دومین سرمایه گذار سریال شهرزاد به خاطر فساد مالی دستگیر شد

[ad id='39844']

جوان: دومین سرمایه‌گذار سریال شهرزاد که داماد یک مقام بلندپایه دولتی است نیز در رابطه با فساد مالی بازداشت شد تا موضوع فساد در شبکه نمایش خانگی ابعاد تازه‌تری پیدا کند.

روزنامه جوان در ادامه نوشت: تنها دو روز بعد از انتشار خبر از سرگیری فیلمبرداری سری دوم سریال «شهرزاد» که با نام «شهرزاد۲» نیز شناخته می‌شود، خبر بازداشت دومین سرمایه‌گذار این مجموعه منتشر شد. سایت خبری «انصاف‌نیوز» روز گذشته خبر دستگیری «ه. ر» را منتشر کرد. انصاف‌نیوز مدعی شد: «ه. ر» در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شد. این سایت خبری با اشاره به برخی فعالیت‌های فرهنگی فرد بازداشت شده نوشت: «ه. ر» همچنین یکی از کسانی است که نام او با سریال «شهرزاد» گره خورده است. هرچند به نظر نمی‌رسد که بازداشت او به سریال شهرزاد مرتبط باشد، اما می‌تواند بر حواشی سری دوم این سریال نیز بیفزاید. تهیه‌کننده این سریال از چند ماه پیش در بازداشت است. اتهامات او نیز در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان شده است. بازداشت او حواشی زیادی را در جریان شروع به ساخت سری دوم این سریال به دنبال داشت.
اکنون که «ه. ر» نیز در بازداشت به سر می‌برد، سرنوشت مجموعه «شهرزاد۲» بیش از قبل دچار پیچیدگی شده است. با توجه به موفقیت سری اول سریال شهرزاد و محبوبیت آن در میان مخاطبان محصولات شبکه نمایش خانگی، این پیش‌بینی وجود داشت که ساخت سری دوم این مجموعه بتواند باعث رونق بیش از پیش شبکه نمایش خانگی شود و شروع خوبی برای تولید درام‌های عاشقانه ایرانی برای عرضه نمایش خانگی باشد. با این وجود، اما سرنوشت «شهرزاد۲» با فراز و فرودهای زیادی روبه‌رو شده است. بعد از دستگیری محمد امامی، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال عملاً کار با وقفه‌های متعدد روبه‌رو شد و حتی دومین سرمایه‌گذار خواستار توقف پروژه شد، اما سرانجام با از سرگرفتن فیلمبرداری«شهرزاد۲»  « ه. ر» که داماد یک مقام دولتی است، به اتهام ارتباط با فساد بزرگ مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شد که ادامه ساخت «شهرزاد» را با ابهام روبه‌رو کرد و مشخص نیست در غیاب مالکان این سریال آیا حسن فتحی کار ساخت سریال را ادامه خواهد داد یا خیر!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *