میلاد حاتمی به زودی محاکمه می شود

[ad id='39844']

[quote]پلیس ترکیه ساعتی پیش “میلاد حاتمی” از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.[/quote]

 

میلاد حاتمی؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق، پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است؛ وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایتهای قمار، ارتزاق می‌کند، مدتی پیش ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و در همان زمان توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل گفت: «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی را از مرز بازرگان تحویل گرفتیم. سردار شیرزاد درباره جزئیات تحویل این فرد به پلیس ایران گفت: این فرد متهمی هستد که تحت تقیب پلیس بین الملل ایران قرار گرفت با صدور اعلان قرمزی که برایش شد. مفهوم اعلان قرمز این است که هر کشوری که این فرد در آنجا حضور دارد او را شناسایی و بازداشت و استرداد می کند.

 

سردار شیرزاد در باره جزئیات تحویل این فرد به پلیس ایران گفت: این فرد متهمی هستد که تحت تقیب پلیس بین الملل ایران قرار گرفت با صدور اعلان قرمزی که برایش شد با نام میلاد حاتم آبادی. وی در حال حاضر استرداد شده و تحویل مقامات قضایی قرار گرفته است.

وی افزود: این فرد جرائمی داشتند تحت عناوین جرایم سایبری و کلاهبرداری و پولشویی که مرجع قضایی حکمی که مبنی بر صدور اعلان قرمز برای ایشان بود به اینترپل تهران ارسال کردند. این حکم درخصوص صدور اعلان قرمز به مرکز اینترپل که در لیون فرانسه است ارسال شد و با اقداماتی که اینترپل تهران انجام داد اعلان قرمز صادر شد. مفهوم اعلان قرمز این است که هر کشوری که این فرد در آنجا حضور دارد او را شناسایی و بازداشت و استرداد می کند.

حاتمی، در حال حاضر تحویل پلیس مهاجرت ترکیه شده است تا درباره وی تصمیم‌گیری شود. گفته می‌شود هدف از بازداشت حاتمی، دیپورت وی به ایران است.

مدتی پیش نیز تصاویری توسط میلاد حاتمی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از بازیگران ایرانی را ربوده است و با تهیه ویدئو از این بازیگر می‌خواسته از او عذرخواهی کند که البته تصاویر منتشرشده از پشت‌صحنه این فیلم نشان داد این اقدام نیز به احتمال زیاد به نوعی صوری و برای افزایش بیشتر فالوور بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *