محرومیت تیم تراکتور سازی از نقل و انتقالات نیم فصل

[ad id='39844']

پنجره نقل و انتقالات زمستانی تراکتورسازی در فیفا بسته شد

باشگاه تراکتورسازی تبریز از فعالیت در بازار نقل و انتقالات زمستانی محروم شده است. تراکتورسازان زمانی متوجه این اتفاق شدند که دیشب و در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای دریافت کارت ITC سجاد شهباززاده از سیستم TMS استفاده کردند. قرمزهای تبریزی پس از اینکه از این سیستم بین المللی خواستار صدور کارت بازی شهباززاده شدند، متوجه شدند که از سوی فیفا اجازه فعالیت در بازار زمستانی را ندارند.

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه تراکتورسازی تبریز، پیش از این روز ۱۵ دی ماه در اولین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران دو بازیکن را به خدمت گرفته بود و این دو بازیکن یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای این تیم در چهار دیدار گذشته به میدان رفته اند.

باشگاه استقلال نیز پیش از این از سوی فیفا با این محرومیت رو به رو شده بود اما آبی های تهرانی از هیچکدام از خریدهای تازه خود استفاده نکردند تا دردسری برای آنها ایجاد نشود.

به این ترتیب تراکتورسازی اجازه جذب شهباززاده را ندارد و دو بازیکن دیگر این تیم یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی بازیکنان غیر مجاز قرمزهای تبریزی محسوب می شوند.

این بدترین خبر ممکن برای لیگ ایران است که باید از این به بعد تمامی پرونده های حقوقی را جدی بگیرد. علت محرومیت تراکتور که تیمی فوق العاده را برای لیگ امسال آماده کرده بود شکایت بازیکن استرالیایی فصل پیش آنهاست.

در این تصویر، توقف فعالیت باشگاه تبریزی در تی ام اس و محرومیت آنها مشخص است.

 

پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی


 واکنش باشگاه تراکتورسازی به محرومیت از نقل و انتقالات

سیامک قلیچ خانی درباره محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل وانتقالات زمستانی اظهار داشت: هیچ نامه ای از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی ارسال نشده است که نشان دهنده محرومیت ما باشد. شب گذشته سیستم TMS برای باشگاه تراکتورسازی باز بود و توانستیم قرارداد سجاد شهباززاده را ثبت کنیم. اگر قرار به محرومیت بود، باید رونوشتی از نامه فیفا به فدراسیون فوتبال یا باشگاه ارسال می شد.

وی در ادامه افزود: سه شنبه این هفته جلسه کمیته انضباطی فیفا در خصوص شکایت پدرو ویلا، بازیکن پرتغالی پیشین تراکتورسازی برگزار شد و ظاهراً به علت مشکلاتی که ایرانی ها به وجود آورده اند، باشگاه تراکتورسازی تعلیق شده است. بنابراین محرومیتی در کار نیست و این مشکل را حل خواهیم کرد. از طرفی، این مشکل ارتباطی به بازیکنانی که جذب کرده ایم، ندارد.

مدیررسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اینکه فیفا اعلام کرده است باشگاه تراکتورسازی به علت مشکلاتی که دارد، حق ثبت قرارداد بازیکن جدیدش را نخواهد داشت، گفت: به باشگاه استقلال نامه ارسال شده بود و در برنامه های تلویزیونی این نامه نشان داده شد، اما برای ما از سوی فیفا نامه ای ارسال نشده است.

قلیچ خانی در پاسخ به این پرسش که آیا مطمئن است مشکل تراکتورسازی حل خواهد شد یا خیر، گفت: نمی توانم بگویم حل می شود یا نه، اما همان طور که گفتم ما تعلیق هستم، نه محروم.

به گزارش تسنیم، مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی درخواست فیفا برای ثبت قرارداد سجاد شهباززاده را در اختیارخبرگزاری تسنیم قرار داده است که این درخواست مورد قبول واقع شده، اما فیفا اعلام کرده است که باشگاه تراکتورسازی به علت مشکلاتی که دارد، نمی تواند قراردادی ثبت کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *