حمایت قاطع لیدی گاگا از بایدن

[ad id='39844']

[quote]نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آخرین نطق تبلیغاتی خود، گفت احساس می‌کنم فردا برای یک پیروزی بزرگ گرد هم خواهیم آمد.[/quote]

 

این ستاره موسیقی آمریکا که جوایز متعدد گرمی و همچنین یک جایزه اسکار گرفته است در آخرین برنامه تبلیغاتی جو بایدن و کامیلا هریس در پیتسبورگ پنسیلوانیا حاضر شده است.

این ستاره موسیقی آمریکا که جوایز متعدد گرمی و همچنین یک جایزه اسکار گرفته است قرار است امشب در آخرین برنامه تبلیغاتی جو بایدن و کامیلا هریس در پیتسبورگ پنسیلوانیا حاضر می‌شود.

لیدی گاگا در واقع به عنوان یک فعال ضد استخراج نفت شهرت ندارد اما رئیس دفتر ارتباطات دونالد ترامپ در توییتی او را اینگونه توصیف کرد.

استناد او به یک پست فیسبوکی لیدی گاگا بوده است که هشت سال پیش او بدون هیچ اظهارنظری لینک هنرمندان مخالف حفاری برای استخراج نفت را بازنشر کرده بود.

ترامپ هم با اشاره به این توصیف در توییتی نوشت: “الان فهمیدم که در کمپین جو بایدن چرتی در پنسیلوانیا، لیدی گاگا حضور داره؛ یکی از اعضای گروه هنرمندان ضد حفاری برای نفت. این یک مدرک دیگه است که ثابت میکنه بایدن حفاری برای استخراج نفت را ممنوع خواهد کرد و قیمت انرژی سر به آسمان خواهد گذاشت.”

لیدی گاگا هم در مقابل در توییتی آقای ترامپ را خطاب قرار داد و نوشت: “خوشحالم فکرت را مشغول کرده ام.”

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *