برترین لپ تاپ های بازار ایران

[ad id='39844']
تنها چند سال پیش بود که با هجوم تبلت ها به بازار به دنبال عرضه ی Apple iPad در سال ۲۰۱۰، همگی داشتیم مرگ کامپیوتر های شخصی را اعلام می کردیم. اما در حالی که تعداد انگشت شماری از این تبلت ها شاهد موفقیت خود بودند، بسیاری نتوانستند به آن برسند و باعث دوباره دمیده شدن علاقه به سوی لپ تاپ ها و دستگاه های هیبریدی شدند.

لپ تاپ ها به خصوص توانسته اند احساس هدف تازه ای، با ورود دسته بندی های جدید از جمله دستگاه های ۲ در ۱ و اولترا بوک ها به بازار، پیدا نمایند. در نتیجه بازار لپ تاپ ها به قدری گسترده شده است که حتی اگر مشکلات باتری MacBook Pro جدید علاقه ی شما از آن را کم کرده اند، مطمئنا خواهید توانست جایگزینی برای آن پیدا کنید که به نفع شما خواهد بود.

کسی که علاقه مند به عمر باتری طولانی و طراحی بدون فن یک اولترابوک است ، برای مثال به HP Spectre جذب خواهد شد. همین طور از سویی دیگر کسانی که به دنبال قابلیت حمل آسان بدون از دست دادن قابلیت های مختلف بوده ، مطمئنا لپ تاپ با صفحه نمایش تاچ Samsung NoteBook 7 Spin آن ها را وسوسه خواهد کرد.

با این وجود لپ تاپ های کلاسیک نیز همچنان باقی مانده اند. ویرایشگران ویدئوها و گیمر ها بیش تر به فکر قدرت و بازدهی بوده، که توسط Dell XPS 15 مجهز به پردازنده گرافیکی مجزا تولید می شود، تا طراحی های باریک و قابلیت حمل بالا به قیمت عمر باتری نصف روزه.

کافی است که بگوییم علی رغم وجود انتخاب های بی شمار، پیدا کردن بهترین لپ تاپ مناسب نیاز هایتان نیازی ندارد که حتما کار سختی باشد. برای کمک کردن به شما در این مسیر ، ما لیستی از ۱۵ لپ تاپ برتر در سال ۲۰۱۷ که می توانید بخرید را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

Dell XPS 13

همچنان درجه یک ، هم اکنون به همراه پردازنده های Kaby Lake

مشخصات فنی :

پردازنده: Intel Core i3 – i7
گرافیک: Intel HD Graphics 620
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch FHD (1,920 x 1,080) – QHD+ (3,200 x 1,800)
حافظه داخلی: ۱۲۸GB – ۵۱۲GB SSD

با عرضه ی مدل ۲۰۱۷ لپ تاپ Dell XPS 13 همچنان به عنوان بهترین لپ تاپی که می توانید بخرید فرمانروایی می کند. باریک و سبک با عمر باتری که طبق تست های ما از ۷ ساعت فراتر می رود، لپ تاپ پرچمدار کمپانی Dell هم اکنون پرچمدار دسته ی اولترابوک ها نیز هست. باری دیگر هم Dell موفق شده است تا صفحه نمایشی ۱۳٫۳ اینچی را در بدنه ای ۱۱ اینچی قرار دهد و ثابت کند که صفحه نمایش بدون حاشیه ی Infinity Edge یک شگفتی در طراحی است. مجهز شده با آخرین نسل از پردازنده های Kaby Lake کمپانی اینتل و حافظه و رم فوق العاده سریع، Dell XPS 13 طراحی شده است تا شما را تحت تاثیر قرار دهد و اضافه شدن رنگ رز گلد به انتخاب های آن نیز مطمئنا به مزاق کاربران خوش خواهد آمد. با وجود همه ی این امکانات و قابلیت ها تعجبی وجود ندارد که ما همچنان Dell XPS 13 را به عنوان برترین اولترا بوک و لپ تاپ بازار انتخاب کنیم.

  •     سریع تر از همیشه
  •     همان طول عمر طولانی باتری
  •  جایگاه دوربین وبکم کماکان خوب نیست
  •     نبود قابلیت Windows Hello

Asus ZenBook UX305

15 لپ تاپ برتر سال 2017

بهتر از MacBook با تنها کسری از قیمت آن

پردازنده: Intel Core Intel Core M3-6Y30 – M7-6Y75

گرافیک: Intel HD Graphics 515 | RAM: 8GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch, FHD (1,920 x 1,080) – QHD+ (3200 x 1800) IPS display
حافظه داخلی: ۲۵۶GB – ۵۱۲GB SSD

اگر شما به دنبال جایگزینی ویندوزی برای جدیدترین MacBook صورتی رنگ اپل هستید، ASUS ZenBook UX305 احتمالا بهترین انتخاب شما خواهد بود. اگرچه که این لپ تاپ شاید از هر زاویه ای شبیه به طراحی یک محصول کوپرتینویی باشد اما در واقع تقریبا از هر نظر از ساخته های اپل برتر است. از طراحی آلومینیومی آمیخته به رنگ بنفش آن گرفته تا صفحه نمایش شفاف و با کیفیتش و حافظه داخلی فراوانش، ZenBooK UX305 با طراحی بدون فن و عمر باتری طولانی خود ویندوز را به رقابت با مک بوک باز می گرداند. در حالی که قیمت پایین و مناسب این دستگاه به شدن وسوسه کننده است اما اگر به دنبال قدرت بیش تری می باشید (و همچنین طراحی جمع و جور تر) نگاهی به دیگر محصول این خانواده، Asus ZenBook 3، نیز داشته باشید.

  •     فوق العاده باریک و سبک
  •     صفحه نمایش پویا و بدون بازتاب
  •     گرافیک ضعیف
  •     اسپیکر های کوچک و کم قدرت

HP ChromeBook 13

زیبایی کرومی با برچسب قیمتی سنگین

پردازنده: Intel Pentium – Intel Core m7-6Y75

گرافیک: Intel HD Graphics 515 | RAM: 4GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch, FHD (1,920 x 1,080) – QHD+ (3,200 x 1,800) eDP UWVA WLED
حافظه داخلی: ۳۲GB eMMC

گرچه اگر بخواهید به دنبال پردازنده ی سریع تر و یا صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر بروید، قیمت آن کمی در کفه ی سنگین ترازو قرار خواهد گرفت اما HP ChromeBook 13 یکی از شیک ترین نوت بوک هایی است که می توانید بخرید و مطمئنا در یک کافی شاپ پر از مک بوک های اپل و دیگر لپ تاپ های رده بالا خارج از سطح آن ها به نظر نخواهید آمد و کیف پولتان نیز از شما به خاطر انتخاب کردن HP ChromeBook 13 تشکر خواهد کرد. اما علاوه بر این ها استفاده از آن نیز راحت تر است. صفجه کلید لپ تاپ حس محکم بودن دارد اما جمع و جور است و در عین حال گزینه ی صفحه نمایش QHD+ به کاربران فضا و شفافیت کافی را برای به انجام رساندن هر کاری بدون فشار و خستگی غیر ضروری که توسط صفحه نمایش های اقتصادی تر جایگزین وارد می شود را می دهد.

  •     طراحی فوق العاده باریک و جذاب
  •     کیبورد عالی
  •     نبود صفحه نمایش لمسی
  •     افزایش قیمت زیاد نسخه ی صفحه نمایش QHD+

Razer Blade Stealth

15 لپ تاپ برتر سال 2017

اولترا بوک گیمینگی که منتظر آن بوده اید

پردازنده: Intel Core i7
گرافیک: Intel HD Graphics 620 | RAM: 8GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۲٫۵-inch, QHD+ (2,560 x 1,440) – ۴K (3,840 x 2,160) IGZO LED-backlit multi-touch
حافظه داخلی: ۱۲۸GB – ۱TB SSD

Razer Blade Stealth اولترابوکی استثنایی است که تنها توسط تلاش هایش برای یک لپ تاپ گیمینگ بودن پاگیر شده است. از نظر قیمتی این لپ تاپ دست بالا را در مقابل بسیاری از رقیبان کلیدی خود دارد اما گول نخورید، با وجود پردازنده ی نسل هفتمی کیبی لیک Core i7 اینتل، جدید ترین Razer Blade Stealth هم اکنون قدرت مند تر و بهینه تر و کم مصرف تر از همیشه است. اما بهتر از این ها، این لپ تاپ می تواند روشنایی هر کدام از دکمه های صفحه کلید خود را تغییر دهد، با بیش از ۱۶٫۸ میلیون رنگ مختلف برای انتخاب. علاوه بر این، اگر گرافیک یکپارچه ی اینتل استفاده شده در لپ تاپ به مزاق شما خوش نمی آید ، می توانید Razer Core، گرافیک خارجی و البته گران قیمت ریزر، را زمانی که در جایی ساکن هستید به دستگاه متصل نمایید و از آن برای عملکرد قوی تر استفاده نمایید.

  •     صفحه نمایش رنگارنگ و جشم نواز
  •     عمر باتری ارتقا یافته
  •     شارژر سنگین
  •     صفحه کلید به عمق حرکت بیش تری نیاز دارد

Samsung NoteBook 9

عالی بودن نیازی به خالی کردن جیبتان ندارد

پردازنده: ۲٫۳GHz Intel Core i5-6200U
گرافیک: Intel HD Graphics 520 | RAM: 8GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch, FHD (1,920 x 1,080) LED anti-reflective display
حافظه داخلی: ۲۵۶GB

Samsung NoteBook 9 شاید زرق و برق دار ترین دستگاه موجود در لیست ما نباشد، اما با برچسب قیمت ۹۴۹ دلاری خود مطمئنا امکاناتی به شما ارائه می دهد که بیش تر از آن چیزی است که در اکثر لپ تاپ ها می بینید. این به این خاطر بوده که بر خلاف اکثر رقیبان کنونی خود در بازار، اولترا بوکی با پردازنده ی پر قدرت Core i5 نسل اسکای لیک کمپانی اینتل بوده که همین به تنهایی آن را قدرت مند تر از یک MacBook Air می کند ،البته با صفحه نمایشی با رزولوشن بالا تر و برچسب قیمتی پایین تر برای رقابت با آن. اما از معایب آن، در نتیجه ی پردازنده ی قدرت مند تر، طول دوام آوردن باتری لپ تاپ است که ضربه می بیند.

  •     قیمت گذاری رقابتی
  •     صفحه نمایش تقریبا بدون عیب و کامل
  •     پورت های ویدئویی سایز میکرو
  •     طول عمر باتری کوتاه

Micrsoft Surface Book

 15 لپ تاپ برتر سال 2017

لپ تاپ هیبریدی ویندوز ۱۰ کامل

پردازنده: Intel Core i5 – i7

گرافیک: Intel HD graphics 520 – Nvidia GeForce graphics | RAM: 8GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۵-inch, 3,000 x 2,000 PixelSense Display
حافظه داخلی: ۱۲۸GB – ۲۵۶GB PCIe3.0 SSD

اگر به دنبال لپ تاپی سنتی تر هستید، مایکروسافت با اولین لپ تاپ خود، Surface Book، تمامی نیازهای شما را بهتر از رقیبان برطرف می کند. اگرچه که این دستگاه دارای صفحه نمایش با نسبت عجیب ۳:۲ و سایز ۱۳٫۵ اینچی است که برای اکثر اولترا بوک ها غیر معمول است ، اما طراحی آن یکی از بهترین لپ تاپ های تبدیل شونده ی ساخته شده تا به حال است. به عنوان یک تبلت مستقل، که به عنوان ClipBoard نیز شناخته می شود، این دستگاه یکی از قدرت مند ترین و باریک ترین کامپیوتر های ویندوز ۱۰ در دنیا است و با وصل کردن صفحه نمایش به پایه ی کیبورد، با استفاده از یک کارت گرافیک مجزا دارای قدرت مضاعف نیز می شود.

  •     طراحی آینده نگرانه
  •     تبلت جدا شونده ی آسان
  •     عمر باتری به خوبی میزان وعده داده شده عمل نمی کند
  •     آپدیت های بزرگ و اصلی هنوز در راهند

HP Spectre

باریک ، قدرت مند  و شیک

پردازنده: Intel Core i5 – i7

گرافیک: Intel HD Graphics 520 | RAM: 8GB LPDDR3 SDRAM
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch FHD (1,920 x 1,080) IPS UWVA WLED
حافظه داخلی: ۲۵۶GB – ۵۱۲GB SSD

یک نگاه کوتاه به HP Spectre کافی است تا فکر کنید که این لپ تاپ به یک عمارت تعلق دارد. اما چیزی که شاید شما را متعجب کند این است که نه تنها این لپ تاپ دارای ظاهری شیک و گران قیمت است بلکه در واقع قدرت مند تر از جدید ترین MacBook با قیمتی کم تر از آن نیز می باشد. از لولای طلایی به زیبایی طراحی شده تا قابلیت انتخاب پردازنده ی Core i7 و سه پورت USB Type-C نه تنها به نظر می رسد که شما یکی از توانا ترین لپ تاپ های بازار را دارید (و البته آینده نگرانه)، بلکه بر خلاف برخی دیگر از اولترابوک ها، واقعا دارای این قدرت و توانایی می باشید. اگرچه این لپ تاپ از صفحه نمایشی با رزولوشن تنها ۱۰۸۰p بهره می برد، اما طراحی صنعتی فوق العاده ی آن کافی است تا این انتقادها را ساکت نماید.

  •     ظاهر شیک و مدرن و چشم نواز
  •     صفحه کلید عالی
  •     عمر باتری پایین تر از حد متوسط
  •     ترک پد اسفنجی

Samsung NoteBook 7 Spin

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
کیفیت ساخت عالی، برچسب قیمتی مقرون به صرفه

پردازنده: ۲٫۵GHz Intel Core i7-6500U

گرافیک: Nvidia GeForce 940MX (2GB DDR3L); Intel HD Graphics 520 | RAM: 12GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۵٫۶-inch Full HD (1,920 x 1,080) LED with touch panel
حافظه داخلی: ۱ TB HDD – ۱TB HDD; 128GB SSD

اگر تا به حال دلتان MacBook Pro بدون اجبار به فروختن کلیه برای تهیه آن خواسته است، Samsung NoteBook 7 Spin نه تنها زرق و برق و استایل لپ تاپ های حرفه ای کمپانی اپل را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه حتی یک صفحه نمایش لمسی را نیز به لیست امکانات خود با وجود قیمتی مناسب اضافه می نماید. برای یک دستگاه هیبریدی ۲ در ۱ سنگین با پردازنده ی Core i7 ، حافظه ی رم ۱۲ گیگابایتی و حتی یک کارت گرافیک Nvidia مجزا ، NoteBook 7 Spin با توجه به قیمت و ارزشش مشخصاتی در بالا ترین رده را ارائه می دهد. اما فقط همین نیست.

سامسونگ حتی پا فرا تر از این گذاشته و یک آپشن صفحه نمایش HDR ،حتی با وجود رزولوشن تنها ۱۰۸۰p، نیز عرضه کرده است. گرچه که هنوز سرویس های زیادی نیستند که از این قابلیت پشتیبانی می کنند اما برخی داشتن قابلیت HDR را ضروری تر از رزولوشن بالا تر می دانند. مشکی های عمیق تر و رنگ های پویا و زنده تر.

  •     ارزش فوق العاده بالا
  •     صفحه نمایش HDR
  •     وزن سنگین
  •     گرافیک دستگاه به اندازه ی کافی قدرت مند نبوده

HP Spectre X360

باریک تر، جذاب تر و سریع تر از همیشه
پردازنده: Intel Core i5 – i7
گرافیک:  Intel HD Graphics 620 | RAM: 4GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch, FHD (1,920 x 1,080) – UHD (3,840 x 2,160) IPS UWVA-backlit multi-touch
حافظه داخلی: ۱۲۸GB – ۵۱۲GB SSD

نسخه ی ۲۰۱۶ لپ تاپ Spectre X360 کمپانی HP به خوبی هر چه تمام تر از آب درآمد و با تشکر از نسل هفتم (Kaby Lake) پردازنده های اینتل، این لپ تاپ لیست کاملی از قابلیت های جدید را به ارمغان می آورد که پیش از این در آن یافت نمی شدند. طول عمر باتری برای مثال هم اکنون از مرز ۸ ساعت فرا تر می رود ، در حالی که پردازش چند هسته ای و گرافیک پایین و میان رده ی آن نیز شاهد ارتقا و بهبود بوده اند. نه تنها طول عمر باتری بهبود یافته است ، بلکه حتی زمان مورد نیاز برای شارژ کردن دستگاه. شارژ سریع با استفاده از USB Type-C باعث شده است تا HP Spectre X360 شاهد شارژ از ۰ تا ۹۰ درصدی در تنها ۹۰ دقیقه باشد. با این وجود انتظار دیدن بیش تر از یک پورت USB استاندارد بر روی این دستگاه را نداشته باشید و این بار نیز شاهد تلاش دیگری به سمت USB Type-C هستیم، اما این بار با نسبت دو به یکش، طرفداران تکنولوپی عاشق آن خواهند بود اما ممکن است باعث ناراحتی برای مردم عادی شود.

  •     صفحه کلید خوب
  •     باتری با طول عمر بالا و زمان شارژ کوتاه
  •     نبود کارت خوان (SD Card Reader)
  •     حاشیه پایینی ضخیم

MacBook 2016

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
زیبا، باریک و سبک
پردازنده: Intel Core m3 – m5
گرافیک: Intel HD Graphics 515 | RAM: 8GB
صفحه نمایش: ۱۲-inch, 2304 x 1,440 LED-backlit IPS display
حافظه داخلی: ۲۵۶GB – ۵۱۲GB SSD

کمپانی اپل جذاب ترین لپ تاپ حال حاضر خود را با پردازنده ی Core M سری اسکای لیک اینتل به روز رسانی کرده است. البته با قدرت کلاک شروع ۱٫۱ گیگا هرتزی ، مک بوک ۲۰۱۶ همچنان کسانی را هدف گرفته است که به قدرت به اندازه ی قابل حمل بودن دستگاه نیاز ندارند. طراحی شیک و آلومینیومی و یکپارچه ی بدنه ی دستگاه و صفحه نمایش رتینا هم همگی بازگشته اند. جدا از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، تنها پورت اتصال باقی مانده ی لپ تاپ USB Type-C است ، البته پس از اولین نمایش خود بر روی نسخه ی سال پیش مک بوک، این پورت دو طرفه شاهد دریافت توجه های زیادی بوده است. اگر شما مشکلی با حمل آداپتور های کابل ها و پورت های مختلف، و عملکرد ضعیف به اسم طراحی درخشان ندارید، شاید این لپ تاپ MacBook 2016 اپل مناسب شما باشد.

  •     طراحی بی نظیر
  •     بلند گو های عالی و فرا تر از حد انتظار
  •     پردازنده هنوز کند است
  •     قیمت بالا برای عملکرد پایین

Lenovo Yoga 900

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
لپ تاپ تبدیل پذیر ۲ در ۱ به خوبی فکر شده

پردازنده: ۲٫۵GHz Intel Core i7-6560U

گرافیک: Intel Iris Graphics 540 | RAM: 8GB – ۱۶GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch QHD+ 3,200 x 1,800 IPS display
حافظه داخلی: ۵۱۲GB – ۱TB SSD

لپ تاپ Lenovo Yoga Pro 3 طراحی برنده و عملکردی پایین تر از سطح انتظار داشت، اما Lenovo Yoga 900 دارای پکیج کامل است. با استفاده از پردازنده های قدرت مند تر سری Core i کمپانی اینتل و باتری بزرگ تر، جدید ترین دستگاه هیبریدی پرچم دار لنوو می تواند در مقابل بسیاری از اولترا بوک ها و حتی جدید ترین Surface Book کمپانی مایکروسافت به رقابت بپردازد. تمام این قدرت اضافه تنها Lenovo Yoga 900 را کمی ضخیم تر و سنگین تر کرده است، اگرچه که این دستگاه همچنان فریم باریک و انعطاف پذیر خود برای تبدیل شدن به یک تبلت را حفظ کرده است. همچنین برای کسانی که به دنبال باریک ترین و سبک ترین دستگاه تبدیل پذیر بوده، لنوو یک نسخه ی حتی جمع و جور تر و سبک تر به نام Lenovo Yoga 900s نیز عرضه کرده است.

  •     صفحه نمایش زیبا
  •     طراحی باریک
  •     صفحه کلید کم عمق
  •     مشکلات درایوری صفحه نمایش

HP ChromeBook 14

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
کروم بوک جالب، شفاف و مقرون به صرفه
پردازنده: ۱٫۸۳GHz Intel Celeron N2940 processor
گرافیک: Intel HD Graphics | RAM: 4GB DDR3
صفحه نمایش: ۱۴-inch 1,920 x 1,080 display
حافظه داخلی : ۱۶GB eMMC

با صفجه نمایشی ۱۴ اینچی، این کروم بوک مطمئنا سبک ترین یا کوچک ترین دستگاه با سیستم عامل Chrome موجود در بازار نبوده ، اگرچه که این لپ تاپ توانسته به تعادلی مناسب میان فضای صفحه نمایش کافی برای کار و قابل حمل بودن دست یابد. صفحه کلید و تاچ پد عالی به همراه صفحه نمایشی بسیار خوب، ChromeBook 14 را به دستگاهی لذت بخش برای نوشتن و گردش در اینترنت تنها برای مقدار کمی پول تبدیل کرده اند. اما از سوی دیگر اگر قصد دارید که پول بیش تری برای طراحی آلمینیومی و عملکرد ارتقا یافته پرداخت کنید، HP ChromeBook 13 کوچک تر احتمالا برای شما مناسب تر باشد.

  •     صفحه کلید و ترک پد عالی
  •     صفحه نمایش پویا و شفاف
  •     به قدرت مندی برخی از کروم بوک های بالا رده تر نبوده
  •     طول عمر باتری متوسط

MacBook Pro 2016 15inch

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
بزرگ تر همیشه بهتر نیست، اما برای مک بوک پرو چرا

پردازنده: Intel Core i7

گرافیک: AMD Radeon Pro 450 – ۴۶۰ | RAM: 16GB
صفحه نمایش: ۱۵٫۴-inch Retina (2,880 x 1,800) LED-backlit IPS
حافظه داخلی: ۲۵۶GB – ۲TB PCIe SSD

برای ساخت محتوا های چند رسانه ای، MacBook Pro با صفحه نمایش ۱۵ اینچی سال هاست که به عنوان گزینه ی اول بوده. تغییرات کوچک طراحی به صورت سالانه به همراه ارتقا پردازنده وجود داشته اند و MacBook Pro جدید هر سال باز نویسی دقیقی از نسخه ی پیشین خود بوده است. امسال اما اپل تغییراتی را انجام داده است (چه خوب چه بد) که به صورت قابل محسوسی طرز استفاده ی MacBook Pro را تغییر خواهد داد. برای بیگانگان با اپل، تصمیم مبنی بر حذف همه ی پورت های استاندارد USB و درگاه کارت SD و قرار دادن ۴ پورت USB Type-C به جای آن، گیج کننده است. برای طرفداران اپل اما این یک حرکت استراتژیک آینده نگرانه بوده. بدون در نظر گرفتن حس و نظر شما در مورد تغییرات صورت گرفته ، جذاب ترین اختراع مک بوک پرو تاچ بار آن بوده که جایگزین دکمه های عملکرد (Function) سنتی شده است و به همراه خود لایه ی جدیدی از قابلیت های مختلفی را به ارمغان آورده است که تنها در مک بوک پرو جدید قابل دسترس می باشد.

  •     صفحه نمایش درخشان
  •     بلندگو های بلند و شفاف
  •     قابلیت های تاچ بار به خوبی شناخته نشده اند
  •     ترک پد کمی بزرگ می باشد

Asus ZenBook Flip UX360

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
سرعت برابر مک بوک، با پورت های بیشتر و قیمت پایین تر

پردازنده: Intel Core m3 – Core m7

گرافیک: Intel HD Graphics 515 | RAM: 4GB
صفحه نمایش: ۱۳٫۳-inch, FHD (1,920 x 1,080) LED-backlit glare touchscreen
حافظه داخلی: ۱۲۸GB – ۵۱۲GB SSD

زمانی که صحبت از ساخت لپ تاپ ویندوزی مقرون به صرفه با کیفیت بالا می شود، Asus ممطئنا برنده ی این حوزه است. لپ تاپ Asus ZenBook Flip UX360 به خصوص ، برچسب قیمتی میان رده را با بدنه ای تبدیل پذیر، صفحه کلید و ترک پد سایز کامل و گروهی کامل از پورت ها ترکیب کرده است که این پورت ها شامل USB Type-C، Mini HDMI، Micro SDXC و البته پورت های استاندارد USB و حتی یک جک ۳٫۵ میلی متری هدفون می شود. پیش از دوران مک بوک های سال ۲۰۱۵، این پورت ها از هر لپ تاپی انتظار می رفت اما با توجه به تلاش آینده نگرانه ی لپ تاپ های کنونی، به قابلیت هایی کمیاب و خلاف قاعده تبدیل شده اند. اما تصور نکنید که Asus ZenBook Flip UX360 لپ تاپی قدیمی و از مد افتاده بوده ، بلکه همان طور که از اسمش پیداست ، این نوت بوکی است به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای خود و تبدیل شدن به یک تبلت افتخار می کند.

  •     عمر باتری طولانی به اندازه طول روز
  •     صفحه کلید و ترک پد با فضای زیاد
  •     نبود عملکرد مولتی تسکینگ
  •     بازتاب صفحه نمایش زیاد

Lenovo ThinkPad X1 Yoga

 15 لپ تاپ برتر سال 2017
لپ تاپ ۲ در ۱ ساخته شده برای شرکت ها

پردازنده: Intel Core i5 – i7

گرافیک: Intel HD Graphics 520 RAM: 8GB
صفحه نمایش: ۱۴-inch, FHD (1,920 x 1,080) – WQHD (2560 x 1440) IPS touchscreen
حافظه داخلی: ۱۸۰GB – ۵۱۲GB NVMe SSD

در سال های گذشته کمپانی Lenovo خود را به عنوان سازنده ی لپ تاپ های مدیریتی رده بالا و با کیفیت معرفی کرده است و امسال نیز روند خود را با Lenovo ThinkPad X1 Yoga ادامه داده است. لپ تاپ قدرت مند ۲ در ۱ با صفحه نمایش ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی (صفحه نمایش OLED نیز قابل انتخاب بوده) که گرفتن نگاه از آن بسیار سخت می باشد. اگرچه نبود پورت USB Type-C سوال بر انگیز می باشد ، همان طور که انتخاب Windows 10 Home به جای Windows 10 Pro نیز جای سوال دارد، اما صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن به اندازه کافی غیر معمول بوده تا کاربران حرفه ای ها را مشتاق نگه دارد. اما متاسفانه عمر باتری ، میزان ناچیز ۳ ساعت و ۲۹ دقیقه طبق تست های PCMark 8 ما ، نگران کننده ترین فاکتور این دستگاه بوده ، اما اگر پریز برق نزدیک و در دسترس خود دارید دیگری نیازی به نگرانی نیست و ThinkPad X1 Yoga انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

  •     صفحه نمایش QHD
  •     عملکرد خارق العاده
  •     قیمت بالا
  •     طول عمر باتری نا امید کننده
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *