عروسک گردان جایگزین دنیا فنی زاده در کلاه قرمزی ۹۶

[ad id='39844']

مجموعه «کلاه قرمزی» در همه این سالها کوشیده است با تکیه بر هسته ثابت و خلاق حمید جبلی-ایرج طهماسب-حمید مدرسی و تیم تولید ثابت خود محصولاتی با حدی بالا از استاندارد به مخاطب عرضه کند.

آخرین بار نوروز ۹۴ بود که «کلاه قرمزی» و رفقایش روی آنتن رفتند ولی در نوروز ۹۵ به دلیل عدم برآوردن بسته مالی پیشنهادی تیم تولید، سریال روی آنتن نرفت. امسال اما نوروز شبکه دوم را با «کلاه قرمزی» خواهیم گذراند.

دست اندرکاران «کلاه قرمزی» از اوایل اسفندماه کار جدی ضبط این مجموعه را آغاز کردند و البته مهمترین چالش آنها نیز انتخاب جایگزین مرحوم دنیا فنی زاده برای عروسک گردانی «کلاه قرمزی» بود؛ چالشی که گویا با انتخاب یک عروسک گردان متبحر حل شده است.

درباره جایگزین فنی زاده در «کلاه قرمزی» شنیده‌های مختلفی به سینماروزان رسیده است؛ برخی از حضور حامد ذبیحی عروسک گردان «جناب خان» در برنامه می‌گویند و برخی از حضور شیما بخشنده که عروسک گردان «دختر همسایه» در این مجموعه بوده است، می گویند. در این بین به نظر می‌رسد شانس نفر دوم برای عروسک گردانی بیشتر بوده به خصوص که در همه این سالها در تیم تولید حاضر بوده است.

در فصل جدید «کلاه قرمزی» سه تا چهار عروسک جدید هم وارد فضای داستانی اثر شده اند و البته که به روال سابق تعدادی از چهره های سرشناس هنر و ورزش نیز به عنوان مهمان ویژه در قسمتهای مختلف حضور خواهند یافت و ماجراهای مفرحی را با حضور کلاه قرمزی، پسرخاله، پسرعمه زا، فامیل دور و بقیه رفقا رقم خواهند زد.

گویا در فصل جدید «کلاه قرمزی» که در فاصله دو ماه مانده به انتخابات روی آنتن خواهد رفت برخی از دغدغه های معیشتی شهروندان از طریق دو عروسک «دیبی» و «جیگر» نمایانده خواهد شد و نقدهایی به سیاستگذاریهایی ارائه خواهد شد که در همه این سالها فقط در شعار درباره لزوم حمایت از طبقات آسیب پذیر می گویند و در عمل اوضاع بهتر نمی شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *