برنامه سمت نو شبکه جم

[ad id='39844']
برنامه سمت نو شبکه من و تو

شبکه من و تو در یک برنامه ناموفق خود، تجدید نظر کرده است و برنامه سمت نو را با شکل و شمایلی جدید روی آنتن می‌فرستد.

شبکه ماهواره‌ای من و تو معمولا برنامه‌هایش را به صورت غیرسیاسی روانه آنتن می‌کند اما برخی از برنامه‌های آن شکل سیاسی‌تری به خود می‌گیرد. برای مثال برنامه‌ای مثل این هفته که تحلیل‌های سیاسی جهت‌دار است، یا مستندهای سیاسی در میان برنامه‌های سرگرمی، گل‌درشت ظاهر می‌شوند.

یکی از برنامه‌های این شبکه که چندان موفق نبوده، ولی حاشیه‌ساز هم شده بود برنامه‌ای بود به نام سمت نو، که با حضور مجری‌های زن، از جمله تارا آغداشلو ، مرجان اشتری‌ ، سالومه سیدنیا و منصوره حسینی روی آنتن رفته بود. منصوره حسینی که به تهران آمد، نام این برنامه بیشتر سر زبان‌ها افتاد اما همچنان نمی‌شود از این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های موفق شبکه منوتو یاد کرد.

حالا در روزهای گذشته، شبکه منوتو ، تبلیغ سری تازه برنامه سمت نو را می‌کند که به زودی روی آنتن می‌رود. با ۴ چهره دیده نشده و حتی معرفی نشده.

در سایت این شبکه ماهواره‌ای که در ایران غیرمجاز است، نام مجری‌ها آزاده، تینا، دریا و مریم ذکر شده است. اطلاعات بیشتری از مجریان برنامه سمت نو منتشر نشده است. تنهاتوضیح داده‌اند که . در هر قسمت از این برنامه سوژه‌های داغ و جنجالی روز مطرح میشوند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *