نرم افزار تشخیص زیبایی چهره

[ad id='39844']

دانشگاه زوریخ نرم افزار هوشمندی ساخته که بهتون میگه چه قدر زیبا هستید.فقط کافیه به سایت این دانشگاه مراجعه کنید و در قسمت مربوط به آپلود عکس یکی از عکسهاتون رو آپلود کنید.بعد از چند دقیقه که پردازش انجام بشه میزان زیبایی شما محاسبه و اعلام میشه.

میزان زیبایی در این سایت ۶ درجه داره و از hmm.. که متوسط شروع میشه و تا godlike که بالاترین درجه است ادامه داره.میتونید نتیجه آنالیز و عکستون رو هم با دوستانتون شیر کنید.همچنین میتونید عکسهای بقیه دوستانتون رو هم تست کنید و ببینید اونا چه قدر زیبا هستند!!
در نتیجه نهایی سن شما هم با توجه به عکستون پردازش و اعلام میشه که ممکنه برای بعضی ها کمتر از سن واقعیشون باشه و یا برای بعضی ها بیشتر از سن واقعیشون!

آدرس سایت:

 
در صورتیکه نتونستید وارد سایت بشید میشه برنامه رو از گوگل پلی دانلود کنید و توی گوشیتون نصب کنید.اینطوری راحت میتونید میزان زیبایی هر کسی رو که دوست داشتید مشخص کنید:

جهت دانلود برنامه HowHot از گوگل پلی برای موبایل های اندروید کلیک کنید

برای نمونه ما عکس تعدادی از هنرپیشه ها و چهره های مطرح ایرانی رو توی این سایت آپلود کردیم که در ادامه میتونید نتیجه اون رو ببینید:

۱-لیلا اوتادی تنها هنرپیشه زن ایرانی بود که بالاترین درجه زیبایی رو در این سایت به دست آورد(godlike)

 

۲-صدف طاهریان و نیوشا ضیغمی هم یک درجه پایین تر از لیلا اوتادی شدند و درجه استانینگ رو کسب کردند:

 

 

۳- محمد رضا گلزار و شیلا خداد و سحر قریشی و شهاب حسینی هم سومین درجه زیبایی رو گرفتن و هات شدند:

 

 

۴-نیکی کریمی و گلشیفته فراهانی هم درجه چهارم زیبایی(نایس) رو بدست آوردند.شما میتوانید این کار رو برای بازیگران دیگه یا دوستانتون یا اعضای فامیل هم انجام بدید و نتیجه رو برای هم در فیسبوک یا اینستاگرام یا تلگرام به اشتراک بگذارید.البته ممکن است یک هنرپیشه یا یک شخص عادی با عکسهای مختلف درجات زیبایی متفاوتی هم کسب کند.

 

راهنمای دقیق استفاده از این نرم افزار:
یکی از عکسهاتون رو که کیفیت خوبی داره و نوره مناسبی هم داره انتخاب کنید و در سایت این نرم افزار آپلود کنید.بعد از چند دقیقه عکس شما پردازش شده و نتیجه بهتون اعلام میشه.
ابتدا وارد سایت بشید.روی گزینه upload your own کلیک کنید.حالا عکس خودتون یا دوستان یا هرکسی رو که مایل هستید میزان زیباییش رو بدونید انتخاب کنید.آپلود شدن عکس داخل سایت چند دقیقه ای طول میکشه.بعد از اون نتیجه اعلام میشه.دقیقا در زیر عکس سنی رو که نرم افزار تشخیص داده میبینید.این سن ممکنه از سن واقعی شما کمتر باشه یا بیشتر باشه.به هر حال این سن توسط نرم افزار و با توجه به میزان جوان موندن شما محاسبه میشه.در زیر اون هم شما جدولی رو میبینید که ۶ درجه داره و از hmm… شروع میشه تا godlike.دو فلش مشکی روی هر کدوم از این درجه ها باشه یعنی زیبایی شما اون درجه هست.godlikeبالاترین درجه زیباییه و معمولا کمتر کسی هست که این درجه از زیبایی رو بتونه کسب کنه

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *