زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ۹۶- ۹۷

[ad id='39844']

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

خبرگزاری مهر: طبق اعلام سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از ۲۴ خردادماه آغاز می شود.
زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر
فتاحی در خصوص زمان پایان نقل و انتقالات هم گفت: بیستم یا بیست و یکم شهریور نقل و انتقالات به پایان می رسد.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

زمان دقیق فصل نقل و انزمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برترتقالات تابستانی لیگ برتر

 


مطالب مرتبط

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

به گزارش تهران نیوز ،  هیاهوی کاذب درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و اخباری که درباره مذاکرات پرسپولیس منتشر شده، باعث شده تا هواداران این تیم فکر کنند، پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل بعد بسته شده و این باشگاه به دنبال بازیکنان جدید نیست.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

پس از آنکه  لیست نقل و انتقالاتی فصل بعد پرسپولیس را فاش شد و از پراهیچ، منشا، آقایی و خلیل زاده به عنوان چهار گزینه اصلی مدنظر برانکو یاد شد، گمانه زنی ها درباره جذب این بازیکنان آغاز شد و برخی عنوان کردند پرسپولیس با هر چهار بازیکن به توافق رسیده و به دنبال گزینه دیگری نیست. این در حالی است که مذاکرات مسئولان پرسپولیس فقط با خلیل زاده به عقد قرارداد داخلی و توافق قطعی منجر شده و سایر نفرات هیچ توافقی صورت نگرفته است.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

ماجرای گادوین منشا

مسئولان باشگاه پرسپولیس با منشا مهاجم پیکان، قرار دادی امضا نکرده اند و حتی به توافق مالی  قطعی هم نرسیده اند. همانطور که قبلا هم سایت نود اعلام کرده بود، گادوین منشا پس از پایان بازی پرسپولیس – پیکان، با ترکاشوند مذاکره کرده و مدیر برنامه اش پیشنهاد ۳۵۰ هزار دلاری به پرسپولیس داده است. باشگاه هم عنوان کرده که این پیشنهاد را بررسی می کنیم. این در حالی است که برخی رسانه ها خبر از قرارداد دو ساله او با پرسپولیس هم دادند. این در حالی است که منشا ومدیربرنامه اش تنها درباره مبلغ قرارداد صحبت کرده اند و پس از اعلام منشا به باشگاه، فعلا توافق جدیدی صورت نپذیرفته است. برخی رسانه ها هم از چرخش منشا از سمت پرسپولیس به استقلال هم خبر داده بودند. اینکه ممکن است منشا به استقلال برود. البته این در صورتی است که مبلغ مورد نظر منشا، از سوی باشگاه استقلال تامین شود.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

سعید آقایی هم در لیست

سعید آقایی بازیکنی است که حسابی چشم برانکو گرفته و پرسپولیسی ها با سعید آقایی هم یک مذاکره مقدماتی داشته اند که هیچ توافقی صورت نگرفته است. البته برخی سعی داشتند که القا کنند او بازیکن آزاد نیست، اما سعید آقایی بازیکن آزاد است و پس از پایان فصل می تواند به هر تیمی که خواست بپیوندد.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

پرسپولیس پراهیچ را می خواهد اما

پرسپولیس فعلا با پراهیچ مذاکره نکرده اما این مدافع مدنظر برانکوست. طاهری در نقل و انتقالات زمستانی، خواهان به خدمت گرفتن یک مدافع شش دانگ تر از پراهیچ شده بود و این نکته را برانکو هم پذیرفته بود. جالب است بدانید که مسئولان باشگاه پرسپولیس اخبار نقل و انتقالات و حتی خبرهای توافق بازیکنان با پرسپولیس را تکذیب نمی کنند، چرا که خوب می دانند هواداران پرسپولیس، علاقه ویژه ای به این نوع خبرها دارند و امید ویژه ای در آنها به وجود می آید.در واقع این یک تاکتیک مدیریتی است.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

برنامه برانکو چیست؟

برانکو پس از جذب این چهار بازیکن، در پستهایی که با کمبود بازیکن مواجه است اقدام خواهد کرد و لیست گزینه هایش را به باشگاه خواهد داد. او منتظر است تا بداند کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی در نهایت در پرسپولیس می مانند یا به اروپا ترانسفر می شوند یا قراردادشان را تمدید می کنند. البته در حال حاضر امکان تمدید قرارداد کامیابی نیا و سروش رفیعی زیاد است چرا که آنها در حال حاضر پیشنهاد رسمی و جدی اروپایی ندارند. چیزی که از آن به عنوان پیشنهاد اروپایی یاد می شود، وعده هایی است که برخی ایجنت ها به این بازیکنان داده اند. البته برانکو قطعا یکی دو بازیکن جوان از لیگ یک، لیگ دو و از جوان های لیگ برتر که سهمیه بزرگسال محسوب نمی شوند، جذب خواهند کرد.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

آرام طبع و علوان زاده جدا می شوند

پرسپولیس لیست خروجی هم دارد. در حال حاضر احتمال جدایی آرام طبع بسیار زیاد است. علوان زاده در صورتی که سهیمه بزرگسال محسوب شود، در لیست خروج پرسپولیس قرار می گیرد. این دو بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارند ودر صورت جدایی باید تیم جدیدشان را اعلام کنند تا باشگاه برای آنها رضایت نامه صادر کند. پرسپولیس به دنبال یک مدافع میانی دیگر هم خواهد بود. در پی جدایی گولچ و پلی یانسکی، تیم فقط دو مدافع تخصصی دارد و برانکو می خواهد دو مدافع جدید جذب کند که یکی از گزینه هایش پراهیچ است. از عبدالله زاده مدافع جوان صنعت نفت آبادان به عنوان گزینه مد نظر باشگاه یاد می شود اما برانکو چندان راغب به جذب عبدالله زاده نیست چرا که  پراهیچ را گزینه بهتری می داند. در صورت جذب پراهیچ سهیمه جذب بازیکن غیر آسیایی پرسپولیس پرخواهد شد و اگر در پستی کمبود احتیاج شود، آن وقت برانکو، گزینه آسیایی را به پرسپولیس اضافه می کند اما هنوز گزینه ای مد نظر برانکو نیست. البته فعلا باید صبر کرد و دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

زمان دقیق فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر


همان طور که مدیران استقلال بارها اعلام کردند سرمربی آبی ها ابتدا در نظر دارد تا بازیکنان فعلی تیمش را حفظ کند و سپس به سراغ جذب بازیکنان جدید برود.

به این ترتیب منصوریان درباره لیست ورودی اعلام کرده که تغییرات چندانی ندارد و به غیر از جباروف و چشمی شاید تنها دو بازیکن جذب تیم شوند.

بهتر است بدانیم منصوریان به دنبال جذب یک مدافع چپ و یک مهاجم مستعد است و قطعا با رفع محدودیت های نقل و انتقالات در این ۲ پست بازیکن جذب خواهد کرد.

بازیکنانی نظیر مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، شادکام، محمد دانشگر، شهرام گودرزی و رحیم زهیوی، داریوش شجاعیان، معین عباسیان،شهباززاده، ماشاریپوف، رضاییان، منتظری و منشا هم در لیست منصوریان قرار دارند و به طور حتم از بین این بازیکنان، افرادی برای حضور در استقلال انتخاب می شوند.

در هر صورت منصوریان برای فصل آتی در نظر دارد تیم مورد علاقه خود را داشته باشد و به طور حتم با جذب بازیکنان جدید به دنبال قوی کردن تیم برای فصل آتی است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *