پروژه بعدی سازندگان ولفنشتاین

[ad id='39844']
صحبت‌های مدیر اجرایی Bethesda درباره پروژه بعدی سازندگان Wolfenstein

از تابستان ۲۰۱۶ شایعاتی پیرامون استودیو سازنده Wolfenstein یعنی MachineGames و این که به سختی در حال کار برروی نسخه بعدی Wolfenstein هستند، وجود داشته است. با این که هیچ‌گاه این شایعات تایید نشدند ولی بعضی از افراد هستند که پروژه بعدی MachineGames را از نزدیک و به خوبی دیده‌اند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt به لطف آخرین قسمت از ویدئو‌های کانال یوتیوب Kinda Funny Gamescasts، می‌دانیم که مدیر اجرای شرکت Bethesda یعنی آقای “پت هاینز” (Pete Hines) یکی از افرادیست که پروژه بعدی این استودیو را دیده و بسیار از آن لذت برده است.

در این پادکست، آقای “هاینز” با گفتن اینکه پروژه بعدی MachineGames را دیده، عموم را درباره هرچیزی که این استودیو برروی آن کار کرده، هیجان‌زده می‌کند. “استودیو و تیم MachineGames به سختی در حال کار برروی چیزی هستند؛ که من می‌توان به شما بگویم آن را بازی کرده‌ام. و نمی‌توانم برای این که آن را به شما نشان بدهیم صبر کنم! “

البته “هاینز” درباره اینکه این پروژه چه زمانی به عموم نشان داده خواهد شد، صحبتی نکرد ولی به احتمال زیاد در E3 2017 باید منتظر اخباری از بازی جدید MachineGames باشیم.

آیا شما عنوان قیلی این استودیو یعنی Wolfenstein: The New Order را تجربه کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *