معرفی فیلم ترسناک کندی من Candyman) 2021)

[ad id='39844']

[quote]فیلم کندی من محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز و به کارگردانی نیا داکوستا و نویسندگی جردن پیل ، وین روزنفلد می باشد. در فیلم کندی من ستارگانی مانند یحیی عبدالمطنین دوم ، تیمونا پارس ، ناتان استوارت-جاررت و… به ایفای نقش پرداخته اند[/quote]

آقای آیان کوپر که کارگردان خلاق استودیو فیلم‌سازی جوردن پیل که با نام Monkeypaw شناخته می‌شود است، در مصاحبه‌ای با مجله Deadline درباره معضلی جدید بحث کرد و گفت:

معمولا طرفداران با یک سری عقاید دینی بسیار سفت و سخت همراه هستند که این عقاید از بسیاری مسائل دیگر سخت‌تر و مشکل‌سازتر هستند. گفتنی‌ است که این عقاید از هر چیزی که فکر کنید انعطاف‌ناپذیرتر نیز هستند! ما کاری که با فیلم Candyman جدید کرده‌ایم، آن است که سعی کردیم از طرفی ارتباط آن با نسخه اول و اصلی را به بهترین شیوه نمایش دهیم و از طرف دیگر فیلمی خلق کنیم که بسیار رضایت‌بخش باشد.

جردن پیل دیگر به طور کامل از دنیای کمدی جدا شده و حالا همه او را با فیلم‌های ترسناک خودش و استودیوی مانکی‌پا می‌شناسند. محصول جدید مانکی‌پا که با یک سال تاخیر و تابستان امسال به نمایش درمی‌آید، دنباله‌ای است بر سری فیلم‌های کندی‌من که قسمت اول آن دهه نود میلادی اکران شده بود. داستان درباره پسر سیاهپوست یک برده است که به جای دست، قلاب فلزی دارد و سال‌ها بعد در قالب یک روح کینه‌توز برای انتقام بازمی‌گردد. با توجه به رویکرد مانکی‌پا، به نظر می‌رسد که در نسخه جدید فیلم مسائل نژادی و پس‌زمینه اجتماعی پررنگ‌تر باشد و البته با توجه به درجه سنی فیلم، در خشونت و وحشت هم چیزی کم نخواهد داشت. جالب اینکه نیا داکوستا (کارگردان زن) ساخت فیلم را بر عهده داشته که در ادامه هم به سراغ کارگردانی قسمت دوم کاپیتان مارول خواهد رفت.

تریلر فیلم ترسناک CANDYMAN 2020

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *