رفتار بیشرمانه با وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی

[ad id='39844']

کلاهبرداری عجیب با وصیت نامه هاشمی

پر بیراه نیست اگر ادعا شود منافعی برای برخی در جهت تخریب و هجمه به آیت ا… هاشمی وجود داشت اما تصور می شد پس از رحلت ایشان اقدامات غیراخلاقی پایان پذیرد که ظاهرا آنها به آنچه پس از او بر جای مانده هم رحم نمی کنند مانند دیروز که بر اساس شایعه ای که توسط عده ای افراد سودجو مبنی بر انجام وصیت آیت ا… هاشمی درباره ثبت نام برای پرداخت مقداری از اموال وی به عنوان کمک های مالی به مردم نیازمند و محروم پخش شده است.

تعدادی افراد سودجو اقدام به ثبت نام در برخی کافی نت ها و دریافت وجه نقد از شهروندان کردند. پس از انتشار این خبر کذب و باور پذیری مردم ساده لوح بود که فرماندار زاهدان شایعه ای که توسط عده ای افراد سودجو مبنی بر انجام وصیت مرحوم آیت ا… هاشمی درباره ثبت نام برای کمک مالی به مردم نیازمند و محروم پخش شده است را تکذیب کرد و گفت:این شایعه به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

مهرنوشت؛ مجتبی خانجانی ادامه داد:طی تماسی که با فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان برقرار شد، صبح دوشنبه تعدادی از این کافی نت های متخلف شناسایی و پلمب شدند. وی گفت:از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده این قبیل کافی نت ها مراتب را جهت پیگیری هر چه سریع تر به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *