کشته شدن ۳۵ کرمانی در مراسم تشیع سردار سلیمانی

[ad id='39844']

[quote]در حالی که برخی رسانه ها از فوت تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت در کرمان خبر داده اند، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اعلام کرد: بر اثر ازدحام جمعیت، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سلیمانی در کرمان مصدوم شدند.آمارهای تائید نشده حکایت از جان باختن ۳۵ نفر و ۴۸ مصدوم دارد.[/quote]

 

 

خبرگزاری صداوسیما به نقل از رئیس سازمان اورژانس کشور نوشت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

پیرحسین کولیوند تصریح کرد: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خبرهای این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گزارش داد: بر اثر ازدحام جمعیت، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سلیمانی در کرمان مصدوم شدند.

حمید شمس الدینی افزود: این افراد در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی بر اثر کثرت بالای جمعیت در زیر دست و پا مانده و مصدوم شده اند و موجب کدورت برخی از افراد مشایعت کننده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این رابطه هیچ یک از موارد مطروحه و شایعات در شبکه های مجازی درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *