قسمت دوم فیلم جوکر ساخته می شود

[ad id='39844']

[quote]ساخت قسمت دوم «جوکر» به جریان افتاد[/quote]

در نهایت قطار ساختن قسمت دوم جوکر به راه افتاد، به گزارش هالیوود ریپورتر، تاد فیلیپس نویسنده و کارگردان قسمت اول، در حال نوشتن قسمت دوم این فیلم است.

این خبر زمانی منتشر شد که هالیوود ریپورتر در گزارشی درباره وکلای هالیوودی به وارن درن، وکیل قدرتمند فیلیپس، زک اسنایدر و ایمی فولر پرداخته و در آن قسمت نوشته که فیلیپس برای نوشتن قسمت بعدی جوکر با استودیوی برادران وارنر به توافق رسیده است. سایت کلایدر در تماسی با روابط عمومی برادران وارنر از آن‌ها خواسته که واکنشی به این خبر بدهند، که فعلا برادران وارنر از دادن هرگونه واکنشی خودداری کرده.

جوکر که به شدت تحت تاثیر آثار دهه هفتادی مارتین اسکورسیزی مانند «راننده تاکسی» بود، نگاهی جدید به شرور بزرگ دنیای بتمن در گاتهامی به شدت فاسد داشت. فیلم یک موفقیت بزرگ برای استودیوی برادران وارنر بود و حدود یک میلیارد دلار فروش داشت.

اما جوکر فیلمی نبود که به نظر برسد بتواند قسمت بعدی داشته باشد، در نتیجه رسانه‌ها معتقدند که فیلیپس باید با دقت فراوان به دنبال قسمت دوم این فیلم باشد، چرا که نه می‌تواند دوباره به سمت دنیای ابرقهرمانی بتمن برگردد و نه جنبه‌های شخصی و تنهایی فیلم اول را تکرار کند. حالا باید دید که آیا این قسمت دوم می‌تواند کیفیت قسمت اول جوکر را داشته باشد، یا مانند یکی دیگر از فیلم‌های موفق فیلیپس یعنی «خماری» قسمت دوم و سوم برای همچین اثری بی دلیل است

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *