پسران دخترنما در گروه های کی پاپ چه کار می کنند

[ad id='39844']

[quote]هر صنعتی که بتوان از آن پول درآورد، حقایق تلخ و تکان‌دنده‌ای دارد که انسان را ناچار به تفکر می‌کند. صنعت موسیقی کره یا همون KPOP هم یکی از صنعت‌های موسیقی جهان است که با رنگ و لعاب خاصی خود را در دل هوادارانش جا می‌کند، اما در پشت این زرق و برق، نیمه تاریک کی پاپ و حقایق کی پاپ نهفته است.[/quote]

 

بدون تردید،  BTSمعروف‌ترین و پرطرفدارترین گروه موسیقی صنعت «کی پاپ» است که موزیک‌ویدیوهای ان در یوتیوب بیننده میلیاردی دارد!

گروهی هفت‌نفره که اعضای ظاهرا مذکر آن، فاقد هویت جنسی قطعی هستند. از قضاء، این مساله، یعنی هویت مرزی جنسی، یکی از محورهای شکل‌گیری «پروژهٔ BTS است. پسرانی جوان با اندام، پوشش و هیاتی پسرانه، اما با چهره‌هایی به شدت ظریف و زنانه که استفاده از میک‌آپ و زیورآلات زنانه، تشخیص هویت جنسی آنان را دشوار کرده است.

تغییر «هویت جنسی» بشر و افزودن شاخه‌های جدیدی بر آن چه که طبق شرع و عرف و سنت، هزاران سال هویت‌های جنسی پذیرفته شده نوع بشر است(زن و مرد)، یکی از برنامه‌های اصلی یک شبکه جهانی است که ستاد فرماندهی نظام لیبرال سرمایه‌داری را تشکیل می دهد. در سال‌های اخیر، با اعمال نفوذ این شبکه قدرتمند، بحث «دگرباشی» جنسی و هویت‌های جنسی جایگزین، حتی به صورت دستوری و آمرانه(از معبر سازمان‌ه و نهادهای بین‌المللی تحت سلطهٔ این شبکه جهانی) وارد سیاستگذاری کشورهای مختلف دنیا شده که «سند اهداف توسعه پایدار» یا ان چنان که در کشور ما معروف شده، «سند ۲۰۳۰» یک نمونه از این تحمیل‌گری شیطانی است. وقتی بحث الزام دولت‌ها به پذیرش و رسمیت‌بخشی به هویت‌های جنسی جدید و «دگرباشی جنسی»، فرضا جزو شروط نهادهای مالی «بین‌المللی» برای اعطای وام به کشورهای در حال توسعه می شود، یعنی با یک شبکه مخوف جهانی طرف هستیم که دستکاری در هویت بشر را هم از طریق نرم(فرهنگ سازی» و هم سخت(ساز و کارهای قانونی) در دستور کار گذاشته است.

در دو سه سال اخیر، واژه LGBT(تشکیل شده از اول نام هویت‌های جنسی جعلی و برساخته جدید) و نماد «رنگین کمان» به نحوی جنون‌آسا پربسامد شده، چنان که گویی به واژه و نماد مقدس نظام لیبرال‌سرمایه‌داری مبدل گشته اند.

اخیرا برخی گروه‌های «دگرباش»، حرف جدید «Q» را به این واژه اضافه کرده‌اند. Q حرف نخست واژه «queer» است. کوئیر با معنای اصلی «عجیب و غریب» یا «عوضی»، واژه‌ای است که به صورت کلی برای افرادی به کار می رود که هویت جنسی نامشخصی دارند.

وبسایت «رادیو زمانه»، وابسته به دولت هلند، که فعال‌ترین وبسایت فارسی‌زبان در اشاعه فرهنگ دگرباشی جنسی است، کوئیر را این‌گونه تعریف کرده است:

” کوئیر کسی است که هویت جنسی ثابتی را نمی‌پذیرد و به طبقه‌بندی‌های جنسی/جنسیتی معمول و متعارف در فرهنگ غالب تن نمی‌دهد. در واقع، سیالیت هویت جنسی یکی از مبانی اصلی نظریه غیرهنجارگذار (non-normative) کوئیر است. بنا بر این نظریه، حرف‌زدن به‌طور کلی از «زنان» یا «همجنس‌گرایان» یا گروه‌های دیگر بی‌معناست، چرا که این هویت‌ها برساخته‌هایی اجتماعی شامل عناصر گوناگون، متفاوت و گاه متضادی هستند که تقلیل آن‌ها به یک عامل مشترک چندان معنادار نخواهد بود. نظریه‌پردازان کوئیر از قضا بر آن‌اند که عامدانه این هویت‌های به‌ظاهر سلب را بشکنند و دسته‌بندی‌های درونی، تقسیم‌بندی‌ها و طبقه‌بندی‌های هویتی/جنسیتی را زیر سوال برند.”

به طور مشخص کوئیر و حتی «کوئین» در ادبیات جنسی که در سال‌های اخیر، در رسانه‌های جریان اصلی نظام لیبرال‌سرمایه‌داری جعل شده، به افرادی گفته می شود که به لحاظ شناسنامه‌ای و فیزیولوژیک «مرد» هستند، اما کنش و سلوک و پوشش و آرایش آنان زنانه است. تبلیغ و ترویج هویت «کوئیر»، به صورت مستقیم و غیرمستقیم دست‌کم در ۵ سال اخیر، به طرز ملموسی شدت گرفته است، چنان که جشنواره‌ها، مسابقات تلویزیونی، شوها و رویدادهای بزرگی در اقصی نقاط جهان ترتیب داده شده که محل تجمع و جلوه‌گری مردهای «کوئیر» است. گویی یک دست پنهان جهانی به نبرد هویت «مردانه» رفته تا هر چه بیشتر مردان را «مُخنّث» بسازد.

کسانی که به صورت تخصصی مباحث مربوط به فرقه‌های مخفی و محافل ماسونی را دنبال می کنند، به خوبی می دانند که مسایل مرتبط با «ستاره‌شناسی»، طالع‌بینی یا استرولوژی چه اندازه در تفکرات این محافل و فرقه‌های محوریت دارد. در  نوامبر سال ۲۰۱۱، یک رویداد نادر نجومی بعد از حدود ۲۱۶۰ سال به وقوع پیوست. ستارهٔ «رگولوس»(یا قلب الاسد) از صورت فلکی «لئو»(اسد یا شیر) به صورت فلکی «ویرگو»(دوشیزه) رفت. در مکاتب پاگانی(کافرانه) باستان و محافل شیطان پرست کنونی، این رویداد به مفهوم رفتن قدرت از ساحت مردانه به ساحت زنانه است. از آن‌جا که در تفکرات کافرانهٔ این محافل، شیطان یا «لوسیفر» هرمافرودیت یا دوجنسه است، با رفتن ستاره رگولوس از صورت شیر به صورت دوشیزه، نوبت به سلطهٔ وجه زنانهٔ لوسیفر بر جهان رسیده است. بسیاری از تحرکات القایی رسانه‌ای را که در ده سال اخیر، با غلظت و شدت بیشتری به دنبال جا انداختن هویت‌های جنسی جدید و به طور خاص، «مردانگی زدایی» از مردان است، می توان در همین پازل دید.

کِیتی پِری، خواننده آمریکایی در مراسم سوپربال XLIX سال ۲۰۱۵، سوار بر عروسک یک شیر بزرگ به اجرای ترانه پرداخت که نشان از همان عقاید کفرآمیز مرتبط با ستاره رگولوس داشت.

از قضاء، نژادهای شرق آسیا(تایلند، ژاپن و کره جنوبی)نقش محوری در القاء و ترویج هویت «کوئیر» در نظام رسانه‌ای لیبرال سرمایه‌داری جهانی دارند. «کی پاپ» یکی از محمل‌ها و معابر تبلیغی این انحراف هویتی و شخصیتی است که یک شبکه جهانی شیطانی قصد دارد به عنوان یک «هنجار» به دنیا غالب کند.

به صورت معمول در ویدیوهای گروه BTS هیچ جنس مخالف یا دختری نیست. حتی در آهنگ ظاهرا عاشقانه‌ای به نام «به تو نیاز دارم» که در ان خطاب به مخاطبی فرضی گفته می شود: به تو نیاز دارم دختر!»، عملا هیچ دختری در ویدیو وجود ندارد. این مساله، به صورت ناخودآگاه به «خودبسندگی جنسی» و اختلال و آمیختگی هویت جنسی در بین اعضای گروه اشاره دارد.

[ad id='39844']

380 دیدگاه دربارهٔ «پسران دخترنما در گروه های کی پاپ چه کار می کنند»

  1. حرومزاده قبل اینکه اسم بی تی اسو بیاری دهنتو مسواک بزن انقد گوه خوری کردی بو میده .
    فقط اومدم یچی بگم بی تی اس میتونه کاری کنه که زن جندت تا صب جیغ بزنه اونم فقط با یه لایک کردن.
    و یچیز دیگه فکتو ببند بی تی اس اشاره کنه دنیازو گرفته
    Love for all
    LGBT 🏳️‍⚧️

  2. این عدالت نیس که وقتی دارن تو روسیه و ترکیه و آلبانیا و….. شاهنامه میخونن به خودتون افتخار کنین ولی وقتی کیپاپ و کدراما تو ایران ترند بشه شما بهش بگین ره آورد چشم بادامی ها به ایران رسید هرکسی به داشته های کشورش افتخار میکنه و این چیزا تو کره عجیب نیس چون اونا شیعه نیستند
    قبل از اینا برین تی ام بکس و وانتونز و اکس بند و خلسه رو جمع کنین که زمانی که سریال باربی منتشر شد موزیک ویدیو صورتی با تم باربی تو رادیو جوان آپلود کردن
    اگر هم مشکل میکاپه که حامیم و شایع و ابراهیم زاده هم واسه کنسرت هاشون و موزیک ویدیو هاشون میکاپ کردن و پیرسینگ گوش زدن
    پس بیخودی هیت ندید

  3. خب ، نمیدنم به عقاید دیگران احترام بزاریم و شعر ور ها ، عزیزان هر گروهی لایق احترام نیس ، متاسفانه فن های این گروه نمی‌بینند ، چه مردانگی زدایی داره در سطح جهانی انجام میشه ، فقط بلدن بگن به ریش و پشم نیس ، به ریش و پشم هست ، ریش به دلیل ترشح هورمون های مردانه در بدن پسر ها رشد می‌کنه و به دلیل اختلالات ممکنه رشد نکنه ، نمی‌دونم یه گروه تمام بی ریش و پشم غیر از مردانگی زدایی ، تغییر سلیقه دختران ، گسترش همجنسگرایی و هزاران گوه دیگه چی میخوان بگن ، خود این گروه برده نظام سرمایه داریه ، حالا بگید موفقیت ، موفقیت ، ترجیح میدم بمیرم تا مثل این گروه باشم ، مسخرست چرا آرمی ها فکر میکنند بخاطر حسادته ؟ ، این گروه هزاران عیب و ایراد داره ، من که آهنگ هاشو گوش نمی‌دم ولی اگه یه مقدار در مورد آهنگ سر در بیارین ، یا در مورد نماد شناسی متوجه پیام های شیطانی این گروه میشید ، خب الان شما میگید طرف دوست داشته اصلا شیطان پرست باشه ، به تو چه ؟ بره تو سولاخش شیطان پرست باشه ، میخواد جهانی باشه ، باید جرات شنیدن مخالف هم داشته باشه ، به منتقد های بی تی اس میگید نژاد پرست ، جنسیت زده ، حسود ، آخرش شما هم فرقی با فن های تتلو ندارید ، در یه حد هستین

  4. فروشنده گوه به هیترا

    توجه کنین.
    انسان هارو گفتم.شما هیترای بدبخت رو نگفتم.
    لطفا اگه یه گوه خوری مثل اونا هستی نخون که بعد فشاری نشی برای خودت یه تومار بنویسی که فقط اوسکلایی مثل خودت به نوشته هات افتخار میکنن.
    به شما ربطی نداره دیگران چیکار میکنن.
    شما برین به گوه خوری برسین امیدوارم وقت برای انسان بودن هم پیدا کنید.(که احتمالش صفره).
    شما خوک هایی هستید که ارزش گوه خوردن رو هم ندارید.
    بشینید غذاتون(گوه)رو بخورید.

    1. احمق از اسم ابلهانه ات و زر های مفتی که زدی معلومه وضعیت روانی ات چجوریه کمتر گوه بخور بشین سرجات این بنده خدا یه چی نوشت تو ام داری گوه گوه می کنی گه خور.

  5. شاتا فاک اپ
    اخه من چی بگم فحش بدم حتی ارزش اونم نداری
    اکه جنسیت میخوای هه میتونی به شلوارشون نگاه کنی
    تو کوری سیبیل و ریش تهیونگ رو ندیدی ؟؟
    خیلی بچه ای فشاری بدبخت فشار روت نیست توته
    کم مونده لخت کنن بفهمین
    اصن تو موزیک ویدیو جیمین رو دیدی؟؟
    با یه کت و کلی تتو اومده اگه کور نیستی ک متاسفانه هستی میدیدی
    من ۱۸ سالمه و ارمیم و میمونم مرتیکه گربه صفت

  6. واقعا میخای با ارمیا در بیوفتی؟😂
    شما هیترا نه شعور قانع شدن دارین نع سواد قانع کردن
    😐

  7. بابا من ریدم بهتون ک اونقدر کصخل اید چرا گوه میخورید کمتر زر بزنین هیتر های کثافت آشغال
    فشار بخورررررررررررر
    جر بخورررررررررررر
    پاره شووووووو

  8. من ی آرمی ام ۲۰ سالمم هست
    واسه من اصلا مهم نیست ک شما فک میکنی اونا شبیه دخترن یا پسر هر چی ک هستن انسانند و انسان دوستی رو ب مردم جهان یاد میدن من از کشورمو دینم دیدم کشتن بچهو ریختن خونشون ولی از اونا مراقب از بچها و دوس داشتنشونو دیدم همین کافیه ک اونارو از شماودینتون بیشتر دوست داشته باشم
    من قبلا واقعا ادم نژاد پرستی بودم ولی اونا بهم یاد دادن ک ادما ب هر شکلی و هر نژادی ک هستن ت هر جای دنیا توی هر کشوری ک باشن اصلا مهم نسیت چون اونها هم آدمدن و دل دارن و ما باید همدیگه رو دوست داشته باشیم چیزی ک اسلام و دین شما ب من یاد نداد همش تبعیض گذاشت بین مردم مسلمون و بیقیه کشورها وقتی میبینم با مردم کشورای دیگه ک ب ایران میان بعضیا چطوری رفتار میکنن واقعا افسوس میخورم ک ایرانی هستم واقعا دوست دارین وقتی ب کشورای دیگه میرید اوناهم اینجوری باهاتون رفتار کنند!؟اونا بهم یاد دادن ک بیشتر از هر چیزی باید خودمو هر جور ک هستم دوست داشته باشم چیزی ک دین شما ب من یاد نداد اونا گفتن همه با هم برابرند ولی دین شما گفت مردها از زنها برترند اونها حق زندگی کردن دارند ولی زنها ن اونا ب من امید دادن چیزی ک ن دولت ن خانواده ن مردم ن هیچکس دیگه ای بهم نداد اونا بهم یاد دادند ک دنبال علایقم برم ولی شما چی اونا بهم یاد دادن قدر سلامتیم و قدر کسایی ک دوسم دارن رو بدونم ولی شما چی اگه اونا شیطان پرستن اگه اونا دخترن من اونا رو قبول دارمو دوستشون دارم
    ببین تازه خدا هم تو قران گفته من حق الله رو میبخشم ینی حتی اگه تو کل عمرت نماز نخونی روزه نگیری خدا میبخشه و گفته حق الناس رو هیچوقت نمیبخشه ینی دقیقا کاری ک شما با اونا میکنید وقتی این همه تهمت بشون میزنید دلشونو میشکنید بهشون فهش میدین ببینم انسانیتتون کجا رفته اونا هم انسانند حالا با هر نژاد و هویتی ک هستن اونا بهم یاد دادن ب سلیقهای هم باید احترام بزاریم حالا درسته از بعضی جاای ایران میشنوم اینو میگن ولی اصلا ندیدم بهش عمل کنند چطوری آزادی هم میخواین شماهایی ک این همه هیت بهشون میدین اونا افتخار کشورشون شدن باعث شدن کشورشون کلی پیشرفت کنه اگه شما هم تونستین اینجوری باعث افتخار بشید بعد بیایین ی چیزی بگید وقتی ک حتی خانواده خودتونم بهتون افتخار نمیکنند و هیچ ارزشی واسه هیچکس ندارید و همه ازتون ضرر دیدنو هیچ سودی نداشتین
    من مسلمونم ولی اگه اسلام و دین شما بخواد اینطوری پیش بره همون بهتره ک مثل اونا شیطان پرست بشم ولی انسانیتو در حق همه رعایت کنم
    لطفا اینجوری نباشید بیایید انسان باشیمو انسانیتو در حق همه رعایت کنیم:)

    1. هیتر خر کیه

      درسته، ببینید هر وقت تونستید انقد تو دنیا معروف باشین که یه عالمه طرفدار داشته باشید اون موقع بیاید نظر بدید درضمن اون موقع اول یه نگاه به آینه بندازید

    2. خب ، نمیدنم به عقاید دیگران احترام بزاریم و شعر ور ها ، عزیزان هر گروهی لایق احترام نیس ، متاسفانه فن های این گروه نمی‌بینند ، چه مردانگی زدایی داره در سطح جهانی انجام میشه ، فقط بلدن بگن به ریش و پشم نیس ، به ریش و پشم هست ، ریش به دلیل ترشح هورمون های مردانه در بدن پسر ها رشد می‌کنه و به دلیل اختلالات ممکنه رشد نکنه ، نمی‌دونم یه گروه تمام بی ریش و پشم غیر از مردانگی زدایی ، تغییر سلیقه دختران ، گسترش همجنسگرایی و هزاران گوه دیگه چی میخوان بگن ، خود این گروه برده نظام سرمایه داریه ، حالا بگید موفقیت ، موفقیت ، ترجیح میدم بمیرم تا مثل این گروه باشم ، مسخرست چرا آرمی ها فکر میکنند بخاطر حسادته ؟ ، این گروه هزاران عیب و ایراد داره ، من که آهنگ هاشو گوش نمی‌دم ولی اگه یه مقدار در مورد آهنگ سر در بیارین ، یا در مورد نماد شناسی متوجه پیام های شیطانی این گروه میشید ، خب الان شما میگید طرف دوست داشته اصلا شیطان پرست باشه ، به تو چه ؟ بره تو سولاخش شیطان پرست باشه ، میخواد جهانی باشه ، باید جرات شنیدن مخالف هم داشته باشه ، به منتقد های بی تی اس میگید نژاد پرست ، جنسیت زده ، حسود ، آخرش شما هم فرقی با فن های تتلو ندارید ، در یه حد هستین ، در جواب این دوستمون هم باید بگم ، یا اون چیزی که به خوردت دادن دین نبوده ، یا تو کج فهمی داری که فک می‌کنی از خالق این جهان بیشتر حالیته

  9. من ی آرمی ام ۲۰ سالمم هست
    واسه من اصلا مهم نیست ک شما فک میکنی اونا شبیه دخترن یا پسر هر چی ک هستن انسانند و انسان دوستی رو ب مردم جهان یاد میدن من از کشورمو دینم دیدم کشتن بچهو ریختن خونشون ولی از اونا مراقب از بچها و دوس داشتنشونو دیدم همین کافیه ک اونارو از شماودینتون بیشتر دوست داشته باشم
    من قبلا واقعا ادم نژاد پرستی بودم ولی اونا بهم یاد دادن ک ادما ب هر شکلی و هر نژادی ک هستن ت هر جای دنیا توی هر کشوری ک باشن اصلا مهم نسیت چون اونها هم آدمدن و دل دارن و ما باید همدیگه رو دوست داشته باشیم چیزی ک اسلام و دین شما ب من یاد نداد همش تبعیض گذاشت بین مردم مسلمون و بیقیه کشورها وقتی میبینم با مردم کشورای دیگه ک ب ایران میان بعضیا چطوری رفتار میکنن واقعا افسوس میخورم ک ایرانی هستم واقعا دوست دارین وقتی ب کشورای دیگه میرید اوناهم اینجوری باهاتون رفتار کنند!؟اونا بهم یاد دادن ک بیشتر از هر چیزی باید خودمو هر جور ک هستم دوست داشته باشم چیزی ک دین شما ب من یاد نداد اونا گفتن همه با هم برابرند ولی دین شما گفت مردها از زنها برترند اونها حق زندگی کردن دارند ولی زنها ن اونا ب من امید دادن چیزی ک ن دولت ن خانواده ن مردم ن هیچکس دیگه ای بهم نداد اونا بهم یاد دادند ک دنبال علایقم برم ولی شما چی اونا بهم یاد دادن قدر سلامتیم و قدر کسایی ک دوسم دارن رو بدونم ولی شما چی اگه اونا شیطان پرستن اگه اونا دخترن من اونا رو قبول دارمو دوستشون دارم
    ببین تازه خدا هم تو قران گفته من حق الله رو میبخشم ینی حتی اگه تو کل عمرت نماز نخونی روزه نگیری خدا میبخشه و گفته حق الناس رو هیچوقت نمیبخشه ینی دقیقا کاری ک شما با اونا میکنید وقتی این همه تهمت بشون میزنید دلشونو میشکنید بهشون فهش میدین ببینم انسانیتتون کجا رفته اونا هم انسانند حالا با هر نژاد و هویتی ک هستن اونا بهم یاد دادن ب سلیقهای هم باید احترام بزاریم حالا درسته از بعضی جاای ایران میشنوم اینو میگن ولی اصلا ندیدم بهش عمل کنند چطوری آزادی هم میخواین شماهایی ک این همه هیت بهشون میدین اونا افتخار کشورشون شدن باعث شدن کشورشون کلی پیشرفت کنه اگه شما هم تونستین اینجوری باعث افتخار بشید بعد بیایین ی چیزی بگید وقتی ک حتی خانواده خودتونم بهتون افتخار نمیکنند و هیچ ارزشی واسه هیچکس ندارید و همه ازتون ضرر دیدنو هیچ سودی نداشتین
    من مسلمونم ولی اگه اسلام و دین شما بخواد اینطوری پیش بره همون بهتره ک مثل اونا شیطان پرست بشم ولی انسانیتو در حق همه رعایت کنم
    لطفا اینجوری نباشید بیایید انسان باشیمو انسانیتو در حق همه رعایت کنیم:)

  10. فاک یو …
    چقد تو بامزه ای . !
    انگار زنبورا ریدنت 🙂
    امید وارم اخرین باری باشع که این شروور هارو میبینم

  11. چرا انقدر گوه میخوری هاااا
    پسران دختران ما😂 اون خوب دقت کن بعد بیا زر زر کن اعضای بی تی اس کجاشون به دخترا میخوره اخه اصکلی بمولا آخه همه که خوش سلیقه نیستن
    هاااااا چیه دارین از حسودی میترکین میبینین ما دخترا بهتون اهمیت نمیدیم😂😂
    فشار بخووووووووووو فشاررررررررررر
    همینجوری فشار بخو آفرین
    فشاررررررررررررررررر بخور بیشتر فشار بخور کمته

    1. تا وقتی باشگاه هست شما دخترا نمیخورین به ما:/بعد یکی اون بالاست که میتونه قمرو غیب کنه بعد ما به اینا که از جنس خاکن حسودی کنیم؟خیلی حرفت خنده داره😂💔

  12. ریدم ب هیتر ک فک میکنه شاخه

    آخه من ریدم دهنتون عنترا ی خر اینا دوجنسن؟ عزیزم چشماتون خیلی مشکل داره لطفا به پزشک مراجعه کنید ک بدتر از این نشه پس فردا دخترا رو پسر ببینید🖕

    1. عه دختر خانوم ب تازگی این مونبین کشتم ینی بابات خوردم
      بشین براش گریه کن نفر بعدی ام جیمین شاید نامجو زودتر بکشم

    2. عزیزم این هیترا زبون آدم نمیفهمن باید با زبون سگ حرف بزنیم که متاسفانه بلد نیستیم

  13. آخه من ریدم دهنتون عنترا ی خر اینا دوجنسن؟ عزیزم چشماتون خیلی مشکل داره لطفا به پزشک مراجعه کنید ک بدتر از این نشه پس فردا دخترا رو پسر ببینید

  14. داداشم این همه نوشتی برا چی؟
    نگا تو یه ک جمله میشه خلاصش کرد:
    پسران دخترنما در گروه های کی پاپ چه کار می کنند؟ پاسخ:لزبین بازی✅

    1. 🚫مهم🚫
      ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔
      ببین اینارو میگم تو اون نویسنده عنتر بدونید

      بی تی اس افتخار کشورشونن
      افتخار کره جنوبی بعد توی گاو که اومدی اینجا زر میزنی افتخار خانوادتم نیستی چه برسه کشورت😂
      پس برو به بقیه گوه خوریات برس

      بعدشم اگه مرد بودن به ریش و پشم بود شما الان گوسفند بودین😂😂

      بایییی🖐🏻😎

  15. داداشم این همه نوشتی برا چی؟
    نگا تو یه ک جمله میشه خلاصش کرد:
    پسران دخترنما در گروه های کی پاپ چه کار می کنند؟ پاسخ:لزبین بازی✅

    1. فروشنده گوه به هیترا

      انقدر گوه نخور برای دهنت زیادی بزرگه.
      کاکا سنگی کاکا سنگی خوبه یه مشت اسکل که نمیدونن چی میگن و چی کار میکنن ته ش هم فقط گوه خوری میکنن که این غذای هر روزشونه باید بیشتر بهشون برسه برای همین مجبورن از این کارا کنن گشنه هستن بدبختا💩😂

  16. اگه پسر دختر نما یا دختر پسر نما داریم همش در اثر کثافت کاری اون پدرو مادر که اون بچه اینطوری می شه درضمن اینطور آدم هایی درمان دارن پس بدونید دوست دارن اینطور باشن این یه نوع مریضی درزمن گروه بی تی اس و با پسرهای دختر نما اشتباه نگیرید این ها دختر نیستن کلن شکلشون اینطور درضمن من از گروه بی تی اس خوشم نمیاد سلیقه هرکسی یه طوری عزیزان بحث ها رو کش ندید ممکن قیل زیرتون سفید بشه 😏😁🤣

    1. Jhcdjdldndjdk
      K en rjdbrhjroveobddhdhbdih
      Does kne
      Kebekebjejeoekiekdbe
      Oebdbe
      Did djjeoeheeh
      HD DVD ekebdjeho3vo2jjhrieib3
      Jenndjrdbehejejevihojrih
      Jkrbdi
      I’m
      Njd djddjejgsvsvwsghwghwh

  17. آرمی تا آخر جون

    تموم شد خیلی تاثیر گذار بود فقط دو ساعت خودتو معطل کردی آخه اشغال کپک زده خودرایی قصدد چی بود این همه نوشتی هیتر عزیز اول یه نگا به خودت بنداز که هیچ گوهی نیست‌ بعد زر بزن با شماهم هستم هیترا همتون یه مشت اشغالی ما ارمیا تا آخر جون از بی تی اس دفاع میکنیم

  18. چطوری میتونی بین این همه ارمی هست بدین تیتراژ کونی… فاکی… میگی دخترم که پسر نمان میخوای بکنم تو چشت که پسر میخوای هکت کنم عکسات رو پخش کنم جوجه که فن یک تخمی اها فک کنم اسمش تنتاسیون بود که یک تخمی خر احمق حساب میشه باو ما شمارو حیوون حساب میکردیم اومدی میگی دختر نمان و خرن؟ خودت دختری که از یک مشت ارمی میترسی کوچولو تنتاسیون احمق که بلد نیس رپ بخونه اصلا به پای یونگی ما نمیرسه اومدی حرف مفت میزنی بعد میگی گوه نخورید ارمیا ما که تو رو نمیخوریم

  19. میدونی قضیه چیه ؟ قضیه سر اینه که شما هیترا معلوم نی فازتون چیه
    شما ها افتخار ننه باباتونم نشدین اونوقت بی تی اس افتخار کل کشورشون که هیچ افتخار کل دنیا شده

    بعدشم این بازی واسه بی تی اس و آرمی ی معامله دوسر برده چون هم کمپانی میتونه شکایت کنه هم آرمی

    پس بهتره دست بردارین و به زندگیتون ادامه بدین

    اوه ی توصیه ام واسه شما هیترا دارم

    داداش من مسلمون به جای اینکه انقد هیت بدی برو از زندگی لذت ببر همش تو حالت عوق زدن نباش واسه خودت ضرر داره بعدشم به ما که ضرر نمیزنی به خودت ضرر میزنی و از کار و زندگیت میوفتی بعدشم سرت تو کار خودت باشه چون دیگه اونموقع کسی با زبون خوش باهات حرف نمیزنه۰

    1. آها اونوقت یه سوال خودت چند سالته والا بنظرم تو که خودت ۲ سالته معلومه چون عقل مثه یه ماست کپک زدست که داری این حرفارو میزنی پس لطفا ببند

    2. میشه سن خودتو بگی عمو؟
      نه که موهات سفیدع واسم سوال شد داخل آسیاب سفید کردی یا تو تخت روت ریخت

    3. Jxbbxhdvwqnhd hdh
      Hdidbdjej
      He did
      xgusydsutsgdfdfwfxydud9
      ۸djxudixi4iucyf5urg72rhwsg3rz

      D
      Djwhjshosceuf8jsuxefkwkw
      Sj ogosvosiigshou2igjecueuckcekph
      Iscs2zt tszrsts6bw5h4gqw5I6nssj6d7mxm7d
      Phf7e7fufigigigig8ypgta4a8fgi5aguxyx
      Fyxyd7r8tpy6ecviH

    4. بابا بابابزرگ 🖕دیگ به دیگ میگ روت سیاه بعدم شما این چیزای تخمیو مینویسین بعدم میگین کیپاپرای فشاری😂اینجوری معلوم میشه کی فشاریه🖕😌

    5. فروشنده گوه به هیترا

      اونوقت مجموع سن شما هیترا رو هم ۱۰ سالم نمیشه😂
      برو مشقاتو بنویس که معلم نزنه تو دهنت😂
      نشسته گوه خوری میکنی وایستا یکم بزرگتر شی بعد گوه بخوری گوه خوری در این سن غیر قانونیه یه😂😂

  20. اگر کور نباشی میبینی که پسرن
    این حرفا رو میزنین که چی بشه؟
    ما دست از فن بی تی اس بودن برنمیداریم
    احترامتو نگه داشتم هرچی فش بلد بودم بهت نگفتم اونم فقط برای آبروی آرمی ها
    اصلا من دلیلی نمیدونم اونا برای طرز لباس پوشیدنشون از شماها اجازه بگیرن؟؟:/
    به شماها هم مربوطی نیست که چطور لباس میپوشن و چه شکلی ان
    نژادپرستا!!
    شما به قول خودتون با ایمان شما یه نژاد پرستی
    امیدوارم که یروزی بشه که تو هیچ جای جهان نژاد پرستی نباشه و کسی به کس دیگه ای بخاطر هنرمند یا هرکس دیگه که کاراشو میبینه و گوش میده و فن اونه مسخره نشه
    ما الان تو جهانی هستیم که همش نژادپرستیه
    ولی بی تی اس نشون داد اهل هرکجا که باشی موفقی
    پس دست از هیت دادن بردارید
    من قبلا هیتر کیپاپ بودم و میگفتم اینا دیگه چین واسه چی اینا رو گوش میدن
    ولی بعدن که ارمی شدم فهمیدم برای چیه
    تیپ و قیافه که دارن به کنار اونا امید میدن امید ادامه دادن به زندگی و تلاش برای رسیدن به آرزوها
    تو این یکساله که ارمی شدم فهمیدم که ارمی و بی تی اس چقدر بخاطر اینکه هیت میگیرن ناراحت میشن
    انسان بودن به رنگ پوست و نژاد و مدل چشم ها و هرچیز دیگهنیست
    همه ی ما مخلوق خداییم
    این چیزیه که توی کتاب درسی ها نوشته حرف من نیست حرف خودتونه
    بی تی اس جون خیلیا که میخواست خودشونو بکشن نجات داده
    میگی چطوری با امید دادن
    هرچی هم که بگم نمیتونم از خوب بودنشون براتون بگم

  21. خداروشکر نسل افرادی مثل این هیترا داره منقرض میشه ولی در کل میگی جنسیتشون معلوم نی؟؟ بیا صادق باشیم حداقل دو سه سال دیگه مونده ک نسل افرادی مثل شما ها منقرض بشه مردوپسرارو نباعد از پشماشون تشخیص داد ک غارنشینا در کل بیاید صادق باشیم

    1. نمی دونم چی اینا جذایه نت چشم دارن نه قیافه نه قد نه هیکل نه ک….ر فقط چون پوستشون سفیده جدابن که اونم باز گریم کردن نمدانم چی بگم

    2. خیلی جالبه چون کل اینستا و یوتیب شده هیت به اینا همه میدونن پسری که میکاپ کنه و پشم نداشته باشه و روژه لب بزنه یه اوبی بیشتر نیست ولی شما دخترا نمیفهمید

  22. میشه دیگ انقد شر و ور نگید ناموصن اگ برید ویدای کنسرتشون رو ببینید وقتی لباسشون میرع بالا اون سکیس پکای کراششون نمایان میشع دومن اینکه ارمیا بچه سالن اشتباهه چون خواهر دوستم سی و پنج سالشع و هنوزم ارمیه کلا خیلی دیدم سن بااای ارمی ولی ی سوال ت خدت چن سالته؟ کوچولو اگ ضایع شدی اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره حتما خیلی حسودی میکنی بهشون ک انقد کص…شر میگی نه نه بچه های خوب هیچ وقت حسودی نمیکنن پس شما عم حسودی نکیند باشع؟
    ن وجدادنن میخوام چن کلمه مث ادم باهتون بحرفم🗿🗿
    من وقتی افسرده بووم ب یتی اس از افسروگی نجاتم داد دیگ جای تیغ روی دستم نیست و مادر و پدرمم داخلش موندن ک چرا ی هویی خوب شدم من ک تا دیروز هرچی میرفنم پیش روان شناس خوب نمیشدم الان تبدیل شدم ب ی ادم عادیم پسسس دیگ هیت ندید لطفااا
    باییییی

    1. آخه گوه خوریش به تو اومده که درباره ی پچه های ما حرف بزنی
      جوجه
      برو توی آینه ببین ببین خودت چی داری بعد بیا درباره ی پسرای ما زر بزن فهمیدی

      نمی فهمم با چه اراده ای اومدی این کصشعر را رو نوشتی واقعا خودت خندت نگرفت
      من ریدم توی این سازمانی که آدم ها رو این طوری قضاوت می کنه
      شما ها چشم ندارین زیبایی پسر های ما رو ببین فرق هم نمی زارم همشون خوبن

  23. بچه سال شمایید که مرد بودنو ب ریش و پشم میدونید..
    فک کردین مثلا با حرفاتون چ گوهی میتونین بخورین😂
    با این حرفاتون ثابت میکنین چقد شل مغزین وگرنه که با این کص‌شعرا چیزی از شهرت و موفقیت Bts کم نمیشه🙂🤝

    1. از شهرتش کم نمیشه ولی از محبوبیتش کم میشه کل اینستا و یوتیب هیت به ایناس ولی واقعا تو پسری که میکاپ کنه و پشماشو بزنه و روژه لب بزنه تو مرد میبینیش؟

  24. ریدم دهن هیترای bts

    یه مشت هیتر شل مغز نشستن دارن اطلاعاتی که ⁹⁷ درصدشون فیک و غلط بوده میدن
    واقعا حتی حوصلم بهم اجازه نداد ک*شرتون رو تا آخر بخونم
    خلاصه که نمیدونم کی ریده تو عقل شما 🙂

  25. آیم آرمی فوراور♡

    یوقت از هیترا الگو نگیرینا
    هرچی هرکی میخوره بقیم نباید بخان
    آخه گوه واقعا برا معده بده آدم رودل میکنه
    دارم میگم (آدم) یهو هیترا ب خدشون نگیرن😂
    ببینین از بسکه فشاری شدین چیا مینویسین
    اینهمه آدم کصخل نمیتونه کار خدا باشع😶🥲😂

  26. گاییدی‌بدبخت‌کسخل‌عَنتَرِگاو‌نَنَهِ‌سَگ‌گوزو‌خشتک‌خدتو‌الکی‌ب‌سر‌نکشش

    1. یعنی چی بگم بابام یه فیلمایی من به این سایته نشون بدم
      یعنی فاکم به این سایته اسکل

    1. دقیقا
      آخه به شما چه بی تی اس چه کاری می‌کنه
      به تو چه ربطی داره
      چرا همش حرفای الکی مزنین

  27. پارک‌جین‌هو؛

    خخخ‌هجب‌خری‌هستی‌تو😂ماگرمی‌رو‌بردیم‌ک‌جهانیه‌بد‌ت‌دری‌میگی‌بی‌تی‌اس‌کیه؟بابا‌بیخیال‌تک‌هستن‌تو‌رپ‌فارس‌پاپ‌ایرانو…آرایش‌میکنن؟آرتیستن‌معلومه‌آرایش‌میکنن(میکاپ)تو‌اگ‌تونستی‌با‌صد‌برابر‌همون‌ارایش‌نصف‌اونا‌بشی‌خوباشه‌برو‌ارایش‌کن😂😂😂آرمیای‌گل‌ول‌کنین‌این‌خرارو

  28. خخخ‌عجب‌خری‌هسی‌تو😂ماگرمی‌بردیم‌ک‌جهانیه‌بد‌تو‌میگی‌بی‌تی‌اس‌کیه؟بابابیخیال‌تک‌هستن‌در‌برابر‌این‌رپرای‌ما‌تک‌هستن‌تو‌پاپ‌ایران…

    1. کدوم کصمغزی اینا رو نوشته
      چشم ندارین جذابیت پسرای دیگه رو ببینین
      اگه تشخیص هویت جنسیشون سخته به نظرم چند تا از اون کنسرت خوشگلا رو ببینن(آرمیا میفهمن چی میگم😁)
      اگه تونستی یه نگاهی تو آینه بکن به قول خودت قیافه ظریف و دخترونشون رو هم نداری
      یکم افکار ذهن مریضتو دور بریز هنوزم دیر نیست
      ولی موندم چه حوصله ای داشتی این کصشعرا رو جور کردی

    2. من نمیدونم چرا به عقاید بقیه احترام نمیزارید…؟
      اصن آرمیا میخوان چارتا برده ی جنسی شیطان پرست اسکل دخترنما ی بی هویت و *خمی رو بپرستن…
      شاید دوس دارن خودشون و باباشون اینطوری بشن…
      هرکسی یه الگویی داره …
      بما چه ربطی داره
      راحت باشید

  29. آیا گوه تر و فضولتر از شیعه در جهان وجود دارد که دستش را توی کون هر بنی بشری فرو میکند؟ ای گوه به این دین و آئین شما پست فطرتهای آشغال شیعه بباره بی ناموسا ….

    1. عجبا
      باورم نمیشه فکر میکردم هیترا یه مشت شل مغزن
      البته تا دو روز پیش همینجوری فکر میکردم و فکر میکردم که دارم اشتباه میکنم که واقا هم اشتباه نکردم.
      خدایا فقط تو میتونی این شل مغزارو شفا بدی کمکشون کن بدبختارو
      اینا یک درصد هم مغز ندارن
      واقا نمیدونم چرا شما هیترا فقط به خاطر اینکه فکر میکنین دخترن ازشون بدتون میاد؟
      والا همه هیترا همینن فقط اطلاعات اشتباه ازشون میگیرن تا بقیرو گول بزنن
      واقا براتون متسفم که نمیتونین کارایی که اونا انجام دادن رو ببینین واقا متسفم اونا به خیلی از ادمای دنیا کمک کردن چند نفر رو از خودکشی نجات دادن و شما هیترا یه مشت خنگول،شل مغز،خنگ،دستپا چلفتی و…
      هستین

    2. عجبا
      باورم نمیشه فکر میکردم هیترا یه مشت شل مغزن
      البته تا دو روز پیش همینجوری فکر میکردم و فکر میکردم که دارم اشتباه میکنم که واقا هم اشتباه نکردم.
      خدایا فقط تو میتونی این شل مغزارو شفا بدی کمکشون کن بدبختارو
      اینا یک درصد هم مغز ندارن
      واقا نمیدونم چرا شما هیترا فقط به خاطر اینکه فکر میکنین دخترن ازشون بدتون میاد؟
      والا همه هیترا همینن فقط اطلاعات اشتباه ازشون میگیرن تا بقیرو گول بزنن
      واقا براتون متسفم که نمیتونین کارایی که اونا انجام دادن رو ببینین واقا متسفم اونا به خیلی از ادمای دنیا کمک کردن چند نفر رو از خودکشی نجات دادن و شما هیترا یه مشت خنگول،شل مغز،خنگ،دستپا چلفتی و…
      هستین

    3. عجبا
      باورم نمیشه فکر میکردم هیترا یه مشت شل مغزن
      البته تا دو روز پیش همینجوری فکر میکردم و فکر میکردم که دارم اشتباه میکنم که واقا هم اشتباه نکردم.
      خدایا فقط تو میتونی این شل مغزارو شفا بدی کمکشون کن بدبختارو
      اینا یک درصد هم مغز ندارن
      واقا نمیدونم چرا شما هیترا فقط به خاطر اینکه فکر میکنین دخترن ازشون بدتون میاد؟
      والا همه هیترا همینن فقط اطلاعات اشتباه ازشون میگیرن تا بقیرو گول بزنن
      واقا براتون متسفم که نمیتونین کارایی که اونا انجام دادن رو ببینین واقا متسفم اونا به خیلی از ادمای دنیا کمک کردن چند نفر رو از خودکشی نجات دادن و شما هیترا یه مشت خنگول،شل مغز،خنگ،دستپا چلفتی و…
      هستین

    4. کیر آنوئل تو بتس

      بیا کیرمو بخور انگل ننه قحبه
      همه بتس فنا و آرمی و نمی‌دونم هر گوهی که هستن
      همشون یه مشت گوه هستن یا شایدم شما از گوه بی ارزشید تا اونجا که فک کردم شما و شماها کونی کونی و بچه سال همشون اکثرا ۱۰ الی ۱۲ سن دارین

    5. عجب آدمایی پیدا میشنا
      این عوضیان که به بی تی اس فش میدن
      به شیعه چه ربطی داره
      بعدشم من خودم با حجابم و چادر سر میکنم ولی آرمیم و خیلی هم بی تی اسو دوست دارم
      اون موقعی که من هیچ دوستی نداشتم و تو خودم بودم و چیزی نبود که با دیدنش خوشحال بشم
      بی تی اس منو از عالم تاریکیم نجات داد
      پس هیترا رو به دین و مذهب افراد نگیرین
      بای

  30. نگاه کنید هیترا بی مغرن فقط فوش میدن ؛ اقا تو هیچی نیستی ولی بی تی اس برنده مسایقات گرمی دسانگ ماما که اینا هر خواننده جهانی پزیرفته نمیش ؛ بزرگتریت بوی بند جهان تو خودت فشار بخور چون جز هیت دادن کاری نداری🐽 اشکالی نداره تو از اینور فشار بخور از اونور بی تی اس بیشتر موفق ب

    1. کص ننت ارمی بی تی اس جز کارای هم جنس بازی بلد نیست بکنه تازشم صداشون صدای گرازه

  31. میخوام بدونم منطق هیترها چیه!؟
    خب آقا باشه میگید آرایش میکنن؟بزارین من جوابتونو بدم!اول اینا آرایش نیستن میکاپ هستن که هم خواننده ها و هم بازیگر های ایرانی استفاده میکنن و البته اگر شما این رو بد میدونین دیگه متاسفانه مشکل خودتونه چون توی کره این یه چیز خیلی خیلی عادی هستش.
    اگر مشکلتون گوشواره و دستبند و انگشتر و گردنبد هستن،انگشتر که انسان ها معمولی ایرانی هم میندازن،گردنبند و گوشواره و گوشواره هم بعضی ایرانی ها دوست دارن بعضی ها دوست ندارن.
    اگر مشکلتون صداشونه،باید بگم صداشون حداقل از شما بهتره،صداشون آرامش میده،زندگی میده.
    اگر مشکلتون اهنگ هاشونه

    1. بیا کیرمو بخور انگل ننه قحبه
      همه بتس فنا و آرمی و نمی‌دونم هر گوهی که هستن
      همشون یه مشت گوه هستن یا شایدم شما از گوه بی ارزشید تا اونجا که فک کردم شما و شماها کونی کونی و بچه سال همشون اکثرا ۱۰ الی ۱۲ سن دارین

    1. به نظرم خیلی بهتره که اینقد زر نزنید،هم بی تی اس هم اکسو و همه ی گروه های کره ای پسرانه خیلی عالی هستن و واقعا نمیفهمم اینقد هیت دادن و عزت نفس انسان هارو خورد کردن چه لذتی داره
      گوشواره میکاپ و رنگ کردن مو هیچ اشکالی نداره و خیلی بهتره اگه کپتونو ببندید و بگیرید سر جاتون بگیرید و معذرت میخوام اینقد گوه نخورید اگر چشم دیدم بی تی اس و بقیه رو ندارید میتونید ساکت باشید که از طرف آرمی ها و طرفدار های بقیه ی گروه های دیگه فحش نخورید😎

  32. روزی روزگاری در سئول

    انیو هسیو من یه کیپاپر ام. به معنای طرفدار موسیقی کره ی جنوبی. خواستم خیلی منطقی هیتر هارو قانع کنم. البته که هرچقدر که هیت بدید چیزی از ارزششون کم نمیشه. توی فرهنگ کره ی جنوبی ارایش کردن رایجه جوری که پسرها هم میکاپ میکننو موهاشونو رنگ میکنن. و درکل در قوانین و فرهنگ این کشور ثبت شده. و نه تنها بی تی اس بلکه همهی گروه های کیپاپ. از این روش استفاده میکنن. ولی این یه میکاپ نیست. بلکه یه گریمه با مخلفات بیشتر. پس به بی تی اس هیت ندید چون فرهنگ کشور اینجوریه اگر با فرهنگ کره مشکلی دارید گردن بی تی اس نندازید. و همچنین ممنون از آرمی هایی که هرجوره گروهشون رو حمایت میکنن. و اینکه طرفدارای بی تی اس دختر بچه نیستن و من پسرم و ۱۵ سالمه.

    1. به نظرم خیلی بهتره که اینقد زر نزنید،هم بی تی اس هم اکسو و همه ی گروه های کره ای پسرانه خیلی عالی هستن و واقعا نمیفهمم اینقد هیت دادن و عزت نفس انسان هارو خورد کردن چه لذتی داره
      گوشواره میکاپ و رنگ کردن مو هیچ اشکالی نداره و خیلی بهتره اگه کپتونو ببندید و بگیرید سر جاتون بگیرید و معذرت میخوام اینقد گوه نخورید اگر چشم دیدم بی تی اس و بقیه رو ندارید میتونید ساکت باشید که از طرف آرمی ها و طرفدار های بقیه ی گروه های دیگه فحش نخورید😎

  33. دهنت رو ببند هیتر بدبخت خاک به سر برو بمیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

  34. اهم اهم خب شروع میکنم.😎
    تو گاو چی میدونی ازشون ها خودت اگه دختری پس میشی دختر پسر نما اگه مسری میشی پسر دختر نما
    تو هیچوقت به گرد پاشونم نمیرسی با هیت دادن بهشون فکر میکنی بی تی اس از بین میره نه عجیجم تازه قوی ترم میشن😏 فا*ک*یو ب*چ ش*ت فا*ک*ا*ب😒
    اشغل بی مصرف
    اونا قشنگتر از تو ان
    پولدار تر از تو ان
    صدای خیلی توبی دارن
    دنس خوبی دارن
    اندام مناسبی دارن
    اما تو هیچی نداری بدبخت😐🌚

    1. پدر هرچی ارمیه

      اقا فاک به بی تی اس فور اور بر علیه ام قیام کنید چه بی تی اس و بی تی اس فنا من حرفم عوض نمیشه

    2. یه سربازم نه بچه خوشگله نه پولی داره ولی برای توی اشغال جنگید اونوقت تو به جای اینکه از اونا حمایت کنی از این اوبیا حمایت میکنی چون دختری واسه همین حالمون ازتون بهم میخوره زنای قدیم جنگم میرفتن

  35. پماد سوختگیمون تموم شده برو از بابام بگیر دیشب کنار مامانت بوده رفته خریده 😁🤣

  36. خاک تو سر اسکلت کهیچی نمیفهمی راجب کیپاپ
    بدبخت تو که چیزی نمیدونی گوه مفت خور
    اخه اسکل کجای اینا شبیه دخترن
    مگه اینکه تو کور باشی
    که هستی
    به تیمشون نیستی هیتر بدبخت
    ریدن تو قیافه و دهن هرچی هیتره
    اینم بگم که بدونین خیلی کص مقزین

    1. فاک به هیتر

      دمت گرم داش ف*ا*ک به هرچی هیتر هست
      یک پیام برای هیترها کونی :):🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

  37. سلام میگم که معدبانه باشم خب تو کثیف اینجا چرا اومدی همه وختتو تلف کردی و این همه اشغال درباره ای بی تی اس نوشتی.
    میگن دختری عُهههههه مگه برو یه سری ویدیو هاشونو بیبین بعد میفهی که اونا کی ان
    دیگه تو اون قسمت پایین شون رو ندیدی یا مگه کوری متوجه باش اینجوری چیزا رو دوباره نبینم

    1. موافقم کثافت آشغال پدصک بیشعور دیوث برای چی زر زر میزنی نسل شما هیترا باید منقرض شه پدصگ های ………

  38. کص ننه هیتر ارمی ام

    تموم شد خیلی تأثیر گذار بود خشگله حالا برو سمت چپ بپیچ راست برو توی دستشویی غذات امادس

    1. شما حالیتون نیست آرمی بی تی اس و کیپاپ‌چیه اومدین میگین پران دختر نما واقعا که در مورد چیزی که نمی دونید نظر ندید

  39. ی ارمی دیگ😐

    بابا برین گمشین دیگ شورشو در اوردین
    این ک بی تی اس چی کار میکنه و چجوری رفتار میکنه
    عو چ لباس هایی میپوشه ن ب من مربوطه م ب ت ک اینقد کصخلی ک اومدی اینا رو نوشتی
    جایی گفته شده ک پسرا نباد ارایش کنن نباد لاک بزنن یا نباد موهاشونو رنگ کنن و هزار کار دیگ ک ن من باد گو خوریشو بکنم ن ت یکی ک هیچی نمیدونی
    ت عم ب جا اینک بیای اینا رو تحویل ما بدی برو ب موفقیت هاشون ی نگا بنداز بعد خفه شو

  40. احمق های خر نفهم بیشعور کثافت خر اسکلای زمونه اخه اینا چیشون شبیه دختراس چیشون شبیه همه اسملا اون چشای گنده ای که خدابهتون داده رو باز کنین تا ببینید که شبیهه هم نیستن

    ارتش ارمی صف به صف پشت بی تی اس ادامه بدی پایان بدی برات داره یه # ارمی _ بی تی اس

  41. هی اونایی که این چرت و پرتا رو می‌نویسید خیلی بیکاریدا😂
    شما اگه مغز توی کله تون بود یکم تحقیق میکردین بعد این چرت و پرتا رو می نوشتین 😂
    اصلا شما میدونید کیپاپ چیه ؟ خب معلومه که نه 😂 فقط الکی یه چیزایی شنیدینو و میشینید توی مغز پوکتون که درک نداره قضاوت میکنیند و میاین اینجا می‌نویسد که ویو تون بره بالا 😂
    هیترا تلاشتون قابل تحسین نیست ک میخاین این ارتشو بپاشین (بزرگترین بوی بند جهان) شما ها افتخار پرومو مادراتونم نیستین داریین گو خوردن پشت این ۷تا فرشته یچی برا ایندتون میزارین کنار اوکی ولی بزرگترننن سرگرمی هستین رو زمین وقتی حوصلم سر میره میلم پیاملتو میخونم وایی خیلی حال میده وقتی دارین فشار میخورین وایییی پماد سوختگی تموم شده خودتون برین زیر اب خب من خووم دیدم ی هیتر بود الان بزرگترنی ارمیه 😂😂فشاری ها ی بی مغز 😂

    1. واقعا آدمای مسخره ای هستی
      به تو چه ربطی داره اونا شبیه دختران یا نه
      چشای کورتو باز کن سیکس پکاشونو دیدی ک زر میزنی
      گردنبند و گوشواره رو همه میندازن
      زمونه عوض شده داداچ دیگه مردم مث شما قدیمیو عقب مونده نیستن ک با یه میکاپ و زیور آلات بگن جنسیت عوض شده

    2. ببار ببین جز شما یه مشت دخترا کصخلا کسی بی تی اس فن هست؟ دوم این متن شبکه سه هس وقتی ت اب کیر بابات بودی داشت اخبار می‌گفت و نکص

  42. بیگ ارمی😂🇰🇷

    نیو هیترا تلاشتون قابل تحسین نیست ک میخاین این ارتشو بپاشین (بزرگترین بوی بند جهان) شما ها افتخار پرومو مادراتونم نیستین داریین گو خوردن پشت این ۷تا فرشته یچی برا ایندتون میزارین کنار اوکی ولی بزرگترننن سرگرمی هستین رو زمین وقتی حوصلم سر میره میلم پیاملتو میخونم وایی خیلی حال میده وقتی دارین فشار میخورین وایییی پماد سوختگی تموم شده خودتون برین زیر اب خب من خووم دیدم ی هیتر بود الان بزرگترنی ارمیه 😂😂فشاری ها بدویین الان ننتون کصش پاره میشه تو کوچه

  43. من آرمی نیستم کیپاپرم نیستم آواکادو ام بعد ببنید اولا که تو کره ریش و سیبیل این جور چیزای نجست 😬رو بزاری رو صورتت توهین حساب میشه و فقد ۳۰ درصد پسرای کره ای ریش درمیارن و بایدم بزنن چون توهینههه بعدش واسه دوتا دونه مثلث اتفاقی میگین فلانی ایلومیناتیه…. ببینید ایلومیناتی که گروه بزرگی بودش که تو سال ۱۹۵۰ آغاز شد و ۱۹۷۰ از بین رفت…. بعد الان هرکی موفقه رو می گن ایلومیناتی اصن دقت کردین که دارین شیطان رو قدرتمند تر جلوه میدین؟ بعدش… حالا مثلا فک میکنیم که ایلومیناتی هنوزم هس… به ما چه.. :/ مگه بیماریه واگیر داره که ماهم عضو ایلو بشیم؟ هن؟
    اگه واسه شما ریخت و قیافه ی پسرای کره ای عجیبه واسه اونا هم عزاداری و عمامه و ریش و سیبیل و قرآن عجیبه…. اینکه میرین دور یه خونه ۷ بار میچرخین عجیبه…. نماز عجیبه… بعدش شما فیلمای تو کنسرتاشونو با دقت نگاه کن و برجستگی هارو ببین؟ 😂😬(حرفی ندارم ) الان هم یه هیتر میاد ریپ میکنه میگه گوه نخور …..به خدا… 😬😬

    1. ببین کیریا وشما عقیده و فکرتون تخمیه هر چقد میخای کص بگو کیرشونم وقتی حسابت نمیکنن چی میگی بازم؟ 😂🤌

    2. وقتی که اهنگای ریورس و فرکانس دارو گوش میدی روت تاثیر داره و بیشتر خواننده ها تو ایلومیناتی ان🗿این یه حقیقته که باید قبولش کنین

    3. از حرفی که زدی خوشم اومد با اینکه اووکادویی ولی به علایق بقیه احترام میزاری
      کاشکی هیترا به این سطح شعور برسن❤

    1. شما اگه انسان بودین نمیومدین با اسپره رنگ رو اثار تاریخی کشور بنویسین بی تی اس

  44. حالا لازم نیست بخاطر دو تا بازدید کننده ی اضافی از سایتت خودتو به هر در و دیواری بکوبی.
    ولی مرسی که با علم توانایی های زیادت برامون حقایق تاریک کیپاپ رو فاش کردی.
    خیلی متنت تاثیر گذار بود.
    جمع کنید بابا..!
    اومدی ی چرتی پروندی دوتا پسر تازه به دوران رسیده ای هم که از‌ کمبود محبت تو خانواده رنج می‌برند اومدن زیرش مثبت گذاشتن هی حق حق.
    انقدر خودتو کوچیک نکنید.
    علایق هرکس به خودش مربوطه.

  45. اصن بی تی اس دخترنما باشه(که قطعا نیس) توروسننه قربونت برم
    چرا دائم درحال صاک زدنین کصخلا
    خفه نشدین اون تو؟ بسه دیه سرتونو ع کونشو بیرون بیارین بمولا چیزی نمیشه
    الانم هر چق میخای بیا به من و ارمیا و بی تی اس فوش بده عاقاااا ما که به تخممونم نی فق داری وقتتو تلف میکنی
    اینهمه خواننده ایرانی گوشواره میندازن ، موهاشونو رنگ میکنن مث ماکان بند ، اگ این دوتارو باهم شیپ کنی چیزی نیس ولی اگ اعضای بی تی اس رو شیپ کنی میشه همجنسگرا؟
    جالبه!
    متاسفم بخاطر اینکه افکارتون مث افکار دوران قجره🤣
    در اخر:صاک مای دیک بچز هیچ گوهی نیسین!

    1. کص ننه بی تی اس فن

      مادرجنده معلومه بی تی اس ننتو برا کردن گروگان گرفته گفته بیای کامنت کص بگی با هر سنی بیاس میندازم ب کون مادرت با خوده بی تی اس کونده ننه برو ابگوشتی ک با دمبه کپن ننت درست کردم دادم بابات خوردو جمع کن🤣🤣

    2. روزی روزگاری در سئول

      ای کاش منم اینو مینوشتم هعی ولی یه چیز دیگه نوشتم

  46. بی تی اس و بی تی اس فن ها اوبی و کونی ان و هر چی بگزره از جنده بودن ننشون کم نمی شه

    1. داداش دمت گرم خیلی وقت بود دنبال عکس قشنگ ازشون بودم شما از کدوم کانال برمی دارید منم عضوشم؟ من مثل شما زیاد پیگیرشونم راستی خبر دارید که خور زیاد دارن؟جمعیتتون زیاده اونا باید غذاشونو زیاد کنن چون آمار گه خورا بالا رفته نمیتونن در روز اینقدر واسه شما تولید تغذیه کنن نصف کارشونو ب ماواگذار کردن

    2. انسان های مگس‌ نما همش دنبال گه ایناین ببینین کی میرینن تغذیه کنید

    3. دهنت رو ببند هیتر بدبخت خاک به سر برو بمیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

  47. خر ها حرف دهنتو بفهمین هیتر های بی شرف گوه ها بی تی اس خوب ترینم گروه دنیاست و خواهد بود اونایی که مینویسند بی تی اس بده از حسودی شوند می‌ترکن باشه طرفدارش نیستی پس چرا فحش میده احمق شخصیت خودت را پایین میاری ترمز بگیرین هیتر ها باهم بریم تا ببینم چی میتونین بگین

    1. خفه شو کص کش ننه جنده برو اصن کون خودتو ناتو بده تمام اینا بکنن الاغ

    1. کص ننه بی تی اس فن

      کیرم به کص ننه هر مادرکصه سگی که بی تی اس فنه اخه این بی تی اس فقط بدرد کردن میخوره واس بردشون قزوین😂😂😂

      شما کونیا بیتی اس فن زیر ده سالم نیستید کص ننه ها سردرد کص ننتون میگام

      شما آرمی نیستید که اخه ارمی یعنی ارتش،شما کونیا تفنگ ببینید ننه جندتون میارید من ی تنه ارتشتون با ننتون میگام

      بعدشم کونیا اخه اگه ما از بی تی اس خوشمون میومد میومدیم اهنگاش گوش میدادیم نه اینکه حسودی کنیم کص ننه ها جنده پولی ننه
      «کیرپاپ»!!

    2. ببین اصن کیر چی!! زیادی گندش کردم ببین دودول داری بعدا زر بزن 😂

    3. مطمعنی فشار نمیقولی چرا من میدونم تو فشار میقولی هیتر کص مغز

  48. دختر تنتاسیون:)

    باهات موافقم بی تی اس خوار بمولا که چسخلن🗿
    دیقا طرفداراشون ی مشت بچن ک همش شر میگن

    1. اوهو الان تو طرفدار ما باید ب اونا هیت ببدیم شپا ها ابروری ارتیست خودتوننو میبرین با حرف های شما ها بزرگتریح بویبند جهان ک بی تی اس ب کونشم نیس
      عب ننداره فشار خوردن برا شما نیو هیتران ک هیترم ب حساب نمیاین عادیه

    2. خفه شو ازگل جیمز کوردن رو ک میشناسی با اون سنش ارمیه و همینطور یکی ۲۰ سالشه ارمیه معلممون ارمیه مامان من ارمیه چی میگی؟

  49. حرف دهنتو بفهم اونی که ننش خرابه تتلوعه بعدشم اگه مرد بودن به پشمو سبیل بود که الان گوسفند از همه مرد تر بود بعدشم بیایم تتلوعه که حتی یک سوم دنیا نمیشناستش رو گوش بدیم که پسفردا از خیابون جممون کنن بین این همه موسیقی مریض ایرانی کیپاپ از همشون سالم تره
    خیلی وقته عقبی نسلایی مثل تو باید هر چه زود تر منقرض شن

  50. حرف دهنتو بفهم اونی که ننش خرابه تتلوعه بعدشم اگه مرد بودن به پشمو سبیل بود که الان گوسفند از همه مرد تر بود بعدشم بیایم تتلوعه که حتی یک سوم دنیا نمیشناستش رو گوش بدیم که پسفردا از خیابون جممون کنن بین این همه موسیقی مریض ایرانی کیپاپ از همشون سالم تره
    خیلی وقته عقبی نسلایی مثل تو باید هر چه زود تر منقرض شن

    1. کص ننه بی تی اس فن

      با این بچه کونیا دعوا نکنید جاش یه پیک بزنید سلامتی کص ننه بی تی اسو بی تی اس فن

    2. مرد بودن به ریش و پشم نیست به ذات و رفتار مرده که بی تی اس بیشتر ذات دخترونه داره تا ذات مردونه از رفتارشون تابلوئه ربطی ام به عشوه رفتناشون تو کنسرت نداره.آفرین فشار بخور

  51. خر، احمق، گاو، گوساله ، عن، گوه
    اخرین و اولین باری باشه که میبینم به بی تی اس توهین میکنی
    ما ارمیا هیچ وقت از بی تی اس جدا نمیشم ما مثل یه کَنه چسبیدیم و تو هیچ وقت نمیتونی ما رو پشیمون کنی که ارمی شدیم در عوض تو پشیمون میشی که به بی تی اس توهین کردی الاغ عن💩گوه
    👊💜Armi forever💜🤞

    1. کیر تو بی تی لس

      کیرم تو بی تی اس فشار بقول بچه سال اوبی فن معلومه خوب کردنت که تعریف کنی ازشون🤡🌓😂

  52. خر، احمق، گاو، گوساله ، عن، گوه
    اخرین و اولین باری باشه که میبینم به بی تی اس توهین میکنی
    ما ارمیا هیچ وقت از بی تی اس جدا نمیشم ما مثل یه کَنه چسبیدیم و تو هیچ وقت نمیتونی ما رو پشیمون کنی که ارمی شدیم در عوض تو پشیمون میی که به بی تی اس توهین کردی الاغ عن💩گوه
    👊💜Armi forever💜🤞

    1. پدر خور گی تی لز

      بنده کامنت شما را نخوندم چون هنوز به سنی نرسیدی که ازهار نظر بکنی بچه سال

  53. اونهایی که این هرفها رو میزنن خودشون به خودشون شک دارن هرچی میگن خودشونن بخاتره همین به BTS گیر میدن ما آرمی ها ول نمی‌کنیم هدتا اگه اینها بدتر اذ اینا رو بگن بزارید بسوزن hash just BTS hash

    1. واقعا براتون متاسفم
      به نظرتون آهنگهای امیر تتلو که هیچ معنا یی نداره بهتره یا آهنگ های بی تی اس
      شاید شما بخواطر غرورتون بگین تتلو ولی اگه غرور نمیداشتین و بجای این کارا میرفتین یکم راجع به این گروه تحقیق میکردین و ترجمه ی آهنگ هاشون رو پیدا میکردین انقدر بهشون توهین نمیکردین

      من قبل ازین که باهاشون آشنا بشم فکر میکردم مردم آسیا ی شرقی هیچ کدوم به درد نمیخورن اما الان فهمیدم ما ایرانی ها به هیچ دردی نمیخوریم نه اونها
      اونها دختر نما هم نیستن اگه خوب دقت کنین هیچ مرد کره ای ریش نداره خب طبیعیه اونها ریش ندارن و اینکه اونها خدادادیه و از وقتی به دنیا اومدن همینجوری بودن

    2. هد تا😄😄🙃🙃کلاس چندمی که هنو بلد نیسی
      حتی را می نویسی هدتا😜😛

    3. کص ننه بی تی اس فن

      اخه طرف بی تی اس فن غلط املاییشون ببینید ناموصااااا طرف به خرف میگه هرف😂😂😂😂😂

    4. کص ننه بی تی اس فن

      کونی برو غلط املاییت درست یعنی بعد اینکه کلاس اول تموم کردی

  54. دهناتونو ببندین اسیبی میبینین!؟ به شماها چه اشغالای بدرد نخور به شماها چه دختر نمان همجنسگران یا هر کوفتی به تو چهههههههه تو ک نیستی تو که دختر نما نیستی تو که همجنسگرغ نیستی کجای دنیا گرفتی
    با هیت دادنت میخای جلب توجه کنی؟ هع فقد شخصیت خودتو بدردنخور تر میکنی
    میخای کجای دنیای اشغالیو بگیری. با این حرفات
    دهنتو ببند زر اضافی نزن

    1. افرین به آرمی ها که هوا ی بی تی اس رو دارن و کاری میکنن که هیتر ها پشیمون بشن💜👊💪

    2. پدر خور گی تی لز

      بچه سال کصشعر نگو هیچی نمیدونی خاهشن کصشعر نگو ما هم سن تو بودیم جای این اوبی بازی ها داشتیم میرفتیم بیرون فوتبال بازی میکردم گوشی پدر مادرمون رو نمیگرفتیم شاخ بازی میکردم الان ای کودک بروبا عروسکت بازی کن جای گوشی

    3. کص ننه بی تی اس فن

      من همینکه ننتو گرفتم برام کافیه دیگه جای دیگه دنیا نمخوام

  55. براتون خیلییی متاسفم، خیلی زیاااااد. شعور حرف زدن ندارید لاقل ساکت شید. هرچی فرهنگ کشور ما زمان قدیم خیلی خوب و بالا بود شما با این کاراتون پایین اوردید فرهنگمون رو خیلی متاسفم واقعا.
    ی کاری میکنید توی هر کشوری اسم ایران اومد بگن مردمای بی فرهنگ و بی شعور دارن که نژاد پرستن و حتی به دخترای کشور خودشون هم بی احترامی میکنن. واقعا بعضی موقع ها خجالت میکشم بگم من ایرانی هستم. چون مردمم فرهنگ ندارن خجالت میکشم بگم ایرانی‌ام. دوره باستان ایران خوب بوده، شاعرای خوبی داشتیم و تاریخمون خوبه ولی در حال حاضر فرهنگ مهمه، نه تاریخ ایران! وقتی فرهنگ و شعور نداشته باشه کشور تاریخ و شاعران و نویسندگان و.‌.. به چشم دیده نمیشه. لطفا روی رفتارتون کار کنید که وقتی پرسیدن اهل کجایی با افتخار بگیم ایران:)

    1. واقعا آدمای مسخره ای هستی
      به تو چه ربطی داره اونا شبیه دختران یا نه
      چشای کورتو باز کن سیکس پکاشونو دیدی ک زر میزنی
      گردنبند و گوشواره رو همه میندازن
      زمونه عوض شده داداچ دیگه مردم مث شما قدیمیو عقب مونده نیستن ک با یه میکاپ و زیور آلات بگن جنسیت عوض شده

  56. اولا که مرد بودن به ریش و سیبیل داشتن نیس دوما شما اصن چی میدونید درباره اینا؟ لاقل مرد یا پسرای کره ای فرقی بین دخترا و خودشون نمیزارن. شما تازه ما دخترارو برده جنسیه خودتون میکنید:/ معلومه هنوز هیچی از مرد بودن نمیدونید و من واقاااا براتون متاسفم و برای خودم متاسفم که کنار همچین پسر و مردایی دارم زندگی میکنم

    1. دوست عزیز شما داری این حرف رو جدی میزنی تو از کجا میدونی که همجنسگرا هستن یا اینکه به چه دلیلی این حرف رو میزنی هر کشور فرهنگ خودشو داره کره ای ها همشون آرایش میکنن نه این ۷ تا پسر

    2. اینقدر همه چیزو جنستی نکن تو اگه عقل داشتی میفهمیدی فقط مردا نیستن که فرق میزارن والا بیشتر خود زنان که خودشون پایین میدونن و پایین میارن مثل تو

  57. هع حالا این سلبریتی های ایرانی هم موهاشونو رنگ کنن هم میکاپ کنن هیچی ولی بی تی اس بیان میکاب کنن کلی واق واق میکنین 😐
    اوک باش ولی میدونم دارین این حرفارو از رو حسادت میگین که اونا بهترن ، به حرفای شما هیترا گوش نمیدنو قوی ادامه میدن، خوشتیپ ترن، جذاب و هات ترن
    برید کنارو توی اکیپ اسکلی خودتون باشید
    اصلا نمیشه شما هیترا رو شناخت😂چون توی همه لایوا کنسرتا و فن ساینا هستین واقعا 😐🤣
    پس بهتره برین کنار و بزارین باد بیاد 😊😐🔪🔪

    1. شما بی جا میکنی بعدشم خیلی به این چیزا حرص نخور وگرنه همون مغز پوکت به فنا میره😂تو برو ببین چه چیزایی راجب آرمیای مسلمون میگن و چه کارایی می کنن واقعا براتون متاسفم خیلی… خودتون یکم فکر کنید با فنای بهترین گروه پسرونه در بی افتید 😎 خاک تو سرتون که واقعا عقل ندارید و چرت و پرت می نویسین ولی اینو بهتون بگم دیگه تموم شد حالا بی تی اس بهترین گروه شده و یدونه هیت یه عالمه جواب داره😎

    2. ……………………………………………………………………………………………………………………….

  58. شاتاپ بابا اونا بهترین گروه جهان هستن و هرکی دربارشون بد و بیرا میگه از حسودیه اونا یه ذره هم شبیه زن ها نیستن اینم تو کله پوکت فرو کن که تو کره ریش گذاشتن نماد شلخته بودنه واس همین ریش نمیزارن اصلا کدوم خری گفته ریشو پشم نماد مرد بودنه مردونگی به شخصیته و اونا ثابت کردن و بهتره دهنتو ببندی تا ما آرمیا نیومدیم جرت بدیم

  59. تموم شد😐
    خیلی تاثیر گذار بود😐😂
    بچه بیا پایین سرمون درد گرفد اینقد شما هیترا از رو هم دیگه اصکی میرین خسته نمیشین بابا بسه ما خسته شدیم این همه مطلب چرت و پرت قدیمیه تکراری خوندیم حداقل میخوای هیت بدین یکم جدید تر باشین زر زراتون به پشممونم نیس پ خودتونو خسته نکنین با چهارتا زر زره شما بی تی اس بدونه طرفدار نمیمونه گذشت دورانی که حرف حرفه شما بود الان دیگه یه خانواده داره که هیچکس نمیتونه مثلشو داشته باشه

  60. ک ص خل ی
    میخوای شلوارشون بکشن پایین تا بفهمی پسرن

    یا اصلا دختر باشن مگه چه عیبی داره،دخترا چیشون کمتر از پسراس
    بعد مگه قرار بوده خدا همه آدما رو مثل هم بیافرینه
    اینا از یه نژاد دیگه هستن ملیتشون با ما فرق میکنه
    مرد داریم تا مرد
    بعد مگه خدا تو قرآن نگفته که همه آدم ها یک ارزشن
    پ زر نزن
    موفقیتشون تو ما تحتت😒

  61. لازم نی گوه خوری بی تی اسو بکنی آقای مشنگ کسی ک میگه میخواد بابا شه یعنی میخواد با ی دختر ازدواج کنه یعنی حالم از هرچی ایرانی هوس بازه بهم میخوره ناموصن اون عکسی ک ازشون گذاشتی معلوم نی پسرن ؟؟ خیلی حسودی چون همچین فرشته هایی تو ایران وجود نداره دارین میسوزین آیا شما با فحش هایی ک رپر های ایرانی میدن آرامید؟ با فحش هایی ک تتلو ب هفت جد آباد طرفداراش میده آرامید؟ آیا شیطان پرستان مردم را شاد میکند؟ امید زندگی بهشون میدهد؟ بی سواد اون علامت ها برای اینا ب معنی دوست داشتنه خب بزن همون جایی ک میسوزه😂 طرفدارای رپ ایران پسر بچه هایی هستن ک با رپ فاز شاخ بودن میگیرین اصلا ک اینا شیطان پرست ما دوست داریم طرفدار شیطان پرست باشیم ب شما چ آیا با هیت دادن چیزی ب شما میرسه زرزراتون ب شپمونم نی گوهخوری واس بدن خوب نی اونا دختر نمل نیستن من خودم پسرم اسمم ممد جواده ۱۸ سالمه نصف طرفدارای بی تی اس پسرن بعد دختر نمان؟ برو بچ برو بگیر بکب

    1. روزی روزگاری در سئول

      ارمی محترم زیاد خودتون رو اذیت نکنین. اونا همینجوری دارن زیر ابهت بی تی اس له میشن. همینکه بزرگترین بوی بند دنیان برای کردنشون کافیه.

  62. شما این مطلبو گذاشتین که ما ارمیا بیایم جوابتونو بدیدم و بازدید های سایتتون بره بالا عوضی ها شما هرچی میخواین بگین مثلا بگین همجنسگران دخترن و….. با این همه هیت دادن به هیچ جا نمیرسین پس بشینین سر جاتون که هرچی هیت میدن هم هیچی از موفیقت پسرام کم نمیشه

    جیندا ها

    1. اونهایی که این هرفها رو میزنن خودشون به خودشون شک دارن هرچی میگن خودشونن بخاتره همین به BTS گیر میدن ما آرمی ها ول نمی‌کنیم هدتا اگه اینها بدتر اذ اینا رو بگن بزارید بسوزن hash just BTS hash

  63. هر وقت تونستی ما آرمیا رو ریشه کن کنی اون وقت بیا زر زر کن ما ارمیا انقد زیادیم که روزبه روز بیشتر میشیم و اگر بنگتن همجنسگرا بودن انقدر آدم فنشون نمیشد حالا تو داری میسوزی که داری این حرفا رو میزنی بیا برو تو کوچه هه به بزرگترین بوی بند جهان میگن همجنسگرا😏

    من تا آخر عمرم ارمی میمونم و سوختن شما رو تماشا میکنم و اذت میبرم جیندا ها

  64. هندز اف د کینگ :)

    سلام
    خواستم بگم مطلب خوب نبود
    عالی بود 🗿
    دست به دست هم بدیم بری!نیم تو دهن بی تی اس
    ایول سازنده

    1. خیلی داریننن عن میقولین بی تی اس بهترین تیمهههههه جهان اون کیاپاپ یعنی موسیقی کُره جنوبی ولی اونا جهان پاپ هستند چون تو کل جهان معروفن

    2. X شر نگو بابا بشین عنتو بخور تو رو چه به بزرگترین بوی بند جهان با تو الف بچه بی تی اس یه تاره مو ام ازش کم نمیشه چون یه ارتش پشتشه اگه الان جلوم بودی به چوخ سگ داده بودمت فک نکن پشته تلفن با این زر زرات میتونی شاخ باشیو هر چی دلت میخاد گو بخوری. همینو جلو چهارتا آرمی بگو ببین جنازتو واسه مامان جونت پست میکنن یا نه

    3. خوب اگه حرفات تموم شود برو عروسک بازی تو کن کوچولووووو پماد ضد سوختگی برات بیارم داری میسوزی که بی تی اس هر روز موفق تر از دیروز میشه 😂😂😂😛😛😜😜😝😝😝

    4. تنها چیزی که میخوام بدونم اینه که اون معلم کلاس اول تو با چه اعتماد به نفسی به تو اجازه داد بری کلاس دوم🤣🤣🤣

  65. یه ایول میگم به نویسنده
    یه ایول به اونایی که موافقن
    خوب این دختر نما هارو ضایع کردین
    عشق منین
    #بی تی اس_ دختر_نما_هایی_با _فن_های_تعصبی🗿

    1. X شر نگو بابا بشین عنتو بخور تو رو چه به بزرگترین بوی بند جهان با تو الف بچه بی تی اس یه تاره مو ام ازش کم نمیشه چون یه ارتش پشتشه اگه الان جلوم بودی به چوخ سگ داده بودمت فک نکن پشته تلفن با این زر زرات میتونی شاخ باشیو هر چی دلت میخاد گو بخوری. همینو جلو چهارتا آرمی بگو ببین جنازتو واسه مامان جونت پست میکنن یا نه

  66. پسران دختر نما؟
    فقط دلم میخواد بهتون بخندم
    دستت پودر شد تا یه مشت چرتو پرت بنویسی
    نه؟

    1. گانده بی تی اس فنا

      ما وقتی منقرض میشیم که دیگه چیزی به اسم گی تی لز ( بی تی اس ) وجود نداشته باشه 🗿🗿🗿

    2. یه پیام دارم برات کی به تو گواهینامه داده کیوی بخور خاصیت داره یه پیام دارم برای بی تی اس اونا یه مش بچه سالن هیچ غلطی هم نمیکنن سلطان خواننده های دنیا خواننده های رپ ایرانین

  67. شما یه عالمه ادم بی مغز حسود هستین که نمیتونین موفقیت مردمو ببینید
    بعدشم اصلا طرف دوست داره شبیه دخترا باشه به توچه
    چی به تو میرسه
    به جای اینکه سرتو بکنی تو زندگی مردم برو روی اون مغز عقب افتادت کار کن که انقدر بیکاری میشینی به مردم هیت میدی بجای اینکه وقتتو برای این کارهای بیهوده تلف کنی برو یک زره چشاتو باز کن ببین دنیای امروز چه شکلیه
    بعدشم تو هیت میدی فکر میکنی اونا اصلا میفهمن تو اصن وجود داشتی حتی صدای جیک جیکتم نمیشنون
    واقعا بی عقل و اوسکلی که وقتتو تلف کردی برای این چیزا

  68. همه ی شما یه عالمه ادم نژاد پرست بی مغز هستین که نمیتونین دخترو از پسر تشخیص بدین بعدشم طرف به خودش مربوطه دوست داره شبیه دخترا باشه یا دوست داره شبیه پسرا باشه اخه به شما چه یکم سرتون رو از زندگی بقیه بیرون کنید اگر از یکی خوشتون نمیاد دلیل نداره که هیت بدین دختر نما هم خودتی و کسایی که شبیه تو بی عقلن یک ذره تفکراتتون رو عوض کنید و چشاتونو باز کنین دنیای امروز تغییر کرده و اینم بدونین اینهمه هیت میدین اونا اصلا نمیدونن شما وجود دارین اینجا برای خودتون دارین وقت تلف میکنین عوض اینکه اینجا حرف های چرت و پرت بگین برین روی مغز عقب افتاده خودتون کار کنید

    1. گانیده بی تی اس فنا

      خیلی دلم میخواد از اون جیمینه یه لب بگیرم 🗿
      خیلی شبیه دختراس ادم هوس میکنه 🗿

  69. #زه_گهواره_تا_گور_آرمی_بمون💜😏

    بچه بیا پایین سرمون درد گرف

    خدا لعنتت کنه اگه الان پیشم بودی میزدم تو دهنتتتت حالم ازت بهم میخورهههه

    1. بی تی اس خوار

      اقا عالی چیه ؟
      محشر بود
      خوبه یه نفرو پیدا کردم تو این جمع بچه سال نباشه 🗿

  70. واقعا برای شمایی که این مقاله رو نوشتی متاسفم
    متاسفم
    متاسفم
    و از طرفی خوشحالم که دارین از حرص این که اونا هر روز موفقیت کسب می کنن می سوزین
    همه مثل شما نژاد پرست نیستن که .
    تو کره شما رو به ع.ن.ش.ونم نمیگیرن.
    فکر میکنین با تیت مقاله هایی که می نویسین می تونین لشکر آرمی ها رو از پا در بیارید.اگه فکر می کنید باید بگم که طرز فکرتون اشتباهه

    1. لجندی که بی تی اس رو نابود کرد

      با بچه سالا موفقیت کسب میکنن 🙂
      لشکر آرمی ها هم یه مشت بچه سالن 🙂

  71. من آرمی نیستم ولی بیاین قبول کنیم صنعت موسیقی کره و کیپاپ خیلی عالیه و پر انرژی هست
    بیاین قبول کنیم ک استفاده از اکسوسوری فقط تو ایران خیلی بد جلوه داده شده متاسفانه بعضی از مردم خیلی زود قضاوت میکنن
    نمیدونم چرا رنگ کردن موی جنس مذکر انقد در ایران چیز بدی هست
    بیاین قبول کنیم علایق و اعتقادات آدمای دهه ۶۰ و ۵۰ و.. یا ب قول معروف قدیمی به علایق و اعتقادات دهه های ۷۰ و ۸۰ نمیخوره پس بیاین هم رو اذیت نکنیم و به علایق هم احترام بزاریم
    لازم به ذکر هم هست ک بگم گریم برای ارتیست ها عادی هست و حتی توی ایران هم بازیگر های جنس مذکر در پشت صحنه گریم میشوند و بی تی اس ام دقیقا همینطور هست
    بی تی اس در حالت عادی گریم ندارن ولی وقتی روی استیج هستند و زمان کنسرت و ساخت موزیک ویدیو گریم میشوند
    متاسفانه بعضی از مردم خیلی نژاد پرستی میکنن و دنبال کلیشه های جنسیتی هستند ینی واقعا اگر یک پسر لباس با رنگ روشن بپوشه شما اون فرد رو همجنسگرا خطاب میکنید ؟؟ اگر اینطوره واقعا متاسفم برای اعتقادات اشتباه شما
    بی تی اس همجنس گرا نیست و دلیل های خیلی منطقی هست که بشه نام برد و باید بگم این مقاله به کل اشتباه بود لطفا اول تحقیق کنید و بعد نظر بدید

  72. خواهش انقدر گوه اضافه نخوردید اونا گرمی رو بردن و…..نگم بهتره چونکه پسرامون چشم چند تا عنتر کوهی رو میخورن 😎😏

    1. 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻برای تو

  73. جین عالیه جینن جین جین من دوست دارم جین بهترین و با شخصیت ترین ادمه روز زمینه

  74. بله کاملا درست میگید مادر شما خوب شما رو تربیت کرده با این طرز صحبت کردنتون ایکاش بفهمی که چقدر با این کارت بلک پینک رو بد نشون دادی من بلینکم و اولین باری که سمت کیپاپ رفتم با اهنگ های بلک پینکه هیچوقت سمت بی تی اس نمیرفتم به خاطر ارمی ها همیشه یه سری ارمی بد دهن وجود داشت که باعث شده بود از بی تی اس خوشم نیاد ولی بعد که سمتش رفتم پشیمون شدم که چرا از روی فندوم قضاوت کردم بی تی اس گروهیه که خیلی برای رسیدن به اینجا تلاش کرده هم بلک پینک هم اکسو و هم خیلی گروهای دیگه به نظرم همه ی کیپاپرا باید پشت سر هم باشند نه بر علیه هم

    1. خو اگه نمیتونی دختر پسرو از هم تشخیص بدی یک عدد سگی خو یکم ازعقل نداشت کار بکش فرزندم بی تی اس به ما ثابت کرد هیچی جنسیت نداره پ برو بیشین تتلوته گوش بده آویزون بدبخت😐🖕

    2. دقیقا من ارمی بد دهنی نیستم من هم ارمی ام هم بیلینک ولی این مقاله افتضاح بود شما هیتر ها دارید از حرص میمیرید که پسرامون به همچیم موفقیتی رسیدن

    3. خاک تو سر اسکلت کهیچی نمیفهمی راجب کیپاپ
      بدبخت تو که چیزی نمیدونی گوه مفت خور
      اخه اسکل کجای اینا شبیه دخترن
      مگه اینکه تو کور باشی
      که هستی
      به تیمشون نیستی هیتر بدبخت
      ریدن تو قیافه و دهن هرچی هیتره
      اینم بگم که بدونین خیلی کص مقزین

  75. مدرک نداریم؟؟شما خیلی مدرک دارید حاضرم شرط ببندم که تنها چیزی که از بی تی اس دیدید ۲ یا ۳ تا عکسه تا حالا همه ی کنسرت های بی تی اس رو تماشا کردید همه ی برنامه های تلویزیونیشونو دیدید همه ی موزیک ویدیو ها به علاوه تئوری رو دیدید معنی تک تک اهنگ هاشون رو خوندید اگه دیده بودین میفهمیدین که اون ها چقدر برای مسلمون ها احترام قائلن چقدر توی کنسرت عربستان رعایت کردند چه حرف های قشنگی در مورد خدا و دختر های مسلمون و با حجاب زدند اگه این ها همجنسگرا بودند چرا توی موزیک ویدیو هایی مثل war of hormone یا beautiful دختر وجود داشت تنها چیزی که از بی تی اس دیدن یه عکسه که پسره گوشواره داره یا به جای اینکه موهاش مشکی باشه آبی یا صورتیه رنگ کردن مو آیا حرامه دیدن یک مرد که موهای رنگی داره دچار بحران هویت میشه برید از اونایی که آرمی هستند بپرسید که آیا توی شخصیتشون دچار شک شدند؟ من هم نماز میخونم هم حجابم رو رعایت میکنم و کاملا شیعه هستم و هیچوقت نمیام وجهه ی مسلمون بودنم رو مثل شماها با توهین کردن خراب کنم تنها کاری که شما میکنید اینه که بگن آدمای مذهبی آدمای عقب مونده ای هستند حداقل اگه از چیزی خوشتون نمیاد از دین و مذهب استفاده نکنید

    1. کص ننه بی تی اس فن

      اقا همه بنویسید کص ننه بی تی اس فنو خوده بی تی اس کیر به کص ننه حرومزاده مادرفروشتون کنم کص کش پدر،با کون ننتون ابگوشت درست کردم دادم باباتون خورد کصکشای بی غیرت بیاین کص ننتون جمع کنید فکر‌کردید تکستای کصشر بچه سالتون بما میخوره کونیاعه مجازی ننتونو ببینم میگام مادرجنده دولتی ۹۱۷۳۹ تا کیرم تو کص ننت بره بازم تو کص ننت پر نمیشه حروم لقمه مادرفروش بذبخت مادرتو فروختی بی تی اس فن حروم لقمه پدر کونی
      فحش میدم بی شعورم چون ننتو گاییدم
      بی تی اس هیت میدم چون یمشت کونینو شما ها شاخ شدید
      بچه کونید چون ذهنتون نمیره اهنگای یمشت کونی نثل خودتون گوش میدید
      ما هیترا هیت میدیم ب نفعتونه تا این کونیارو گوش ندید کص ننه ها من کیرم تو اون تهیونگو شوگاعه کیه کص ننه همتونو همشون

  76. حرفات کاملا اشتباه بود شما موزیک ویدیو war of hormone رو دیدین کور بودین اون دختره رو ندیدین موزیک ویدیو beautiful رو دیدین؟؟ متاسفانه از کسی که نمیتونه فرق دختر و پسر رو تشخیص بده نمیشه انتظار دیگری هم داشت من حتی تا حالا هیچ رفتار دخترونه یا قیافه دخترونه ای از بی تی اس ندیدم متاسفانه شما ها به انسان های دارای ریش میگین مرد و به انسان های بدون ریش میگین زن تنها معیارتون اینه واقعا برای ادم های حسود متاسفم

  77. تموم شد؟!😐
    خیلی تاثیر گزار بود😐👌

    برید زر مفت نزنین از دفعه بعد با مدرک قانع کننده بیاین با تشکر😂🖐️🤞❤️

  78. نفهمیدم الان بی تی اس و معرفیش چه ربطی به ال جی بی تی داره؟ و اینکه حداقل اهنگای کیپاپ یه عاشق از همه جهان شکست خورده نیستن و به من حس خودکشی نمیدن😔😂

  79. منطقی اهل فوشم نیستم

    ببین با حرفات کاری ندارم یکمم بعضیا اون شکلین ولی وجدانن عکس بی تی اسو بردار 😑
    اکی؟🥺

  80. بدبختا شما برید تتلو و خلسه گوش بدید
    اصلا اقا شما طرفدارای تتلو و دیدین؟چ ادمایین او نه نه صبر کن من بهت بگم نمونش هلیا قمه ک الان تو زندانه ناموصا فاقد هورومون های جنسیتی؟ پس اون تتلو گاو اسکل ک حتی کونشم تتو زده چیه اون چیه؟

    فرقش چیه؟ایرانیه

    چون اونا کره ایین هاا؟نژادپرستای گاو

    خجالت بکشید!توهین نکنید عاح ببخشید یادم نبود شما گاوید

    1. ینی خدایی دمت گرم خیلی خوب گفتی آفرین وا قعا باهات موافقم

  81. #زه_گهواره_تا_گور_آرمی_بمون💜😏

    اسکل های الاغ ایکبیری من هیچ وقت نمی گفتم فاک یو الان اون روی سگه منو بالا آوردین فاککککک یووو🖕
    گوزو ها💨
    بوی گوه میدین آشغالا 💩
    کص کِشا 🤬 حالا جرعت دارید بازم بگید تا جرتون بدیم الاغ های کثیف جدو آبادته کثافت🖕💨💩🤬
    کثیف ها یه نوجوون نمیتونه از این چرت و پرت هایی که شماها خوشتون میاد خوشش بیاد 🤮
    گشادها هیچ کاری نمیتونید بکنید جز هیت دادن؟ الاغغغ کص کششش فاککک کثافتا زهر حلال بی شعورا🖕💩

    1. فشار بخور بی تی اس فن
      یه مشت دختر علاف ۱۰ ساله ارمی ان 🗿
      چند تا هم هیکل گنده مغز بچه هم شاید داشته باشین 🗿

    2. آخه گوه خویش به تو اومده که درباره ی پسرای ما اینطوری زر بزنی
      جوجه تو اول برو توی آینه ببین ببین خودت چی داری بعد بیا درباره ی پسرای ما اینطوری قضاوت کن

      من واقعاً نمی دونم با چه اراده ای پا شدی اومدی همچین کصشعرایی نوشتی
      خودت خندت نگرفته
      من ریدم سر در اون سازمانی که آدم ها رو این طوری قضاوت می کنه
      به امید روزی که امثال این آدم ها از روی زمین پاک بشه

  82. جد و آبادتو به آتیش میکشم اگه بار دیگه زرزرزرزرزرزر اضافی بکنی توله سگ ابله
    خر نفهم

  83. به چشم کور حسودا آرمی و وانس و کیپاپررررر کور شه چشم عنتر

    آخه بد بخت حسود
    موزیک ویدیوی به تو نیاز دارم دختر اصلا عشقی عاشقی نیست
    اونا برای جین خوندن
    احمق کونی وقتی نمیدونی تئوری ام وی هاشون چیه عن خوری شونو نکن اوکی؟؟؟
    توی ام وی مثلا جین مرده و دارن برای رفاقتشون میخونن

  84. زررررررر نزن بابا اوسکول عوضی دختر نما جد و آبادته کثافت آشغال گه نخور زیادیش حالتو بد میکنه
    بیشعور اول تحقیق کن بعد دهن عنتو وا کن گه خور

  85. جرررر روزمو ساختی بابا عاقل
    من نمیدونم توچقدر بیکاری که اومدی این مقاله ی خیلی چرت و مزخرف رو نوشتی fuck you

  86. من ک دیگه حوصله ندارم جواب شلمغزایی ک هیترن رو با ادب و احترام بدم
    پس براتون دلیل نمیارم و خیلی شیک میگم کم گوه بخورین
    اگ وجودش رو ندارین ک موفقیت های جهانیشون رو ببینین سرتون تو لاک خودتون باشه و انقد پیگیرشون نباشین یکی باید بیاد خواننده های مملکت خودمون رو جمع کنه
    تا حالا تو کدوم اهنگ بی تی اس چیزی بجز اینکه خودتو دوس داشته باش نا امید نشو تلاش کن شاد باش و اینجور جملات انگیزشی شنیدین؟
    اول مغز نخودیت رو به کار بنداز بعد زر بزن

    1. شما یه مشت عقده ایه حسودیت بی تی اس و گروه حتی کره ایه دیگه به خیلی از این نوجوان ها زندگی دوباره بخشید وقتی این همه جوون دارن خودکشی میکنن شما کجا بودید بی تی اس باعث شد خیلیا دست از سر خودکشی بر دارن پس حق ندارین بهشون بگین دخترنما و این چرتو پرتا تا ابد ارمیم وتو نمیتونی کاریش کنی فقط میسوزی

    1. ملت چقدر نژاد پرست شدن…. اگر خوشت نمیاد گوش بدی خب گوش نده ولی حق توهین کردن به سلیقه دیگرانو نداری…اینم بگم بیشتر شماهایی که هیت میدید به بی تی اس( یا حالا هر گروه دیگه ای یا هر خواننده موفق دیگه ای) همتون ی مشت حسودید که چشم دیدن موفقیت دیگران رو ندارین…. ی سری هاتونم نژاد پرستید فکر میکنین چون مثلا اعضای گروه های کیپاپ اهل کره جنوبی یا مثلا هر کشور دیگه ای تو آسیای شرقی هستن و زردپوستن، حق خواننده شدن رو ندارن و خودتون رو خیلی برتر و بالاتر از اونها میدونید…. واقعا براتون متاسفم فقط امیدوارم ی روز نسل همتون منقرض بشه 🙂
      عا و اینکه به تو هیچ ربطی نداره که جنسیتشون چیه سرت تو لاک خودت باشه بدبخت حسود😔😂

  87. عالی بودد..‌ همه چیزهایی که گفتین حقیقت بود به حرفای ارمیا توجه نکنید شما تحقیقتونو کنید امربه معروفتو نو کنید .اینا چون مدرک واسه ثابت کردن حرفشون ندارن فحاشی میکنن
    خودمم مثل شما تحقیق کردم تمام حرفاتونم درسته …
    اجرتون با اقا امام زمان عج
    ادامه بدین شما میتونید

    1. یک عدد ارمی مذهبی

      اخیییییییی. تو نمیدونی دین ما سر جاشه. بعدشم اونا به خیلی از عقاید احترام میزارن و همیشه سعی میکنن اهنگارو جوری بنویسن که به عقاید مختلف برنخوره. شمایین که شعورتون در حد اسمارتیزه.

    2. توی کثافت عوضی حال بهم زن کن گوه بخور حب؟
      اولا که همون عربایی که اینقدر میپرستیشون تو کشورشون کنسرت بی تی اس گزاشتن هیچ میدونی بخاطر نماز ارمی های عرب و صدای اذان صدای اهنگو قطع کردن؟
      هیچ میدونی جایزه ارتیست سالو بردن؟
      هیچ کیدونی دوبار نامزد گرمی شدن؟
      هیچ کیدونی چقدر به جوونایی که خود شما عوضیا به خاک سیاه نشوندین امید دادن؟
      من کاملا به دینت احتام میزارم نمیگم اسلام بده من خودم مسلمونم ولی ادمایی مثل شما که فقط ادعاشون میشه نه لیاقت بی تی اسو دارن نه لیاقت اینکه بخوان مسلمون خونده بشن نه اینکه حتی ادم حسابشون کرد
      تحقیق کردی؟بخوره تو اون سرت اون تحقیقت
      امر به معروف؟تو که حتی نمیدونی باید چیو کجا بگی سرت تو کار خودت باشه

    3. چس میدی گوه نخور
      اصلا اسلامی وجود نداره
      امام زمان یعنی جررررررر
      گم‌شو
      کی رفته اون دنیا که جهنم رو دیده باشه
      گوه نخور

    4. برا با عجرت با امام زمان برس ولی امام زمان کسایی که پشت سر بقیه حرف الکی میزنن و نژاد پرستیم میکنن با اینکه هیچی نمیدونن ایمنی نمیده داداش
      جمع کن برو بچ

    5. مدرک نداریم؟؟شما خیلی مدرک دارید حاضرم شرط ببندم که تنها چیزی که از بی تی اس دیدید ۲ یا ۳ تا عکسه تا حالا همه ی کنسرت های بی تی اس رو تماشا کردید همه ی برنامه های تلویزیونیشونو دیدید همه ی موزیک ویدیو ها به علاوه تئوری رو دیدید معنی تک تک اهنگ هاشون رو خوندید اگه دیده بودین میفهمیدین که اون ها چقدر برای مسلمون ها احترام قائلن چقدر توی کنسرت عربستان رعایت کردند چه حرف های قشنگی در مورد خدا و دختر های مسلمون و با حجاب زدند اگه این ها همجنسگرا بودند چرا توی موزیک ویدیو هایی مثل war of hormone یا beautiful دختر وجود داشت تنها چیزی که از بی تی اس دیدن یه عکسه که پسره گوشواره داره یا به جای اینکه موهاش مشکی باشه آبی یا صورتیه رنگ کردن مو آیا حرامه دیدن یک مرد که موهای رنگی داره دچار بحران هویت میشه برید از اونایی که آرمی هستند بپرسید که آیا توی شخصیتشون دچار شک شدند؟ من هم نماز میخونم هم حجابم رو رعایت میکنم و کاملا شیعه هستم و هیچوقت نمیام وجهه ی مسلمون بودنم رو مثل شماها با توهین کردن خراب کنم تنها کاری که شما میکنید اینه که بگن آدمای مذهبی آدمای عقب مونده ای هستند حداقل اگه از چیزی خوشتون نمیاد از دین و مذهب استفاده نکنید

    6. واییی
      چرا شما اینقدر به خوردن مواد مضر مثل اون چیز قهوه ای علاقه دارید؟؟

    7. حرفاتون اشتباهه شما هیچ اطلاعاتی از بی تی اس ندارید پس بی منطق حرف نزنید

    8. آخه …………. بی همه چیز ما مدرک نداریم یا شماهای هیتر ما هیچی نمیگیم برو جایزه هاشونو نگا کن برو.
      تو بودی کنار رئیس جمهور کره یا خواننده های ایرانی بودن تو سازمان ملل

    9. تو گوه نخور ریدم ب تحقیقت چهار تا جوجه دور هم جمع شده تحقیق کرده🤣
      عن من پاره نشی اونقدر ک هیت میدی 😂🤣

    1. باشه بابا سرمون درد گرف
      احمقایه جلبک به شما ربط نداره بی تی اس چیکار میکنه
      ته پیازین یا سر پیاز
      مهم اینه که مردم بیشتر از شما ازشون راضین همینننن
      لطفا سرمونو درد نیاریننن

  88. خدایی چطوری میتونی جلوی چند میلیون ارمی اینا رو بگی؟؟؟؟
    از جونت سیر شدی الان؟
    فکر کردی ارمیا همین طوری بر و بر نگا میکنن تا شما زرزر کنی؟
    میدونی بی تی اس کیه اصن؟
    بنظرت جنسیت پرستی کار خوبیه؟
    اصلا تو چیکار به ما داری؟
    ما با سلیقه های خودمون زندگی میکنیم اوکی؟
    میدونی لاو یور سلف یعنی چی؟
    البومش رو دیدی؟
    ㅋㅋㅋㅋㅋ

    1. اولا تحقیق کردن راجب گروه های خواننده به جایی بر نمیخوره که …
      دوما ادم تا جایی به سلایق و علایق دیگران احترام میزاره که اثر اجتماعی نداشته باشه.
      بدون تعصب باشید منطقی باشید اینا حقیقته
      میدونم حقیقت تلخه ولی واقعیت هست
      از کسی که این مقاله رو نوشته و تحقیق کرده تشکر میکنم تمام حرفاتون درسته بنده خودمم تحقیق کردم اونا همجنس بازن بعدشم شیطان پرستی هم ترویج میدن و…
      یکم از امام زمانت خجالت بکش …
      با حمایت کردن همچین گروهی که گناه رو عادی سازی میکنه درواقع شما تو گناهش شریک هستین…
      اگه بازم میگین همجنس بازی گناه نیست من آیات قران رو میگم شما برید قران رو باز کنید …
      داستان قوم لوط رو شنیدید؟؟
      در قرآن مجید در سوره های اعراف _هود_حجر_انبیاء_نمل_عنکبوت_صافات_ذاریات_و قمر اشاراتی به حضرت لوط و قوم لوط و گناه شنیع اشاره شده است…
      آیه هاشونم میگم برو نگاه کن تفسیرشونم بخون میبینی که درمورد همجنس گرایی صحبت کرده ..
      سوره قمر آیات (۳۳_۴۰)
      سوره هودآیات(۷۷_۸۳)
      سوره حجر آیات (۶۱_۷۴)
      سوره انبیاء آیات(۷۴_۷۵)
      سوره نمل آیات(۵۴_۵۸)
      سوره عنکبوت(۲۸_۳۵)
      سوره صافات(۱۳۳_۱۳۸)
      سوره ذاریات(۳۱_۳۷)
      میتونید کتاب قرآن رو باز کنید و ببینید😕
      تو هرچیزی بصیرت مهمه تامل مهمه تحقیق مهمه الکی الکی طرفدار ی گروه نشین …
      جنبه منفی هم درنظر بگیرید ..
      موفق باشید .

  89. یه سوال پیش اومده برام ! مگه دختر بودن چه ایرادی داره؟دخترنما باشن خب مگه چه عیبی داره؟همچین میگین دخترنما آدم حس میکنه اگه به کسی بگی دختر یه توهین بزرگه😐بعد هم اینکه مقاله نویس گل ظاهر هیچکس نشون‌گر باطنش نیست و اینکه مگه کسایی که پشم دارن و مردن چه گلی به سرشون گرفتن که این هفت نتونن؟!!

    1. اینا برن ویدیو های make some noise ک پسرا با صدای کاملن کلفت مردونه حرف میزننو ببینن میرینن تو خودشون 😂😂

  90. خیلی زر زر میکنی بتمرگ سر جات 😏
    حیوون آخه مرد بودن به ریش و پشمه نه خیر مرد بودن به احترام گذاشتن به زنه ، احترام گذاشتن به حنس خودشه ، شاد شدن دیگرا و به دست آورد امید
    میدونی چیه حیوونی مثل تو باید زود تر نسلش منقرض بشه 🤢🤮

  91. می دونی چیه می خوام بزنم نسلتو منقرض کنم 🙂
    مشکلی نیس خدا فقط ب بعضی ها عقل درس حصابی داده تا بین انسان ها فرق نزارن که توی ////////// جزءشون نیستی

    1. کص ننه بی تی اس فن

      اخه شما میگید ارمی این ارمیا زیر ده سال دول خودشون ببینن میترسن

  92. کیرم تو بی تی اس

    اره موافقم خیلی اوبین مثلن پسرن ابروی هر چی پسر رو بردن کصخلا خو چرا آرایش می‌کنید ؟ ننه عاشون خرابن ی سری ننه خراب تر ع اونا اینایین که طرفدارشونم کیرم تو جهانی که این اوبیا توش معروفن کصخل زاده عای کله کیری یه وری برید تو کونشون عگه خیلی دوستشون دارید کصکشای کم عقل برگردید به برنامه شاد بابا سرم درد گرف
    ولی عاشق بلک پینکم بخصوص لیسا بهترینن با افتخار بلینکم
    …………………….. بچه سالای مفنگی

    1. کیرم تو دهنت حرف دهنتو بفهم عوضی کسکش بفهم چی میگی عوضی خار کصه ناتو گاییدم

    2. کیرم تو کسی که نوشته کیرم تو بی تی اس

      بچه سال تویی که عقیدتو اومدی جار میزنی و از بس دستت به جایی بند نیس هیت میدی. درست مثل بچه‌ای که چون بهش اسباب بازی نخریدن و بهش توجه نشده به مامانش میگه دوست ندارم :]

    3. بلک پینک بره تو کون بی تی اس بره تو کون ارمیا از بلک پینک متنفرم اوک:////

    4. بله کاملا درست میگید مادر شما خوب شما رو تربیت کرده با این طرز صحبت کردنتون ایکاش بفهمی که چقدر با این کارت بلک پینک رو بد نشون دادی من بلینکم و اولین باری که سمت کیپاپ رفتم با اهنگ های بلک پینکه هیچوقت سمت بی تی اس نمیرفتم به خاطر ارمی ها همیشه یه سری ارمی بد دهن وجود داشت که باعث شده بود از بی تی اس خوشم نیاد ولی بعد که سمتش رفتم پشیمون شدم که چرا از روی فندوم قضاوت کردم بی تی اس گروهیه که خیلی برای رسیدن به اینجا تلاش کرده هم بلک پینک هم اکسو و هم خیلی گروهای دیگه به نظرم همه ی کیپاپرا باید پشت سر هم باشند نه بر علیه هم

    5. حرف دهنتو بفهم اونی که ننش خرابه تتلوعه بعدشم اگه مرد بودن به پشمو سبیل بود که الان گوسفند از همه مرد تر بود بعدشم بیایم تتلوعه که حتی یک سوم دنیا نمیشناستش رو گوش بدیم که پسفردا از خیابون جممون کنن بین این همه موسیقی مریض ایرانی کیپاپ از همشون سالم تره
      خیلی وقته عقبی نسلایی مثل تو باید هر چه زود تر منقرض شن

  93. بچه بیا پایین کمتر ………….. بیا اون دیک تهیونگ رو نشونت بدم بعد بیا زر زر کن …………………

    1. گاینده گی تی لز فنا

      دیک نیس که اون دودوله 🗿
      گاهی اوقات دخترایی که تغییر جنسی میدن دیک در میارن 🗿🗿🗿

    1. ببین تو گوه اضافی میگی دختر نما اک اینا دختر و خط چشم میکشن و… باشه تو هم بکش اگ تونستی مث اینا بشی بیا اف بنداز تو صورتپ عوضی

    2. لاور کره لاور بی تی اس😍

      یس 😂😂😂😂
      مصغره ها فک کردن بی تی اس کسی هست که از این کارا کنه اونا خعلییییی کیوتنن

  94. این گروه های کیپاپ کاری کردن که من بازم به خوشی های زندگیم نگاه کنم مثلا همین bts هفتا فرشتن نفسن منم یه آرمی هستم و به خودم افتخار میکنم پس شما هیتر را انقد چوس چوس نکنین انقد کصشر نگین شما هایی که هیچی از کیپاپ و کیپاپر نمیدونین آشغالای اسکل و ازگل مزخرف

    1. کیپاپ ارزششو نداره چیزی ازش بدونیم 🗿
      منم میتونم بهت بگم : بیا به خوشی های زندگیت نگا کن من یه دختر پسر نمام که بهت میگم شاد باشی 🗿
      آب نخور 🗿

  95. دارم از خنده جججررر میخورم
    بابا توخوب اونا دختر نما خب که چی کسی میاد به تو بگه چرا ریش میزاری؟! نه
    پس به توچه که اونا دختر نما هستند
    وااااییی جرررر خیلی خنده داریننن

    1. واقعا که از شدت حسودی و سوختن ببین چی راجب گروه پرطرفدار بهترین و بزرگترین گروه تو کل دنیا یعنی بی تی اس که شما گه میخورین بیشرفا چطور دلتون میاد راجب این هفتا پسر گه بخورید ها؟ شما چس ما آرمی ها هم نیستید🙂😂🔪

  96. Just don't say bullshit

    میشه منبع الهام بولشت گوییت رو بدونم؟ بدون شک این مطلبی که حتی تا تهشم نخوندم بولشته محضه!

  97. شفا بده شفااا!

    یعنی من ریدم دهن کسی ک این کصشعرارو نوشته!ببین بخدا اصن ارزش نداره ک بخاطر کامنت و … اینهمه فروش بخوری⁦:-)⁩
    وقتی میبینم اینهمه آدم بافرهنگ هنوز تو جامعه ی ما هستش امیدوار میشم ب آینده.. اصن تو درست میگی،اصن اونا دخترن
    خب خانم و یا آقای مثلا محترم میشه تو اتاق خوابتون اونکارارو نکنین؟
    میشه به شوهرت بگی بیرون رفتنی کفش سیاه نپوشه؟
    میشه موقع انجام دادن کارهای …. صداتون تا سر کوچه درنیاد؟ میشه وقتی عشقت بهت خیانت کرد نزنی تو دهنش؟
    به من چه؟؟
    میگی به من چه؟
    خب به تو چه؟؟؟؟؟!!!!!
    تو که سرت تا ته تو کون کیپاپه ،تو که بیستو چاری داری زر میزنی فلانن بهمانن پبسارن خب حالا ک ب ت ربط داره ب منم ربط داره، اگه همجنس‌گرایی اونا ب ت ربط داره رابطه ی خصوصی توهم ب من ربط داره
    لباس پوشیدن اونا آرایش کردنشون به تو ربط داره پس ریدنتم به من ربط داره حالا میپرسم چرا میرینی؟؟مگه نمیدونی به من ربط داره ک همینجوری میرینی؟؟
    من نمی‌فهمم واقعا زنت بهت خیانت کنه یا برعکس من قرارع تاوانشو بدم؟
    بزاریم همجنس‌گرایی بیماریه و همین کصشعرای خودت مگه تورو میکنن؟مکه تو بجاشون جواب میدی؟
    مگه من قرارع ب جای زنت ب خدا جواب بدم؟ کی بهت اجازه داده جرعت کنی تو زندگی خصوصی مردم دخالت کنی؟
    میخواد به آدم معمولی باشه میخواد آیدل باشه میخواد رییس جمهور باشه
    واقعا کاش یروز بیاد ببینم اینقدر به اون شعور میرسیم که بگین به من چه اگه یه پسر داره یه پسرو تو خیابون میبوسه! مگه من کیم که راجع بهش نظر بدم؟
    ببینم میرسه اون روزی ک پسری دامن بپوشه و بخودتون بگین مگه من خدام که به خودم جرات میدم بهش بگم این چیه پوشیدی و حتی مورد آزار قرارش بدم!!
    شمایی ک از اقران و اسلام و … حرف میزنی! اره باشه تو درست،حرفات درست ببینی هرچی میگی درست ولی همرو تو قبر خودش میزارن پس سرت تو کون خودت باشه دیگه هرکی بعد از حرفام آدم نشه خداهم نمیتونه شفاش بده⁦:-)⁩

  98. اوسکل تو هیچی از بی تی اس و آرمی ها نمیدونی میدونی که ما آرمی ها کاری میکنیم به غلط کردم بیوفتید
    ایران میتونست جای بهتری بشه اگه شما اینجارو با غانونای مسخرتون اسیر نمی‌کردید ایران جای بهتری بود اگه بخاطر اسکیت سواری یه دختر دسکیرش می‌کردید شما به اینجا میگید مملکت مدرسه .
    ، شما بهشون میگید مدرسه یا شکنجه گاه یا جایی که به حریم شخصی آدم دست میزنن مردا نمیتونن گریه کنن ، مرد که گریه نمیکه ! چرا ؟؟؟ مگه مرد احساس نداره مگه مردم قلب ندارن ؟!!
    هرکی بامن موافقه بگه

    1. همونی که بی تی اس رو خورد

      ایران میتونست جای بهترین باشه …
      نه ! جهان میتونست جای بهترین باشه !
      اگه بی تی اس وجود نداشت 🙂
      اول املای درست رو یاد بگیر بعد بیا راجب قانون حرف بزن بچه سال 🙂

  99. حالا من اصلا کاری ندارم که شما چقدر تبغیض جنسیتی قائل میشی و اینها.
    بعدم اینکه آدم ها آدمن. احساس دارن و قرار نیست محدودشون کنیم. این برای‌اون LGBT
    بعدم اینکه میگی‌اینا دخترن؟
    باش.
    اگه به نظر شما اینا دخترن تا حالا مَررررد ندیدی!!!:))))
    وجنات مرد بودن ازشون میباره بعد میگی دختر؟
    اصلا خیلی فان اید.
    مرسی‌که دلیل لبخندمونین خب؟ ⁦^_^⁩

    1. پدر خور گی تی لز

      اگر داری راست میگی یکی از ملامح مردونگی که اینا دارن رو بگو

    2. @hastan
      کجای این مقاله تبعیض جنستی بود فقط بگو کجاش
      هه اگه قراره هرکس احساس داشته باشه بخواد هر کاری کنه مثلا یه فرد دوست داره آدم بکشه میتونه؟

    1. مولتی فنم... آرمی:/

      اخخخ… جر خوردم از خنده… پارمم…
      دخترنما؟ ببخشیدا… ولی چرا مثلن، مثلننن اگه پسرا جوشی چیزی بزنن بخوان روشو میکاپ کنن گیر میدین، ولی ب دخترا ن؟ چرا پسرا نمیتونن مشکلات پوستیشونو بپوشونن؟ هان؟ فازتون چیه؟ خنده داره:/
      آقا سرتونو از کونشون بکشین بیروننننننن چ چیز جالبی اونجا دیدین؟؟؟ اخخخخخخخ… بعدشم… تو آی نید یو… میگن آی نید یو گرل… و انتظار دارن دختر بیارن تو ام وی ببوسن بغلش کنن؟ مگه دراماس؟ بابا عن بازی درنیارین آقا…:///

  100. بازم چرت و پرت 😒😒😒😒😒
    خدایی قیافه نفر چهارم از سمت چپ ( جین ) کجاش دخترونست ؟؟؟؟ یا نفر اول از سمت راست ( نامجون ) کجاش دخترونست ؟ بابا چرا ذهنیت دیگران رو نسبت به بی تی اس و اکسو و گروه های دیگه خراب میکنی ؟ این چه کرمیه که ایرانیا ول کنش نیستن ؟؟؟؟؟

  101. هویت جنسی؟ قبل از هرچیزی ما انسانیم و شخصیت مهمه و اینکه یه پسر از وسایلی که زنانه نام گذاری کردیم استفاده کنه فک نکنم به کسی ربطی داشته باشه جز خود شخص😐دخترنما؟جامعه مگه بر طبق دختر و پسر بودنه؟یه چیزی هس بهش میگن شخصیت و اینکه اگه هرکس ریش نداره دختره پس باید به پسربچه‌ها بگیم دختر؟ هروقت اون فرد اومد مثلا با گوشواره ای که انداخته بود زندگیتو مختل کرد میتونی نظر بدی😐اگه دین گفته که دگرباش بودن کفره پس تهمت بیجا زدن و پشت کسی حرف زدن بدون مدرکم تو دین درست نیس و دقیقا تو مقالتون همین کارا رو کردین😐

  102. هویت جنسی؟ قبل از هرچیزی ما انسانیم و شخصیت مهمه و اینکه یه پسر از وسایلی که زنانه نام گذاری کردیم استفاده کنه فک نکنم به کسی ربطی داشته باشه جز خود شخص😐دخترنما؟جامعه مگه بر طبق دختر و پسر بودنه؟یه چیزی هس بهش میگن شخصیت و اینکه اگه هرکس ریش نداره دختره پس باید به پسربچه‌ها بگیم دختر؟ هروقت اون فرد اومد مثلا با گوشواره ای که انداخته بود زندگیتو مختل کرد میتونی نظر بدی😐اگه دین گفته که دگرباش بودن کفره پس تهمت بیجا زدن و پشت کسی حرف زدن بدون مدرکم تو دین درست نیس و دقیقا تو مقالتون همین کارا رو کردین😐

    1. اگه واقعا نظرتون اینه که لباس و میکاپ و زیور آلات جنسیت داره خب تبریک میکنم چون شما دارای رکورد بی شعوری و بی فرهنگی هستید 😀

    2. هوی مادر ج***😐**ر بابای جنی و رزی باهم تو ** ننت بابای جیسو و لیسام همزمان مم* ننتو له کنن:// یبار دیگه بگی بلک پینک کون گی تی لزه/اوبی تی اسه ی طوری توت ت*مب* میزنم نالت کل عنتیا بلک پینکو سرجاش برزاره ینی تو دستشویی^^من کاری نداشتم تا پای گی تی لز/اوبی تی اس و هیتراش درکار بود اون مث خیلیا از اوبی تی اس بدش میاد و حالا فن بلک پینکم هس تو چرا به کویینا توهین میکنی؟! بیا ب*اک🤫❤️هارمیا الان میریزن فحش میدن اما من به ک** نداشتمم نیست<: چون احتمال اینکه برگردم این سایت کمه حالا فشار بخورید من نمیبینم:)

  103. برو کنسرتاشونو ببین، خودت ببین که لباساشون میره بالا و سیکس پکاشون معلوم میشه و شبیه سیکس پکای رونالدوعه وقتی که دیدی بعد بیا مطالبه چرت و پرت بنویس واقعا خیلی دلم به حالت میسوزه که کلی زحمت برای این مطالب که ارزشه خوندنم ندارن میکشی، چندساله پیش شایعه شده بود که بی تی اس شیطان پرستن ولی بعده چندوقت بی تی اس ی اهنگ دادن بیرون به اسمه آیدول که ی تیکش به شیطان پرستا اشاره میکنن که من خودمو نمیفروشم تازه بعضی از اهنگاشونم کلی سابه مثبت داره و همینطور عضوه یونیسف هستن، اخه کدوم شیطان پرستی رو دیدی که شیطان پرستا رو توی اهنگش دیس کنن و عضوه یونیسف باشن؟ هان؟ 🤣🤣

  104. خاک تو سرتون خااااااک تو سرتون فرهنگتون زیییر خط فقره مرزهای بیشعوری رو جا به جا کردید احمقای عوضی به جا اینکه اومدی زر بی تی اسو یمزنی که اصن در حدشون نیستی برو جوونای ایرانی اصییییل خودتو ببین که ابروهاشونو برمیدارن یا به قول خودت میکآپ میکنن احمق نمیخواستم توهین کنم ولی هرکس تا یه حدی صبر داره تو یکی واقعا رد دادی احمق حتما باید …. شونو نشون بدن تا بفهمی مردن؟ کمکای مالی شون به بدبخت بیچاره ها مردانگیشونو نشون نمیدع؟ اینکه خون واسه اهدا پیدا میکنن اینکه واسه ایران پر خطر که خود خواننده ایرانی میگه میترسم ترور شم درخواست کنسرت میفرستن مردانگیشونو نشون نمیده؟ اینکه وسط تمریناتشون تو عربستان اذان پخش کردن و ساکت شدن مردانگی شونو نشون نمیده؟ اینکه با اینکه میتونن کل زندگی تو و جدتو بخرن و بفروشن ولی بازم هیچ وقت پزش رو ندادن هیچ وقت به کسی توهین نکردن مردانگیهههههههه بفهمممم احمققق

    1. دارم از خنده جججررر میخورم
      بابا توخوب اونا دختر نما خب که چی کسی میاد به تو بگه چرا ریش میزاری؟! نه
      پس به توچه که اونا دختر نما هستند
      وااااییی جرررر خیلی خنده داریننن

  105. واقعا واقعا این چه چیزی چرتی و پرتی نوشتید نصف مطالبتون چرت بود هفت پسر شبیه دختر نما؟؟ میدونستین خیل چرت دارید میگید مگ مرد باس حتما پشم و سبیل داشته باشه تا مرد شناخته بشه اینقد پشم و سببیل مهمه؟ مرد بودن ب انسانیت ادم مهمه اوک؟! اینکه خر نباشی انسان باشی گفتین ک میکاپ نصف خاننده و بازگرها از میکاپ استفاده میکنن پ دیه چرت نگین بی تی اس دارن اینکارو میکنن تا کلیشه های جنسیتی رو ع بین ببرن اوک؟!

    1. آخه این چه طرز فکریه این فکر را بزارین کنار مگه مرد بودن به پشمه من خودم پسرم

  106. اصلا درکتون نمیکنم چرا چیزای بی ربط رو ربط دار میکنید این چرت و پرتا چیه از خودتون در میارین چشاتون نمیتونه موفقیت اونا رو ببینه بعد اینجور حرف میزنین همینه من تا وقتی به کسی حسودی نکنم به کسی هیت نمیدم دقیقا این مسئله شماس حسودیتون میشه هیت میدید بدین بدین تا جونتون در بیاد

  107. (امیدوارم ترسو نباشید و کامنت من رو حذف نکنید)
    اولا که کلمه ی دخترنما برای این ۷ نفر ، و حتی برای فرد دیگه ای نشان دهنده ی “جنسیت پرستی” شما هست !
    شما چه مسلمانی هستید که جنسیت پرستی میکنید ؟
    هر شخصی در این دنیا چهره ی خاص خودشو داره و همونطوری زیباست
    همه ی ما زیبا هستیم فقط در جامعه ی “قضاوتگر ” زندگی میکنیم !
    و اینکه مرد بودن به معنای صرفا ریش و پشم داشتن نیست !
    مسئله ی پوشیدن لباس ها و زیورآلات زنانه هم برای از بین بردن موضوع بی معنی‌ای بنام ” کلیشه های جنسیتی” هست !
    چرا نمیذارید هر شخص پوشش مورد علاقه ی خودش رو داشته باشه ؟!
    مگر چه عیبی داره که یه زن کت و شلوار بپوشه و یه مرد گوشواره داشته باشه ؟!
    این کار بی تی اس برای این هست که همه افراد با هر جنسیتی حقوق برابر داشته باشن!
    فعلا که در همین جامعه ی اسلام ما هم زن رو فقط برای زاییدن و شستن جوراب های شوهر میدونن!! حال ، اون هفت نفری که حتی چند نفرشون بدون دین هستن با فهم تر از شما مسلمان هایی هستن که دختر را نحس می دانید!
    و میک‌آپ ؛ همه ی هنرمندان در زمینه های بازیگری و خوانندگی میک‌آپ میکنن و این موضوع در ایران هم وجود داره !
    در مورد موزیک ویدیو ^I need you ^
    در اون موزیک ویدیو حال و روز اعضا بد هست و متن اهنگ راجب درد کشیدن هست (شکست عشقی)
    پس نمیتونیم بگیم که اون آهنگ عاشقانه هست سبک اهنگ سبک sad یا دیس لاو هست محض اطلاعتون !
    بی تی اس در اون موزیک ویدیو هیچگونه دعوا ، قدم زنی و هر چیز دیگه ای به همراه دختر نداشته ولی در عوض حال بد جدایی رو به بیننده نشان داده
    به امید جامعه ای بهتر …
    بدون قضاوت …
    بدون نژاد پرستی…
    بدون جنسیت پرستی…
    بدون اینکه فقط بدی ها رو ببینیم 🙂
    متشکرم که کامنت من رو حذف نمیکنید و میگذارید که مردم جواب های من رو هم بخونند♡

    1. بی تی اس خوار

      حالا خودشونم دختر نما نباشن ( که هستن ) 🗿
      دخترن که پسر نمان 🗿
      حالا اگه اینم نباشن !
      طرفداراشون یه مشت بچه سال ۱۰ تا ۱۳ ساله ان 🗿
      از ناموص ریشه کنتون میکنیم بی تی اس فنا

    2. کص ننه بی تی اس فن

      کص ننت باو داری ی ساعت کص میگی فقط وقت خودتو وقت مارو گرفتی….
      عههه دیر شد نیم ساعت پیش باید ننتو میکاییدم ولی الان وقتم برا خوندن کامنته کیریت رفت😔به ننت بگو عطر بزنه اومدم

    3. ببین نیکا لطفی از نظری که دادی من سه چیز رو فهمیدم شما بی تی اس فن ، فمنیست ، و حامی لگبت هستی
      درمورد آرایش کردن پسرا باید بگم که حتی شما اگه مسلمان هم نباشی ایرانی که هستی دیگه؟ فرهنگ اصیل ایرانی هم جوری هست که پسراش آرایش نمیکنن لباس زنونه نمیپوشن یا دختراش کت و شلوار نمیپوشن و درمورد حجاب دختران و زنان ایرانی قبل از اسلام بگم که زنان و دختران ایرانی حداقل یه شال داشتن که بندازن رو سرشون ولی با این حال کمی از موهای سرشون دیده میشد که اشکالی هم نداره یعنی سرشون کامل لخت نبوده و بی بند و بار نبودن و لباس ها و دامن های بلند میپوشیدن که جایی از بدنشون نمایان نباشه و این نجیب بودن زنان و دختران ایرانی قبل از اسلام رو نشون میده که البته وقتی اسلام وارد ایران شد پوشش حجاب به چادر تغییر کرد.
      شما اگه یک ایرانی اصیل باشی باید بدونی که آزادی حد و حدود خودشو داره قرار نیست از واژه (آزادی) سوء استفاده کنی و هر کاری یا هر تیپ و قیافه ای واسه خودت درست کنی یا جنسیتتو تغییر بدی این ها همه فرهنگ غلط هستن که غرب سعی داره تو ایران جای بده این فرهنگ کصیفو.
      و در آخر حقوق برار زن و مرد کاملا اشتباهه، اما صبر کن من زن ستیز نیستم ، حقوق زن و مرد باید طبق توانایی هاشون باشه مثلا: حقوق بازیکنان فوتبال مرد از حقوق بازیکنان فوتبال زن بیشتره چرا؟چون تماشاگران و طرفداران فوتبال مردان بیشتر هست، چرا؟چون مردان سرعت بیشتر قدرت بیشتر تکنیک های سخت و بازی های بهتری نسبت به زنان انجام میدن پس طرفداران بازی های فوتبال مرد بیشتر هست نسبت به بازی های فوتبال زنانه ، شما خودت بگو اگه حقوق برار باشه بین بازیکنان فوتبال مرد و زن آیا ظلم نمیشه در حق مردانی که طرفدارای بیشتر قدرت بیشتر و…دارند نه تنها در فوتبال بلکه در همه ی زمینه ها.
      پس بهتره بجای حمایت از حقوق برار زن و مرد از حقوق برار با استعداد و ویژگی ها و جنسیت حمایت کنیم یعنی حق شما با ستعداد و قدرتی که داری در نظر گرفته بشه تا ظلمی در حق دیگران نشه
      من منظورم این نیست که مرد چون قدرتش از زن بیشتره پس مردشایسته تره ، در برخی زمینه ها مرد از زن بهتر عمل میکنه و برعکس باز در برخی زمینه ها زن از مرد بهتر عمل میکنه پس هردو به یک اندازه مهم و فایده دارند.
      به امید روزی که فمنیست(ضایع کردن حقوق مردان) در کل جهان ریشه کن بشه و همینطور مردسالاری در کل جهان ریشه کن بشه و عدالت با در نظر گرفتن استعداد فردی اجرا بشه

    4. در جواب اون بی ناموص جنده بگم
      ننتو گاییدم انقدر کص نگو فهمیدیم فشاری
      جان سینا هم شد دختر ۱۵ ساله؟
      اریاندا گرانده؟
      جاستین بیبر؟
      بیلی اییش؟
      و جند تن دی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *