همه چیز درباره بازی مارول خورشید نیمه شب Marvel’s Midnight Suns

[ad id='39844']

[quote]بازی Marvel’s Midnight Suns یک بازی استراتژی تاکتیکی با المان‌های ژانر نقش‌آفرینی است که شما را به بخش تاریک‌تری از جهان مارول و قهرمانانی نظیر روح سوار یا همان گوست‌ رایدر، بلید و مجیک خواهد برد که در مقابل لیلیث، مادر شیاطین، ایستادگی می‌کنند.[/quote]

بازی Marvel’s Midnight Suns چندماهی قبل به صورت کاملا غیر منتظره از سوی مارول رونمایی شد و نشان داد که شخصیت‌های دوست داشتنی آن‌ها، اینبار به نحوی کاملا متفاوت پا به دنیای بازی‌های ویدیویی خواهند گذاشت. پس از معرفی خاص و سورپرایزگونه‌اش، مشخص شد که بازی Marvel’s Midnight Suns توسط استودیو Firaxis در دست توسعه است. این سازندگان خلاق که در کارنامه‌شان بازی ‌های سری XCOM را به عنوان درخشان ترین آثارشان دارند، حالا در حال کار روی یک پروژه جدید هستند که قرار است سبک خاص بازی‌های سری XCOM را با محوریت شخصیت‌های محبوب کامیک‌های مارول ادغام کند و یک عنوان ترکیبی خاص را به طرفداران ارائه دهد.

بازی Marvel’s Midnight Suns یک بازی استراتژی تاکتیکی با المان‌های ژانر نقش‌آفرینی است که شما را به بخش تاریک‌تری از جهان مارول و قهرمانانی نظیر روح سوار یا همان گوست‌ رایدر، بلید و مجیک خواهد برد که در مقابل لیلیث، مادر شیاطین، ایستادگی می‌کنند.

داستان این بازی، Midnight Suns در دوره‌ تاریک‌تری از دنیای مارول اتفاق می‌افتد. برخلاف بازی Marvel’s Avengers که فضا و داستانی سبک‌تر و الهام گرفته از دنیای سینمایی مارول را به تصویر می‌کشید، این بازی به‌صورت اقتباسی آزاد از کمیک مشهور Rise of the Midnight Sons که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شد، نوشته شده است. داستان بازی پر از اتفاقات فراطبیعی و مسایل جادویی خواهد بود و شخصیت‌هایی که در آن حضور خواهند داشت، طرفداران مارول و دنیای کمیک بوک‌ها کمتر با آن‌ها آشنا هستند.

بازیکنان در نقش شخصیت The Hunter قهرمان اصلی بازی وظیفه دارند تا جلوی نقشه‌های سازمان هایدرا و Demon Lilith را بگیرند. هانتر فرزند لیلیث به حساب می‌‌آید و بنابراین او تنها کسی است که در میان قهرمانان اونجرز و میدنایت سانز می‌تواند لیلیث را نابود کند.

بازی نقش آفرینی تاکتیکال استودیو Firaxis، به سفارش مارول، در ابتدا قرار بود در فصل زمستان پیش رو عرضه شود.این بازی که برای عرضه در اکتبر سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در طول سال مالی جاری خود که در مارس ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *