جوابیه تند رضا کیانیان به عباس جدیدی

[ad id='39844']
خبرگزاری ایسنا: رضا کیانیان درباره‌ اظهارات جنجالی یک عضو شورای شهر سخن گفت.
رضا کیانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیر یکی از اعضاء شورای شهر تهران درباره‌ی واکنش شما به حادثه پلاسکو،اظهار نظری را مطرح کرده است،نظرتان درباره‌ی این اظهارات چیست؟گفت: آقای جدیدی !، علی‌رغم اینکه صحبت‌های شما را برخی به طنز گرفتند ولی من منظور شما را خوب فهمیدم.
شما می‌خواهید بگویید من که بازیگر هستم، چه ربطی دارد که درباره مسائل شهری و شهرنشینی صحبت کنم؟ قاعدتا من شهروند تهران هستم و براساس حقوق شهروندی هم می‌خواهم و هم می‌توانم در مورد مسایل شهری صحبت کنم.
رضا کیانیان: آقای جدیدی! لطفا فرافکنی نکنید
این هنرمند در ادامه گفت: آقای عباس جدیدی به شما رأی داده شده، من نه، بخشی از شهروندان، شما را انتخاب کردند تا بروید پیگیر مسائل شهری باشید و کاری بکنید که اوضاع شهر ما بهتر شود پس در نتیجه از شما انتظار داریم، وقتی فاجعه پلاسکو پیش آمد، بیایید و توضیح بدهید، بیایید بگویید ما چه کارهایی کرده بودیم و چه کارهایی را نکرده بودیم و اگر نکردید عذرخواهی کنید و اگر کردید، توضیح بدهید. اما  ما تاکنون از شورای شهر هیچ توضیحی نشنیدیم، فقط آمدند و گفته‌اند ما قبلا گفته بودیم که این گونه است؛ باشد گفته بودید ولی وقتی می‌دانستید اینقدر خطرناک است چرا پیگیری نکردید چرا شهردار را موظف نکردید چرا به مجلس نبردید و چرا آن را علنی نکردید و ….. فقط گفته بودید!
شما وظیفه‌تان این نیست که فقط بگویید، شما وظیفه‌تان این است که کار انجام بدهید و پیگیری کنید. به هر حال آقای جدیدی !از شما می‌خواهم با این که از من دلخورید ،اما بیایبد و توضیح بدهید که چه کاری برای شهر انجام داده‌اید و توضیح بدهد با تخصصی که دارید چه کارهایی برای بهتر شدن  اوضاع این شهر کرده‌اید؟!

رضا کیانیان با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده،گفت: به تازگی از من خواسته‌اید هر سناریویی را که دست من دادند اجرا نکنم. به شما می‌گویم.شخصیت من در دنیای سینما ،دقیقا همین طور است! در انتخاب‌هایم سختگیر هم هستم، بروید و تحقیق کنید. اما اگر منظورتان دنیای سیاست و سناریوهای سیاسی ست! باید ثابت کنید که به من سناریو داده می‌شود و سند داشته باشد که از کجا و از طرف چه کسانی! چون این تهمت است و قابلیت پیگیری دارد.

این هنرمند در پایان مطرح کرد: آقای جدیدی! فرافکنی نکنید! یعنی به جای این که به من نصیحت کنید! در مورد جایگاه و مسولیت‌هایتان جوابگو باشید. توپ در زمین شماست! شهر آسیب دیده. نه فقط با ریزش ساختمان پلاسکو. با هوای آلوده، با پارازیت‌های گوناگون، با ترافیک، با گسترش بی رویه، با کودکان کار. با کارتن خوابی، با کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی ، با رشد بیکاری ،با رشد سرطان………. باز هم بشمارم؟!
شما باید جوابگوی این معضلات باشید! و در قبال رای که به شما داده شده و حقوق موقعیتی که به دست آورده‌اید کار کنید و پاسخگو باشید. و مواظب کلماتی که به کار می‌برید باشید. شما نماینده مردم و عضو شورای ابر شهر تهران هستید! به جای نصیحت به من و همکاران محترم من  آن هم با ادبیاتی که ما متوجه نمی‌شویم، وظیفه‌تان را انجام دهید. شما برای نصیحت کردن انتخاب نشده‌اید!
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *