معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی

معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی

[ad id='39844']

معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی

موضوع فیلم جدید مسعود ده نمکی مشخص شد

مسعود ده نمکی با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خبر از ساخت فیلمی جدید به نام طیب خان داد. مسعود ده نمکی که تجربه ساخت فیلم های پرمخاطبی را در سینما دارد این بار سراغ موضوعی از انقلاب رفت و نام فیلم جدیدش را طیب خان نامید.مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی

 

مسعود ده نمکی کارگردان سینمای کشورمان که آثاری چون اخراجی ها ، معراجی ها و رسوایی را در کارنامه هنری خود دارد فیلم جدیدش را براساس زندگی نامه طیب حاج رضایی، حرّ انقلاب می سازد .

مسعود ده نمکی به همراه حمید داوودآبادی از نویسندگان ارزشی حوزه ادبیات کشور بر سر مزار طیب حاضر شد و با نگارش متنی کوتاه درباره این حضور نوشت:پانزده خرداد و یاد و خاطره طیب خان.

حضور ده نمکی بر سر مزار این لوطی متولد محله صابون پزخانه شاید موجب آن شود که در آینده ای نزدیک این کارگردان میلیاردی به سراغ زندگی طیب رفته و بخشهایی از زندگی وی را در قالب یک درام سینمایی به تصویر بکشد.

با زندگی طیب حاج رضایی بیشتر آشنا شوید

شهید نیکنام طیب حاج رضائی در محله صابون پز خانه تهران به دنیا آمد. پدر او حسینعلی حاج رضایی از اهالی قزوین بود که پس از مهاجرت به تهران به شغل جمع آوری بوته های خشک برای نانوایی ها مشغول بود. طیب سه برادر به نام های حاجی مسیح، اکبر و طاهر داشت. او از همان ابتدا به ورزش باستانی علاقمند بود و پس از پایان یافتن دوره سربازی بود که کم کم نام او بر سر زبان ها افتاد.

طیب در سنین جوانی بارها به دلیل درگیری به زندان افتاد . او با برخی از علما و روحانیون در ارتباط بود و در گزارش ساواک در سال ۱۳۳۶ آمده است که طیب به منزل آیت الله کاشانی میوه فرستاده است. طیب ابتدا به شاه وفادار بود، تا جایی که تصاویر رضا شاه و پرچم شیر و خورشید را روی بدن خود خالکوبی کرده بود.

معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی معرفی کامل فیلم طیب خان مسعود ده نمگی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *