا و…اونا ببینند ناراحو میشند خود لیمینهو(بازیگر رو میگم ها لی مینهو استری کیدز رو نه😂)
    تو لایوش در جواب یه فن ایرانی گفته که خوشحال شدم که دیرم فن ایرانی دارم چون فکر میکردم که تو ایران حتی مردم حق فیلم دیدن رو هم ندارند و همه مردم همو میکشند خوب شما اینو میبینید ناراحت نمیشد؟که ما اینطور نیستیم راجبمون این طوری شنیدن چزا؟خوب معلومه چون که دین نا رو به شکل دیگه ای تبلیع میکنند تو آمریکا و…
    لطفا هم نگید اینا گی هستند: تو خود کشور ما هم تو ایران اگه فکر کنیم میبینیم که۵۰%مردم انسانیهای با انسانیت و خوبی هستند و ۵۰%هم ادمای بد.خب خوب و بد تو همه جا هست اما دلیل نمیشه که چون تو یه کشوری تو یه جایی یه بد هست بگیم همه بدند و…
    تو ایران خوب مثل کره عادیه مسئله ها مثلا دختر با دختر صمیمیه و پسر با پسر.
    مثلا الان نویسنده شما میخوایید بگید که با همجنستون شوخی نکردین به شوهی به باسنش نزدین بی تی اس هم خوب اینجوریه اونها به صورت ذاتی پرجنب و جوش و بازیگوش هستند و بازیگوش بودن هم ربطی به سن نداره و باهم شوخی میکنند تو که میگی کیپاپ همجنسگراست تو کدوم جا دیدی که بی تی اس یا دیکه گروه ها از هم بوسه لب بگیرند.
    تو یه قسمت برنامه ران بی تی اس گفتند جین گونه نامجون رو ببوسه خوب اگه جین همجنسگرا بود لبشوهم میبوسید ولی هی اصرار میکرد که میشه گونشو تبوسم دوست ندارم چطور میگید اینا گی هستند؟؟هاهاهاا
    اکسو که دسگه هیچ.چن یکی از اعضای اکسو یه سالی میشه که ازدواج کرده بچه هم داره سهون تو یکی از لایواش گفته ما هیچکدوممون گی نیستیم.
    چرا تا یه حرفیو از دهن خود فرد نشتیده قضاوت میکنین تهمت میزنین؟؟؟اگه اونها گرایششون گی یا لز باشه اعلام میکنند خودشون بازم نیگم اونا اهل شوخی و احترام هستند.اگخ گروهی هم گی باشه یت لزبین به ما ربطی نداره چون که:اگه کسی واقعا به عقاید خودش به دین خودش به مقررات دین خودش پایبند باشه نمیاد دینشو فرهنگشو رها کنه بره بچسبه به کسای دیگه.
    شما هم که این سایت رو زدید به احتمال زیاد شاید قسمای از برنامه های we kpopرو دیدید ایجور غلط برداشت کردید:تو این برنامه ها مثلا بازی هایی هست مثلا یه چوب شور نئذارند در داخل لب هر دو طرف خب میگند هرکس اینو زودتر بخوره برندس این گی بودنه خیر چون اونا حتی بعصیاشون یه دره میخوردن میرفتن عقب تا لباشون به هم برخورد نکنه.
    لطفا لطفا اگه دینتون اسلامه تو روقران با کسی کاری نداشته باشید و ابروی دینمون رو هم نبرید.یه جور عقایدهایی دارید که همینا باعث میشن خارجیا تا اسم اسلام میاد بگن بدهستند.
    طه موصوع دیگه:اگه کسی گی باشه یه نظرتون به دخترها اهمیت میده ؟صدردصد نه.
    خوب بی تی اس و بقیه گروه ها استری کیدز گات سون تی اکس تی وان آس و… همشون تیپ مورد علاقه دارند:یعنی مثلا گفتند من دوست دارم همسز ایندم این شکلی باشه اخلاقش طاهرش و…
    و اگه اکسوال داشته باشیم اینجا قبلا بکهیون با ته یون :کسایی که کیپاپ رو نمیشنلسن(بکهیون اسم پسر هست و خواننده پسر و تهیون خوانتده دختر)😂😂والله چیکار کنم خدب
    باهم قرار میذاشتند خوب ولی بخاطر این که به کارهاشون ادامه بدند از هم جدا شدند یا مثلا هان همون جیسونگ استری کیدز در دوران دبیرستان دوست دختر داشته خوب اینا چطور گی هستند به من توصیح بدید که قبلا علاقمند و عاشق یک دخور شدند.
    کسایی که دارن به بی تی اس توهین میکنند:بی تی اس درمورد حجاب و اسلام گفته که:خونمها باحجاب خیلی زیبا میشند و ما واقعا کشور ایران و مردمش رو دوست داریم و حالت چشمهای ایرانی ها خیلی زیباست.اینها به دین ما احترام گذاشتند درحالی که امریکا هی میاد و میگخ که ایران علط گرده که دینش اسلامه و… اینها رو هم در نطر بکیرید و
    توسل به معنای ظاهری نکنید.
    اگه واقعا دینتون اسلام باشه عربی میخونید قران میخونید یا قبلا خوندید بایو بدونید که خدا خودش گفته:به دین و خدایان دیگران توهین نکنید تا اونها هم به شما توهین نکننید.
    رلستی بعصیها گفتند تایلندی ها و امریکایی ها هم جنسگرایی رو ترویج مبدند و نمیدونم فیلم میسازند و..:خوب اگه کیپاپرید احتمالا میشناسید که مثلا تّن ( عضو ان سی تی) اهل تایلند هست و تیپ ایده ال داره برید بیوگرافیشو ببینید نوشته قشنگ به کسی توهین نکنید دلیل نمیشه چون دوتا فیلم همجنسگرایی از کشور تایلند امریکا یا هرجایی دیدید بیایدد بگید کل مردم رو هم همینطور فرض کنید و از روش تعمیمیت عمومی استفاده کنید. اگه دوست ندارید نه اهنگ کیپاپ گوش بدید و نه فیلمهای گی و اینا رو ببینید.با عقاید دیگران هم کازی نداشته باشبو اگه خیلی زرنگباشیم باید بشینیم عیب و ایرادهایرخودمونک اول درست کنیم.خدانگهدارتون.
    )توسل به معنای طاهری و تعمیمیت عمومی از بحثهای منطق هستند.)
    با تشکر.
    #قصاوتگر نباشم.

    1. گاییدن مادر هیترا شغل ما است

      چه جالب..زیبا بود..چرا زودتر به فکر خودم نرسیده بود؟

    2. واقعا اوضاعتون ترحم برانگیزه، برا خودتون و کسی که تربیتتون کرده متاسفام بابت این طرز صحبتتون!:)
      منم از خیلیا خوشم نمیاد، مثلا یکیش سلام گومز اما نه بهش فحش میدم نه میگم بی استعداده و مردم الکی بزرگش کردن، بالاخره اونم تلاش کرده به اونجا رسیده برا همین فقط میگم:من از سلنا گومز خوشم نمیاد،نه بیشتر، نه کمتر..امیدوارم مردم سرزمینم و جهان بالاخره بفهمن “قضاوت” و “توهین به علایق بقیه” کار خوبی نیست..:)))

  62. من کیپاپر هستم و به نظرم صرفا به خاطر علاقه موسیقی مون نباید چشم هامون رو روی حقیقت ببندیم این مقاله رو قبول ندارم چون سرتاسر توهین به کیپاپ هست شما حتی نرفتی راجب پایه و اساس کیپاپ تحقیق کنی دوست عزیز شما حتی نرفتی علت و ریشه رابطه نزدیک پسر ها و دختر های کره رو در بیاری چون همچین روابط نزدیکی توی فرهنگ ما نیست دلیل بر این نمیشه که غیر متعارف باشه
    ترویج همجنسگرایی تا حدودی در کیپاپ وجود داره اما اعضای کیپاپ همجنسگرا نیستن
    سالانه میلیارها دلار از سمت شیپر های تعصبی به کمپانی های کیپاپ سود میرسه خب طبیعیه که کمپانی از آیدول میخواد که مومنت بده. وهمه میدونیم که در صنعت پاپ کره ای ایدول عملا برده کمپانی هست
    پس مطالب شما تا جایی و تا جایی نادرست و بی احترامی بود
    در اخر هم دوست دارم بگم که ما با این گروه های موسیقی مدل زندگی رنگی و زیبا رو یادگرفتیم
    احترام به گرایش های مختلف
    تابو نبودن میک آپ برای مرد
    جنسیت نداشتن لباس
    ما اینجوری خوشحالیم:)

    1. کاملا منطقیه! لباس جنسیت نداره! مردا هم حق استفاده از سوتین رو دارند

    2. داش..اولین عکس، ردیف اول که ایستادن از چپ دومی، زن داره با دوتا بچه..خجالت بکش خوشگل😂🤝

  63. واقعا برات متاسفم😒😒کیپاپ هارو دوست نداری حالا چرا هیت میدی بی ادب👿بی تی اس اصلا به همچین ادمای بیشعوری نگاه نمیکنه😏😏

    1. من کیپاپر هستم و به نظرم صرفا به خاطر علاقه موسیقی مون نباید چشم هامون رو روی حقیقت ببندیم این مقاله رو قبول ندارم چون سرتاسر توهین به کیپاپ هست شما حتی نرفتی راجب پایه و اساس کیپاپ تحقیق کنی دوست عزیز شما حتی نرفتی علت و ریشه رابطه نزدیک پسر ها و دختر های کره رو در بیاری چون همچین روابط نزدیکی توی فرهنگ ما نیست دلیل بر این نمیشه که غیر متعارف باشه
      ترویج همجنسگرایی تا حدودی در کیپاپ وجود داره اما اعضای کیپاپ همجنسگرا نیستن
      سالانه میلیارها دلار از سمت شیپر های تعصبی به کمپانی های کیپاپ سود میرسه خب طبیعیه که کمپانی از آیدول میخواد که مومنت بده. وهمه میدونیم که در صنعت پاپ کره ای ایدول عملا برده کمپانی هست
      پس مطالب شما تا جایی و تا جایی نادرست و بی احترامی بود
      در اخر هم دوست دارم بگم که ما با این گروه های موسیقی مدل زندگی رنگی و زیبا رو یادگرفتیم
      احترام به گرایش های مختلف
      تابو نبودن میک آپ برای مرد
      جنسیت نداشتن لباس
      ما اینجوری خوشحالیم:)

    2. ببین همه می دونن بی تی اس گین توهم اگر شک به بی تی اس مطمعن بودی سرچ نمی کردی چرا بی تی اس بده

  64. کیپاپرا
    الکی کامنت ندید
    دقت کنید فقد چن تا هیتر هس ک فقد مینویسه
    صو…
    ول کنید
    با اینکارتون صین های سایتو بیشتر میکنید

    1. من لزبینم به کوری چشم تو با دختری که دوسش دارم پناهنده شدیم هلند و باهم ازدواج کردیم و الان شهروند هلند هستیم و قراره چند سال دیگه بچه هم بیاریم آره دقیقا وقتی تو جلوی پورن هاب داری جق میزنی ما کنار هم در عشق و آرامش سکس نیکنیم و عاشقانه همو دوست داریم تا کون تو امثال تو بسوزه . درضمن چون خودم روانشناسی میخونم و دانشجوام هموفوبیک و حالتی که تو داری به خاطر فرو خوردن گرایش خودته انسانها اگه کاری که دوست دارن رو به خاطر محدودیت نتونن بکنن از کسانی که اون کارو میتونن بکن متنفر میشن تو هم خودت گی هستی بدجورم گی هستی اما تو خودت این حسو کشتی واسه همین هموفوب شدی فعلا برو جقتو بزن و تو حسرت زندگی ما همجنسگراها وسط هلند باش 🤣🤣🤣🤣

  65. اشغال نفهم کثافت اول تحقیق کن بعد بیا زر مفت بزن
    میگم شاید زیاد گوه و چیزای دیگه خوردی رودل کردی ها
    ببین هر اشغالی که هستی ما فنا اگه بخوایم جرت بدیم میدیم خیلی جلوی خودمونو گرفتیم که ندیم
    درضمن اون زر مفت همجنسگراتم مثل خودته گوه اشغال نکبت و………
    پس از این به بعد درست زر زر میکنی
    عاعا راستی یادم رفت که حیوانات نمیتونن فک کنن و حرف برن ببخشید که بنده شمارا با انسان ها اشتباه گرفتم حیوان گرامی

  66. حرف مفت نزن بیشور چرا انقدر این هیترا عوضین
    این ماییم که جهان سومی هستیم
    توی همین کیپاپ فرشته هایی وجود دارن که جون خیلی از نوجونارو تجات دادن ولی شما با مثلااا مسلمان بودنتون چیکار میکنین هااا؟؟!!
    شما هیچکار نمیکنین که هیچ به کنار …به علایق ما توهین میکنین!!اون حتی اصلا همجنسگرا هم باشن به ما ربطی نداره چون زندگی خودشونه
    قرار نیست چون ایدلن یک بیشعوری مثل تو به سبک زندگیشون توهین کنه….مسلمان بودن به نماز و روزه نیست بخدا نیست …مسلمانی به انسانیتهه…ارمی ها و کیپاپرا …کامنت ترکون کنین!!!!

  67. عوضی کثافت آشغال بیشعور بی فرهنگ اول تحقیق کن بعد زر مفت بزن
    هه
    همجنسگرا
    من فن اکسو نیستم و فقط فن پروپاقرص بی تی اسم اما اینو میدونم که اکسو همجنسگرا نیست نه اکسو نه هیچ گروه کی پاپ دیگه ای پس عکس اکسو رو بردار اگه خوشت نمیاد گوش نده اصلا نبینشون واسه چی خودتو عذاب میدی عزیزم نفس بکش عکس اکسورم بردار تو میگی خوشم نمیاد اوکیه دوس نداری واسه چی خودتو عذاب میدی عزیز دلم و اینکع امیدوارم چیزی که داری میخوری خوشمزه باشه

    منظورم گهه آره داری زیادی گه میخوری رودل میکنی حالت بد میسه زیادیش خوب نی

    1. من کیرم تو ارمی و هرچی ک هس تا وقتی هیپ هاپ هس بازی ب شما خورده کونا نمیرسه بپیچ bich

    2. یه پیام دارم برای گی تی لز فنای عزیز
      بی تی اس چرت ترین و اشغال ترین گروه هست چی داره مگه با اون صداشون انگار بز داره میخونه فن های ایرانی هم که دکشونم حساب نمیکنن
      بی تی اس نیست که چی تی لزه

  68. زر مفت میزنه بچه ها شما حرص نخورین ارتش کی پاپ اونقدر بزرگه که صدای گه خورایی مثل اینا مثل صدای پای موشم توش شنیده نمیشه اینا گه زیاد میخورن ما نمیتونیم با همه ی این گه خورای عوضی در بیوفتیم

  69. سرباز الله777

    درسته تاحدی و اشتباهه تا حدی ولی
    نگاه کنید
    این گروه ها هم میشه استفاده درست از اینا بشه و هم استفاده درست از این ها بشه یعنی قرار بستن با کمپانی های به نوعی شیظانی باعث اینکار شده که برخی بهانه بگیرند

  70. حاجی تر خدا بیا پایین سرمون درد گرف
    حالا چون بعضی بچه ها ک فن فیک هستن و زیر ده سالن میاننن فیک میسازن ک دلیل نمیشه اینا گی باشن چی میگی؟ چیزی مصرف کردی؟
    جونگکوک اخههه شبیه گی هاس؟ اکسو بچه دارن . اوووف خدااااا

    1. بچه های زیر ده سال فن فیکشن مینویسن؟
      تو تاحالا یه فن فیک خوندی؟
      بعضی هارو که میخونی حس میکنی یه کتابه! تاحالا لای یه فن فیکشن معروفو باز کردی؟ چه ایرانی و چه خارجی
      جرعت نکن به فن فیکشن توهین کنی…

  71. من فن بوی اکسو و بی تی اسم و با همجنسگرایی کاملا مخالفم،اما تو کی پاپ بحث رو صدا و موزیکه،اعضا همجنسگرا باشن نباشن،به ما ربطی داره؟
    البته اینو میدونم که نیستن ولی خب واقعا برا کی اهمیت داره؟موزیکتو گوش کن دیگه عه چیکار به گرایش اون ایدول داری

    1. داداش اوکی بحث صداست?الان من بز بیارم صداشون از اینا بهتره چرا خودتو گول میزنی الکی,صدا ندارن و تنها هنرشون رقصه,هیچ دختری هم بخاطر صداشون نمیاد موزیکاشونو گوش بده همشون روی اعضای بی تی اس کراشن و بهتره بگم همشون گی ان و مدرک هایی دارم که اینارو ثابت میکنه.
      تا الان به چندین گروه از بی تی آرمیا رفتیم و دیدیم چه همشون میدونن ابنا گی ان ولی بازم یک کصخلایی مثل شما میاین میگین نه اینا گی نیستن.جمع کنین بایا گی تی لز فن های کثیف یه مشت کثافت انگل همجنسباز و بچه شدن فن یه مشت کصخل بی استعداد گی

    2. در جواب به گی تی لز را گاییدم:
      اره اصلا شما فک کن تنها هنرشون رقصه، مهم اینه که اونا از تویی که هنوز پشت کامپیوترت نشستی و داری پشت سر اونا حرف میزنی موفق ترن، چون اونا اقدام کردن و تلاش کردن..و مثل کسی که از روی نادانی حرف میزنه زندگی نکردن
      و به شدت با Ashkan هم موافقم.
      life goes on:))))

    3. اگ میگی طرفداراش همه ۱۵سالن داشم ت خدت یا۱۵ای یا۱۶
      بعدم اوبی تو تنها کارت هیت دادنه
      خود کیودی پایم ی ویدیو درباره بی تی اس گذاش
      با اینک هیترشه
      ولی
      ۲ملیون دلار کمک ب سازمان مبارزه با نژاد پرستی
      کمک به اقتصاد کشورش
      کمک به کشورای جنگ زده
      و…
      متاسفم برا امثال شما ادما ک‌ ی مشت قضاوت گرین

  72. خاک بر سرت که انقدر احمقی من نمیتونم چنین انسان هایی را تحمل که هیت میدن البته انسان هم نیستین بلکه هیوانین چون درک اینو ندارین که عشق مال همه هست چه با هم جنس خودت چه با جنس مخالف امید وارم که هیتر ها یا نابود شن یا خوب شن 🙂🙂

    1. حالا هرچی، املا بلد نیستی یا بلدی بجهنم،مهم حرفای دوست داشتنی ایه که زدی:))

  73. مگه هم گنس گرایی چیز بدیه؟😐اونا دارن یادمون میدن که به ال جی بی تی توهین نکنیم این چیزو اسلام یادمون داد من خودم چانبک شیپرم و فقط مثلمونا نمیخوان این چیزارو درک کنن که ال جی بی تی هم افرادی هستن که ادمن و باید بهشون احترام گزاشت پس بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

  74. مگه همجنسگرایی چیز بدیه؟😐من خودم چانبک شیپرم و همجنس گرایی چیز بدی نیس ربطی به گرایش ادم داره و اونا مثل مسلمونا نیسن که به ال جی بی تی احترام نزارن و اونارو ادم محسوب نکنن اونا دارن از ال جی بی تی دفاع میکنن چیزی که دین به ما یاد نداده اونا به ما یاد دادن خودمونو با هر گرایشی با هر نژدای با هر قیافه دوست داشته باشیم یا به نظر بقیه احترام بزاریم و به ال جی بی تی توهین نکنیم اینارو اسلام یادمون داد که به ار جی بی تی توهین نکنیم؟

    1. اصلا میدونی لگبت از چه جریانایی همایت میکنه؟ پدوفیلیا سطحی ترینشن.. رابطه با حیوانااات!!!! رابطه با محارم!!!!! همتو بچه سالید قطعا قطعا زیر۱۵هستید شکی توش نیست…. کلمه به کلمه این متنی که بالا نوشته رو با دقت بخون بدون اون تعصبی که روی این گوها داری یه کم از مغز اکبندت استفاده کن

    2. آخه………….. تو برو توی همه ی سایت های علمی ببین همه ی افرادی که گرایششون گی یا لز هست به عنوان بیمار روانی شناخته شدن و حمایت از اونها یعنی حمایت از ………….. و نداشتن مغز سالم,اگه تو گرایشت فرق داره پس تو یک انسان عادی نیستی و درواقع دچار یک اختلال روانی شدی و میتونی با مراجعه به روانشناس این مشکل رو درمان کنی,اعضای بی تی اس هم یک مشت گی ان که میخوان همجنسگرایی رو بین مردم رواج بدن اونا نمیخوان اینو عادی کنن میخوان کاری کنن که ملت همجنسگرا بشن,
      ببین من بن دین و این …………. اعتقاد ندارم و دین من انسانیته و از روی عقلی که دارم تصمیم میگیرم و حرف میزنم و الان من به عنوان یک انسان سالم میگم که همجنسگرا ها افرادی روانی هستن و نیاز به درمان دارن و تاجای ممکن باید این بیماری رو درمان کنن

  75. ریدم تو دهنت

    خدا شفا بده هر چی هموفبیکه پولتو بالا کشیدن بچ
    من اصلا ارمی نیستم طرفدار کیپاپ هم نیستم ولی تو ی اشغال با منتشر کردن اینجور مطالب مضحک خودتو خراب میکنی … چرا میترسی از همجنسگرا ها هان بگو دیگه واقعا چرا میترسی میان پولاتو ازت میدزدن یا مجبورت میکنن باهاشون رابطه داشته باشی … بچ
    تو اول یه تحقیقی بکن ببین از کی این بوده و هست و تو هم نمیتونی جلوشو بگیری فقط فشار میخوری
    فشاری بدبخت

  76. اکسوالم بابا اکسوال

    بابا اصلا همجنسگران کاری به اینم نداریم یکیشون بچه دارن اصلا بقیشون همجنسگران تو گوه خوری شونو چرا میکنی 🤣🤣

  77. تنخا دلیلی که میگن همجنگران به خاطر اینکه بعضی شیپرا میتن الکی شیپ میکنن.زایه جان اگر اعصا تو رابطن باشن اعلام میکنن.تا وقتی چیزو اعلام نکنندچرا الکی شیپ میکنی.یک اونا همجنگرا نیست.چرت؟چون همش دارن میگن دختر مورد هلاقه.همش ارزو ی دختراست که باشون باشن.نه پسرا.ترخدا به جزعیات فک کنین.تنخت دلیلی که انقد بهش گیر میدن همین شیپ کردن ا ی مزخرفه.مثلا تهیونگ و با کوک شیپ میکنن.خب اخه فازت چیه.اینا دوستن مثه برادر مثه ختنواده.بفهمید ترو جان مادرتون بفهمید

  78. خواستم بگم از درس و مشقت گزاشتی … اومدی این چرت و پرتا رو نوشتی
    ؟؟
    خو حالا عزیزم می خوام بگم بهت من ۵۶ سالمه و شوهرمم ۶۹ سالشه ما هردومون بی تی اس رو دوس داریم
    نوه هام ارمین _بچه هام ارمین 🙂 برو برو

    1. باشه تو راست میگی ولی از این به بعد به جای زر زدن برو به نوه هات برس

    2. عزیز دل اصن معلومه داری راستشو میگی ۵۹ سالته میشینی بی تی اس گوش میدی اصلا هم درگیر مسائل زندگی خودت نیستی صیکتیر بابا ……….. نوه هات ارمین بچه هات ارمین یعنی پسرای نداشته تو اومدن چند تا بجه اوردن اسم همه هم گزاشتن ارمین که اسم خودشه برو برو صیکتیر کن که اسهالی ریدی بچه ۱۲ ساله

    3. بچ کصشر نگو سرمون درد گرف بچه هاع فک کنم یارو کلاس اوله تازه خوندن نوشتن یاد گرفتع بدبخ:/
      برو و سر درس و مشقت خالع:/ شاد منتظرته مشقاتو بفرستیح

    4. هیچوقت یه فرد ۵۶ ساله با این ادبیات تو فضای مجازی حرف نمی زنه خورت خری عزیزم برو شیر شبتو بخور لالایی گوش کن بخواب

  79. یک عدد آرمی بدبخت

    کاری به چیزایی ک گفتی ندارم 😐
    چون فقط اومدی گفتی همجنسگرا بودن خوب نیست و حتی یه مدرکم از اینکه گروه های کیپاپ همجنسگرا هستن نیاوردی!!!

    اونا این همه با هم صمیمین چون کلی سال کنار هم کار کردن و یجا زندگی کردن و خیلی ع گروها هم از وقتی سنشون کمه دبیو میکنن پس میشه گفت با همدیگه هم بزرگ شدن:)💕

    الان تو فقط تونستی منو متقاعد کنی ک همجنسگرایی چیز خوبی نیست
    ولی تو الان نشستی وقت گذاشتی احیانا نباید بم ثابت میکردی ک کیپاپ همجنسگران هوم؟

    بنابراین سایتت ب درد عمت میخوره😐🙂💕
    عکس اکسو رو هم بردار یکی ع اعضاش بچه داره

    و فک نکنم واسه سایتی ک میخواد بگه کیپاپ همجنسگرایی رو حمایت میکنه اکسو گذینه خوبی باشه:::)))))

    و اینکه اصن همین الانشم ع تو حرفام یه مدرک علیه سایتت درومد😐
    کینگ کیپاپ یکی ع اعضاش بچه داره (خاله قربونش بره😌) بعد کیپاپ همجنسگراس😐😐؟

  80. فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخ

    عاااااااااااااااااااام میگم
    اینکه ی گروهی اصا اونا رو تبلیغ کنه(با اینکه نمیکنه)چی ا ت کم میشه؟

  81. بوسیدن و نگاه کردن و نوازش کردن همجنس به هیچ عنوان همجنس گرایی حساب نمیشه اما همین نگاه و بوسه اگه به قصد لذت جویی انجام شه ماجرا دیگه فرق میکنه.
    این بر خود مطلبه ن؟ی سوال جدی
    رفدی باهاشون صحبت کردی ک فمیدی دارن لذت میبرن یا ن؟

    1. اول از همه سلام.
      دوم از همه بوسیدن که همجنسگرایی نیست اما س*س چرا هست که مطمئنا زنها نمیتونن این کارو با زن دیگری انجام بدن.
      سوم ازهمه میدونید کره ای ها گوشت خوک که حرام هست رو می خورند و هشت پا رو سرخ میکنن و از خوردنش هم لذت میبرند و اینکه بخوان به قصد همو ببوسن چیز عادی هست.
      چهارم از همه این حرفم بی ادبی هست اما ببخشید میگم اقا به تو چه که اومدی از کره ای ها که مردم فاسد و نژاد پرستن دفاع میکنی، داری یه جوری حرف میزنی انگار ناموست هستن. و اینکه منظورم از حرف همه مردمش نیست بیشترشون.
      پنجم از همه این همجنسگرایی گناه که هست و اگه کسی اینکارو انجام بده گناه حالا میخواد کره ای باشه یا ایرانی، اما بدونید همین بی ادبی هم از گناه های کبیره هست.

      اخرم بگم من نفهمیدم چه جوری کامنت بزارم و در جواب شما گفتم اما قصد گفتن این حرفام اقای(وات ده هلـ) نبوده سوء تفاهم پیش نیاد

  82. سلام.من آرمیم.میخوام یه چیزی بگم.
    از کره ای ها توقع نداشته باشید مثل مسلمونا رفتار کنن.از خارجیام توقع نداشته باشید مثه ادم رفتار کنن.از مسلمونام توقع اینارو نداشته باشید.
    یک من فقط میخوام بگم بی. تی اس گاهی کارایی میکنه که شاید عجیب باشه
    مثلا یه سوال تاحالا نشده وقتی بچه بودید به باسن دختر خالتون مثه شوخی بزنید و هردوتون بخندید.فک کنم متوجه منظورم شدید
    الان همجنگراییم؟
    نه
    ولی خب اگر بودن پس چرا همش تو اینترنت میان میگن دختر رویا هام یا درختر مورد علاقم؟
    چون نیستن که میگن
    اون کاراشونم شوخیه بانوجه به فرهنگشون ما نباید انتظار داشته باشیم اونا مثل ما رفتار کنن.
    ولی غرب که به فناست.
    همجنگراییم تو دین اسلام گناه خیلی بزرگیه همین.
    با دیدن خوبی و بدی های ادم ها رو خداقل اگر میخوایم قضاوت کنیم،قضاوت کنیم.
    من واقعا و ابدا فصد بی احترامی ندارم.اتفاقل تو زمینه ایلومنیاتی و شیطان پرستی از این جور چیزا خیلی چیزا میدونم.خیلی چیزا .
    و میگم اونا این طور نیستن.اخه مگه احمقن بیان بگن برا مسلمونا احترام قاعل اند.
    بنظرم دوست داشتن یه نفر از نژاد خودمون یعنی آسیا خیلی بهتر از دوست داشتن ادمای غربیه.مثل کیتی پری😶😶
    و درباره ی رقصشون و گوش وارو این حور چیزا.تو تاریخشون همچین چیزا بود.پادشاهاشون هم همین طور بودن.مثلا رو چشمشون سرمه میکشیدن .و گوشواره استفاده میکردن.
    اونا باتوجه به فرهنگ خودشون لباس پوشیدن .
    و حتی رقص هم بین مرد ها در زمان قدیمشون و پادشاهاناشون بوده.
    همین.
    میخواستم اینو بگم.
    امید وارم خیچ کس به کسی فش نده💜💜💜💜💜

    1. الا: اولا کیپاپ رو با آمریکایی ها مقایسه نکن کی گفتع اونا از نژاد ما هسن؟ ما آسیای غربی هسیم و اونا شرقی و اینم بگم زر مفت نزن آمریکایی ها تو کل دنیا معروفن و این فقط اونا هسن که تو کل دنیا طرفتار دارن در ضمن شما اصلا کسی نیسی که بخوای در مورد کیتی پری نظر بدی !

    1. دوست عزیز در همه جای دنیا هنرمندان و افراد پرطرفدار مستقیم یا غیر مستقیم فرهنگ ساز هستند و رفتار و سکناتشون روی ناخودآگاه مخاطب اثرگذاره…
      اگر واقعا گی باشند با توجه به اینکه اکثر طرفدارانشون نوجوون ها و جوون ها هستند اتفاقا به همه ربط پیدا می کنه… چون خیلی ریز این مساله رو عادی جلوه می دن بدون اینکه طرف بفهمه
      مشکل اینه که ما فکر می کنیم هر اندیشه بد یا فعل بدی رو طرف میاد جار می زنه تا تبلیغش کنه در حالی که یادمون رفته این چیزا رو علنی تبلیغ نمی کنن و از زبان بدن، نوع پوشش و ظاهر و یا پیام های پنهانی متن آهنگ ها به عنوان ابزار استفاده می کنند…

  83. گا نخور تو یکی

    چه کصخلایی اسن دوره زمونه پیدا میشه
    اهل فحش نیسم
    ول دیه بر ای باید داد
    گامرو فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک یو ج***ده زر نزن
    چی چی میگی
    همجنس گرا
    خیخیخیخیخی
    زر نزن باوووووووو
    نت بدی دس ی بچه همین میشه دیه
    عاخ کصخل مگ همجنس گرا بودن بده؟
    خخخخخخخخخخخخخخخخ

    1. بکن ارمی ها

      ……بچه میتونه سایت بزنه؟
      الکی به خودت فشار نیار بچه ۱۲ ساله چیز بیشتری نمیتونه بگه نقطه نزار قشنگ مثل من بنویس
      بی تی اس شبیه ……… که رفته تو …………. هرچی ارمیه

    2. بکن ارمی

      ت راس میگی
      بشین کصشعر خوتو بگو
      حتما ب ی جایی میرسه
      حله؟

    3. ببین واقعا نمیدونم امکان داره این پیامو بخونی یانه ولی باید بهت بگم کسی واقعا دنبال حقیقت باشه پیداش میکنه کسیم که سرشو کرده تو برف که فبها

      هیچ همجنسگرایی به قول شما البته همجنسگرا به دنیا نیومده اگه مصاحبه ها مستندها مجله ها یه هرچیزی که یه همجنسگرا در اون صحبت کرده باشه از نظر بگذرونی میبینی که همه‌شون قبلا چندتا دوست دختر یا دوست پسر داشتن ووقتی ازشون میپرسن ممکنه گرایششون تغییر کنه مثلا ..پسرا امکان داره برن دنبال دوست دختر دوباره و می‌بینیم که خیلی راحت میگن بله البته ممکنه با یه دختر وارد رابطه بشیم و قبلا هم بودیم

      این یک اصله در حقیقت که وقتی یه چیزی رو زیاد داری و چپ و راستت دختر ریخته یا برعکس که حاضرن تو ۱۳سالگی بکارتشونو بهت بدن تو برات تکراری میشه و میری دنبال یه چیز متنوع مث الان که از هم جنس گذشتن ودارن میرن سراغ حیوونای بیچاره حیوون گرایی

      والبته طبق تحقیقات علمی از اونجایی که تو اروپا نصف بیشتره بچه ها پدر ندارن یا برعکس و تک والدن خوب اخلاقیات و تمایلاتشون مث والدی میشه که فقط اونو میبینن و باهاش وقت میگذرونن مث پسری کل وقتشو با مامانش میگذرونه و اطرافیان مادرشم اگه خانم در نظر بگیریم معلومه که بچه خودشو شبیه مامانش میبینه
      ودنبال مکمل برای خودش میگرده
      وبرای کشورهایی که آلان توی مدرسه به بچه ها یاد میدن جنسیتشونو عوض کنن مث طوری که اندرو تیت گفت
      ترویج همجنسگرایی که کاری نداره
      و لطفا اینقد فاز روشن فکری بر ندارید سرتو نو از برف بیارید بیرون
      من خودم پلی لیستم پر از آهنگای BTSاما این دست خود آدماست که چاقو رو کدوم وری بگیرن

  84. نه آرمی نه بلینکی نه اکسوال بی طرف

    برو گم شو آشغال عوضی!
    حتی لیاقت نداری آدم به خاطرت عصبانی بشه بی شعور!
    اگه یه ذره شعور حالیت بود هیتر بدبخت ، نمیشستی آنقدر شایعه پراکنی کنی روانی!
    اگه یه ذره وجدان حالیت بود نمیشستی پشت سر این ها که اینقدر زحمت کشیدند دروغ بگی آفتابه!
    اصلا اینهمه زر مفت زدی یک ذره درباره ی افراد توی عکسهات اطلاعات داری!؟
    همشون سالانه میلیون ها دلار به نیازمندان میدم بعد توی عوضی داری ایجا چه زر مفتی میزنی؟!؟؟!!؟

    1. اصلا حالا هرچی، اونا اگر بدن و همجنسگران (که نیستن، اونا فقط حرکات دوستانس) پس حتما خوبی هم دارن:)))ایکاش به جای اینکه این همه از بدیاشون بگن، از خوبی هاشون هم بگن:))کره یه کشور فقیر(قصد توهین ندارم) بود ۳۰،۴۰ سال پیش که آمار جرم هم توش خیلی زیاد بود ..ولی ایران کشور تقریبا آبادی بود..ولی الان چی؟همون همجنسگرا ها که میگین، الان کشورشونو از۰ به ۱۰۰ رسوندن و یکی از قویترین صنعتهای سرگرمی(اینترمینت)جهان رو کره داره..اما ایران چی؟:))
      الان مثلا ایران خیلی موفقه؟:)
      به جای پیشرفت ایران برگشت به ۸۰ سال پیش..
      خلاصه کلامم اینکه اونا هرچی هستن تونستن از گِل گُل بسازن:)))))))))

  85. اولا اینکه من قرار نیست مثل شما به عقاید بقیه بی احترامی کنم،دوما،من اصلا مذهبی نیستم،ولی میدونم که حضرت محمد حتی به کسی که فحشش میداد و رو سرش آشغال میریخت هم بد نگفت،سوما این کار شما نه از لحاظ فرهنگی و نه از لحاظ به قول خودتون علمی درست نیست.توی کره جنوبی،اصولا ابراز محبت و دوستی به همجنس شدید تر از کشور ماست،خب چون فرهنگ هامون متفاوته،اما اینا دلیل نمیشن که اونا همجنس گرا باشن،شاید دقت بکنید پسر های کره ای حتی اونایی که آیدل نیستن از لجاظ جسمی ظریف تر و توی فرهنگ ما به دختر ها شبیه ترن،آیا این دلیل میشه اون پسر همجنسگرا باشه؟؟؟ یه مطلب دیگه هم هست،اینکه گاهی یه کمپانی که داره آیدل های پرطرفداری رو ساپورت میکنه،برای جذب طرفدار بیشتر آیدل هاش رو مجبور به نشون دادن رابطه ی عاشقانه ی همجنس گرایی میکنه تا بیننده ها بیشتر جذب بشن.اینم هست،و اما مسئله آخر،اینکه درست نیست گرایش جنسی رو فقط بین زن و مرد محدود کنیم،درسته که آناتومی بدنی زن و مرد یه جورایی مکمل همدیگه برای رابطه جنسیه،اما در خصوص عشق و علاقه این موضوع فرق میکنه!ممکنه دو نفر همجنسگرا واقعا عاشق هم باشن و بعدا تصمیم بگیرن آمیزش جنسی نداشته باشن! چون عشق ،بین دو فرد به وجود میاد،و موقعی که عشق به وجود بیاد،دیگه جنسیت رو زیر پا میذاره تا به اون فرد برسه.و یه چیز دیگه هم بگم،اینکه اگه به روح و تناسخ اعتقاد داشته باشید،میدونید که روح انسان بعد از مرگ منتظر می مونه و بعد وارد یه جسم جدید میشه و به دنیا میاد.و بازم اگه به روح اعتقاد داشته باشید می دونید که عشق اگه واقعی باشه،اون دو روح رو بهم پیوند میده و باعث میشه اونا توی زندگی بعدیشون هم عاشق هم باشن،حالا تصور کنید این زن و مرد که عمیقا عاشق هم ان،توی زندگی بعدیشون به صورت دو تا مرد/دو تا زن به دنیا میان و بر اساس خطی ک روحشون به ناخوداگاهشون بهشون میده،هم رو پیدا میکنن و بازم عاشق هم میشن،حالا چی میشه؟برچسب همجنس باز و هرزه و منحرف بهشون زده میشه،فقط بخاطر عشقی که به هم دارن.کی باور میکنه توی زندگی قبلیشونم عاشق هم بودن و اتفاقا زندگی عالی ای داشتن و از منافع اجتماعی و فردی کاملی برخوردار بودن؟؟
    خلاصه که قرار نیست همه نوع همجنسگرایی که بر اساس شهوت به وجود میان رو توجیح کنم،اما واقعا باید مسائلی که گفتم رو در نظر بگیریم
    روز خوش!

  86. ببند اون دهنتو اشغال البته برای چی باید اعصابمو خورد کنم وقتی میدونم داری زر مفت میزنی
    چرا انقدر گوه میخورین شما ها خودتون بکشید کیپاپرا کم نمیارن نکبت
    هیتر بدبخت شما ها از حسودیتون اینا رو میگین

  87. فن بی تی اس

    حیف نمیشه فیلم فرستاد وگرنه براتون اون فیلم بچه بیا پایین ///////// نگو رو میفرستادم

    1. این همه برات مدرک آورد گوسفند ، تو احمقی که عین کپک سرتو کردی تو برف و بی مدرک داری مثل بقیه حرف میزنی .

    2. نه ناشناس، برعکس شما داری بی مدرک حرف میزنی.
      آخه بشما چه ربطی داره یکی جنس موافقو بجای جنس مخالف دوست داره؟
      سرتون تو زندگی خودتون باشه تا دیگران ،بخدا الان موفق ترین
      بسه دیگه
      تا چه حد قضاوت
      تا چه حد توهین
      تا چه حد تحمیل کردن سبک زندگی خودمون به بقیه
      بسه، بزاریم بقیه ام زندگی کنن و سبک زندگی خودشونو بسازن و علایق خودشونو بسازن،اونا هم انسانن:))))))))

  88. سلا دوست عزیزی که همچین جرتو پرتیو سر هم کردی
    عزیز بنده من که مطالبتون نخوندم وقتمو براذاین چرتو پرتا نمیزارم ولی بدون تو کره جنوبی نزیبک شدن و ابراز محبت کردن ب جنس موافق عادیه(تو فرهنگوشه ادم اول تحقیق میکنه بعد حرف میزنه

    قبل اینکه شایعه پرا کنی کنی تحقیق کن
    کی مردم میخان این افکار پوچشونو کنار بزارن؟

  89. سلام اولا چرت و پرت نگو و زر نزن😐
    دوما برو یکمی تحقیق کن بعد بیا حرف بزن😬
    آها در ضمن عکس اکسو رو از اول مقاله ات بردار ببینم😒

  90. وای خدایا مغزم سوت کشید 😮واقعنی ترسیدم 😥😨خیلی ممنون بابت زحمتی که کشیدی مطالبت فوق العاده بود مخصوصا قسمت تحقیقات در مورد همجنس گرایی

    1. خسته از احمقا

      اومدی یه سری چرت و پرت سر هم کردی که لایق خودته و یه سری احمق تر از خودتم اومدن تایید کردن، خب آفرین. یه مشت دلیل مزخرف و اسم چهارتا خارجی آوردی که احمقایی مثل خودت فقط تحت تاثیر قرار میگیرن نه بقیه. دوستان تلاش نکنید به این احمقای منحرف و بچه سال یا بزرگسال کوته فکر چیزی بفهمونید چون آب در هاون کوبیدنه. نرود میخ آهنین در سنگ. حالا هی بگو اینا اصلا همجنسگرا نیستن و مثلا یکیشون ازدواج کرده و بچه داره، حالا هی بگو اصلا همجنسگرا باشن به تو چه؟ تو تاثیر نگیر، فایده نداره که، چون اینا همشون احمقن :/

    2. ببین اونا همجنس گرا نیسن اگرم باشن ب ما ربطی ندره ما اهنگ های اونا گوش میدیم. و کاری ب زندگیشون ندریم

  91. هی گاو نفهم اول عکس اکسو رو بردار یکی از اعضا زنو بچه داره
    شما ها مسلمونید یا فقط اسمشو یدک می‌کشید؟؟
    اسلام گفته دروغ نگید غیبت نکنیم تهمت نزنیم بعد شماها اومدین تهمت می‌زنید که همجنسگران؟؟ شما هر وقت مدرک آوردین که بی تی اس یا اکسو همجنسگران من میام جلوتون زانو میزنم معذرت خواهی میکنم سرتون از زندگی بقیه بکشید بیرون و به همه ی گروه های کیپاپ و کیپاپر ها احترام بزارید

    1. دقیقا
      اگع اینا همجنس بازن الان یکی از اعضا نباید بچه دار میشد دیه درسته
      عکس اکسورو هم بردار

    2. لطفا این ها رو پاک کنید این محتوا تهمته و دروغ و توهین خجالت هم خوب چیزیه من ارمی ام ولی یکی از اعضای اکسو زن و بچه داره خجالت بکشید

  92. شماهایی که میگید ما کیپاپر ها آدم نیستیم و جاهلیم که اینا رو گوش میدیم اول از خودتون میپرسم شما انسانی ؟؟؟ اگه انسان بودی و یه ذره انسانیت داشتی این چرت و پرت ها رو نمیگفتی
    بی تی اس با کلی سختی تلاش کرده و رسیده به اینجا شما هم هر چرندی که می خوای بگو به یه ورمم نیست که چی زر میزنی
    این بی تی اسی که دارین بهش توهین میکنین افتخار کره است شما افتخار پدر مادرتون هم نیستین
    شما چه مدرکی دارین که اکسو یا بی تی اس هم جنسگران؟؟
    گیر دادین به کیپاپ چرا آمریکا و تایلند نمی بینین اونان که همجنسگرایی رو تبلیغ میکنن نه کره و کیپاپ
    فقط براتون متاسفم که اینجوری آدم ها رو قضاوت میکنید
    با این حرفاتون دل چندین نفرو میشکنین

    1. بی تی اس و کیپاپ انگار فقط خار داره حتی ی درصدم سمت هالیود نمیرن که توش پر از هم جنس گرایی و ایلوعه
      البته نمخام به هالیود توهین کنم ون خدمم کمی طرفدارشم ولی اینا قفلی زدن رو کیپاپ برام عجیبه

      اون هیچی نمدونه از سختیاشون
      حتی نمیدونه تو فرهنگ کره ابراز محبت کردن ب جنس موافق عادیه

  93. با سلام و درود خدا بر شما.کامنت ها رو که خوندم متوجه این شدم که آینده ای خیلی بد در انتظار کشورمون هست.
    نویسنده ی عزیز ممنون بابت نوشتن و وقت با ارزشی که به مردم دادی اما مردم جواب شمارو با توهین و بی منطقی دادن و این نشون از جهل مردم هستش
    اکثر این دوستانی که کامنت گذاشتن میانگین سنشون پایین هست(دوران جاهلیت)
    زمان که بگذره بعضی از این افراد(تعداد کمی) متن شمارو درک میکنن و راه درست رو انتخاب میکنن و باقی افراد راه کج را.
    خیلی از این دوستان هیچ منطقی رو نمیخوان بپذیرن و برعکس هم جنس گرایی رو هم یک امر عادی میدونن!!! پناه میبرم به پروردگارم
    و دعا میکنم خداوند مردم رو به راه راست هدایت کنه.
    نویسنده ی عزیز بابت توهین هایی که به شما شده ناراحت نشو بلکه به کارتون ادامه بدید چون کمتر کسی به فکر این مردم جاهل هستن
    موفق در پناه خدا

    1. اخی جاهل؟ من جاهلم؟ کی پاپرا جاهلن؟ چرا الکی حرف میزنی من ۱۶ سالمه و کی پاپرم و خانوادم هم کی پاپرن پس یعنی همه جاهلیم؟ چه فکرایی باو اونا باعث افتخار کره هستن ولی تو چی؟ کم داری درسته؟

    2. واقعا کدوم خری اینارو باور میکنه ؟؟؟ من ۱۴ سالمه و تا من بخوام هیچ کس حتی خانواده ام نمیتونن جلومو بگیرن
      شما مسلمونین پس برین آهنگ های چرت و پرت و کیری ایرانی رو گوش بدید و بیوفتین زر بزنین
      شما لیاقتتون همینه باید فقط عزاداری کنین و گریه کنین
      بابای منم میگه همجنسگران ولی به چپمم نیست و من به کار خودم ادامه میدم
      من یه استی ام و بهشون افتخار میکنم و از ته دل عاشقشونم مخصوصا به بنگ چان

    3. سلام ، درود بر شما
      ولی باید بگم زمان هم نمی تونه جهالت اینهارو تغییر بده …

    4. بابا چی چی میگی ت
      حاضرم شرط ببندم خود نویسندس
      چون دیگه تقریبا هیچکی عقیدش اینجور مال عهد بوق نی
      بگو تو چه رشته ای تخصص داری ک نشسی بر ما جاهل عاقل عالم میکنم؟
      دادا چی میگی سن کم؟رفی آمارو نیگا کردی؟همه بالا ۲۰ سالن
      یکم قبل کارت فک کن ما آرمیا هر کی ک ب بی تی اس توهین کرده رو خوابوندن رو زمین
      فرض کن ی لشکر کیپاپر چ میکنه
      حالا بشین شیرتو بخور
      خخخخخخخ جاهل عالم

    5. دادا بگو چن سالته نشی داری بر ما جاهل عالم میکنی؟
      جاهل عالم خیخیخی دس وردار این همه خودتو بازیچه و سوژه خنده مردم نکن
      جواب های بی منطق؟بی منطق همی ای نویسنده هس ک گیر داده.ینی همه ای ۵۰ ملیون نفری ک تو کرده زندگی میکنن همجنسگران؟اونا کلا نوع پوششون و ژنتیکشون اینجوره و چون از کثیفی و نا مرتبی بدشون میاد موهای زاعد بدنشونو میزنن و کلا بدن اونا کم موعه پس دلیلی نداره ک پاشین توهین کنین بهشون
      سنشون کمه؟ت ب بالا ۲۰ سال میگی سن کم؟اصا میانگین سنی کیپاپرا رو دیدی؟
      همجنسگرایی ی گناه نیس و شما نمیتونید اون افرادر رو گناه کار صدا بزنید به قول خودتون همه ما افریده خداییم و یکی هستیم با هر رنگ پوست هر دین و هر گرایشی
      لامصب چرا ی جوری رفتار میکین ک انگار خود نویسنده ای؟
      ب مولا نصف بیشتر این کامنتا حمایت ا نویسنده برا خود نویسندس

    6. من دانشجوی حقوقم، بی تی اس از من یه دختر مستقل ساخت که به فکر خودشو آیندشه، و باید بگم ادم مذهبی ای یم، اما با عرض پوزش باید بگم که نویسنده این مقاله توهمات خودش رو پیاده کردده چون همه ی عالم و عادم میدونن که بی تی اس کام اوت نکردن، و حتی اعضا دختر مورد علاقشون رو توصیف کردن و گفتن به خاطر برنامه کاری شلوغشون تا سی سالگی قصد ازدواج ندارن، واقعا هالیوودی که خدای فساده و هر روز یکی توش کام اوت میکنه ول کردید و چسبیدید به بی تی اس؟ دست مریزاد…
      و باید بگم اینکه حتی این بدبختا ازدواج کنن و بچه دار هم بشن باز شما ها همین چرت و پرت ها رو میگین و از رو نمیرید ، مث اون عضو بد بخت اکسو که زن و بچه داره و مسئول سایت بدون ذره ای خجالت عکسش رو گذاشته
      بی تی اس با آهنگا و محتوا های انگیزشی مثبتش زندگی خیلی ها رو نجات داده، بهشون انگیزه و هدف داده، چیزی درمورد آلبوم لاو یور سلف شنیدی؟ نه ، حتی حاضرم قسم بخورم اسمش به گوشت نخورده، چیزی در مورد لایف گوز آن چی؟ اونا بهم یاد دادن که خودم رو دوست داشته باشم، برای هدف هام بجنگم ، از کنار اتفاقای بد زندگیم بگذرم چون که لایف گوز ان (زندگی میگذره) و اینکه به خانوادم اهمیت بدم، اینا چیزای بدیه؟
      موضوع اینه که شما هیچی نمیدونید و چرت پرت میگین، اگه تو ایران یکی سرمه بکشه میگن که شبیه زنا خودش رو کرده، اما اگه تو لبنان یه مرد لبنانی سرمه بکشه میگن تشبه به زن؟ موضوع همینه، تو کره هفتاد درصد مردا به طور روزانه گریم میکنن، نه زنانه اما خیلی نامحسوس ارایش میکنن، پس نمیشه کاری که آیدلای کره ای میکنن تشبه به زن گذاشت، چون تو کشور اونا این کار زیر سوال بردن مردونگی یا همچین چیزی نیست…. جدا از اون خیلی از بازیگرا مجریا و خواننده های مرد تو دنیا گریم و میکاپ میکنن اما هیشکی به اون نمیگه همجنسگرا،
      لطفا کمی تحقیق کنید🙏

    7. فاک یو اسکل

      تو یکی خفه
      باید بفهمین افکار شماها تباهه
      چسبیدین به یه مشت خرافات قدیمی
      پس شات اپ ب*چ

    8. پناه میبرم به خدا، از شر کسانی که سرشان در زندگی مردم است و به دوره ی نوجوانی میگویند”دوره جاهلیت”،
      در حالی که ماهایی که در دوره جاهلیت به سر میبریم خیلی بیشتر از شما انسان محترم میفهمیم
      حداقل درک این رو داریم که قضاوت نکنیم
      اوهوم:)))؟

    9. راه درستی که شما میگید رو در پیش گرفتن که وضعمان الان اینه گاو چصخل ساقیتو عوض کن

  94. اگر نظرات رو یک بررسی کلی کنید،متوجه می‌شید بی تی اس از نوجوونای مملکت ما یه مشت سرباز متعصب برای خودش ساخته تا تبلیغش رو بکنن و در برابر کوچک ترین حرف در رابطه با بی تی اس گارد بگیرن و حمله کنند👿
    سرباز هایی که ماموریتشان تبلیغ بی تی اس هست،تا اونها بتونن طرفدار های بیشتری پیدا کنن و پول بیشتری به جیب بزنند.و چیزی که برای بچه های ما داره اینه که در سن نوجوانی دچار بحران هویت میشه.دختر بودن یا پسر بودن مسئله این است😐
    اگه پسرم،موهامو رنگ کنم و ابرو بردارم؟ یا اگه دخترم، موهامو پسرونه بزنم و با تیپ لش بیام بیرون؟😫
    برم عمل زیبایی کنم که شبیه عروسک کوکی های بی تی اس شم؟؟ خب این چی؟ یعنی نوجوون ما الان خودشو گم کرده🤕

    اونم درحالی محور اصلی کی پاپ ، خود محوریه،یعی فقط تو مهمی و هرچی که دوست داری باید باشی،بدون دین یا شریعت!؟ 🏳️‍🌈
    بی تی اس یه شادی زودگذر میاره که باعث میشه تو چند ساعت خودت رو گم کنی،و حس شادی کاذب بهت دست بده🤤😵

    این کاریه که فرقه های انحرافی انجام میدن.مثل بهائیت،اوشو،سای بابا و…

    آبجی!داداش! زودتر خودت رو پیدا کن و از باتلاق کی پاپ ها بکش بیرون…تا هویتت بیشتر از این از دست نرفته.تو اشرف مخلوقات و نماینده خدا بر روی زمینی.😳خلیفه الله ی.از این موسیقی چه چیزیش باعث میشه تو به هدف واقعی خودت که به خاطر اون خلق شدی، نزدیک تر بشی؟ هوم؟ با یکم تفکر میتونی مسیر زندگی تو عوض کنی..تعصباتت رو بذار کنار و تو خلوت خودتت ، صادقانه به این پرسش جواب بده! هدفت چیه؟ چجوری میتونی بهش نزدیک بشی؟ و نقش موسیقی این وسط چیه؟🤔

    1. اکسوالم ❤💋💖

      داداش حالت خوب نیستا 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
      اصلا حالت خوب نیست 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
      عشقم ، نفسم ، جیگرم ، بیا با هزینه من بریم پیش روانپزشک 😚😚😚😚😚😚😚😚😚
      بحران هویت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      یعنی چی ؟ این چرت و پرتا چیه میگی ؟
      چرا من دچار بحران هویت نشدم ؟
      چرا میلیون ها آدم دیگه دچار بحران هویت نشدن ؟
      تو اصلا حالت خوب نیستا 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 مدل موی کوتاه پسرونه و لباس گشاد پوشیدن همه جای دنیا مد شده چرا ربطش میدی به بی تی اس ؟؟؟؟
      من طرفدار گروه اکسوام. نزدیک به دوسال هم هست طرفدارشونم. قبل از اکسوال شدنم دختر بودم الانم مطمئنم که دخترم. فکر شما هایی که خرابه روی بقیه هم تأثیر میزاره.
      پیشنهاد میکنم حتما این کلیپ رو ببینی بدردت میخوره عزیزم ❤❤
      https://www.aparat.com/v/Mk6qP/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA_%D9%87%D9%85%D8%AC%D9%86%D8%B3%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%DB%8C%D9%BE%D8%A7%D9%BE

    2. مولتی فنم... آرمی:/

      اههههه… آقا سرتونو از کون اینا بکشین بیرون… اصن کی پاپ به شما چه؟ اینکه ما فنا گی ایم یا لزبین ب شما چ؟ هاااا؟ اصن اونا گی باشن یا لزبین… اتفاقا من که حمایتشون میکنم… دیگه هم با یه دختر ازدواج نمیکنن که ماها بشینیم غصه شو بخوریم://// والا… سرتونو از کونشون بکشین بیرون… اگه فن نیستین بهتون مربوط نی، فق برین گم شین:/

    3. بله دقیقا حق باشماست من هم یک مدت کوتاه فقط موسیقی کی پاپ گوش میکردم و وقتی معانی منفی و ویدیوهای شیطانیشونو در یوتیوب دیدم فورا گوش دادن به آهنگاشون قطع کردم و امیدوارم تاثیر بدی رو نذاشته باشه افرادی که به این موضوع شک دارن میتونن تحقیق بکنن و بهشون ثابت بشه که درون مایه و محتوای این موزیک های خوش آب و رنگ چیه درونش فقط سیاهی و کفره
      دلم واسه نوجوونا میسوزه که به دام اینا میفتن اکثرا زیر بیست سالن خدا هدایتشون کنه

    4. اولا اینکه من قرار نیست مثل شما به عقاید بقیه بی احترامی کنم،دوما،من اصلا مذهبی نیستم،ولی میدونم که حضرت محمد حتی به کسی که فحشش میداد و رو سرش آشغال میریخت هم بد نگفت،سوما این کار شما نه از لحاظ فرهنگی و نه از لحاظ به قول خودتون علمی درست نیست.توی کره جنوبی،اصولا ابراز محبت و دوستی به همجنس شدید تر از کشور ماست،خب چون فرهنگ هامون متفاوته،اما اینا دلیل نمیشن که اونا همجنس گرا باشن،شاید دقت بکنید پسر های کره ای حتی اونایی که آیدل نیستن از لجاظ جسمی ظریف تر و توی فرهنگ ما به دختر ها شبیه ترن،آیا این دلیل میشه اون پسر همجنسگرا باشه؟؟؟ یه مطلب دیگه هم هست،اینکه گاهی یه کمپانی که داره آیدل های پرطرفداری رو ساپورت میکنه،برای جذب طرفدار بیشتر آیدل هاش رو مجبور به نشون دادن رابطه ی عاشقانه ی همجنس گرایی میکنه تا بیننده ها بیشتر جذب بشن.اینم هست،و اما مسئله آخر،اینکه درست نیست گرایش جنسی رو فقط بین زن و مرد محدود کنیم،درسته که آناتومی بدنی زن و مرد یه جورایی مکمل همدیگه برای رابطه جنسیه،اما در خصوص عشق و علاقه این موضوع فرق میکنه!ممکنه دو نفر همجنسگرا واقعا عاشق هم باشن و بعدا تصمیم بگیرن آمیزش جنسی نداشته باشن! چون عشق ،بین دو فرد به وجود میاد،و موقعی که عشق به وجود بیاد،دیگه جنسیت رو زیر پا میذاره تا به اون فرد برسه.و یه چیز دیگه هم بگم،اینکه اگه به روح و تناسخ اعتقاد داشته باشید،میدونید که روح انسان بعد از مرگ منتظر می مونه و بعد وارد یه جسم جدید میشه و به دنیا میاد.و بازم اگه به روح اعتقاد داشته باشید می دونید که عشق اگه واقعی باشه،اون دو روح رو بهم پیوند میده و باعث میشه اونا توی زندگی بعدیشون هم عاشق هم باشن،حالا تصور کنید این زن و مرد که عمیقا عاشق هم ان،توی زندگی بعدیشون به صورت دو تا مرد/دو تا زن به دنیا میان و بر اساس خطی ک روحشون به ناخوداگاهشون بهشون میده،هم رو پیدا میکنن و بازم عاشق هم میشن،حالا چی میشه؟برچسب همجنس باز و هرزه و منحرف بهشون زده میشه،فقط بخاطر عشقی که به هم دارن.کی باور میکنه توی زندگی قبلیشونم عاشق هم بودن و اتفاقا زندگی عالی ای داشتن و از منافع اجتماعی و فردی کاملی برخوردار بودن؟؟
      خلاصه که قرار نیست همه نوع همجنسگرایی که بر اساس شهوت به وجود میان رو توجیح کنم،اما واقعا باید مسائلی که گفتم رو در نظر بگیریم
      روز خوش!

    5. خدارو شکراز وقتی بابی تی اس اشناشدم دقیقا همینارو از خودم پرسیدم اینکه کیم وهدفم چیه وارزش هایی که تمام این ۱۸سالی که بامن بودن قرارنیست در اینده هیچوقت ازم دورشن. واینکه من از اول عاشق موسیقی بودم از وقتی که ۶یا۷ سالم بود موسیقی رو دوست داشتم بهش احترام میذاشتم واونو مقدس میشمارم البته خانواده منم همینطورین والبته بیشتر افراد جامعه، موسیقی براشون مهمه واینکه کی چی گوش بده به خودش مربوطه میخای رپ امریکایی گوش کن یاپاپ کره ای یابچسب به موسیقی سنتی کشور خودت ولی مشکل اینجاست که شماحتی به موسیقی وخواننده های خودتونم رحم نمیکنین درسته که کیپاپ چهره ی بدی داره که کسی چیززیادی ازش نمیدونه ولی ضررش فقط به خوانندهای خودشون میرسه
      سال هاست که مردم به سمت فرهنگ غرب گرایش پیداکردن اما رگ غیرتتون زد بالا؟؟
      یافقط میخواین به فرهنگ کره ای و خواننده های کیپاپ گیر بدین وبگین که اونا همجنسگران؟؟

  95. این حرفا یعنی چی واقعا چرا زر اضافی میزنید
    چرا هی گوه کی پاپ میخورین زندگی اونا به من به تو به ما چه چرا هی زر مفت میزنین ابروتونو ابروی کشورمونو خودمونو میبرین فقط خاک تو سرتون که همش دروغه

    1. ببینید من وقتی این شایعه رو‌فهمیدم که بی تی اس هم جنس گران رفتم کلی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که اونا هم جنس گرا نیستن ولی بعضی وقتا یه کارا و رفتارای عجیبی می کنن که باعث میشه بهشون بگن هم جنس گرا،مثلا توی چندتا کلیپ دیدم که اعضا همدیگرو بغل می کردن و یه جوری به هم نگاه می کردن،دراز می‌کشیدن کنار هم و حتی باهم شوخی های جنسی می کردن بازم می گم اونا هم جنس گرا نیستننننن ولی خب یه عده منحرف با دیدن این چیزا سریع میگن که عه اینا دارن هم جنس بازی می کنن و…درکل بنظرم بهتره دیگه این کارا رو انجام ندن چون بعضیا بیش از حد منحرفن

  96. میگن نداشتن عقل و شعور باعث رنجش میشه میگین نه .
    خاک توسرتون که باید با توهین باهاتون حرف زد .
    برای همه طرفدار های کره و بی تی اس متاسفم .
    شعور ندارین چون وقتی مودب باهاتون حرف میزنن فحش میدین باید به زبون خودتون باهاتون حرف زد . اگر طرفدار های بی تی اس انقدر وضعشون خرابه من کلا از کره جنوبی متفر شدم

    1. کسی از تو نخواسته بیای و نظر بدی چون این مقاله رسما به تو هیچ ربطی نداره برو تا یسری آرمی که کارشون فقط حمایت از بی تی اس نیومدن جوابتو بدن 😏😏😏😏

  97. سلام داداش یا آبجی گل :/
    حاجی حقیقتش من یه ساقی خوب میشناسم … جنساش حرف ندارن
    جان جدت دیگه از موتوری جس نگیر برات ضرر داره :/
    خب الان این همه زر زر کردی که چی بشه؟ همجنسگرایی چه ربطی به کره داره؟ اونم دقیقا وقتی که اگه یه سرچ تو نت بزنی میفهمی کره یکی از انگشت شمار کشورهای غیر اسلامیه که فیلم همجنسگرایی نداره و نساخته :/
    در ضمن … گذاشتن عکس گروه های کیپاپ چه ربطی به شر و ورایی که زدی داشت؟ حالا بگذریم … گروه کارد دیگه چرا😂 کارد که دوتا دخترن و دوتا پسر و همه میدونن هرکدوم از دخترا و پسرای گروهو باهم شیپ میکنن … ینی یه کاپل استریت
    خلاصه اومدم بگم اگه ساقی خواستی من هستم😂

    1. اولا میگن یاسین تو گوش خر میخونی همینه اخه خواهر یا برادر من تو تا کی میخوای آرمی باشی هان ؟
      تا چند سالگی می خوای تو دویای رفتن به کره بمونی . بابا یکم شعور داشته باشین مفهمین دارین چی کار میکنین . جالبه هرچقدر ما میگیم اینا همجنسگرا هستن . شما میگین پسر کدوم پسر عاقلی زیر ابرو ور میداره یا رژلب میزنه ؟؟
      اگه یکم عقل داشتین به صحبت علمی اینجوری پاسخ نمیدادین .
      یاد بگیرین وقتی مودب باهاتون حرف میزنن همونجوری برخورد کنین

  98. ممنونم که کلی وقتتو گذاشتیو چرتو پرت نوشتی😂 داداش الن همجنسگرایی چه ربط به کره ای ها و مخصوصا کی پاپ داشت😐؟ این همه کشور امریکا انگلیس و… همه اینا دارن تبلیغ میکنن بعد تو گیر دادی به کره؟😐 از کره ایها چی میخای؟😐
    سرتو از شلوار کی پاپ بکش بیرون:)
    خسته نشدی ی من کصشر نوشتی ناموصن؟🙂
    حالا اینا به کنار عکس گروه های کی پاپو چرا میزاری؟😐مرض داری؟ “LGBT” شناخته شدس در حدی که ی سری از کشور ها همجنس گراییو قبول کردن و به رسمیت شناختنش. هر کسی هرطور دلش میخواد زندگی میکنه به توی اسکلم ربط ندارهشما بشین دوغتو بنوش برادر👏😑 چرا کاسه ی داغ تر از اش میشی؟ خدا از اون بالا هواسش به همه هس به توی گوه خورم نیاز نداره
    چرا فقد گیر دادین به کره😐؟
    چرا اینقد گی ها و لزبین هارو مورد قضاوت قرار میدی؟ همون طور که رابطه ی زنو مرد عادیه همجنس گرا بودنم عادیه فقط بین اینا ی فرق هس اونم اینه که یکی همجنس گراس یکی دگر جنس گراس اون جنس مخالفشو برای رابطه جنسی انتخاب میکنه و یکی دیگه هم جنسه خودشو چرا این قد پیچیدش میکنی😐…

  99. ببین عوضی ما کیپاپریم خب ….
    ی کیپاپر واقعی گول این حرفای مزخرفو نمیخوره..‌
    و اینکه همجنس بازی چیز بدی نیس ایران اونو بد کرده اسلام اونو بد کرده حالا قصدم توهین به اسلام نیس…
    من قبول ندارم ک هم جنس بازی رو کیپاپ تبلیغ میکنه عشق بین آیدل ها عشق پاکیه ، عشق دوستیه ، اگه همو بغل میکنن ، باهم میخابن ، یا همدیگه رو لمس میکنن به این دلیل نیس ک اونا هم جنس بازن
    عشق بین همگروهیاشون عشق دوستی و پاکه …
    حالا یه سری میان شایعه درس میکنن ک اینا گی هستن و یه سری ویدیو پخش میکنن در این مورد ولی در واقع اونا خبر ندارن ک چرا مثلا الن همدیگه رو بغل کردن .
    خلاصه حرفم اینه اینه الکی الکی حرف درست نکنین واسه آیدولا گیریم ک هم جنس باشن به شما چه ؟ ادم عاقل خودش میفهمه و دس برمیداره از طرفداریشون. و اینگه اگر هم گی باشن راه زندگی خودشونو انتخاب کردن نه زندگی شما پس دخالت نکن . من خودم به شخصه از LGBT حمایت میکنم

    1. متسفانه همجنس گرایی در کره بخصوص در جوانان زیاد است واین یعنی نابودی انسانیت

  100. https://www.aparat.com/v/Mk6qP/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA_%D9%87%D9%85%D8%AC%D9%86%D8%B3%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%DB%8C%D9%BE%D8%A7%D9%BE
    این ویدیو رو ببینین بعد زر بزنین
    لعدشم اونا تبلیغ نمیکنن
    حمایت میکنن
    یه کار انسان دوستانه
    اه میلیون ها کی پاپر میگیرتتون تو جهنم میسوزین
    اون دنیا بهم میریسیم

    1. عالی بود عزیزم عالی بود 🙌👏👏
      این سایت واقعا به این کلیپ نیاز داره 👏
      لطفا هرکی که هستی و وارد این سایت میشی این کلیپو ببین 🙏
      هیتر اکسو نشو 🙏
      هیتر بی تی اس نشو 🙏
      هیتر بلک پینگ نشو 🙏
      هیتر خیلی از گروه ها نشو عزیزم 🙏
      ممنون از تو دوست عزیزم که زحمت کشیدی و این کلیپ رو توی اینترنت گذاشتی 🙏
      لطفا بدون اطلاع از هیچی هیتر نشید و برای گروه های کی پاپ دردسر نتراشید 🙏
      خواهش میکنم بعد از خوندن این مقاله ی نامعتبر در باره همه ی گروه ها تحقیق کنید تا مطمئن بشید چیزی که خوندید واقعیت نداره

    2. عالی بود گلم از همه کسایی که این مقاله رو میخونن درخواست میکنم این کلیپ رو ببینن 🙏🙏🙏🙏

  101. مشکل اینجاست که اونقدر این همجنسگرایی تبلیغ شده که من فکر میکنم برای خیلیا شنیدن این موضوعات عادی باشه و دلیل تمام این فحش های رکیک همینه
    من فقط یه توصیه میکنم
    به خودتون و ذات خودتون مراجعه کنید ببینید میتونید این مسئله رو بپذیرید؟
    میتونید وقتی پسرید یه پسر دیگه رو ببوسید اونم از لب یا حتی برعکس؟ یا رابطه جنسی باهاش داشته باشید؟
    خودتون بهش فکر کنید از وقتی با کیپاپ آشنا شدید کدوم باور های غلطتون اصلاح شده؟
    یا کدوم باور های درستتون غلط شده؟
    من خودم کیپاپر هستم گروه هایی مثل بی تی اس و بلک پینک و توایس و خیلیییی گروه های دیگه رو خیلی دوست دارم و فن خیلی پر و پا قرصی هستم…
    اما وقتی اولین ویدیو های گروه هایی مثل مامامو رو دیدم دهنم باز موند و احساس کردم همچین گروه هایی باعث میشن حتی طرفدارایی مثل من هم زده بشن از کیپاپ…
    خلاصه اینکه قبل اینکه درست فکر کنید به کسی فحش ندید شاید حرفش درست باشه…
    همین دیگه به افتخار کیپاپ♪؛)

  102. من موندم؛اونایی که دارن (مثلا*)امر به معروف یا نهی از منکر میکنم…(خودشم با اون حرفا!!!)اصلا بویی از اسلام و دین بردن که الان اینجا نشستن رو منبر رو دارن ززززرررررر میزنن؟😂
    آقایی که به اصطلاح با ایمانی،فقط از قرآن این رو یاد گرفتی؟(که همجنسگرایی گناه؟؟!)
    پس چرا غیبت نکردن یا صادق بودن و.. رو یاد نگرفتی؟؟؟؟؟؟(میدونم؛اینکه مثل آدم باشی و اینا رو یاد بگیری برا تو خیلی سخته برادر…پس خودت رو خسته نکن حاجی:)
    بابا بیخیال، شما اول برو خودت رو اصلاح کن بعدا بیا اینجا حرف بزن.
    (مم اصلا کاری با کیپاپ و همجنسگرایی و… ندارم)
    کلا به نظرم انسان از اولش موجودی حریص هست،کسایی که با خودشون متفاوتَ رو مریض میدونن یا ….(سیاه پوست ها رو هم برده!فقط بخاطر این که رنگ پوستشون با ما فرق میکنه:)
    در کل میخوام بگم خود تو هم با این طرز حرف زدنت فک نکن که میری بهشت😂
    از اول گفتن اگه حرف نزنی،نمیگن که لالی.😉
    حالا شما هم بهتره این چرت و پرت ها یجوری بردای….در کل خیلی هم مهم نیست.
    به هرحال کسی هم بهش توجی نمیکنه😂👋

    1. حرفات متین عشقم واقعا از طرز صحبت کردنت لذت بردم آفرین داری 👏👏👏👏
      ولی همین مطلب برای گروه ها دشمن میسازه و باعث میشه خانواده بر اساس یه فکر اشتباه یچه هارو از گوش دادن و نگاه کردن موزیک ویدیو ها ممنوع کنن و دل خیلی از بچه هارو بشکنن 😓😢 فقط به خاطر حرف اشتباه این مقاله 😭

  103. میگم احیانا این سایت گزینه ای نداره که بشه این مقاله رو حذف کنه ؟ خدایی ارزش داره این همه خودشون و این سایت لعنتی فحش میخورن 🤔

  104. ببین بیب من اصن قصد توهین ندارم… ولی چقد خوبه قبل اینک ی مش عراجیف و سر هم کنی واسه ی مش کصمغز تر خودت ک اینارو باور میکنن… بنظرم بهتره بری تحقیق کنی ببینی اصن همجنسگرایی چیه،الکی از خودت ی مش کصشر سر هم کردی نوشتی ک چی بشه؟؟؟ تو ک خیلی ادعا ب دین و ایمون میکنی بنظرم بهتره اول خودتو فکر مریضتو درست کنی.اگ همینا نفرینت کردن میخوای چ گوهی بخوری؟خواهش میکنم ازت قبل اینک وقتتو صرف نوشتن همچین کصشرایی کنی اول برو مث آدم تحقیق کن ببین دور از چش کور تو چخبره.

    1. دقیقا ، یکی مثل ما میشینه مثل آدم براش توضیح میده بقیه به ریشش میخندن!!!!!!
      ببین داداااااااششششش ، با این فحش هایی که ما بهت دادیم و سرتا پا قهوه ایت کردیم ، الان تو باید بری محو شی!!!!!

  105. لطفا وقتتونو هدر ندید و این متنو نخونین و از این سایت گوه برین بیرون، فقط اطلاعاته چرند توشه… خدانگهدار

    1. ببخشید با منطق بگید همجنسگرایی چه عیبی داره . پایو قران وسط نکشید که پر از نقضه . من از بی تی اس و کی پاپ اصن خوشم نمیاد ولی شما شورشو در اوردید . گرایش ی چیز ذاتیه و غیر قابل تغییر . اینقدم همجنسگرا های بیپاره رو ارزششونو پایین نیارید

  106. همجنسگرایی نه مشکل روانیه ن بیماری خدا هرکی رو با ی گرایشی افریده یکی به همجنس گرایش داره یکی به جنس مخالف نمد جهان کی میخواد اینو بپذیره:/چون بیشتر مردم گرایششون استریته دلیل نمیشه ک بقیه هم باید استریت باشن:/هرکسی گرایشی داره و اون گرایش تغییر نخواهد کرد پس آیدولا دقیقا چطوری دارن همجنسگرایی رو ترویج میدن:/؟
    چرا وقتی چیزیرو نمیدونید راجبش قضاوت میکنید و نظر میدید:/؟
    #جو_ندیم
    من قصد توهین نداشتم اگرهم توهینی بوده عذر میخام:)

    1. دستت درد نکنه ممنون که خوبی در راستای کامل کردن حرفت باید بگم:
      خیلی جالبه بدونید گرایش جنسی چیزی نیست که بشه رواجش داد و تبلیغش کرد. گرایش جنسی رو نمیشه تبلیغ کرد، نمیشه تغییر داد. هیچ ربطی هم به رسانه و چه می‌دونم موسیقی و اینا نداره!! از عوامل دیگه‌ای که حتی مشخص نیست شکل می‌گیره، و گرایش جنسی از نوزادی هست ولی بعداً آدما می‌فهمن، چیزی نیست که بشه تغییرش داد یا تبلیغش کرد. می‌فهمید؟؟
      انقدر احمق نباشید. انقدر خزعبلات نگید.

    2. باور غلطی که اصلاح شد:چرا فلانی مانتوش زرده؟ چرا خواهر عمه رفت با پسرعمو ازدواج کرد؟ چرا همسایمون دیشب ساعت ۵ شب رفت بیرون ؟چرا دخترخاله به جای اینکه تجربی بخونه سینما خوندع؟ چرا فلانی با همجنسشه؟..
      اولین چیزی که از همین کیپاپ و بی تی اس یاد گرفتم و خودمو اصلاح کردم. این بود که قضاوت نکنم، این بود که ما همه انسانیم و میتونیم برای خودمون زندگی کنیم، اینکه زیبایی شخص حتما به قیافش نیست، اینکه هرک سی میتونه موفق بشه، اینکه اگه یه پسر یه پسرو می بوسه کار عجیبی نیست، اینکه عشق به همجنس یه چیز عادی و قابل درکه، مثل عشق ب جنس موافق..
      امیدوارم جامعه به بلوغ فکری برسه و طرز تفکر فاسدشو کنار بزاره..تا پیشرفت کنیم:))

  107. اصلا چرت و پرتاتو نخوندم فقط دوتاچیز میگم که دهنتو ببندم اول اگه اونا گی باشن به خودشون مربوطه گه خور نمیخوان گرایش ادمم بااین جور چیزا تغییر نمیکنه گی بودنم عار نیست که تبلیغش چیز بدی باشه اونم یه گرایشه دوم اینکه النم گیه ولی چون امریکاییه کاری باهاش ندارین نه؟پس محض اطلاعت اگه اونا کره ای باشن و نصف دنیا قبولشون نداشته باشن تو یه ایرانیی و هیچکس قبولت نداره مخصوصا اینکه هیچ موفقیت خاصیم نداری و تنها حرفت گه خوردنه…

  108. نظرت چیه برا ای که سایتت معروف تر شه یه راه دیگه رو امتحان کنی؟آخه واقعا ارزش ای همه فحش خوردن داره؟بچه دبستانی هم می فهمه دوستی و محبت با همجنس گرایی فرق داره اینقدر مغزت پوسیده؟این که از ال جی بی تی حمایت کنی با این که خودت جزو ال جی بی تی باشی خیلی فرق داره در جریانی که؟تازه اگر یه روزی یکی از کیپاپ احیانا عضو ال جی بی تی بود بازم به تو چه؟گوه خورشی؟تو میخوای تو قبرش بخوابی؟کاش ای همه که به حرف اسلام اسلام میکنین یکمم بش عمل میکردین…کاش یکم بزرگ شین و ندونسته کمتر کص بگین یکی مثه من آروم نشست نصیحت کرد یکی دیگه می بینه بتون میخنده

  109. ممنونم بابت اطلاعات مزخرفت خواهش میکنم بیشتر تحقیق کن بعد ور ور کن همجنسگرایی چیز بدی نیس بعدشم اصلا بیماری روانی نیس تو برو خودتو درمان کن که انقد کصشعر نگی جمع کن اطلاعات مزخرفتو بچه ها اینارو نخونین مثل این کصمغز میشین تو برو همون قران بگیر دستت ببین چی میاد از توش بیرون بعدش سرتو از تو شلوار کی پاپ بکش بیرون وای خدا یکم درک کنین هم جنسگراهارو مگه اونا چیکار کردن چیز میز درموردشون میگین

  110. میشه عکس اکسو روبرداری تو واقعا میدونی اونا گی هستن؟ اونا اصلا اینجوری نیستن بعدشم اگه کیپاپ تبلیغ همجنسگرایی میکنه پس کشورهایی مثل تایلند وامریکا که اینهمه فیلم های همجنسگرایی میسازن چی؟اون تبلیغ نیست؟البته نمیخوام به اونا نوهین کنم . ولی عزیزم بخاطر کسایی مثل شما که این چیزارومیزارینه که خیلیا هیتر گروه های کیپاپ میشن . وقتی نمیشناسیشون حق نداری بهشون برچسب گی بودن بچسبونی حد خودتوبدون .من همه گروه های کیپاپ رو خوب نمیشناسم اما اعضا اکسو رو چرا اونا اصلااااااااا اینجوری نیستن تو فقط یه احمق نادونی که بدون اطلاعات داری اینا رو میزاری تا همین یه سال پیش میگفتن چن وشیومین اکسو باهم رابطه دارن اما چن ازدواج کرد حتما همشون باید ازدواج کنن که بهتون ثابت شه اونا گی نیستن؟اصلا اگه باشن هم به ما ربط نداره گناهش گذدن تو نمیوفته نترس و لطفااااااااا نه تنها عکس اکسو عکس همشون روبردار و اگه میخوای بگی همجنسگرایی گناهه از بقییه استفاده نکن نمیدونم میخونی اینو یانه ولی میخوام یچیز دیگه هم بگم ببین اکسو واسه ما اکسوال ها خیلی عزیزومهمه اگه به کسی که واسه تو عزیزو مهمه چرت بگن ناراحت و عصبانی نمیشی؟پس خواهشن همه عکس هاروبردار

  111. خب ……….. بعد از این همه گوخوردنت تهش میخوام بگم به تو چه؟تو …………….حالا گی های اون سر دنیا اومدن…………. گذاشتن؟یا …………. انقد داری ……….. میگی درموردشون؟برو یه خورده بیشتر تحقیق کن همجنسگرایی یه چیز طبیعیه که ارع از وقتی که متولد میشی هستش میمونه و خواهد موند بدون کوچیک ترین اطلاعی از اون دنیای بیرون فقط اومدی هرچی گوه تو مغزت بوده رو ریختی بیرون
    ارع توی کشورای دیگه رفاه اجتماعی دارن ،خوشحالن خب؟خوشحالیشون زده کمرت؟تخم جن؟همه جا باید مثل این جهنم دره گی ها رو اعدام کنن؟فک میکنی بقیه کشورا مثل اینجا انقد ادم مریض روانی دارن؟که مسئولاشون اعدام رو یه درمان ببینن؟………….جمع کن برو به جا دیگه بده

    1. زر مفت نزن،امثال شما بیشرف ها آبروی هرچی انسانه بردین بحث الان سر همجنسبازیه چرا گوه خوری میکنی و میخوای عادی جلوش بدی هیچی ندار😡😡😡

    2. من به عنوان یک پزشک بدون تعصب به همتون میگم عزیزان من همجنس گرایی یک بیماریه یک انحرافه ذهنیه ریشه در مشکلات مختلف محیطی جسمی ذهنی و گذشته و ناهنجاری های اجتماعی و اعتماد بنفس فرد درمواجه با جنس مخالف داره.کسانی که ازین بیماری طرفداری میکنن برای اونها سودو منفعتی داره و هدفشون چیز دیگه ایه.و بدون مدرک ،حتی یک دلیل علمی وژنتیکی ای اونو تو جهان به نفع خودشون پرورش دادن.طوری که امروزه متاسفانه جوونای ما حتی بدون اینکه بدونن بدون دلیل و فقط بر حسب تعصب یا بدون تحقیقو فقط از طریق رسانه های غربی یا هرچیز دیگه ای با این فکر دارن میرن جلو و به اصطلاح روشن فکری.اینقدر خودمونو گول نزنیم.پدوفیلی کمترین چیز کثیفیه که دارن به عموان گرایش ترویجش میکنن همه این انحرافات از یک خوانواده ان و من حتی برای دشمنمم همچین چیزیو نمیخام.موفق باشید

  112. هووووووووووووووووی جاررررررررررررررررررررررررکش اول عکس اکسو رو بردار بعدش به تو چه که اصلا همجنسگران یا نه تخمه سگ به تو چه من خودم همجنسگرا نیستم ولی دوسشون دارم بدونم هم واقعا هستن حمایتشون میکنم تو گه نخورررررررررررر اوکی

  113. واقعا برات متاسفم کلت رو کردی تو کون دیگران درم نمیاری
    آقا بیا بیرون هوا خوبه
    ول کن کون مردمو
    بی خاصیت
    تازه کدوم خر بی پدر مادری به تو گفته افراد کیپاپ گین؟؟
    برو بمیر
    بی تربیت
    عکس
    اکسو
    رو
    برداررررررر

  114. هوی روانی عن سگ خراب بی پدر بی ادب خایمال دهن گشاد قورباغه ها عن سگ بی لیاقت به تو چههههههه
    یکی به من بگه به تووو چهههه
    عن سگگگگگگگگ
    بی تربیتتتتتت
    بی فرهنگگگگ کلتو کردی تو کون دیگران که چی بشهههههه
    بکش بیرون جنده نفس کم میاری
    افکارت پوسیده
    به توووووو چهههههه
    نه آخه به توووو چههههه
    ………
    بدبختتتت
    من بودم جات این زندگی احمقانم رو تموم میکردم
    واقعا مریضی

    هیچ کس یا لزبینی مریض نیس
    این تویی که مریضی
    بی وجدان عن

    عکسسسس اکسووو روووو از اوللل این مقاله
    مسخرههه بردار
    که انسانهایی مثل تو که اومدن این مقاله کسشعر رو باز کردن نرن نیوفتن رو سر اکسو

    این دنیا با آرامایی مثل تو نابود شده
    بدبخت

    بازم میگم
    عکس
    اکسو
    رو
    از
    این
    مقاله 😂😂 به این فقط میشه گفت چند تا کلمه کسشعر
    برداررررررر
    بی تربیت
    اگه آدمایی مثل تو که مثلا مسلمونی از این دنیا برن خیلی خوب میشه
    آدمایی مثل توعن که فکر میکنن اینا یعنی مسلمونی
    یکم بری تو همون کتاب خدا بگردی
    میفهمی باید خودت خودتو بکشی بی تربیت
    عن

  115. کیرم تو متولدین هشتاد به بعد که شدن طرفدار یه مشت کونی و اوبی و همجنس باز و از این کصشرا ای ریدم تو این دهه هشتادیای کصشر و کون گشاد و کص مغز و اوبی

    1. همه اینطوری نیستن برادر، من خودم یه دهه هشتادیم و مخالف صد در صد این خزعبلات

    2. آروم برو با هم بریم عوضی
      مودب باش آشغال
      ۱ این مقاله از نامعتبر یچیزی اون ور تره
      ۲ من به دهه هشتادیم ، اکسوالم و به اکسوال بودن افتخار میکنم آشغال
      ۳ اون آشغال و لاشی و عوضی که این مقاله آشغال تر از خودش رو نوشته یمشت چرت و پرت نوشته 🖕
      ۴ تو هم که آشغال تر از اون 🖕
      ۵ تو اصلا برای چی این مقاله رو باز کردی وقتی طرفدار کی پاپ نیستی کثافت ؟ 🖕
      ۶ وقتی آرمی ، بلنکی یا اکسوال یا طرفدار هر گروه دیگه ای نیستی باید همچین حرفایی بزنی جاکش عوضی چون از هیچی خبر نداری آشغال 🖕
      کسایی مثل تو که عقلشون توی چشمشون و هرچی میخونن باور میکنن باید برن به جهنم کثافت جاکش 🖕
      البته تعجبی هم نداره شما هم از همون افرادی هستین که یه دقیقه نمازتون این ور و اونور نشده و دست پرورده روحانی و آخوندهای این مملکت هستین که سرتون توی همه چی میپزه. وقتی از هیچی خبر نداری سرت تو کون خودت باشه و گوه اضافی هم نخور آشغال عوضی جاکش
      Fuck you 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    3. آروم برو با هم بریم عوضی
      مودب باش آشغال
      ۱ این مقاله از نامعتبر یچیزی اون ور تره
      ۲ من به دهه هشتادیم ، اکسوالم و به اکسوال بودن افتخار میکنم آشغال
      ۳ اون آشغال و لاشی و عوضی که این مقاله آشغال تر از خودش رو نوشته یمشت چرت و پرت نوشته 🖕
      ۴ تو هم که آشغال تر از اون 🖕
      ۵ تو اصلا برای چی این مقاله رو باز کردی وقتی طرفدار کی پاپ نیستی کثافت ؟ 🖕
      ۶ وقتی آرمی ، بلنکی یا اکسوال یا طرفدار هر گروه دیگه ای نیستی باید همچین حرفایی بزنی جاکش عوضی چون از هیچی خبر نداری آشغال 🖕
      کسایی مثل تو که عقلشون توی چشمشون و هرچی میخونن باور میکنن باید برن به جهنم کثافت جاکش 🖕
      البته تعجبی هم نداره شما هم از همون افرادی هستین که یه دقیقه نمازتون این ور و اونور نشده و دست پرورده روحانی و آخوندهای این مملکت هستین که سرتون توی همه چی میپزه. وقتی از هیچی خبر نداری سرت تو کون خودت باشه و گوه اضافی هم نخور آشغال عوضی جاکش
      Fuck you 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    4. آروم برو با هم بریم عوضی
      مودب باش آشغال
      ۱ این مقاله از نامعتبر یچیزی اون ور تره
      ۲ من به دهه هشتادیم ، اکسوالم و به اکسوال بودن افتخار میکنم آشغال
      ۳ اون آشغال و لاشی و عوضی که این مقاله آشغال تر از خودش رو نوشته یمشت چرت و پرت نوشته 🖕
      ۴ تو هم که آشغال تر از اون 🖕
      ۵ تو اصلا برای چی این مقاله رو باز کردی وقتی طرفدار کی پاپ نیستی کثافت ؟ 🖕
      ۶ وقتی آرمی ، بلنکی یا اکسوال یا طرفدار هر گروه دیگه ای نیستی باید همچین حرفایی بزنی جاکش عوضی چون از هیچی خبر نداری آشغال 🖕
      کسایی مثل تو که عقلشون توی چشمشون و هرچی میخونن باور میکنن باید برن به جهنم کثافت جاکش 🖕
      البته تعجبی هم نداره شما هم از همون افرادی هستین که یه دقیقه نمازتون این ور و اونور نشده و دست پرورده روحانی و آخوندهای این مملکت هستین که سرتون توی همه چی میپزه. وقتی از هیچی خبر نداری سرت تو کون خودت باشه و گوه اضافی هم نخور آشغال عوضی جاکش
      Fuck you 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    5. اقا من متولد ۸۵ هستم ولی معین و ابی و خواننده های قدیمی گوش میدم . همه که اینجوری نیستن که

    6. اقا من متولد ۸۵ هستم ولی معین و ابی و خواننده های قدیمی گوش میدم . همه که اینجوری نیستن که

    7. دکمو بلیس بابا تو عن اونا هم نیستی دهن گشادیتون ببند خب؟؟ زرزراتو واس خودت نگهدار پوسیده بدبخت

    8. ممد خانم چرا به جا ……. گفتن اینجا نمیری بزاری ………….همه رو راحت کنی؟

    9. داداش تو فعلا خودتو بچسب شلوارت عه پات در نیارن تو فعلا فقط بشین بخورش تا بعدا یکی بیاد مغز پوسیده و عقیده پوسیده تر از خودتو درست کنه

    10. دیدی آخر حرف خودم درست دراومد شمایی که از هیچی خبر ندارین الکی اومدین از یه عوضی مثل این طرفداری میکنین به جان خودم تو حتی نمیدونی کی پاپ یعنی چی فقط عنوان مطلب و خوندی اومدی تو از اونجایی هم که هیچی نمیدونی این چرت و پرت هارو باور کردی و حالا هم داری زر الکی میزنی 🙂

    11. دعنتو ببند …… داری زیاد ……رو دستمون میمونیا هوی اقا بالای دهه هشتاد تو اصن رفتی تحقیق کنی یا داری بر اثاث ی سری………..؟ تو برو اول تحقیق کن بعدن دعنتو واکن کص بگو اخه تو که خاک کف پای کی پاپرا هم نیستی چی واس خدت منم منم میکنی
      راسی مگه دهه هشتاد بودن جرمه؟
      مگه ما میخواستیم تو این دهه به دنیا بیایم😐؟
      دع بنال دع😐😐😐
      ی مشت ……..جم شدن دور هم به کی پاپرا و طرافتاراش هیت میدن چمد یکی سایت چرتو پرت درس میکنه توش ……..مینویسه یکی دیگه هم میاد داخل سایت کسی که ………….گفته کص شر مینویسه😂یونو؟

    12. سلا داداشا ساقی هستم نمونه کارمه وقتی میزنی میری رو هوا برا خودت جفنگیات مینوسیو وبسایت میزنیو کصشرتو توش میزاری که همه از دم توش بعت فش بدن😂
      موادام خیلی خوبن **تعیید شده توسط تستر های بین المملی**
      اره یکی به این کصخلم دادم خیلی اوج گرف رف کصشر نوشت براتون ازتون عذر میخام🙂💜.

    13. شما ها خوبین اینم تربیت تونه
      دهه هشتادی ها صد برابر شما بهترن

  116. تو گوه میخوری ب ال جی بی تی ها توهین میکنی ابله هموفوب جهان سومی
    همین تفکرات پوسیده و ابلهانه ی تو و عده ای کسخل مثل تو همجنسگرایی رو غیر طبیعی میدونه
    خاک تو سر خودت و مقاله ات 🖕🖕🖕🖕🖕

    1. خفه بابا. اونیکه تفکراتش ابلهانه اس تویی بچه.
      واقعا برات مهم نیس دارن گناه میکنن؟؟
      چقدر میتونی ….. باشی.
      آشغال.
      یه موقعی به گوه خوردن میوفتی

    1. مرسی از یکی مثل تو که میدونی اینا همش چرت و پرت و به کی پاپ و کروه های کی پاپی اعتماد داری 💖
      یکی مثل من که الکی اکسوال نشدم که آشغالی توی اینترنت باشه بخونم و باور کنم.

  117. ازتون متنفرم
    شما باعث میشین تفکرات خعلیا ک سادن با این زراتون بد بشه!
    ازتون حالم بهم میخورههههههههههههههه متنفرممممممممممممممم امیدوارم فقط درست بشین ـ
    اگه اسلام و قبول دارین خودتون چرا درس نمیگیرین ازششش قضاوت نکن دروغ نگو غیبت نکن اینارو چرا خودت رعایت نمیکنی؟؟؟؟؟
    چرا پشت سرشون بدون اینکه اونا از خودشون حمایت کنن زر میزنی‌؟؟؟؟؟
    کلا شماها عقلتون اندازه عدسه هیچی نمیدونیدو نمیفهمید تو این لجن نفهمیدن بپوسید‌!
    عوضیا

  118. سلام
    من یه بلینک هستم و از بی تی اس اصلن خوشم نمیاد ولی باید اعتراف کنم که تبلیغ با حمایت فرق می‌کنه.
    یه گروهی از مردم جهان همجنس باز هستند که….
    این گروه ها هم ازشون حمایت کردند (مثلاً)
    اگر ازشون فیلم همجنس بازی یا تشویق جوانان به این کار رو دیدید میشه تبلیغ.
    آقای ادمین سایت لطفاً سعی کن چیزی بزاری که بهت فحش ندن.

    1. خب اوکی من عاشق بی تی اس هستم ولی همه گروه ها رو دوس دارم و نمیتونم بگم از کسی بدم میاد

    2. خو الن چه ربط به btsداشت که اول بسم الله گفتی از btsخوشم نمیاد؟😐فازت چی بود؟من Armyهستم رو اسم btsحساسم من که نه همه ی ارمی ها پس هواست باشه کجا ها و پیش کیا داری صحبت میکنی اره من ارمی هستم ولی از black pink خوشم میاد با اینکه blinki اگه درست نوشته باشم نیستم اره به اهنگاشون گوش میدم ولی فاز تویکیو درک نکردم که یهو اومدی گفتی: in the name of god…i’m blinki but i don’t like BTS😐💜

  119. وقتی برام مدرک اوردی که اکسو گی هست قسم میخورم هرجایی باشی پیدات کنم و کلفتیت رو کنم حروم زاده آشغال 🖕

  120. عوضی منحرف 🖕
    کثافت اشغال 🖕
    اولش عکس اکسو رو بردار که هرکس توی اینترنت اکسو رو سرچ کرد با حرف های آشغالی مثل تو فکر وذکر بد نکنه و الکی هیتر و آنتی فن اکسو نشه آشغال عوضی.
    بعضی از فن ها هم شور یچیزی و در میارن و همونطور که شخص Sc اشاره کردن همه چیز دست آیدل ها نیست منحرف عوضی 🖕
    من جای تو بودم این مطلب کثیفی که طوی اینترنت پخش کردی سریع پاک میکردم تا یه سریع از دسته افرادی که میان این مطلب رو بخونن فحش های بیشتر از این و برات ننویسن 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

  121. انگار ت مغذت پریوده
    من ک عاشق همجنسبازیم
    خداوکیلی چ فکرایی میکنین سریع ی سایتو ی سری مطلب چرت و پرت جور میکنید
    انگاری فوش خوردنو دوس دارید
    اخرش ک چ ؟
    اونا ک از اول ت این کار بودن هنوز هستن و حرفا و مطالبی ازین دسته اصن روشون تاثیری نداره
    ت فقد داری خودتو خسته میکنی

  122. اصن ب شما چ اگه همجنسگرا باشن من خیلی همجنسگرا هارو دوست دارم و فقط یجی میتونم بگم بیا بخورش😂🖕🖕🏻🖕🏼🖕🏽🖕🏾🖕🏿🖕🖕🏻🖕🏼🖕🏽🖕🏾🖕🏿🤣🤣🤣🤣بای بای😂😂😂

    1. خو الن چه ربط به btsداشت که اول بسم الله گفتی از btsخوشم نمیاد؟😐فازت چی بود؟من Armyهستم رو اسم btsحساسم من که نه همه ی ارمی ها پس هواست باشه کجا ها و پیش کیا داری صحبت میکنی اره من ارمی هستم ولی از black pink خوشم میاد با اینکه blinki اگه درست نوشته باشم نیستم اره به اهنگاشون گوش میدم ولی فاز تویکیو درک نکردم که یهو اومدی گفتی: in the name of god…i’m blinki but i don’t like BTS😐💜

  123. ببند دهنتو این کصشعرا چیه که میگی آخه وای خدا😐😑
    اولا اکسو همجنسگرا نیست عکسشون بردار دوما اصلا بیان تبلیغ همجنسگرایی رو بکنن به تو ربطی داره اصلا؟؟؟
    مگه کردنت؟ مگه پولتو ندادن؟؟
    سرت تو کار خودت باشه هیتر بدبخت
    هیچکدومتون به جایی نمیرسید
    همجنسگرایی که جرم نیست
    همجنسگرایی یه گرایش کاملا طبیعیه
    اصلا جرم باشه
    بهتر
    چی به شما میرسه؟؟؟ هان؟؟
    همتون میرید به جهنم
    مطمئن باشید که یه روزی از همه ی این کاراتون پشیمون میشید
    اصلا باشه همجنسگراها میرن جهنم به درک، به شما ربطی داره؟؟؟ چی به شماها میرسه؟؟؟ بگید دیگه؟؟
    به شماها هیچ ربطی نداره که یه نفر همجنسگرا یا کیپاپره
    لطفا سرتون تو کون خودتون باشه
    سپاس

    1. هی بدبخت عکس
      اکسو رو بردار
      کصخل
      یکیشون ژنو بچه داره
      عن سگ
      بردار
      ……
      بی لیاقت
      انسان های مثل تو آخ ببخشید منظورم حیوان های بی عقل فهمی مثل تو عکس اکسو رو میبینن خام تو کصخل میشن

    2. باید جامعه رو امر به معروف و نهی از منکر کرد تا امثال اون بی تی اس اوبی و طرفدارانش که شما کونی ها هستید جوانان مردم رو از راه به در نکنید جاکشا👌😉

  124. ۱ هیتر کصشر گو نصاییدم!
    ۲ اونی ک میگی کل دنیا میدونن ک کیپاپ تبدیل همجنسگراییه ، برام دلیل بیار چون من جایی ندیدم بیان کام اوت کنن , بعد اگ باشن به تو چه ، گوهت رو بخو واس چی گیر میدی به بقیه؟
    ۳ تو مسلمون تو خوب برو دیگتو بصاب مجبور نیستی سرتو تو کون همه بکنی نظر بدی
    من خدم عقل درم میدونم درم ع چی طرفداری میکنم
    ۴ اگ کونت از محبوبیتشون میسوزه چرا کص کص میکنی اخه برادر من؟ :/
    و در اخر ، دیکم دهن خودتون و مملکتی ک واس شما گصگشا هنو جهان سومی مونده!
    کلا استعداد خاصی تو ریدن به اعصاب بقیه دارین 😐

  125. ببینید شما دارین محبت و با همجنسگرایی قاطی میکنین من خودم از همجنسگرایی بدم میاد ولی متوجه هستم که اکسو و بی تی اس و اینا همجنسباز نیستن اونا دوست دختر دارن همجنسگرایی و تبلیغ نمیکنن مهربونی و محبته پس بیایم فیلمای دفاع مقدس و نگاه گنیم همشون همجنسگراییه(واقعا مثال درستی نیست ولی خب باید بگم ) بعد جالبه وقتی که این هالیوودی ها زناشونکت و شلوار میپوشن میگن این حماسه است علیه تبعیص و فلان وقتی هری استایلز(مشکلی باهاش ندارم ولی..) لباسای برین نگاه کنین میپوشه میگن داره کلیشه ی جنسیتی و از بین میبره جالبه الان اونا دو جنسن متاسفانه ما نیستیم که تعصبانه داریم دنبالشون میکنیم شماییید که نمیرید درست استنشون کنید ببینید چی به چیه هر چیو میبینید میگین همون اسلامی که ایه ازش اوردین گفته قصاوت نکنین قضاوت گناهه جالبه شما تو این قصیه به اسلام اعتقاد دارین و ایه میارین وسط …. فقط میتونم بگم متاسفممم واقعا متاسفم برین تحقیق کنید بعد …

  126. اولا اینکه اگه با چهار تا بوس و نوازش بخوایم بگیم کیپاپ داره تبلیغ همجنسگرایی میکنه پس ایران وقتی مردا باهم روبوسی میکنن تبلیغ همجنس گراییه
    محبت برادرانه یا خواهرانه رو با همجنسگرایی قاطی نکنین
    دوما همجنسگرایی گناه نیست خسته شدم هی اینو به بقیه گفتم اونی که گناهه همجنس بازیه
    همجنسگرایی از عواطف میاد
    از دل میاد
    همجنسگرایی گرایشه یکی میتونه قبولش کنه یکی‌میتونه با روانشناسی سرکوبش کنه که از نظرم غلطه
    من همجنسگرایی نیستم اما ازشون حمایت میکنم
    پس تموم کنین
    لطفا یکم بالغ تر فکر کنین
    چرا هنوز دارن به ما میگن؟ جهان سومی بخاطر همین کارامونه
    نمیخوایم کسی رو درک کنیم
    فقط میبینیم خودمون چی میخوایم
    و سوما تروخدا سرتونو از کیپاپ بکشین بیرون
    بخدا اصلا راه درستی برای جذب مخاطب نیست
    چقدر فضولین اخه
    به شما چه کیپاپ چیکار میکنه اصن؟

    1. خداوند در قرآن اگر بیشتر مطالعه کنید در مورد قوم لوط نام برده که چقدر انسان های پاک و خوبی بودنند تا اینکه شیطال خود را به شکل پسر زیبایی درمی آورد و آنها به گناه بزرگ کبیره لواط کردن (همجنس‌گرایی) دعوت میکند و دیگر همه به این کار روی می آورند و از آن لذت می برن وار زمانشان برای برطرف کردن این کار استفاده نمیکنن . وخداوند غذایی دردناک آنها را در زیر خاکستر سوزناک به سنگ تبدیل کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد. پس عزیز من این کار گناه است حتی اگر از روی عشق باشد اگر اینطور بود خدا دو تا مرد ، زن می آفرید تا با هم جنس‌گرایی کنند و لی زن و مرد مکمل همدیگر اند و باهم کامل میشن چیزی که همه موجودات در آن باهم شبیه اند .
      اگر شخصی تمایل به جنس مخالف دارد ولی اگر به خدا ایمان داشته باشد از آن جلوگیری میکند تا به گناه مرتکب نشه تا به سعادت الهی برسد و خوب و خوشحال و پاک از این دنیا بره. امید وارم من تونسته باشم شما دوستان رو نهی کرده باشم اگر سوالی دارید یا جوابی دارید بنویسید .ممنون

    2. دیوث !!! کوکصش !! پدرسگ!!!!! اینو تو مغز کوچیکت فرو کن !!!! همجنسگرایی هیج فرقی با همجنسبازی نداره !!! و هردوتاشم کناهه

  127. محقق ارتباطات جهانی

    برای تعریف همجنسگرایان نیاز به نوشتن انشاء نسیت. از آنجایی که معمول نویسنده ها تحصیلات ندارند و مباحث با هم مخلوط می‌کنند و خواننده بدون اطلاعات تخصصی همان مطلب و مفهوم از مطلب کپی و به دیگران ارسال میکند. یک همجنسگرا به هیچ عنوان نمیتونه وجود یک جنس مخالف تحمل کنه، اگر دختر یا پسری دیدید که بر خلاف جنس موافق رابطه برقرار کرد همجنسگرا نیست. گروه bts بیشتر موارد شخصی فیلتر است بنابر دلایل امنیتی که مربوط به صلح یا هرج و مرج.
    لطفاً تقاضا میکنم در مواردی که هیچ اطلاعی ندارید دخالت بی مورد نکنید. آنها همجنسگرا نیستند و تبلیغات و مسابقه ها و چالش ها رابطه ای با ترویج همجنسگرایان ندارد.

  128. یه روزی تقاص اینکاراتون رو میدین .
    تهمت
    دروغگویی
    هیچ ربطی نداره
    خود مردم کره فرهنگشون شبیه فرهنگ ماست و از همجنسگرایی فاصله میگیرن
    شما نمیتونین درک کنین اونا فقط یه دوستن هیچ ربطی به ما نداره این ذهن تنگ شماست که نمیتونه این رو ببینه
    ما اونارو به خاطر برو روشون دوست نداریم به خاطر امیدی و عشقی که بهمون میدن
    به علاقی ای که به فناشون دارن و عشق بهشون میورزن
    به خاطر امیدی که اونا به زندگی دادن توی این کشوری که ما زندگی میکنیم
    بهتره به جای اینکه به کیپاپ و اینجور چیزا گیر بدین برین فسادی که توی کشورتون درحال انجام فکر کنید اونا همجنسگران نه چیزی
    شمایین که قدرت تشخیص دوستیو همجنسگرا بودن رو نمیدونین امیدوارم روزی به اشتبهای که مرتکب شدین پی ببرین ۱۹۰ میلیون ادم دروغگو هستن و فقط شما درست میگین
    اگر در سایت های خارجی هم ببینین خیلی از کسایی که همجنسگرا هستن همجنسگرایی کیپاپ رو رد میکننو میگن که اونا همچین ادمایی نیستن

  129. خب ببین عزیزم شما اومدین این مطالبی رو که گذاشتی یه درصد قبلش فک کردی ک چقد کی پاپرا بیشتر از شما بی شعوران؟!! نه قطعا نه…و اینکه اومدی میگی هم جنسگرایی ی بیماریه؟ البته من بگما انقد چرت و پرت بود مقاله که فقط دو خطشو خوندم…اون شمایی که بیماری و اینکه کی پاپ اونجوری که مردم ایران میگن نیس من خودم ۹ ساله که کی پاپرم و اینکه قطعا این زمان خیلی برام با ارزش بوده میتونم با شجاعت بگم حتی کی پاپ گرایشمو عوض کرده و از این بابت خوشحالم الان فک نکنین لزبینم نه من بایی ام ولی حتی کی پاپ باعث شد جدا از گرایش من به آلات موسیقی هم به شدت علاقه مند بشم و بتونم راحت گیتار و پیانو بزنم و حتی با دوستام بتونم رقص طراحی کنم…به نظر من شما بهتره از ی فردی ک کی پاپر واقعیه یکم اطلاعات جمع کنی…ما ک این حرفا برامون مهم نیس ولی قطعا خودت اذیت میشی ک این همه آدم بیان بهت توهین کنن پس بهتره مطالبی رو ک گذاشتی هر چی سریع تر پاک کنی…و شما ک میگی اونا همو میبوسن اون بوسیدنا خیلی عادین حتی بچه های کوچولوشونم بزرگترا رو از لب میبوسن منم حتی دختر عممو بوسیدم این دلیل نمیشه که عاشقشم…پس ب نظرم ب جای اینکه این چرت و پرتا رو بنویسی برو ببین اونا چقد مهربونن و چقد به مردم امید میدن…من اعتراف میکنم که تاحالا ۴ بار خودکشی میخواستم بکنم ولی دفعه اخر فقط بخاطر کی پاپ و امیدایی ک اونا بهمون میدادن این کارو نکردم…دختر و پسرم تو کی پاپ برام فرقی نداره…حداقل خیلی بهتر از این پورن استارای عوضی اروپایی و اخوندای احمق ایرانن…و خیلی بهتر از یه سری مردم کثیف ایران مث تو…

    1. هه ، اگه واقعا میخواستی خودکشی کنی ، الان مرده بودی ، لابد اون موقع تو فکر خودشکی بودی ولی تخم نداشتی خودکشی کنی

  130. آقا چرا همتون گیر دادید به کیپاپ چرا هااااا
    فقط دارید سطح شعور نسبتا نداشتتونو به رخ میکشید؛اصن تبلیغ کنن به شما چه،ای کاش بفهمید کیپاپ ربطی به این چیزا نداره ای کاش…..
    برید آخوندهای خودتونو جم کنید که میگن امام حسین و…تاس بازی میکنن و بعدشم میزنن زیر حرفشونو غیب میشن مردم تاکی قناعت کنن!یاع یاع یاع

    1. سلام به همه طرفداران پاپ کره ای
      این مقاله نمیگه که کی پاپرها همجنسگرا هستند! متوجه نشدید! بلکه میگه رفتارشان تبلیغ کننده همجنس گرایی ست. یعنی رفتارهای محبت امیز افراطی روی صحنه اجرا یا مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی که به طور معمول از مردم سر نمیزنه. شما فقط اینها رو میبینید نه همه مردم عادی اون کشور رو. خود این ستاره ها همجنس باز نیستند! ممکنه ولی آگاهانه یا نااگاهانه سیاستهای عادی سازی رو برای مردشون اجرا میکنند. خیال نکنید که همه ایده برنامه ها، ترانه ها و کلیپ ها فقط از خود این ستاره هاست. مساله اسپانسر هاو حامیان مالی و… را دست کم نگیرید.
      شبیه رفتار هم باشی و ازدواج سفید که در فیلمها و رمانهای غربی رایج است طوری که ما این رفتارها رو جزو فرهنگ شان و امری عادی تلقی میکنیم. بعد با همان داستانها و شخصیتها همذات پنداری میکنیم وحتی دل میسوزانیم و بهشان حق میدهیم!! این خطر است!

  131. ایشالا روزی میرسه ک شما بفهمی کیپاپ ربطی ب همجنس گرایی نداره😔
    اگه به بوسیدن و نوازش کردنه که ماکان بند الان یه همجنسگرای نمونس! نمیدونم چرا اونارو نمیبینین و گیر دادین به کیپاپ!
    من الان ۲۲ سالمه و خوب میدونم چه چیزی گوش کنم و از چه کسایی طرفداری کنم.
    پس لطفا سرتون تو کار خودتون باشه و مقاله شر و ور درست نکنین. با تشکر😔💐

  132. من یه سوال دارم چرا همه اش هیت میدین؟
    اخه چجوری باید بهتون گفت که خیلی طرز فکرتون عقب مونده است؟
    واقعا متوجه شهرت زیاد کی پاپ در کل جهان نشدین؟باید بگم بی تی اس و گروه های کیپاپ همیشه کسایی بودن که باعث شدن خود واقعیمون رو پیدا کنیم..من خیلی خوشحالم که با گروه های کیپاپ آشنا شدم حالا هرچقد دوست دارین از گروه های کیپاپ بد بگین مهم اینه با این حرف های مسخره هیچی عوض نمیشه

    1. یه روزی خواهی فهمید ک کیپاپ ربطی ب همجنس گرایی نداره😔
      و اینکه اگه اینطوره ماکان بند هزار بار همو از لب بوسیدن پس اونام همجنس گران عاخی😔
      من الان ۲۲ سالمه در اون حدی بزرگ شدم ک بدونم چی گوش بدم و طرفدار کی باشم.
      پس لطفا بدون اینکه مسئله ای رو دربارش بدونین حرفی نزنین.
      با تشکر😔💐

  133. من یه سوال دارم چرا همه اش هیت میدین؟
    اخه چجوری باید بهتون گفت که خیلی طرز فکرتون عقب مونده است؟
    واقعا متوجه شهرت زیاد کی پاپ در کل جهان نشدین؟باید بگم بی تی اس و گروه های کیپاپ همیشه کسایی بودن که باعث شدن خود واقعیمون رو پیدا کنیم..من خیلی خوشحالم که با گروه های کیپاپ آشنا شدم حالا هرچقد دوست دارین از گروه های کیپاپ بد بگین مهم اینه با این حرف های مسخره هیچی عوض نمیشه

    1. این چرت و مرتا چیه نوشتینننن؟
      بیشورای عن جنسیت زده اینا چیه نوشتی🖕🖕
      کم گوه کیپاپ و بخورین
      کم زر بزن
      چرا عکس اکسورو گذاشتین کثافتای عن

  134. اگه اونا کام اوت کردن بیا بشین پا ممبر زر بزن چه ربطی داره اخه مگه تو روانشناس یا حتی محققی که نشستی دروغ دراوردی؟

  135. فروید رو تو زمینه ی بی خدایی و یا تکامال انسان قبول دارن(تفکر ضد دینی) اما تو نساله ی به این مهمی ک قسمت خیلی اعظم جامعه ی نوین مارو داره تشکیل میده مثل هم جنس گرایی رو رد کرده و انحراف و کم بود خوانده رو رد میکنن … (منحرف ها متحرف میشن اغلب به خواست خودشون)

    1. تو فقط یک ساعت در مورد هم جنسگرایی توضیح دادی هیچ مدرکی بر همجنس گرا بودن گروه های کیپاپ نداری مگه اعضای گروه اکسو کام اوت کردن که عکسشون اینجا زدی تر و خدا برو یک خورده تحقیق کن نصف این کاپل هایی که فن ها می سازن الکی و همه زاده مغز کثیفشون

  136. آخه چرا اینقدر به ما گیر میدین آخه به شما چه چرا هی میگین آیدل های کیپاپ همجنس باز هستن لطفا اینقدر گیر ندین هرکی یه سلیقه ای داره بعدشم اونا همجنس باز نیستن آدم اگه دین نداشته باشه میشه گناه کار میشه همجنس باز حرف مفت نزن لطفا
    آخه به تو چه تو چکار داری به ما آخرین بارته بهشون میگی همجنس باز 😠
    اونا اصلا همجنس باز نیستن اول برو تحقیق کن بعدا بیا حرف بزن اینقدر به ما گیر ندین اونا چه گناهی کردن دلشون خواست که معروف شن بعد شما میگم همجنس باز خدا ازتون نگذره آمیدوارم بمیرین واقعا که براتون متاسفم واقعا دیگه چی بگم اگه
    الان هم میری اینو پاک میکنی فهمیدی
    #آیدل های_ کیپاپ _همجنس باز_ نیستن

    1. ببخشید کل دنیا فهمیدن که دارن همجنسگرایی رو تبلیغ میکنن بعدش شما میگی برو تحقیق کن با اینکه اظهر من الشمسه ولی همه ی ما تحقیق کردیم بیخودی نمگیم و آدمایی هم نیستیم که به هر کسی بگیم همجنس گرا یا شیطان پرست و امثالهم .اینم بدون وقتی گناهی علنی میشه دیگه به همه ربط داره حالا تو خونشه با خودشه خبرش درز نکره خب از کجا بفهمیم که بگیم تو همجنس بازی؟ این بزرگواری که این مطلب رو نوشتن (دستشونم درد نکنه)خیرخواه منو شما هستن ن فضول .. اگر قرآن میخونی اینو باید بدونی که امر به معروف تا تجسس و فضولی زمین تا آسمون فرقشه

  137. اونایی که میگن چه ربطی داره به شما باید بگم این کارا باعث میشه فرزندآوری کم بشهو جنعیت کشور کم بشه که خیلی بده

    1. تحقیق کرده اول بفهم ک ی واکسنایی اومده ک دیگه همجنسگرا هاهم میتونن بچه دار بشن و اگه واکسن هم نگرفتن رحم اجاره ای یا پرورشگاه چیه؟

  138. واقعااا با این همه کامنته شرو ور چکار کنم؟مرسی که نوشتی خیلی خوب بود دقیق بود و فک میکنم واقعی بود!من خودم بعضی وقتا یه چیزاییو میبینم میگم این کاملا مشخصه ک یه حرکت عاشقانست بعد میگن دوستن و صمیمین و فامیلن و باید بگم خیلییی غرق شدید مثه خودم وما من فاصله میگیرم چون نمیخوام به انحراف کشیده شم ایا تعقل نمیکنید؟

  139. این حرفی که تو میزنی دوتا بحث جداس من با هیچ دینی کار ندارم ولی گرایش آدم یک چیز شخصیه و چه دلیلی داره دیگران او رو بخاطرش قضاوت کنن!؟!؟!؟مگه این گرایش به کسی آسیب میزنه؟؟ کسی رو اذیت میکنه؟؟؟؟
    بعدم در مورد کیپاپ اولا که هیچ گروهی نیست که به کام اوت کرده باشه پس نمیشه از دور قضاوتشون کنی!!! اونم تو که نه مال اونجایی نه چیزی از فرهنگ اونا میدونی!!! بعدم حتی اگه باشن هم مگه جرئت دارن از ترس آدمای حسود و هیترایی مثل شما کام اوت کنن؟؟!! چه ترویجی؟ چ کشکی؟؟!!!!!

    1. بله تاثیر تدریجی می‌زاره . من به شخصه قضاوت نمیکنم این متن هم قضاوت نکرد فقط عاقبت و دیدگاه ها رو گفت و قشنگ هم گفت . همون جور که گاها سخته برامون نگاه نکنیم کارهایی که اونا میکنن خیلی کم کم تاثیرشو تو ما هم میزاره

    2. این گرایش بعد یه مدت باعث میشه جمعیت یک کشور بیاد پایین چون دیگه فرزندی به وجود نمیاد

  140. برو‌خدا‌شفات‌بده‌روانی‌خاک‌تو‌سرت‌چون‌حسودی‌میکنی‌اینارو‌نوشتی‌واقعا‌که😒🤣

  141. همین دیگه!!!
    چن تا عکس که کنار همدیگنو گزاشتین گفتین همجنسبازن:////شفااااااا
    فک کنم اونی که اینو نوشته تازه داره میره دانشگاه:////
    برو برادر من!برو یکم تحقیق کن!همینجوری الکی تایپ نکن.اونا اگه همجنس باز بودن الان تو کیپاپ هم نبودن://
    بای

    1. راست میگی هر کی شک داره بره فیلم ذائقه شخصی رو ببینه می‌فهمه کسی تو کشوره کره جنوبی اگه همجنس باز باشه چقدر از دوری میکنن یا تحقیرش میکنن
      پس اگه اینجوری الان نباید نه بی تی اسی در کار باشه نه اسکویی پس حرف بیخود نزنید

  142. خب این همه چیز نوشتی برا اینکه بگی اونا گین؟
    این طور نیست رابطه اونا صرفا یه رابطه دوستانه محکمه
    اونا مثله اعضای یک خونواده با هم رفتار میکنن .
    میدونی مثه چیه؟ مث این میمونه بقیه ب تو گی میگن چون با دوست صمیمیت خیلی جوری و در آغوشش میگیری فقط از روی دوست داشتن و محبت این دلیل میشه بر گی بودنت؟
    لطفا مردم رو قضاوت نکنین ایدولا هم مث ما انسانن چون حالا آدم معروفین دلیل نمیشه بهشون چرت و پرت بگین!!

  143. عاغ من خاهرمو بوس میکنم پس عاشقشم😐😂
    چرند گفتی بیب کجاس همجنس گراییه باش شما همجنگرا ببین ولی من یه رابطه دوستانه قوی میبینم
    و یه چیز دگ اگ ت میبینی دو نفرو باهم شیپ میکنن ینی اونا واقعن عاشق همن؟ اینا ساخته دست فناس
    برای ما کیپاپ ینی زندگی پس مسخره بازیای فنایی مث من دلیل بر حقیقت داشتن چیزی نیس
    خب ما یسری ایدلا رو داریم ک قرار میذاشتن مثلن کای و جنی!
    وقتی اینا رو مینویسی معلومه خانوادت درست بزرگت نکردن بهت یاد ندادن الکی قضاوت نکنی
    بنظرت چرا آیدلا خودکشی میکنن؟ درسته به خاطر قضاوتای الکی😐🐾

  144. تا تهشو بخون وقت گذاشتم نوشتم:)
    اینجا وقشته که ارمیا پشت رفقاشون اکسوالا و کلا زندگیشون کی پاپ در بیان:)
    قوم لوط همجنس باز بوده و سر اون احادیثی و سوره ای از قران کریم درباره ی همجنس بازی نازل و گفته شده
    و من خودم بشدت مخالف همجنس بازی هستم…همونطور ک مخالف دختر بازی اقایون و هرزه بودن خانم ها هستم!!
    حالا همجنسگرایی یک بحث جدا داره!
    شما به من بگو ک آیا کسی ک مادرزاد کوره…چون داره با کور بودنش کنار میاد و راهی برای بینا شدن نداره و در نتیجه اونجوری با تاریکی زندگی میکنه گناهی انجام داده؟
    اونی ک ناشنوا هستش و حکم و هدف و زندگی ای مثل مثال بالا داره…گناهی انجام داده؟
    ایا خدا حکم کرده ک هرکی کوره و کره و لاله…گناهکاره و جاش تو جهنمه؟
    واضحا خیر!!!!!!
    گرایش انسان هم سلامت روحیه اونه و مثل سلامت جسمیشه
    دست خودش نیست ؛ گرایش چیزیه ک خود ب خود در انسان به حکمت خداوند به وجود میاد
    بیماری نیست…تنها نوعی گرایشه…اونی ک همجنسگراست فرق داره با همجنسباز…همجنس بازی صد در صد غلطه
    ولی گرایش به همجنس نه!
    کسی ک در وجودش گرایش خاص داره دست خودش نیست و با رفتن پیش روان پزشک حل نمیشه
    ینی خدا در وجودش گناهکاری رو گذاشته؟ ک یا مجبوره امر خدا به زاد و ولد رو نادیده بگیره..یا گناه کنه
    خدا کسی رو مجبور به گناه کردن میکنه؟ پس این خدا مهربان ترین مهربانان نیست! این خدا ظالمه!!!!!
    و ما همه قبول داریم ک خدا مهربانه
    پس در نتیجه همجنسگرایی گناه نیست چون خدا ظالم نیست!!!
    همجنسگرایی فقط نوعی گرایشه…
    خانواده ی ال جی بی تی بزرگترین خانواده ی جهانه… پس اگر از اونها نیستی..بهش احترام بذار چون گرایششون گناه نیست!!

    این درباره ی خود همجنسگرایی

    و حالا گروه های کی پاپ…هیچ کاپل خاصی کام اوت نکرده و صرفا کاپل ها حاصل شیپ کردن های ما فن ها هستن
    و درباره ی تبلیغ همجنسگرایی…اونا تبلیغ نمیکنن…ولی شما فک میکنی میکنن؟ خب اصلا خوب میکنن!
    چون باید چشم کور شما خودپرست ها باز شه
    اگر خودت گی یا لزبین یا بایسکشوال و اسشکوال و ترنس و…. بودی..بازم میومدی بگی بدی؟؟؟؟؟؟؟
    خودپرست!!!!
    واقعا متاسفم برای فکربسته ی شما!!
    بنده سه سال وقتمو صرف فهموندن این چیزها به مردم کردم..کو گوش شنوا؟؟؟
    میتونی مقاله های زیادی رو در رابطه با اثبات حرف های من بخونین!!

  145. هستن ک هستن،مگح گناهه؟برین قشنگ عین آدم تحقیق کنید،اون چیزی ک گناهه همجنس بازیه،درست مثل دختر بازی پسرای خودمون،اما اینکه ی نفر از یکی خوشش بیاد،کار بدیح؟حالا چ جنس مخالفش باشح چ نباشح؟ا

    1. خیلی حرفای چرتی بود
      میشه بس کنین .من ننیفهمتون مگه همجنس گرایی جرمه آخه .بعد کی گفته اون همجنس بازن .دوستیشون قویه
      راستی دیروز من دوستمو بوسیدم پس منم همجنس بازم؟؟؟؟؟لطفا تمومش کنید

    2. همین که از روی تعصب و طرفداری، انحراف رو تایید میکنی خب برای تو وامثال تو خطرناکه.
      هستن که هستن؟! خب داعشی ها هم هستن که هستن چرا همه دنیا باهاشون مخالن؟!
      منطقی حرف بزن!

    3. احسنتم همجنسگرایی بیماری نیست دوما احساس می کنم ادمین سایت خیلی گوه می خوره

    1. کثافت عوضی مریض
      ب چ حقی اینجوری بهشون توهین میکنی
      مریض خودتی و هفت جد و آبادت ک باعث شدن توعه کثافت بیای رو زمین
      روانپریش جنده

  146. خب دوست عزیز
    وقتی طرف لزه یا گیه
    اولن ک ب هیچ کس مربوط نیس
    دویومن ک عاقا برادر خواهر این بشر هیچ حسی نسبت ب جنس مخالفش نداره
    دست خودش ک نی
    لطفا ب زندگی دیگران کاری نداشته باشید
    امضا: یک لز😐

    1. جنسیت یه فرد هیچ ربطی به تو یا من نداره چون اونا انتخاب نکردن که گی لزبین یا حتی بایسکشوال باشن همونطور که تو انتخواب نکردی یه استریت باشی

    2. چققق هقققق حرف هققق باید حرفتو طلا گرف

      دقیقا حرف دل منو زدی

  147. چقدر خوب میش ب جای قضاوت کردن اول یکم تحقیق کنید
    من ی فن دو اتیشه اکسو ام و تا جایی ک توان داشته باشم ازشون حمایت میکنم چون ناخواسته خیلی چیزارو بهم یاد دادن
    زمانی ک چن ازدواج کرده و الان بچه داره هیچ جایی واسه این چرندیات شما باقی نمیمونه
    پس بهتره بزنید ب چاک و دیه همچین حرفی راجب اکسو نزنید
    فندوم اکسوال اونقد قوی هس ک پشت پسرا در بیاد
    اومدم ب نمایندگی از تمام اکسوال ها و بقیه فندومای جهان اعلام کنم این چیزا نمیتونه ما رو از پا در بیاره

    EXO_L 사랑하자

  148. سلام گه نخور🙂😀
    یعنی هرکی اون یکیو بغل کرد گیه؟
    اصن بلفرز که هس
    (به تو چه)
    توروخدا سرتو کن تو خدت😑
    #سرمون_تو_کون_خدمون_باشه

    1. لطفاً کمتر حرف مفت بزن وقتی سایتت رو دیدم خیلی ناراحت شدم اکسو اصلا هم گی نیست اول برو و چندتا از برنامه ها و موزیک ویدئو هاشون رو نگاه کن بعد حرف بزن

    2. یه استریت عاقل

      اونوقت تو تلویزون ایران لب همم ببوسن باور کن برادرن… گی یا لزبین بودن ربطی ب شرایطی ک توشی نداره…. هیچکس تحت تاثیر چیزی گی یا لزبین نمیشه… این ی چیز مادر زادیه… وقتی سواد نداری همه چیو ربط نده ب بقیه کشورا احمق… عاره ایران خوبه بقیه خرابش کردن…. ریدم تو اون مغزاتون ک بجای عقل توش گهه(مخاطب اون اصکل بی سوادیه ک متن سایتو نوشته)

  149. به شما چه اسکلا برید بمیرید الاغ های نفهم اصلا من دوست دارم همجنسگرایی کنم به شما چه یه مش عن دور هم جمع شدن چرت میگن

  150. چنتا کسخل این چیزا رو چرا مینویسید یعنی هر کی رفیق داره هم جنسگرا هستن چه کسخلایی بخدا یعنی دیگه دوست نداشته باشیم

  151. خیلی عذر می خوام،
    اونا گی نیستن و اینکه …. اگر هم باشن به شنا مربوط نیس😐
    زندگی خودشونه،به شما ربطی نداره، مگه مشکلات اونا به زندگی شما دشوار وارد می کنه که هعی هیت میدید.لازم‌نیس دخالت کنید

    لطفا سرتون تو کار خودتون باشه 😐👐🏻
    ما از کیپاپ خیلی چیزا یاد گرفتیم ،وقتی که نیاز به یه نقر داشتیم ،اهنگوش میدادیم .
    همش بهمون میگید مسخره بازی و فلان یه بار هم نشده که بگید
    خوشحالم که اکسو یا … باعث لبخند تو میشن .
    به نظرم اونایی که کیپاپر واقعی هستن هیچ وقت کیپاپ رو ترک نمی کنن
    و کسایی که با یه هیت باور می کنن کیپاپر نیستن .
    #سرتون_ تو _کار _خودتون_ باشه

    1. اعضای اکسو و بعضی گروهای دیگه با اینکع خودشون مردن اومدن در حق اینا لطف کنن و فمینیسم رو جا بندازن و برابری زن و مرد هدفشونه، ولی شما شایعه میسازید واسشون~ براتون متاسفم 🙂 تمام این کارا اگ یذره مطالعه کنید دربارشون میفهمید که برای برابری زن و مرده و نشانه های همجنسگرایی نیست :

    2. به نظرم من باید هشتگ آخرشو می نوشتی
      #سرتون _ تو _ کص _خودتون _ باشه_ کصخلا

    3. گلم ایشون میگن اگاه باشید
      در کل منظورش عوض اینکه بمیرم برات جیمین و رزی ……
      اینا دارن بتبلیغ هم جنس بازی رو یاد میدن
      یکی از ارمیا به سردارم توهین کرده ببخشیدا اخه بدبخت اگه اون نبود تو ام نبودی عشق جانتو ببینی 😑😑😑😏
      یکی به من سردار چه قدر فالوور داره ۲m 3m 20 m 30m40m….. سردارو نصف دنیا دوست حالا تو برو بگو بلک پینک 😶😑 من خودم اکسوالم ولی اگه اینجوریه نخواستیم عمو
      مامانمم گفت کره ای ها ….. من گوش ندادم چقد احمقم 😐
      و درضمن کسی که این مطلب رو نوشته تو اصن معنی هم جنس باازی و اینا رو گفتی ادامش کو گلم😂

  152. می دونید چیه ما تا الان چیزایی که از اونا یاد گرفتیم خوب بوده و وقتی که شماها به فکر ما نوجونا نبودید ما از اونا امید می گرفتیم
    شیومین مهربون بودن رو یادم داد
    کیونگسو اعتماد کردن رو یادم داد
    یشینگ سخت تلاش کردن رو یادم
    چانیول امید به زندگی
    اینا از نظر شما تبلیغ همجنسگرایی؟؟
    اگه اینا از نظر شما بده خب یه چیز بهتر برامون بسازید که جذبش بشیم

    1. متاسفم واسه کشورمون که باعث شده الگو ما های ما فرهنگ دیگه مردمه دیگه شده (( قصد توهین به هیچ گروهی ندارم ))

  153. حرف شما صحیح..ولی چرا همجنسگرایی رو قاطی کیپاپ کردی؟

    یچیز دیگه من همجنسگرا نیستم..اگه کامنت هارو خونده باشین میبینین ک واقعا همجنسگرایی ی بیماری کثیف و روانیه..اینو میشه از فحشایی ک همجنسگراهای عزیز میدن مشاهده کنین..
    طبیعت زن و مرد رو تکمیل کننده ی هم قرار داده..مرد با قدرتش زن رو حمایت میکنه و زن با ظرافتش ب مرد ارامش میده..زندگی و عشق رو زن و مرد کنار همدیگه تجربه میکنن…اخه وقتی همچین میکس زیبایی از پیوند زن و مرد وجود داره چرا خودتونو کصخل میکنین میچسبین ب الت پلاسیده همجنس خودتون؟

    اوسکولا اگه همین پیوند زیبا نبود شما کصخلا اینجا نبودین ک ب زن و مرد هیت بدین….همون بهتره ک نسل شما بی ارزشا از بین بره..ب همجنسگراییتون ادامه بدین تا ما از وجود ننگ شما خلاص شیم …بابت مقاله زیبات ممنونم..بوس

    1. دمت گرم خیلی خوشم اومد از حرفات…(همجنس باز )ها نمیدونم واقن هیچ تحقیقی هم ندارم و دوست ندارم هم داشته باشم….ولی هیچی به ضرافتیه معاشغه زن و مرد نمیشه……..یه روز همین لزبین ها و گی ها به خودشون میان و میبینن الان ۳۰یا۴۰ سالشونه و کسی ندارن که عصای دستش باشه …اصن لز ها و گی ها خدا همچین چیزیو اصن گناه دونسته…میدونین چه گناهه بزرگیه …امیدوارم سر عقل بیاین…براتون دعا میکنم چون اینا کاره شیطانه😔

  154. حرف شما صحیح..ولی چرا همجنسگرایی رو قاطی کیپاپ کردی؟

    یچیز دیگه من همجنسگرا نیستم..اگه کامنت هارو خونده باشین میبینین ک واقعا همجنسگرایی ی بیماری کثیف و روانیه..اینو میشه از فحشایی ک همجنسگراهای عزیز میدن مشاهده کنین..
    طبیعت زن و مرد رو تکمیل کننده ی هم قرار داده..مرد با قدرتش زن رو حمایت میکنه و زن با ظرافتش ب مرد ارامش میده..زندگی و عشق رو زن و مرد کنار همدیگه تجربه میکنن…اخه وقتی همچین میکس زیبایی از پیوند زن و مرد وجود داره چرا خودتونو کصخل میکنین میچسبین ب الت پلاسیده همجنس خودتون؟

    اوسکولا اگه همین پیوند زیبا نبود شما کصخلا اینجا نبودین ک ب زن و مرد هیت بدین….همون بهتره ک نسل شما بی ارزشا از بین بره..ب همجنسگراییتون ادامه بدین تا ما از وجود ننگ شما خلاص شیم …بابت مقاله زیبات ممنونم..بوس

    1. واقعا برات متاسفم کلت رو کردی تو کون دیگران درم نمیاری
      آقا بیا بیرون هوا خوبه
      ول کن کون مردمو
      بی خاصیت
      تازه کدوم خر بی پدر مادری به تو گفته افراد کیپاپ گین؟؟
      برو بمیر
      بی تربیت
      عکس
      اکسو
      رو
      برداررررررر

  155. واقعا متاسفم برای امسالی مثل شماها که همجنس‌گرایی رو بیماری میدونن و ذهنشون انقدررررررر مریضه که نمیتونه همچین چیزی هوایی رو درک کنه و انقد گستاخ شدین که به خودتون اجازه میدین به یه جامعه توهین کنین اگر تو جامعه کی پاپ همجنسگرا هست به ما یا شما ربطی ندارع و اتفاقا باید حمایتشون کنیم چون عشق اونا پاک تر از هر عشقیه و آره اون فن گرل هوایی که گفتی حمایت میکنن چون درک و شعور دارن و مطمعن باش مریض هموفوبیک هوایی مثل تو هستن که به خودشون جرعت میدن به همجنس‌گرایی توهین کنن
    الان تو دنیای امروز همجنس‌گرایی یک چیز عادی محسوب میشه و هیچکس حق توهین بهش رو نداره
    تو که اومدی عکس اعضای کیپاپ رو گذاشتی و سعی کردی بهشون هیت بدی این رو بدون که اعضا هر جوری که باشند من و امثال من حمایتشون میکنیم و نمیزاریم امثال تو به خودشون جرعت قضاوت کردن بدن ما ازشون حمایت میکنیم چه گی باشن چه لزبین باشن چه استریت باشن و چه بایسکشوال و تویی که مثلا تحقیق کردی بهتره بدونی که این قضیه کاملا ثابت شدست و نیازی به تأیید تو نیست پس بهتر اضافه حرف نزنی

    1. هه…باوا شما اوروپایی…ولی یه چیز بگم…هه،شرمنده اخلاق ورزشیت داداش…ولی من حالم از هرچی لزبین و کی هست بهم میخوره…کاشکی یه روزی بفهمن که همه ی اینا یه تلقین سادست……
      آره من اینو میگم..منی که هیچکس حتی سعی نمیکنه به حرفام گوش بده…اینا همش یه تلقینه….من تا مرز گریه هم برای لز ها و گی ها رفتم ولی نزاشتم اشکام بریزه…چون چرا من مثله اونا نشدم…چون کنترل دارم رو خودمو اعمالم…پس بیخیال این حرف های حال بهم زن بشین…

    2. اسکول اولا که دخالت نیست و حرف روانشناسا و تحقیقات انجام شده رو نشون داده دومن مثل اینکه واقعیت تلخه اینکه هوس بازین و هیچ فرقی با بقیه ندارین و احتمالا چون نمیتونین با جنسیت خودتون زندگی لذت بخشی داشته باشین خودتونو یجور دیگه جا میزنین

    3. حصله بحث باهات ندارم چون شماها ن علم رو قبول دارین ک ب ضررتونه و ن دینو چون دست و پاتونو بد میبندع:|
      در نتیجه تنها جیزی ک خاسم بگم اینه ک داداچ هرچیزی ک عادی بشه حل نشده!😆
      اگه تو یه جامعه قتل عادیه درنتیجه قضیه جرم بودن این قتل حل شدا وعوارضی نداره؟!🙃
      کمتر چرت بگیم!😉
      همه چیزای خراب و غیرعادی اول باید عادی سازی بشه تا یسری سبک مغز بدلیل انجامش توسط اکثریت اونو توجیح کنن! (نمونش خدتون)😇😂
      باعی👐🏻

    4. تو رو خدا انقدر حرفای الکی نزنید کدوم عشق پاک کدوم علاقه بابا خودتا چرا زدید با کوچه بقلی…هم جمس گرایییی انحرافهههه چه خوشتون بیاد چه نه اینا هزاران مقاله وکارشناس حارجی تایید میکنند یه کم مطالعه کنید بد نیستاااا بخدااا

  156. خاک تو سرت
    اصلا معلومه تو هیتری چقدر بدبختی که کم اوردی مجبوری به اینجور چیزای الکی فکر کنی واقعا برات متاسفم احساس میکنم نیاز به یه روانشناس داری

  157. خجالت بکش ایرامیا خیلی زحمت میکشن که آیدول بشن
    الان یه ایرانی هست با اسم jihoo
    داره دبیو می کنه بی شعور
    اونا رو بی آبرو نکن
    چقدر احمقی

  158. چرا ما که می خوایم همچین شغلی داشته بتشیم منصرف می کنی
    یعنی می خولی بگی ما تبلیغ همجنسگرایی می کنیم
    واقعا برات متاسفم

  159. کاش یادبگیریم هر تفکری رو نباید به زور تو سر بقیه کنیم و نخوایم که بگیم فقط حرف من درسته شما اعتقادت اینه ؟ اوک برا خودت نگه دار مگه من میام تو رو مجبورت کنم که مثل من فکر کنی ؟ ن ب هیچ وجه بعد شما که ادعا میکنی باید برات بگم که ما ادما خودمون انتخاب میکنیم که عاشق چه کسی بشیم ؟ چه دگر جنس گرا چه هم جنس گرا چه دو جنس گرا خودشون انتخاب نمیکنن که از این لحاض چه جنسی چه عاطفی جذب چه کسی بشن حتی خود شما ممکن بود جذب یه هم جنس خودت بشی ولی خب این تو وجودت نیس
    اونی که بیماره شمایی نه باقی بعد این موضوع و تفکر غلط شما هیچ ربطی به کیپاپ نداره متاسفم برای شما و امثال شما که شدید عاقل های این مملکت ب خاطر امثال شماهاست که زندگیا این جوریه

    1. دمت گرم خیلی خوشم اومد از حرفات…(همجنس باز )ها نمیدونم واقن هیچ تحقیقی هم ندارم و دوست ندارم هم داشته باشم….ولی هیچی به ضرافتیه معاشغه زن و مرد نمیشه……..یه روز همین لزبین ها و گی ها به خودشون میان و میبینن الان ۳۰یا۴۰ سالشونه و کسی ندارن که عصای دستش باشه …اصن لز ها و گی ها خدا همچین چیزیو اصن گناه دونسته…میدونین چه گناهه بزرگیه …امیدوارم سر عقل بیاین…براتون دعا میکنم چون اینا کاره شیطانه😔

  160. زاااارت/: فک کردین با این حرفا کیپاپ و کیپاپرارو پایین میکشی؟/: کور خوندی حاجی ما خیلی بالا تر از اینیم ک بخوای بهمون از این چرندیات گوز گوز کنی و انتظار اینکه مارو پایین بکشی رو داشته باشی/: و همجنسگرا بودن کسی ب هیچ ادم کیری ای مث تو ک اومدی این چرتا رو گوز گوز کردی نداره/: اگه با کیپاپ و کیپاپرا و کره مشکل داره گامشو نمیخواد نظر تخمیتو بدی:/ کام آن بچ کام دان. اینقدر خودتو جر نده نمیتونی کیپاپ رو بکشی پایین:/

    1. رفتاراتون نشون میده زیاد سوختین… خب اگع حق میگید عین عادم دلیل و کتاب علمی معرفی کنید ب جا فهش دادن والا ما خدمونو جر میدیم دانشمند رو میکنیم میگیم علم میگه هیچ ربطیع ب این داستانا ندارع و یه گرایش انتخابی و یه تلقینه اما کو گوش شنوا…. :))))

    2. گلم ایشون میگن اگاه باشید
      در کل منظورش عوض اینکه بمیرم برات جیمین و رزی ……
      اینا دارن بتبلیغ هم جنس بازی رو یاد میدن
      یکی از ارمیا به سردارم توهین کرده ببخشیدا اخه بدبخت اگه اون نبود تو ام نبودی عشق جانتو ببینی 😑😑😑😏
      یکی به من سردار چه قدر فالوور داره ۲m 3m 20 m 30m40m….. سردارو نصف دنیا دوست حالا تو برو بگو بلک پینک 😶😑 من خودم اکسوالم ولی اگه اینجوریه نخواستیم عمو
      مامانمم گفت کره ای ها ….. من گوش ندادم چقد احمقم 😐
      و درضمن کسی که این مطلب رو نوشته تو اصن معنی هم جنس باازی و اینا رو گفتی ادامش کو گلم😂

    3. معلموم شد از بی تی اس و ….. چی یاد گرفتت
      کاش شعور یاد میگرفیتن لااقل
      عوض حمایت از کشور ….خدا چه بلایی سرمون سرتون بیاره
      که تا اخر خودتونو کسایی که دوست دارینو نفرین کنین
      البته امامون امام زمانمون عزیزمون میاد همهی اینا اکسو و بی تی اس و هر گروه دیگه ای رو مسلمون میکنه خدا اون روز ارزومه😢😭

  161. بزار من یه مثال برات بزنم..
    وقتی ۱ تن آب رو یه دفعه روی یه سنگ خالی کنی، هیچ اتفاقی برای سنگ‌ نمیفته
    ولی اگه همون ۱ تن رو آرم آروم روی سنگ بریزی، بالاخره سنگ رو سوراخ میکنه..

    گروه اکسو سال آوریل ۲۰۱۲ دبیوت کرد..
    و تقریبا ۴ ماه و خورده یی دیگه میشه یه گروه ۹ ساله..
    اگه اعضای اکسو از سنگ ساخته شده بودن، بالاخره بعد از ۹ سال، باهم صمیمی میشدن
    ولی اونا از خاک هستن..! و بعد از ۹ سال..
    باهم خیلی صمیمی شدن..
    تو مشکلات…تو مشقت.. باهم بودن.. پشت هم بودن
    و هم رو دوست دارن!
    این چیز عجیبی نیست..
    اونا مثل بردار، دوست و یا هر چیز دیگه یی برای هم باشن..
    نه تو..نه من.. نه هیچ کس دیگه یی حق دخالت نداره

    1. کاملا موافقم اینا به صمیمیت بین اعضا میگن همجنسگرایی

  162. تو چرا زر زر مفت میکنی اخه گوزو تو در حدی نیستی زر زر کنی بدبخت🖕اصلا تو چی کاره ای بدبخت کیری به تو چه تو گوز کدوم کونی اخه بچه کیری

  163. حتما حتما این مقالتون رو پاک کنید چون یک اطلاعات کاملا اشتباهه و شما با گزاشتن این مقاله دارید ثابت میکنید که همه ی اطلاعاتی که میزارید از روی شایعات هست و هیچکدوم حقیقت نداره
    الان کل فن های کیپاپ دارن سایت شمارو بلاک میکنن پس بهتره هرچه زودتر خودتون دست ب کار بشید و مقالتون رو پاک کنید

    1. لطفاً کمتر حرف مفت بزن وقتی سایتت رو دیدم خیلی ناراحت شدم اکسو اصلا هم گی نیست اول برو و چندتا از برنامه ها و موزیک ویدئو هاشون رو نگاه کن بعد حرف بزن

  164. حتما حتما این مقالتون رو پاک کنید چون یک اطلاعات کاملا اشتباهه و شما با گزاشتن این مقاله دارید ثابت میکنید که همه ی اطلاعاتی که میزارید از روی شایعات هست و هیچکدوم حقیقت نداره
    الان کل فن های کیپاپ دارن سایت شمارو بلاک میکنن پس بهتره هرچه زودتر خودتون دست ب کار بشید و مقالتون رو پاک کنید

  165. پیشنهاد میدم مقالتو پاک کنی و هر چیزی که میخوای رو به کیپاپ ربط ندی ،،،خیلی از این نظرات همجنسگرایی که به کیپاپ و آیدول ها ربط میدن افکار خود فن های این گروه هاست.
    در ضمن تا حالا از هیچ منبعی شنیده و دیده نشده که تایید کرده باشن آیدول ها همجنسگرا هستند و اگر هم باشند،این خودش می‌تونه یه سبک زندگی باشه …مثل ازدواج یک زن با یک مرد

  166. دمت گرم کلی خندیدم😂😂
    حالا شما با این همه ادعا و به قول خودت مطالعه،حداقل باس می فهمیدی همجنسگرایی اختلال نیست و گرایشه
    گرایش هم جزئی از فطرت آدمه

  167. حتی اگه گی باشن یا هرچیز دیگه ای من به بایسم به چشم خواننده نگاه میکنم نه الگوی جنسی و … . خیلی عاشق بکهیونم و بهش احترام میزارم حتی اگه بدونم واقعا با پسر رابطه جدی داره.تازه بیشتر هم ساپورتش میکنم 🙈❤

  168. اگه هدف شما نشون دادن مضرات همجنسگراهاست چرا به کیپاپ ربط میدید؟
    چه کسی تایید کرده فلان ایدل پسر با همگروهیش در رابطه اس؟ خود شیپرا هم قبول دارن که ممکنه اینا توهم خودشون باشه و شما به خودتون اجازه دادید ذهنیت مردم رو راجع به کره ایا عوض کنید.
    و نکته ای هم که هست کسی تو فندوم قانون نذاشته اگه وارد فندوم شدی سریع برو چانبک شیپ کن برو فلان فیکشن رو بخون!
    کسی نگفته!!! اینا علاقه ی خودشونه و کسی نگفته اقا بیا فیکشن منو بخون.
    راجع به فن سرویس…اینا خودش سیاست های کمپانیه!
    چطور؟! ^اول میان مومنت میدن بعد یسری میان سرچ میکنن ازدواج فلان فلان. همین سرچ کردن اسم توی سهام کمپانی تاثیر داره ^ پس اگه چیزی نمیدونید چیزی نگید!!!
    این نهایت بی احترامیه.

  169. بهتره این مقاله تو رو کاملا پاک کنی
    صمیمیت اینا هیچ ربطی به همجنسگرای نداره
    الان از اینایی که عکس گذاشتی یکی ازدواج کرده و بچه داره😂 و این روند ادامه پیدا میکنه پس چهره کیپاپ و کیپاپرا رو خراب نکن

  170. واقعا که وقتی دیدم واقعا ناراحت شدم .
    شماها با این رفتار زشت و زننده تون باعث میشد خجالت بکشم که با شما هم وطن هستم . اولا اصلا درست نیست علایق دیگران رو مسخره کنید دوما اگه اونا گی باشن یا لز به شما چه ؟ به من چه ؟ به شما که چه میلیون ها کیلومتر اون ور تر داره چیکار میکنه ؟اون زندگی خودشه و واقعا ربطی به ما که طرفدار هستیم نداره ! سوما شما اگه خوشت نمیاد و دویت نداری نرو ، نبین !
    الان خوبت شد فحش خوردی ؟!
    واقعا که .
    بازم میگم نه به عنوان یه طرفدار ، بلکه بی طرف میگم
    شماها با این رفتار زشت و زننده تون باعث میشد خجالت بکشم که با شما هم وطن هستم .
    درسته دوست ندارید ولی اینجوری توهین نکنید

  171. خاااک کنن تو سر هیترا واقعا که . بی تی اس کاملا پاکه و همشون بهشتین اگه باور ندارین و همش ادیت میبینیم و فبک میبینیم برین به معنای اهنگا و برنامه های افیشال اونا نگاه کنین. نه بی تی اس نه اکسو نه بلک پینک نه توایس و نه …. همجنسگرایی نمیکننننننننن تو مخ …. تون لطفا فرو کنیددددددددددددد

    خوشتون اومد لایک کنین . تو بهشت کیثاپرا و ایدولارو میبینیم . اونجاست که کسایی که الان میگن اونا همجنسگرایی میکنن میرن جهنم . چون گناه ینی این که توهین درووووغ کنی.😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🌌🌌🌌 see you bts and….army in heaven 🌌🌌🌌

    1. ممنون از اطلاعاتی که ارا دادین من درمورد تاثیرات همجنس گرایی خیلی سوال ها داشتم اما الان با اطلاعات شما بع تموم سوال هام پایان دادم
      خسته نباشید

  172. تو همجنسگرا میبینی من دوستی قوی میبینم
    تو اونو دختر خطاب میکنی من چهره بی نقص میبینم
    چون ریش و سیبیل ندارن میگی دخترن ؟من عاشق این دخترای ۶تیکه ام
    تو میگی لباس دخترونه میپوشن من میگم از بین بردن کلیشه های جنسیتی
    چیزی که شما نمیتونید درک کنید لطفا اطلاعات درست داشته باشید این مشکله شما بود امید وارم منطق داشته باشید با درک و فهم تشخیص بدید

  173. بیزحمت ………. اضافه نخورین 🙂 برین گوه خوری خودتون رو بکنین اگه بازم ازینا بزارین بدبخت میشی عزیز دلم🙂پس الکی…………..نگو دیگه زیادی داری برام …………. میزنی🙂.

  174. بیزحمت ….. اضافه نخورین 🙂 برین ……………. خودتون رو بکنین اگه بازم ازینا بزارین بدبخت میشی عزیز دلم🙂پس الکی ………….. نگو دیگه زیادی داری ……………… میزنی🙂

    1. حق خیلی حق
      اصلا شما یه نگاه به گروهش بندازی ذهنت کاملا سمت همجنسگرایی میره
      چه دلیلی داره وقتی گی نیستن موهاشون رو این رنگی میکنن ، لاک میزنن و…
      اهنگ هاشون چه معنی خاصی میده دقیقا؟ یکی از رفیقام گفت بیا این متن اهنگشونو بببن دیدم کلا نصف متنش نوشته « اه اوه اوه اره اره» و چند تا کلمه ی بی ربط که معلوم نیست از کجا اومده
      ……

  175. همه ما کی پاپرا میدونیم که این موضوعات ۹۸٪بر میگرده به خود صنعت کی پاپ به علاوه ی فن های گروه ها و این رو میدونیم که تقصیر آیدول ها نیست.
    مثلا این خود فن ها هستند که بعد از این که یه گروه دبیو میکنه سریع دست به شیپ کردن اعضای اون گروه میکنن یه اینکه انقدر ادیت و میکس از کاپل مورد نظرشون درست میکنند که حد نداره و خب وقتی ببینه فن ها دارن چجوری و با کدوم اعضا اونا رو شیپ می کنند برای اینکه فن ها رو به وجد بیارن میان مثلا روی استیج (کنسرت که برگزار میکنن) میان سعی میکنن کاپل شناخته شده ی مثلا شیوچن یا برای مثال چانبک رو سعی میکنند که کاری کنند اونا هم رو ببوسند یا هم دیگه رو بغل کنند(چون اکسو ال بودم مثال از اکسو زدم).
    مقدار زیادی از این درصدی که گفتم بر میگرده به فن ها.
    تو رو خدا یه سری ها دست از این کارا شیپ کرده اعضا بر دارن چون مثلا توی اینستا یا توییتر اینقدر پست ادیت زده و کاپلی و … درست میکنن و یا توی همین گوگل که آیدول با سرچ اسم خودش کلی از این پستا براش میاد بالا. از خواهش میکنم اونایی که ادیت زنن، این کار رو ادامه ندن چون فرندشیپی اعضای گروهی رو که استن میکنن از بین می برند. همه ی آیدولا مثل کریس قوی و شجاع نیستند که وقتی میبینند اونا رو دارن شیپ میکنند دست به کاری بزنند که نارضایتی شون رو نشون بدن.

    این رو هم بدونین اینکه بیایم با این کارا مهر کسی رو به دل کس دیگه بندازیم، توی مشکلاتی (روحی احساسی عاطفی روانی و گاهی اجتماعی و..) که برای اون فرد به وجود بیاد، ما هم سهیم هستیم

    1. اممم ببخشید یه سوالی… کریس مشکلی با این ماجرا داره؟ فک کردم تاعو لود که دوست نداشت… اخه کریس گفت که تا وقتی فن‌ها خوشحال باشن مشکلی ندارن! کریس چی گفته؟ فقط کنجکاو شدما…قصد بی احترامی ندارم

    2. و یه چیز دیگه دوست من، با اینکه کاملا باهاتون موافقم اما یه چیزی.. اینا چرا انقدر توی کی دراماها شون به این ماجرا اشاره میکنن اخه! که اینا هم هی بیان پشت سرشون شایعه درست کنن؟! هووف -___-

  176. رفتگر جنازه ی هیتران و زر زنان

    خوانندگان ماکون بند و پسیح مسیح اینقد قربون صدقه هم میرن و عشقم عشقم میکنن کسی چیزی نمیگه بعد تو کره جیمین اسم تهیونگو صدا میزنه هزارتا تئوریست و فیلسوف میان اینجا نظر میدن … زر اضافی نزنین توروخدا … اگ گی و لز هم باشن زندگیهههه خودشونههه ، “به من چه صرفا” یه حرف نیست بلکه یه نوع سبک زندگیه که باید بعضیا یاد بگیرن ، طرف آیدول نشده که تو همه چیش دخالت کنین … رو دیوار اتاقتون بزنین : ب من چ و روزی ۱۰ بار از روش بخونین …
    به امید شفای زودتر 👐

    1. میدونید که همجنسگرایان خدا چه بلایی سرشون اورد یعنی انقدر ادم کسخل باشه واقعا که اخه زن با زن اسلن قابل قبول نی اگه همجنسگرایان اسلن ادمم یعنی عشق جنسیت نمیشناسه اخه خدا چرا زنو ادمو افرید خاک به این ادما تازه اخه چه ربطی داره کی پاپ هم جنس گرن من نه طرفدار کی پاپ هستم نه چیزی اخه خدایی چرا به کیپاپ هیت میدین هرکی عقایدی داره 😐

  177. یه آرمی خل و چل

    میشه بگین چرا این گروها رو مثال زدین؟ واقعا چی بگم بهتون؟ خیلی غیر منطقی دارین فک میکنین … من هیچ ،ولی همه میدونن که کره جنوبی و ایران شباهت های فرهنگی دارن و اینم نمونشه …توی ایران دانشگاه چندین پسر باهم میرن حموم ، توی بعضی خدمت های سربازی باهم میرن حموم و… و این به چه معناس؟ به معنای گی بودن؟ معلومه که نه ولی اگه الان یه ایدول کره ای دست دوستشو بگیره هزارتا شایعه ی گی بودن بهش میدین… ایدلهای کره ای همدیگرو عین برادر/خواهر دوست دارن دقیقا مثل ایران … بعضی کره ایها و بیشتر تاکید میکنم مخصوصا کیپاپ ، خیلی پر محبتن اولش فک میکنی سرد و بی روحن ولی در واقعیت اونها اونقدر مهربونن و محبت میکنن بهت که …. بخاطر همینه که همو بغل میکنن و بنظر من دارین زیادی بزرگش میکنین ، اولا اگ گروهی همجنسگرایی رو ترویج میداد هرگز اینقدر طرفدار توی کره پیدا نمیکرد چون همونطور که گفتم کره شبیه ایرانه و از همجنسگراها خوششون نمیاد …
    و اینکه وایسین یچیزی هم بگم اگ اونها همجنسگرا هم باشن باز هم آدمن ، انسانن ، تا الان تا جایی که تونستن بهمون نشون دادن که چقد انسانن و ما با این اتفاق رهاشون نمیکنیم 🙂
    بی تی اس همجنسگرایی رو ترویج نداد ، بی تی اس بهم گفت عشق جنسیت نمیشناسه …^^

    1. اولا اونا همجنسگرا نیستن و این شایعه بین همه پخشه که هستن اما خودشون هم اعلام کردن که نیست دومن کسایی مشکل روحی روانی دارن که نمیتونن همجنسگرایی رو درک کنن اونا گراییشون به هم جنس خودشون میخوره شماها مشکل روانی دارین که نمیتوین این مسئله رو درک کنین🙂

    2. واقعا متاسفم که همجنسگرایی رو عار و ننگ میدونین.
      عشق عشقه و جنسیت و لباس و
      هر کوفت دیگه ای نمیشناسه و شما اگه باهاش
      مشکل دارین میتونین خفه خون بگیرین.
      اینطوری نه فکتون شل میشه
      نه زر اضافه زدین.
      گوه خور مردم نباشیم پلیز.

    3. حرف شما دقیقا مثل اینه یه همجنسگرا بهتون انگ بیماری بزنه چون دگرجنس گرایین

    4. عا ارع اونا مشکل روانی دارن ولی توعه ………… که حتی نمیتونی درک کنی نباید سرتو کنی تو کون بقیه ادم سالمی هستی نه؟صحیح😂هاپو کوچولو

  178. هیچ ربطی نداره این هم شدنی چطور معجزه حضرت عیسی شدنی بود پس اینم چیزی نیست شدنی نباشه از نظر من هرکی سرش تو لاک خودش باشه بهتر پس بیایم هیت ندیم ما همیشه یه کیپاپر میمونیم

  179. سلام. موافقم که خیلی آروم می تونه در بعضی موارد تاثیرات منفی داشته باشه.
    مطالبی که میگم صرفا نظر و تجربه شخصیم هست.
    هر چند بعضی دوستان ممکنه ناراحت بشند ولی متاسفانه کلا وابستگی به کی پاپ تا حد قابل توجهی باعث شد من از زندگیم عقب بیفتم. دیگه بحث نمی کنم که این وابسته شدن ها چقدر برنامه ریزی شده توسط خود کمپانی ها بود و چقدر خودم مقصر بودم. البته خودم اصرار داشتم چیزهایی شبیه به این بگم که من موارد مثبتشو در نظر می گیرم یا اثرات موارد مثبتش بیشتر از منفی هست و غیره ولی در نهایت کلا زندگیمو خیلی درگیر کرد. شاید الان متوجه نشید ولی چند سال بعد خودشو نشون بده وقتی که بطور نسبی می بینید اون خوشحالی ها تموم شده و افسردگی جاشو گرفته. اون موقع بی خیال یه چیزهایی بودید و حالا باید تاوانشو پس بدید.
    نه اینکه کلا زندگی تعطیل بشه ولی شاید به خیلی موقعیت های بهتر می تونستید برسید که متاسفانه درگیری های واهی آنها را از شما گرفته…
    البته من از صنعت هنری غرب هم خوشم نمیاد و هیچ علاقه ای به پیگیریش ندارم.
    جدا از این بحث من، کلا بعضی چیزها ممکنه اول خوب به نظر برسند ولی در ادامه مسیر ذائقه شما را کم کم تغییر بدند و حتی یه چیزهایی را که اول دوست نداشتید را بعدا دیگه باهاش مواجه بشید… وای از اونروزی که تناقضات شخصیتیتونو می بینید ولی بدلیل وابستگیها دیگه دائم عذاب بکشید…

    تاکید می کنم من سعی داشتم نظر و دغدغه شخصیمو بگم. شاید تجربه من برای کسی مفید بود و ناراحتی های الان منو دیگه تحمل نکنه.

    1. ببخشید ها ولی لطفاً عکس گروه اکسو رو از مقالت پاک کن چون اونا همجنس گرا نیستند برو یکی که همجنسگرا هست بزار

    2. کاش همه میتونستن اینو درک کنن
      میگن جامعه ای که اهل کتاب نیست باید تاریخ رو دائم تکرار کنه اگر یکم کتاب و نظریه های علمی، حتی اگر خلاف عقیده تون باشه میخوندیدانقدر ندونسته فحش نمیدادید(خود من ابتدا به شدت مخالف این جور چیزا بودم) وای از اون روزی که ضربه ی بدی بخورید و به قول این دوستمون تناقضات شخصیتی و روانی داخلتون شکل بگیره که بدجور زمینتون میزنه من این تجربه رو داشتم ولی خداروشکر به خاطر اینکه خیلی رو خودم کار کردم تونستم خودمو اصلاح کنم اما اثراتش هنوز درونم هست و بعضی آثارش به هیچ وجه قابل جبران نیست
      الان من گروه هایی مثل بی تی اس، بلک پینک و… رو دنبال میکنم و مخالفتی باهاشون ندارم
      (اما خدایی عکس اکسو رو بردارین و به همچین گروه های خوبی ضربه نزنید)

    3. کاملا وافقم من ۲۳سالمه و پنج ساله آرمی هستم ختی فکر مکردن به دیسبند شدن بی تی اس زندگیمو سیاه میکنه
      و چقدر دردناکه که من وسط گودالی هستم که هیچ راه نجاتی ازش وجود نداره

    4. هیچی نیست قبلا بچه بودید الان بزرگ شدید و پاتون رو از دنیای خیالی ب دنیای واقعی گذاشتید. تبریک میگم

  180. آخه احمق ای هیتر چی فک کردین این زرارو میزنید.از طرفی میگین چرا همو بوس میکنن⁦⁦🤦🏼‍♀️⁩⁦🤦🏼‍♀️⁩خب اونا باهم زندگی میکنن دوستای خیلی صمیمی هستن و فقط بوس هاشون به عنوان دوست داشتن هم به عنوان یه دوست صمیمی هست.مثلا من هم دوست صمیمی رو بوس کنم یعنی همجنسگرام🤦🏼‍♀️⁩😳اصلا از همه نظر این حقیقت نداره…
    شما فقط میخواین ما کیپاپرا از کیپاپر بودن دست بکشیم تا گروه های کی پاپ تنها شن و شماها دلتون خنک شده.ولی بزارین یه چیو بهتون بگم. هیچوقت همچین اتفاقی نمی افته.

  181. ی کیپاپر ک گیرت بیارع باید بری حلوا بخری واسه خودت

    آخه به شما چه برید که خوری خواننده های خودتونو بکنید چیکار به اروپا های ما دارید اخه🤣بدبختای هیتر فقط باید به شما ها خخندید🤣🤣🤣

  182. اینا چیه از خودت در آوردی نوشتی😑 هیچی از کیپاپ حالیت نیست انگاری… عکس اکسو رو هم پاک کن از رویه مقاله کوفتیت.

  183. چون یه سری بچه نشستن و این کارای اونا رو اینجوری تحلیل و تفسیر کردن دلیل نمیشه درست باشه من هم هیچ وقت دست از طرفداری از آیدل مورد علاقم برنمیدارم خیلی کاره زشتی بود که عکس اکسو رو هم دقیقا زدید اول متنتون در هر حالی که اونا کاملا پاک حتی واسه نشون دادن پسرهای کره ای هم نباید از این عکس استفاده می‌کردید چون اونها بار ثابت کردن به جنس مخالف علاقه دارن هیچ بوسه ای هم از لب نداشتن اگه خیلی میخواستی درست رفتار کنی یکی از کسایی که اینکارا رو میکردن میزاشتی کارتون واقعا زشت و غیر اخلاقی بود

  184. چون یه سری بچه نشستن و این کارای اونا رو اینجوری تحلیل و تفسیر کردن دلیل نمیشه درست باشه من هم هیچ وقت دست از طرفداری از آیدل مورد علاقم برنمیدارم خیلی کاره زشتی بود که عکس اکسو رو هم دقیقا زدید اول متنتون در هر حالی که اونا کاملا پاک حتی واسه نشون دادن پسرهای کره ای هم نباید از این عکس استفاده می‌کردید چون اونها بار ثابت کردن به جنس مخالف علاقه دارن هیچ بوسه ای هم از لب نداشتن اگه خیلی میخواستی درست رفتار کنی یکی از کسایی که اینکارا رو میکردن میزاشتی کارتون واقعا زشت و غیر اخلاقی بود

    1. حتی اگه گی باشن یا هرچیز دیگه ای من به بایسم به چشم خواننده نگاه میکنم نه الگوی جنسی و … . خیلی عاشق بکهیونم و بهش احترام میزارم حتی اگه بدونم واقعا با پسر رابطه جدی داره.تازه بیشتر هم ساپورتش میکنم 🙈❤

  185. حرف شما صحیح ولی ما نمیتونیم به خاطر این چیزا دست از حمایت ایدلامون برداریم و در ضمن خیلی از چیزایی که بقیه بزرگش میکنن اصلا واقعیت نداره و دروغه😐

    1. یه کونی نفهم چرا انقدر فوش میدی آخه پسری دختری من نمیدونم من ولی اینو بگم سولاخ باشه ماله الاغ باشه من میگام بچه رشتم ۱۰ سالم زندان بودم ازاد شدم
      برا من یکی دیگه هیچ فرقی نمیکنه هم جنس غیره هم جنس مادیان آبزیان لزیان گییان برا من هر چی پیش امده کردم و میکنم دست رد نمیزنم انقدر به مردم فوش نده هی کوص ننه هی کوس خواهر زشته اخه کوس و کون برا من نیست ۱۸ چرخ با بار بره توش هرکی اختیار خودش رو داره جغ بزنه بده یا بکنه ولش کن تو سعی کن کار بد نکنی

  186. حرف شما صحیح ولی ما نمیتونیم به خاطر این چیزا دست از حمایت ایدلامون برداریم و در ضمن خیلی از چیزایی که بقیه بزرگش میکنن اصلا واقعیت نداره و دروغه😐

    1. حتی اگه بفهمی ایدول یعنی بت و کیپاپ کلا شیطان پرستیه؟ مت خودمم طرفرارشون بودم ولی این چیزا رو خوندم کلا رو برگردوندم اگه تقصیر خواننده هاش نباشه تقصیر کمپانیه وقتی ما حمایت میکنیم کمپانی هم خوشش میاد بدتر میکنه

  187. وا چه ربطی به همجنس گرایی داره
    اگه اینطوری باشه گروه هایی مثل آرش و مسیح هم همجنس گران
    چرا هیت میدین به کره ای های بدبخت
    واقعا براتون متاسفم
    هیتر های عوضی

    1. همه ما کی پاپرا میدونیم که این موضوعات ۹۸٪بر میگرده به خود صنعت کی پاپ به علاوه ی فن های گروه ها و این رو میدونیم که تقصیر آیدول ها نیست.
      مثلا این خود فن ها هستند که بعد از این که یه گروه دبیو میکنه سریع دست به شیپ کردن اعضای اون گروه میکنن یه اینکه انقدر ادیت و میکس از کاپل مورد نظرشون درست میکنند که حد نداره و خب وقتی ببینه فن ها دارن چجوری و با کدوم اعضا اونا رو شیپ می کنند برای اینکه فن ها رو به وجد بیارن میان مثلا روی استیج (کنسرت که برگزار میکنن) میان سعی میکنن کاپل شناخته شده ی مثلا شیوچن یا برای مثال چانبک رو سعی میکنند که کاری کنند اونا هم رو ببوسند یا هم دیگه رو بغل کنند(چون اکسو ال بودم مثال از اکسو زدم).
      مقدار زیادی از این درصدی که گفتم بر میگرده به فن ها.
      تو رو خدا یه سری ها دست از این کارا شیپ کرده اعضا بر دارن چون مثلا توی اینستا یا توییتر اینقدر پست ادیت زده و کاپلی و … درست میکنن و یا توی همین گوگل که آیدول با سرچ اسم خودش کلی از این پستا براش میاد بالا. از خواهش میکنم اونایی که ادیت زنن، این کار رو ادامه ندن چون فرندشیپی اعضای گروهی رو که استن میکنن از بین می برند. همه ی آیدولا مثل کریس قوی و شجاع نیستند که وقتی میبینند اونا رو دارن شیپ میکنند دست به کاری بزنند که نارضایتی شون رو نشون بدن.

      این رو هم بدونین اینکه بیایم با این کارا مهر کسی رو به دل کس دیگه بندازیم، توی مشکلاتی (روحی احساسی عاطفی روانی و گاهی اجتماعی و..) که برای اون فرد به وجود بیاد، ما هم سهیم هستیم

    2. چون گروه های کره ای لز و گی هستن و دقت کنی متوجه میشی ارش و مسیح همو از لب میبوسن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *